תחזית אסטרולוגית שבועית 13.06.2014-19.06.2014

מחבר: טובה ספרא

השבוע קיים צורך להשיג את המטרה, תחת הכותרת "הכל או לא כלום". יש כוחניות באוויר, שעלולה לגרור אנשים לתוך עימותים ולגרום לכעסים ללא שליטה. שימרו על עצמכם בכדי לא לאבד כיוון. במצבים שקיימת תחושה שמשהו לא טוב מתפתח, התרחקו! אנשים נוטים להתעקש על עמדתם ולהיות תוקפניים מאוד ובגלל שמרקורי בנסיגה זה עלול לפעול כבומרנג.

הירח המלא במזל קשת בתאריך 13.06 יביא רצון למיזוגים חברתיים גדולים, גם במשפחה. האנרגיה חזקה, אבל כוכבים המאתגרים את מופע הירח יגרמו לתסכול. השינוי יגיע בלי שתהיו מוכנים לו, כך שאל תופתעו אם תשמעו על משברים במערכות יחסים ושינויים מפתיעים בארגונים גדולים. הקשת, שאינו אוהב גבולות, ינסה לבחון אותם ולדחוף בתקווה לתמרן את החוקים, למזל תאומים יש את המידע והעובדות המגיעים במהירות ולעיתים מפספסים את העיקר, הקשת אוהב לחפש את הפתרונות וביחד שני אלה, בזמן הנסיגה של מרקורי, יעלו נושאים שיאתגרו את הפעילות המנטאלית לצד האינטואיציה וההשראה, וביחד יעזרו למצוא פיתרונות בימים האלה. מופע הירח המלא במזל קשת עוזר להביט אל מעבר לאופק.

אנחנו ברצועת הזמן בה כוכב התקשורת נמצא בנסיגה ומאחר וגם הנפטון שינה מגמה, זכרו שלא כל מה שאתם שומעים קשור למציאות. הסחרירים והשמועות יקבלו תאוצה ורק המסננת ההגיונית תוכל לנפות בין המציאות הקיימת ובין משאלות הלב של אנשים שונים, כולל פרשנים ועיתונאים בכלי התקשורת, ש"יחגגו" על מה שלא היה ולא נברא. אנשים מפטפטים עצמם לדעת, תשמעו הרבה "פקה פקה" שגורם לחוסר הבנה בתקשורת בינאישית ובינלאומית, ועלול לחשוף סודות מפתיעים. יהיה קשה בשבועות הקרובים, בזמן הנסיגה, להפעיל את הצד השמאלי של המוח השולט על ההיגיון, לכן זה הזמן להקשיב לרחשי הלב ולתחושות הבטן, אלה משדרים לכם איתותים נכונים. אל תמהרו להסיק מסקנות ואל תגיעו להחלטות נמהרות, המתינו לתחילת חודש יולי מאחר והניסיונות למצוא לוגיקה ואובייקטיביות יהיו עקרים, אם אין לכם ברירה נסו להתפשר עד שהתמונה תתבהר לקראת סוף השבוע הראשון של יולי.

סביר להניח שתתקשו לראות את התמונה הגדולה, אבל אל תתעלמו מהקטנות כי קיימת משמעות לכל מה שקורה ושוב, הקול הפנימי חשוב, הקשיבו לו.

התקופה הנוכחית מאתגרת מאחר וכוכב מארס חוזר ומתקדם במזל מאזניים וחוזר להפעיל את הריבוע אורנוס-פלוטו, מצב שיחזיר נושאים לא פתורים מחודש אפריל האחרון והפעם עם דרמה אינטנסיבית וגם אפשרות למצוא את פתרונם, בעיקר בין התאריכים 14.06 עד 25.06. אלה ימים גועשים, מרעישים וגם מביכים, המתחים מתחזקים, אנשים ומדינות שונות יעמדו זה מול זה ויתעוררו עימותים עד שיתברר מהו מאזן הכוחות החדש בכל הרבדים. אירועים נפיצים והרסניים עלולים להתרחש ואלה יעמידו את העולם בפני מידע שיש בכוחו להוציא מאיזון.

לצערי הרב אלה ימים שבהם האלימות המילולית והפיזית עלולה להשפיע על הנהיגה, על ההתנהלות האישית ועל מפגשים במקומות ציבוריים, ולא ממקום טוב. העוינות חזקה יותר בעיקר בימים האחרונים ועד לתאריך 15.06. נסו להיות מאופקים ולהיזהר. דרך אגב, מרקורי בנסיגה וכשיגיע לאחר התאריך 17.06 למזל תאומים יתחדד הסיכוי לפגיעה בגפיים. אל תטפסו על סולם בלי השגחה ואל תדלגו מעל הגדר בלי לבדוק את השטח עליו אתם אמורים לנחות.  
אלה ימים בהם קיימת נטייה לחזור בכם מהחלטות שכבר קיבלתם, להתחרט או להיזכר מחדש במשהו שהתרחש בעבר. עד לתאריך 17.06, הכל רגשי יותר.

בשבוע שעבר פרסמתי כאן:
"לא כתבתי על בחירת הנשיא מאחר וחסרות שעות הלידה של חלק מהמועמדים ואין ערך לבחון מפה אחת או שתיים מתוך שש,  אבל שימו לב לתקופה, מרקורי החל בנסיגה ונפטון אחריו, כמה "מתאים" לאי סדר ולהונאות שמטרתן לפגוע בשם ומוניטין של אנשים. אנו לפני שבוע מעניין בכל הקשור לנושא".
אני חושבת שכל מילה נוספת בנושא מיותרת, מעבר למה שהתחולל לפני הבחירות, גם ביום הבחירות עצמו, במרווח שבין הבחירה הראשונה והשנייה איזה שמועות וספקולציות "רצו" בתקשורת...ואחרי הבחירה הסחרירים ממשיכים והפעם פוגעים גם במועמד שהפסיד.

גם הבחירה של נשיא בהשפעת הכוכבים האלה מעלה סימני שאלה. האם הנשיא החדש יסיים את הקדנציה שלו? או שאולי ישנו את "חוקי המשחק" במהלך הקדנציה הנוכחית?

הערה נוספת לאותו נושא. ראש הממשלה נתניהו,  ניסה ליזום את דחיית הבחירות כדי לבדוק את כל הנושא של
"בית הנשיא" וחווה כישלון אישי מאחר ובחר להתחיל  את הרעיון בתוך רצועת הזמן שבה היה כוכב מארס בנסיגה, (01.03.14 עד 20.05.2014), כזכור, ניכתב כאן לא פעם שכל פעולה, יוזמה, התנעה של תהליך או עסק בזמן מארס בנסיגה, אין לו סיכוי להצליח או להתקדם או להניב פירות כשהמארס חוזר להילוך קידמי. 

טקס הפתיחה של המונדיאל, בתאריך 12.06, בשעה 21.15 לפי שעון ישראל. מציג תמונה שבה יצרים גבוהים יביאו לאיבוד עשתונות לצד כוחניות, משברים במערכות היחסים בתוך הקבוצות וניסיון לתמרן את החוקים. נכון שיהיה ניסיון לייפות מצבים אבל זה לא יהיה פשוט וקל. מרקורי בנסיגה וכשיגיע למזל תאומים, החל מהתאריך 17.06, יגרום להרבה פציעות בגפיים. המונדיאל, שהתחיל בהשפעת המרקורי בסרטן, המשפיע על הגאווה הלאומית של כל אחת מהקבוצות, לצד הנפטון בנסיגה המוסיף צבעוניות תרתי משמע,  יסתיים כשהמרקורי כבר יהיה בתנועה קדימה ויביא הפתעות, שינוי מגמה שיתרחש תוך כדי תנועה יגרם לכך שחלק מהנבחרות שנראות עד תחילת יולי כהבטחה גדולה עלולות לאכזב וההפך גם, ממי שלא נתנו להם סיכוי, אלה יכולים להפתיע במובן החיובי.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 13.06 הירח בטל משעה 07:10 בבוקר עד שעה 20:04 בלילה.

יום ראשון 15.06  הירח בטל משעה 09:23 עד שעה 20:27 בלילה

יום שלישי 17.06 הירח בטל משעה 21:07 עד  21:25 בלילה.

יום חמישי 19.06 הירח בטל משעה 22:05 עד 00:25 אחר חצות.


כלכלה ושווקים:

כוכב מרקורי חוזר על עקבותיו וכשיכנס למזל תאומים, בתאריך 17.06, זה עלול לגרום לתנועה מביכה בשווקים. בינתיים מבנה הכוכבים המורכב עוזר לחוסר הבנה, מידע שגוי שלא פעם מגיע בצורה מכוונת וגורם להחלטות נמהרות ושגויות.

האווירה מעורפלת, צפו לטשטוש של הנתונים, או שמציגים לכם רק חלק מהם. במקומות אחרים נחשף לא בכוונה מידע, שיכול לגרור בלגאן בשווקים. הערנות מתבקשת בין 13.06-26.06.

לאחר עסקת הגז בין רוסיה וסין אנו עדים למניפולציות העוזרות לאינפלציה במחירי הנפט, יתכן שהנפט ממשיך לעלות גם בשפעת הבעיות של מלחמת האזרחים בסוריה, לוב ועירק.


שר האוצר יאיר לפיד.
לבקשתכם, אני מרחיבה בנוגע ליאיר לפיד, בהשוואה בין המפה שלו ומפת המדינה, כאשר הבסיס למפה הנוכחית היא השעה שבה נשבע יאיר לפיד כשר האוצר בממשלת ישראל בתאריך 18.03.2013, כך שההתייחסות היא אך ורק לתפקידו.
במפה לא מפתיע לראות את מקבץ הכוכבים על ציר 1-7, המעידים שאין תשתית למה שלפיד רוצה לעשות או לקדם. הוא הגיע עם הרצון לשנות, עם אורנוס על ציר 4-10, אבל הנפטון מוסס הכל.
כאשר רואים את המקבץ בין מפת המדינה למפת ההשבעה אנחנו רואים את הצירים 1-7, 2-8 ו- 6-12 ובמבחן התוצאה, הכל תקוע.

על פי התנהלותו עד היום הוא חסר יכולת להבין את כוחות השוק ולכן מתקשה לחזות את ההתפתחות העתידית. יש לו הנחות יסוד אופטימיות, שהמציאות בשווקים אינה מכירה אותם, בלשון עדינה. הדברים שהוא עושה, או רצה לעשות, אינם מסתדרים עם מה שהמדינה באמת צריכה ואפשר להניח שבשלב מסוים יבין שעליו לרדת מהעץ הגבוה, לאחר הנזקים שנעשו, יש לקוות שזה יקרה לפני שיהיה מאוחר מדי. גם אם שר האוצר אינו כלכלן, אולי כדאי שיקשיב לאנשים העוסקים בנושא לאורך זמן (לפי הכותרות הוא מתעמת איתם וחבל בשבילו בעיקר אם הציב לעצמו מטרה).
בהמשך יגיע השילוב של נפטון- פלוטו לציר 4-10 לקראת סוף 2014 וזה מה שיעזור לו למזער נזקים.

במהלך החודשים הבאים וגם בהמשך במהלך 2015 השילוב על אותה המפה יהיה 1-7 ו-5-11, שוב חוסר תכנון שבבסיסו הוא לכוון לדעת הקהל, פופוליזם. הוא ירצה לרצות את האזרחים על חשבון תכנון כלכלי ארוך טווח, ינסה פעם אחר פעם תוכניות "מעניינות" לטווח קצר, שעם מצב כוכבים הזה יגיע לדרך ללא מוצא.
עוד  אפשרות היא שבמהלך 2015 יבין יאיר לפיד שהוא לא עונה על הציפיות של עצמו ואחרים כשר אוצר ויחפש מן הסתם לשפר נקודת מוצא, ואפילו ליזום אווירת משבר בנושאים אחרים, על מנת שלא ישפטו אותו בתחום הכלכלי.

בתאריך 08.06.14 היה ניסיון של לפיד להציג את ה"אני מאמין" החדש שלו ב"כנס הרצלייה". אני מזכירה שזה היה בדיוק ברצועת הזמן שכוכב מרקורי החל בנסיגה ונפטון בעקבותיו, כמה מתאים לשחרר ספינים פופוליסטיים בתחום מדיני, כדי לזכות בכמה כותרות ראשיות. נכון שהיה מי שהזכיר לו שלא מתאים לאדם רציני לומר בדיוק ההפך ממה שאמר לפני כמה חודשים, זה אותו יאיר לפיד שדיבר לפני כשנה על טעויות היסטוריות של השמאל וכו'. האם היה לידו מישהו שגם יזהיר אותו שפנייה חדה בזמן נהיגה עלולה לגרום לתאונה? 
סביר להניח שלאחר תקופת המרקורי בנסיגה, או בתוך רצועת הזמן שמרקורי יהיה שוב  בנסיגה, ימצא את הסברים לשינוי עמדותיו. או שאולי זה היה בלון ניסוי בכנס הרצליה, שנועד לשנות את תשומת הלב מאחריותו כשר אוצר?
המפה שלו בשילוב עם מפת המדינה, מציגה שהמציאות תלמד אותו שאם ינסה לחרוג מהישגים קטנים וצנועים מוגדרים, הוא יכשל! תחושה שהוא יתקשה להכיל כבן מזל עקרב. כל ההצהרות הגרנדיוזיות, שהוא אוהב להצהיר, במסיבת העיתונאים אינן עומדות במבחן המציאות. ירידה מהעץ הגבוה וניסיון להתיישב על אחד הענפים הנמוכים, שאינו יציב דיו, עלולה לגרום לו ליפול מהעץ.

כאזרחים נקווה שאולי ייגמל ממסיבות עיתונאים ויתמקד במה שקורה בהווה בעשייה נטו, פחות הצהרות לעתיד. ולחיזוק כל הנאמר כאן על בסיס הכוכבים המציגים את התמונה הריאלית מעניין היה לקרוא את דבריו של רו"ח דודי גולדברג מהכנס השנתי של לשכת רואי החשבון באילת, שהופיע ב"גלובס" ביום שני  09.06. גולדברג יצא במתקפה על המדיניות הכלכלית של שר האוצר, יאיר לפיד, או ליתר דיוק – היעדרה (לדבריו) "...כבוד שר האוצר, יאיר לפיד, תוכנית כלכלית היא לא מבזק, והיא לא יכולה להיות בניגוד, או לעקוף את חוקי הכלכלה. חסרה כאן מדיניות כלכלית ממשלתית לטווח ארוך, שתהיה ברורה לאזרחי המדינה ולמשקיעים ותקטין את האי וודאות סביב השאלה מה יהיה מחר..."


לכבוד שבוע הספר:  " ערך הקריאה למחשבה כהתעמלות לגוף"  (יוסף אדיסון)

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית למדינת ישראל, ראש השנה תש"פ21 ימים ליצירת שפעמי אני?iStrology - פורטל המיסטיקה של ישראלתחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 פאנג שואי: שפת הגוף של הביתשינה וחלומותמה בין מגידי עתידות ויועצים רוחניים