תחזית אסטרולוגית לשבוע 22.04.2011-29.04.2011

מחבר: טובה ספרא


כוכב מרקורי נעצר היום, כך שיש לצפות, יותר מתמיד, לתקלות בתקשורת בינאישית וכללית. יתכנו תקלות קטנות ומעצבנות, בעיות לא צפויות עם המחשב, או עם המכונית. במהלך השבוע הקרוב כוכב מרקורי חוזר בהדרגה על עקבותיו בהילוך ראשון ואחרי תחילת חודש מאי, המרקורי כבר ירוץ קדימה, כמו שהוא יודע ואפשר יהיה לקדם תוכניות. מרקורי לא יהיה בנסיגה עד תחילת חודש יולי.
לאחר התאריך 23.04, נשמע חדשות בנושא החינוך. אלו ימים המתאימים להודעות ממשלה דרמאטיות אצלנו, או בכל מדינה אחרת. כוכב מרקורי במזל טלה עד לתאריך 11.05. מזל טלה האימפולסיבי הביא איתו הרבה מידע רצוי ולא רצוי, בכל רחבי העולם. המידע עם האופי של מזל טלה הוא יותר לוחמני, מחודד וברור, לא תמיד סימפטי (יפן, המזרח התיכון ועוד שברים מכאן ומשם). השפה היא חושפנית יותר, יתכן ששמעתם ואפילו אינכם יודעים מאיפה, סודות, או רכילות, ואין לכם מושג למה אלה הגיעו אליכם. בימים בהם מרקורי היה בנסיגה, המחשבות היו בתוהו בוהו, זו תקופה בה הרהרתם ו"חפרתם" בכל מקום אפשרי בנתיבי המחשבה. כוכב מרקורי אחראי על החושים, אנו מתבוננים, שומעים, מריחים, נוגעים, או טועמים, ועם המרקורי בטלה, למעשה צריך לומר: "אני כאן", אני מתבונן, אני שומע, אני מריח את הקפה, אני נושך יותר ממה שאני מסוגל ללעוס, אבל ממשיך כי אני רוצה לנגוס ביס אחר ביס את הכל, זאת כיוון שאני במודעות ורוצה למצוא את הדרך למזג ולשלב הכל בתוך "אני" עצמי, ללא משמעויות מעורפלות, בבהירות ובחדות.
אמש, גם וונוס עברה למזל טלה. היא תבטא את עצמה בהתלהבות, לא נשית! יותר בוטה וסקסואלית. בתקופה בה הוונוס בטלה, נשים הן יותר אגרסיביות בדרך בה הן מבטאות את הרצון שלהן במערכות יחסים, בעסקים ובמשפחה.
בתאריך 27.04 כוכב וונוס וכוכב פלוטו במנעד, שמעורר רגשות עזים המציפים את כולנו. זה ישפיע במיוחד על אלה החוששים מנטישה והחרדות ביום הזה תהיינה חזקות יותר. האהבה תתבטא באינטנסיביות עמוקה, מלווה בקנאה ורכושנות. חלק מאיתנו "יחקור" את טיב היחסים לעומק, מתוך רצון בביטחון, לכן אם יש בעיה, הסבירות הגבוהה היא שזו תצוף ותצא לאור. היו מוכנים לעימותים, אפשר גם וויכוחים על רכוש ופיננסים.
בין התאריכים 28.04-30.04 הקרירות מחלחלת ליחסים, התפכחות בלי פנטזיות, מה שגם עוזר להכיר את האמת שיש, או אין, ביחסיכם. אין אלה ימים למסיבה, לשירה, או למפגשי חברה. הצד הרציני והריסון הרגשי טובים לרכישות, מאחר ואתם מודעים לתקציב האישי. זמן טוב לתוכנית פיננסית, אלה ימים המתאימים למו"מ עסקי כיוון שיש נטייה לקשיחות.
הימים 21.04-30.04 טובים לאלה העוסקים באמנות, במוסיקה, כדי לקדם יצירות חדשות.
בתאריך 30.04 כוכב מארס ניפגש בכוכב יופיטר במזל טלה, זה יעצים את החיוניות. זו תקופה אידיאלית להתחלות חדשות, אך נסו למתן את ההתלהבות, כדי לשמור על פרספקטיבה, אל תבטיחו יותר ממה שאתם באמת יכולים לתת ולהעניק.
שימרו על עצמכם בתאריכים 26.04-29.04. כוכב מארס על ציר 2-8, בנוסף כירון על ציר 2-8 לאורך החודש הקרוב. השילוב ממליץ לברור את מקומות הבילוי, כדי לא להיקלע למצבי פגיעות. נסו לא להיכנס לוויכוחים שבהם קל לאבד שליטה, ולגלוש לאלימות. השילוב הוא פגיעה פיזית!!! לכן, היזהרו באשר אתם הולכים, נוסעים ומטיילים.


22.04 הירח בטל עד שעה 13:25. משעות הצהרים, יש נטייה לסנטימנטליות, רגשנות ורגישות. מפגשים בעלי אופי כלכלי, או מקצועי, טובים יותר היום אחר הצהרים. הימנעו מביקורתיות. יש צורך להתבטא עצמאית, להעריך את עצמכם יותר, בלי כוחנות. שעות הערב מתאימות לבילויים, הנטייה לחפש סגנון שונה דוחפת להרפתקאות.
23.04 יש נטייה להתקדם בלי מעצורים, נכונות לקחת סיכונים, כדי למנוע שעמום. הצורך הוא במפגשים המעוררים את ההורמונים, לצד פעילות נמרצת. קיים חיפוש אחר חופש ותחושה ששום דבר לא מפריע לכם לעשות את מה שאתם רוצים. יום שהוא לא לשיגרה, לא למחויבויות, אבל קחו בחשבון שזה עלול לפגוע ביציבותה של מערכת יחסים שחשובה לכם. יש משהו נוסטלגי שמטפטף לתוך המחשבה וגורם לכם לאבד קשר עם המציאות.
24.04 הירח בטל היום משעה 03:05 עד שעה 20:59. ערב חג, המשיכו במה שאתם עושים, מפגשים עם חברים, עם בני המשפחה וכד'. אין זה יום ליוזמות חדשות. אל תנסו תבשיל חדש לערב חג, הכינו לסעודה רק מה שכבר הכנתם בימים האחרונים. תיהנו ממה שקורה עכשיו, העריכו את האינטואיציה שלכם בשיחות החברתיות והמשפחתיות.
25.04 קשה לכם להתפשר, גם אם מה שאתם עושים אינו מספק אתכם. התקשרות ומפגשים עם אנשים צפויים להיות נהדרים היום. היציבות מגיעה ממפגשים עם אנשים שאתם מכירים כרציניים ואחראיים. שיחות סתמיות גם הן משמחות אתכם, כך גם צפייה במסך הטלוויזיה, העיקר לצאת מהשגרה.
26.04 היום מתאים לכם לפעול בצוותא, כדי לקדם בצעדים משמעותיים תוכנית שעומדת על המדף זמן מה. השמחה של ה"ביחד" משפיעה על מצב הרוח החיובי ועל זווית הראייה האופטימית. היזהרו מפליטות פה בוטות מדי, אימפולסיביות בתוך שיחה עלולה להדליק עימותים מיותרים. הירח בטל משעה 14:19 עד למחרת בבוקר בשעה 07:58. המשיכו את השגרה היום, אל תדחקו באיש, זה לא יעזור לשום דבר מעשי.
27.04 הדמיון מביך אתכם קצת, אינכם יודעים מה נכון יותר, אם לנסות לתקן את מה שקרה אתמול, או להתקדם הלאה עם הכותרת "היום יום חדש". הלחץ קיים בגלל הכוחניות של הזולת, או מפחדים אישיים שלכם, הנובעים מתת ההכרה. אל תסכימו לעשות שום דבר נגד רצונכם. שחררו את המתחים, תנו לעצמכם להתנהג בטבעיות והמתינו לראות את התוצאות. יתכן שדווקא אסרטיביות תשרת את האינטרסים שלכם, אבל עדיף לא להקצין. הירח בטל הערב משעה 22:50 עד יום שישי 29.04 בשעה 20:33. (במאמר בשבוע שעבר 15.04, היה הסבר על התקופה הנוכחית המכילה הרבה שעות של ירח בטל).
28.04 אל תנסו לעשות משהו חדש, המשיכו בעבודתכם, המשיכו מה שכבר התחלתם. אל תבזבזו זמן על מו"מ, מאחר וגם אם הדיונים יהיו פוריים מאוד, במציאות זה ללחוץ על דוושת הגז בניוטרל. אין זה גם יום לשמח מישהו, או לבקש סליחה ממישהו, המחוות מבוזבזות. סביר להניח שתרגישו חוסר סבלנות ומצב הרוח לא יהיה משהו. ספר טוב, מוסיקה ברקע וכך תעברו את היום ומחר.
29.04 הירח עדיין בטל עד 20:33 הערב. העצלות אופיינית יותר היום, אם אתם במטבח לקראת שבת, הכינו מאכלים שהמשפחה מכירה. אם יצאתם להסתובב בקניון, זכרו, כל רכישה, תישאר בארון. שבו עם חבר/ה, שתו כוס קפה, תיהנו מהחברותא, בלי ציפיות גדולות. בערב הירח עובר למזל טלה, יש דחף לצאת לטייל לעשות דברים לא שגרתיים ובעיקר להשתחרר.


כלכלה ושווקים:
חוסר היציבות בשווקים עדיין צובע את המסכים. כוכב מרקורי מסיים את הנסיגה בסופ"ש. אצלנו, החגים "עזרו" לספוג את השפעתו השלילית של מארס במולות לסאטורן בשווקי העולם.
עתה השמש במזל שור וכוכב וונוס במזל טלה ואלה קשורים בפיננסים. ביום חמישי כוכב וונוס בטלה, נפגש בכוכב אורנוס ו"השמחה גדולה". אפשר לצפות לרעיונות חדשים בנושאים כלכליים, שוב נשמע בארה"ב רעיונות בנושא תקרת התקציב, ושוב פיצוץ. יתכנו גם דיונים על גירעונות בארצות שונות בעולם, מה שישפיע גם על הבנקים.
בין התאריכים 22.04-30.04, וונוס מושפעת בריבוע T מהכוכבים אורנוס, פלוטו וסאטורן. יש להניח שזה ישפיע גם על התנודתיות בשווקים. מצב הכוכבים הזה גורם לאנשי הקונגרס בארה"ב לחפש פשרה כלשהי עם הנשיא בנושא הנפיץ- תקרת התקציב. זה עוד יעבור הרבה דוקרנים בדרך, בכוונה שהשינוי ימנע בינתיים השבתה של מוסדות הממשל.
מחירי הזהב הנוסקים, מעידים על חוסר האמון של האנשים בניהול הכלכלה בעולם הרחב. גם אם יהיה תיקון כביכול, זה יקרה לקראת הזינוק הבא. מה שעוד ראוי לתשומת לב זה מחיר מתכת הכסף. גם מחירה זינק בגדול ואין ספק שאלה מגמות המחזקות את האינפלציה.
המבנה של הכוכבים, אורנוס במזל טלה, בריבוע לכוכב פלוטו במזל גדי, לא יסתיים עד שנת 2015 וימשיך לערער את הכלכלה בעולם. גם הדולר מגיב למגמה הזו.
לא אחת כתבתי כאן, שצפוי משבר נוסף ואולי קשה יותר מזה שהיה בשנת 2008. אי הנוחות תתחיל לקראת יולי 2011 ותמשיך לתוך שנת 2012. כך שצפוי עוד אירוע עולמי שישפיע על הכלכלה. נמשיך לעקוב אחרי התהליכים בעזרת הכוכבים.

מעקב אחר ההורוסקופ של באראק חוסיין אובאמה, מצביע על האופק המקודם במפה, במולות לכוכב מארס המקודם, ואלה במנעד לא נחמד לכוכב סאטורן. זה "מבטיח" מלחמה פוליטית קטנונית חסרת רחמים. בנוסף, הירח המלא, בחלק הראשון של חודש נובמבר 2011, ידליק את האורנוס. זה היבט "חשמלי", המעלה אפשרות שצפוי משבר ממשלתי רציני מאוד בארה"ב, יתכן שזה יביא להשבתה של מוסדות הממשל בשנת 2012 בגלל התקציב.


אצלנו:
בזמן האחרון, מכריזים אישים מסוימים על חודש ספטמבר כתאריך קריטי למעמדה של מדינת ישראל, צמד המילים "צונאמי מדיני", משתלב בכל ראיון עם ח"כ, שר, או פרשן. אבו מאזן נמצא במסע "רכישות" של תמיכה בינלאומית מכל מי שאפשר.
אבו מאזן, יליד 26.3.1935. במפה האישית שלו השמש במזל טלה וכוכב מארס במזל מאזניים הדיפלומטי. הוא עוסק בפעילות דיפלומטית הרבה שנים, ונחשב לאחד הארכיטקטים של הסכמי אוסלו. כוכב מרקורי, המסמל חשיבה ותקשורת מילולית, נמצא במולות לכוכב נפטון, מה שגורם לכך שאבו מאזן מציג את המציאות כמו שהוא רוצה לראותה, לא בהכרח מציאותית ואמיתית. זה אדם שיכול להשמיע לכל אחד את מה שהוא רוצה לשמוע, כך שכאשר הוא מתראיין בתקשורת בישראל, או ברחבי העולם, הוא מדבר על שלום, דו קיום ורצון טוב, אבל עם הפלשתינאים, או אחיו במדינות ערב, הוא משמיע סיסמאות שערבות לאוזניהם. המארס אצלו בהיבט דינמי לכוכב פלוטו, כלומר הוא מפלס את דרכו באלימות, אינו מוכן לפשרה ואם בחר במטרה, לא יוותר עליה. המארס נמצא בנסיגה, כך שכל פעולה שלו היא יסודית מאוד, הוא חוזר על עצמו ועל דבריו עד שהתוצאה משביעה את רצונו. בהווה, המארס המקודם שלו, מתקרב לירח המקודם שלו במזל מאזניים וזה מסמל תסכול. השמש המקודמת שלו, נמצאת מול הירח מלידה, כך שבספטמבר הקרוב, הרצונות, או הכוונות שלו, והרגשות שלו, אינם על אותו הגל. הוא כאילו מקבל סימנים כפולים ויהיה עליו להחליט במה הוא בוחר.
המפות המקודמות בהתאמה,שלו ושל הכרזת העצמאות של פלשתין (בתאריך 15.11.1988 באלג'יר), אינן מעידות על מימוש רצונותיו. בקומפוזייט המקודם, בספטמבר הירח במעלה 4 במזל עקרב, בריבוע לסאטורן, היבט שלא מבטיח מצב רוח טוב, מאחר ויש אכזבה רגשית.
בהשוואה בין מפת ההכרזה הנ"ל, עם ההורוסקופ של מדינת ישראל, הניגודים אינם מאפשרים פרשנות פושרת, מדובר בחוסר אמון וגישה אגרסיבית הדדית, זווית הראייה, של כל אחד מהצדדים, קוטבית לזו של זולתו. הקשרים בין הכוכבים במפת ההכרזה וזנב דרקון במפת המדינה שלנו, מדגישים את הגורליות במפגש. הפלשתינאים החלטיים בניסיון להשתלט ולהרוס את מנהיגי מדינת ישראל, הם אויבים קשים וכל צד היה יותר משמח למחוק את השני מעל פני הגלובוס.
לפי מפת הקומפוזייט, בחודשים הקרובים קיימת סבירות גבוהה לחזור לשולחן הדיונים. הכוכבים על מפת המדינה, בחודשים הקרובים, מעידים על רצף פעולות המייצרות פעולות ראויות לפי הנורמות המקובלות. במצב הכוכבים הזה, קשה לראות קשיים מדיניים ובינלאומיים בחודשים הקרובים. עם סאטורן על ציר 4-10 וכוכב נפטון על ציר 5-11 אנחנו נראים "בסדר" כלפי פנים וחוץ.


"אין למדינה שלום, כשהאויב החיצוני רוגע, מתעורר האויב בבית" (חניבעל)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות