תחזית אסטרולוגית שבועית 11.04.2014-17.04.2014

מחבר: טובה ספרא

אנו בעונת הליקויים עד לתאריך 15.05.2014 שגורמת להרגשה שצריך לפעול בדחיפות, בעיקר בנושאים שכבר "עומדים" הרבה זמן על הפרק ועכשיו הגיע השלב הקריטי. התחושה הזו מתפרצת לרשימת המטלות, תחושת תכיפות שבכל זאת כדאי להתבונן עליה, האם זה באמת כל כך קריטי?
מבנה הכוכבים מתהדק בין התאריכים 20.04-24.04 ותחושת החריגות תתבטא באנרגיה שאינה מוכרת, המתח והכעס, ששחו מתחת לפני השטח, עולים וצפים בימים הקרובים, הכוכבים מושכים לכיוונים מנוגדים ויוצרים חוסר האיזון שילווה את כולם, לאיזה כיוון לתת את הכוח?
כבר בתאריך 14.04, מרקורי, כוכב התקשורת, ימצא את עצמו מתבטא בלי לחשוב ונדרש איפוק, המילים יהלמו בחלל ויפגעו גם אם לא התכוונתם. שימו לב שאינכם חושפים מידע סודי במקום הלא נכון. תהליכים שהחלו בשבוע האחרון, לפני הליקוי, עלולים להתפתח לא כמו שתכננו ולכן כפי שכבר נכתב כאן בעבר, נכון יהיה להכין תכנית נוספת, שתהיה אלטרנטיבה מיידית לכישלון. האינטנסיביות תשפיע ואנו נכנסים לרצועת זמן בה תחושת חוסר היציבות תשתלט על סדר היום, קחו נשימה עמוקה וזכרו שאלה מעברי כוכבים, כלומר גם התקופה הזו, שבה האדמה זזה מתחת לרגלינו, תחלוף ותסתיים אחרי חודש אפריל. התמקדו במה שאתם יכולים לעשות, תנו מקום רחב יותר לאנרגיה של אהבה, עודדו את עצמכם, תנו אמון, בעוד כשבועיים האווירה תהיה שונה.

בינתיים בין בתאריכים 14.04-16.04 מידע יגיע במהירות, התגובות והוויכוחים יצוצו בעקבות חוסר הסכמה, אימפולסיביות ותגובות הנובעות מהרבה כעס שהצטבר באוויר יחד עם נטייה לא לקבל תשובות סתמיות, אלא "לחפור" עמוק.
בתאריך 16.04, כדאי יהיה להיזהר מחוסר סבלנות, ממילים הנאמרות בישירות ותגובות אלימות של נהגים בכביש, נסו לכוון את עצמכם לתרגילי ספורט, להפעיל את השרירים בכמה תרגילים וכך לשחרר אנרגיה פיזית במקום במילים ארסיות.

הפלוטו נעצר בתאריך 14.04 ומשנה כיוון, יחד עם האורנוס-יופיטר ומארס התופים ירעמו... שימרו על עצמכם. מומלץ להיזהר במקומות ציבוריים, בעיקר בימים 14.04-19.04, אירועים חיצוניים עלולים להשפיע על מצב הרוח של הציבור.

מופע הירח המלא בתאריך 15.04 יביא אתכם לחפש איזון במערכות היחסים, יתעורר קושי להתפשר ולכן חישבו על המילים היוצאות מהפה, המתח באוויר משפיע על הסגנון.

המודעות תשתנה אצל רוב האנשים בנוגע למה היא האמת ואיפה היא נמצאת וההמלצה היא להיות משוחררים, בלי להיתקע במשהו מוכר שכבר מיצה את עצמו ואנו שם בגלל שזה ידוע ונותן ביטחון. צאו מהקופסאות של שחור ולבן, נסו להבין גם את הפוטנציאל שיש במשהו שונה ואחר, יש צבעוניות חדשה, בעיקר עם הפריחה באביב.

כל האירועים שמתרחשים עכשיו בעולם קשורים למבנה הכוכבים בקרדינאל, לא כולם יתפתחו מיד אבל במהלך החודשים הקרובים נהיה עדים למתחים שיתפתחו ויהיה להם קשר לאותו ריבוע גדול. גם רעידות אדמה, התפרצויות של הרי געש ומפולות בוץ "מחוברים" לניגודים שיוצרים הכוכבים. אנו בצמתים היסטוריים ויהיה מעניין לעקוב במיוחד אחרי ארה"ב, אירופה, רוסיה וקוריאה. המזרח התיכון גם הוא מושפע, סוריה, אירן, הפלשתינאים ומדינת ישראל, הנפיצות תגיע במהלך החודשים אפריל ומאי 2014, או מיד אחרי.


זמני הירח הבטל:

יום שבת 12.04:
הירח בטל משעה 20:01 בלילה עד למחרת בשעה 11:33 לפני צהרים.

יום שלישי 15.04
: הירח בטל משעה 10:42 בבוקר עד שעה 19:20 בערב.

יום חמישי 17.04
: הירח בטל משעה 10:00 בבוקר עד 00:44 אחר חצות.


כלכלה ושווקים:

הריבוע ממשיך לנענע את השווקים, אין מקום לקונסרבטיביות וכוכב פלוטו גורם לשווקים להסתחרר בלי שליטה.
האיום ברקע של רוסיה, הרוצה לפגוע בארה"ב ולקיים מסחר בנפט במטבע אחר ולא בדולרים, תורם גם הוא לאי נוחות בשווקים.
כוכב פלוטו ייעצר בתאריך 14.04 וישנה כיוון ויחד איתו תשתנה האווירה.
אלה זמנים בהם יתקבלו החלטות שלא יגיעו מיד לידיעת הציבור, בעיקר בנושא הפיננסי, יתכן שזה יהיה קשור גם למפגש ה- 20
G. בעוד כשבועיים מצב הרוח ישתנה כאשר הריבוע הגדול יתחיל להתפוגג.


ליקוי הלבנה וחגי ישראל:

הלוח העברי מבוסס על הירח וכידוע חגי ישראל, פסח וסוכות, מתרחשים בימי ירח מלא, כך שלא פעם  בחגי ישראל מתקיים ליקוי לבנה. לאירועים המתרחשים סמוך לליקוי לבנה יש חשיבות מיוחדת ואירועים המתחילים ביום הליקוי הם גורליים ובלתי צפויים.
מעקב מציג שליקוי לבנה מתרחש אחת לשבע שנים באחד מחגי ישראל, חג פסח וחג סוכות, השנה ליקוי הלבנה יתרחש בתאריך 15.04.14, בחג הפסח.
דוגמאות לשלושה אירועים היסטוריים שהתרחשו בשנים בהן היה ליקויי לבנה בפסח ובסוכות הם גירוש ספרד בשנת 1492, הקמת המדינה בשנת 1948 ומלחמת ששת הימים בשנת 1967 והרצף ממשיך וישפיע גם במהלך 2014-2015.
אם מתבוננים על מפות האסטרו-קרטוגרפיה רואים שהשנה צלו של הליקוי עובר בדרום אפריקה, אוסטרליה ומשפיע על המזרח התיכון, בקו העובר על מדינת ישראל ולבנון. תוספת הכוכבים יופיטר-אורנוס ופלוטו מפעילה את נקודת הליקויים מינואר 2011 ומשפיעה על אירן, עירק, סוריה ולבנון, אלה גם מפעילים את נקודת האמצע מארס/נפטון במפת 
DIAL 90. "הדס" (כוכב אלים) נמצא על מפת האופק של בירת לבנון, ביירות והמחשבה שעולה היא שקו הליקוי, העובר על האופק במפת המדינה, עלול לעורר עוינות מצד אויבי ישראל וישפיע גם על מפת ראש הממשלה. אין מדובר במצב המבשר רעות, אבל צפויים סכנה ואי שקט ביטחוניים, יתכן שראש הממשלה יתמודד עם פעילות חסויה וחשאית שתגיע מכאלה הרוצים לפגוע בו ובמדינת ישראל.


כלכלת מדינת ישראל:

במפה המשותפת של הממשלה והמדינה נראה שקיים מרחב פעולה לתמרון כלכלי (נפטון 5-11). אבל באותה מפה נדרש ראש הממשלה למעורבות גדולה יותר בפעילות השוטפת של משרדי הממשלה השונים, כדי ליצור תיאום בין משרדי הממשלה והשרים ולמנוע מצב בו כל שר יקיים מדיניות עצמאית משלו ללא קשר לשרים אחרים. המימוש של מצב בו העודפים הפיננסים יתועלו למקום הנכון לוקה בחסר ונראה שקיים חוסר מיקוד, שניתן לפתור באמצעות יצירתיות. רק כאשר הממשלה תבין שהדרך לפיתרונות כלכליים אינה ברעיונות וכותרות, אלא בעבודה רצינית ויסודית, עם הבנה לעומק של הבעיות היא תוכל לפעול בנחישות ולפתור אותן.
נקודת הביניים נפטון
/פלוטו על ציר 5-11, מציגה את הפוטנציאל, כאן ברור שמעורבות ראש הממשלה היא קריטית על מנת ליצור עבודת צוות. לא שכל אחד יעשה את מה שעולה על רוחו. בפועל נהיה עדים לכך שבתהליכים, שאינם תמיד יעילים, ימצאו פיתרונות לנושאים הכלכליים החשובים שמטרידים את הציבור כמו יוקר המחייה, יוקר הדיור וכו'.
במפה נוספת המסמלת את העולם הרגשי של הציבור נראה שלמרות חוסר האמון של הציבור ביכולתה של הממשלה להצליח בצעדיה, במהלך 2015 נהיה עדים להישגים שישפיעו על רווחת הפרט וזה יביא לשיפור בהרגשת הציבור. ההשפעות של פעולות הממשלה לא יורגשו מיד, השינוי מופיע בטווח הבינוני ונראה שחסמים בירוקרטים ישתחררו (5-11) בהדרגה.


אצלנו:

בהמשך לתחזית על הממשלה משבוע שעבר, בדיקת מפת הממשלה עם המדינה מציגה את שהממשלה ממשיכה בדרכה, גם אם צפויים משברים (4-10) וישנם גורמים המאיימים
(2-8), רצוי שלא לתת לאלה "דלק", כיוון שאלה גלים שיעלו וירדו. הבחירות לא נראות באופק.
במצב כוכבים הזה על ראש הממשלה להיות מעורב יותר בפרטים הקטנים, כולל התערבות בתפקוד השרים בתחומים השונים (6-12), קיימת בעיה, שכל אחד מאיתנו רואה ומבין, רמת התיאום בין שרי הממשלה אינה טובה, כל שר יוצא בהצהרה, מכנס מסיבת עיתונאים בלי תכלית והחלק של ההצהרות תופס יותר נפח מהצד הביצועי, כותרות גדולות בכלי התקשורת, כולל איומים של שרים וסגני שרים. לאחרונה שר אוצר ושר השיכון נתנו לנו דוגמא לכך, כל אחד מהם אומר את מה ש"מתאים לו" וכך נוצר פער בין רמת הנראות וההוצאה לפועל. בנושא מחירי הדיור אחד מוריד את המע"מ (ובנק ישראל מסתייג) ואילו השני קובע מחיר מטרה. על ראש הממשלה יהיה להיות יותר ריכוזי, כדי לשפר את התיאום בין הררי המילים ואת רמת הביצוע של חברי הממשלה. אחרי ספטמבר 2014 יש סיכוי גדול שנראה את השיפור בהוצאה לפועל של התוכניות (3-9), לא רק מסיבות עיתונאים וכותרות...


ציפי לבני, ג'ון קרי, המו"מ וממשלת ישראל:

אני מביאה תזכורת מדברים שכתבתי על ציפי לבני בתאריך 07.02.2014:
"מבנה הכוכבים שלה היה עם הרבה יחסי ציבור ועד לאחרונה זכתה להערכה עם כוכבים על
ציר 5-11, אבל זה משתנה ומעמדה שבה חוותה תמיכה מגיע השינוי עם כוכבים הגורמים לה להתמודד. הקונפליקט חי ובועט... עם נפטון-פלוטו על ציר 1-7, יש לה תחושה שהיא כבר מגיעה ל"מחוז חפצה", אבל אז יגיע הפלוטו וינפץ את האשליה..."
בנוסף ברשימה על ציפי לבני מתאריך 15.11.2013 נכתב:
במפה המשולבת
שלה עם מדינת ישראל, מקבץ הכוכבים נמצא על הצירים 4-10, 2-8 ו-6-12, שילוב המספר שהיא בוחרת להישאר חלק מהממשלה (זה מבנה המדבר על שמירת הקיים) למרות הקשיים וחוסרהיכולת באמת להשפיע. גם אם תבין שהעמדות שלה לא מקובלות, היא תכיל בתוכה את תחושת אי-הנוחות ותרצה להישאר ולהשפיע מבפנים, תהליך שלא יביא לה את ההצלחה לה היא מייחלת... מפה נוספת שהכנסתי למשוואה היא מפת הקומפוזייט ישראל וארה"ב עם השרה ציפי לבני. לאורך כל המו"מ בשנה האחרונה הכוכבים נמצאים על ציר 1-7, כך שגם כאן אפשר לראות שהעמדות שלה לא מתיישבות על אותו המדף עליו מונחות העמדות הרשמיות, כמו למשל הכרה של הפלשתינים במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי במקום הראשון, משפט שלמעשה מכיל את הכל. אם נעשה לה צילום רנטגן, נראה שהבטן מתהפכת לה כל הזמן, אבל ברגע האמת, בעזרתו של כוכב פלוטו שיגיע בקרוב אל הציר 4-10, תופיע ציפי לבני כמי שחושבתקודם כל על האינטרסים של מדינת ישראל. .."
ובאמת לאחרונה שמענו את דבריה הכעוסים על חברי צוות המו"מ הפלשתינאים, כשפעלו נגד ההסכמים (המעוגנים בהסכמי אוסלו) והגישו את הניירות שלהם לאו"ם
, והשמועות היו שלבני השמיעה דברים כדורבנות לחברי המשלחת הפלשתינאית והוכיחה שהאינטרסים של המדינה שלנו, קודמים לכל.

ג'ון קרי, מזכיר המדינה, שהיה צריך לתת דין וחשבון על כישלון מדיניות החוץ של ארה"ב ברחבי העולם, מצא את הדרך להאשים את כולם ובתוך כך גם הפיל את האשמה על מדינת ישראל, למרות שאחר כך הגיעה "תיקון" ממחלקת המדינה. על קרי נכתב ברשימה כאן בתאריך 9.08.2013 ובתאריך 15.11.2013:

"קרי רגשי מאוד
בתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי. מותר לחשוב שהכוונות שלו טובות ביחס למו"מ, אבל למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי...מבנה הכוכבים אצלו מציג את הרצון להתקדם בכל מחיר, גם אם הבסיס רעוע, ולכן גם הוא יחווה את התוצאה בהלימה... הוא לא יהיה עוד אחד מאלה שנכשל בניסיון לקדם הסכם בלתי אפשרי בין הפלשתינים למדינת ישראל..."

בתקופה הקרובה, תמשיך ציפי לבני לשבת על הגדר, להתלבט, בעיקר כשהיא מרגישה שהיא נמצאת במערכת ואינה יכולה לבדל את עצמה (2-8). בצמתי ההחלטה שתגיע אליהם היא תחליט להישאר, למרות הניסיון של גורמים חיצוניים להשפיע עליה וההרגשה האישית שלה שבמבחן התוצאה היא מוגבלת. התסכול שלה (עם 1-7) ילווה אותה, היא תרגיש במבוי סתום ויתכן שהלחץ לא לעזוב יבוא גם מצד האמריקאים.
מספטמבר-אוקטובר 2014 (אחרי החגים), תמצא את עצמה שוב בעמדה המאפשרת לה לפעול ולעשות, אבל עם אותן המגבלות שתסכלו אותה בעבר.


"המבחן הבסיסי של החירות איננו במה שאנו חופשיים לעשות אלא במה שאנו חופשיים לא לעשות" (אריק הופר)

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות