תחזית אסטרולוגית שבועית 29.08.2014-04.09.2014

מחבר: טובה ספרא


הימים האחרונים וגם היום 29.08 הם בעלי אופי מביך, המציאות אינה כפי שהיא נראית, הדברים שאנו שומעים אינם מה שנאמר לנו, יתכן שהערפל מטשטש את הצבעים והעננים אינם מאפשרים לראות את התמונה בגוונים ברורים, כלומר יתכנו מצבים של חוסר הבנה וטעות בתקשורת בינאישית וחברתית. נסו להיות זהירים אם אתם אמורים לקבל החלטה משמעותית. זה נכון גם בנוגע לכותרות או הצהרות שיושמעו על ידי אנשים מכובדים או כאלה שיש להם כוח השפעה בתקשורת. כדאי יהיה לבחון את המילים שוב בעוד כמה ימים בכל המישורים, גם האישיים.

 

אם עליכם לקבל אישורים בירוקרטים או בקשות לניירת מוסדות ממשלה או בנק וכד', או שעליכם להתחיל הליך משפטי עדיף לדחות זאת, כיוון שכל דבר ייקח הרבה יותר זמן ממה שהתכוונתם להשקיע בו.

 

מבנה הכוכבים גורם לכך שאינכם שמים לב להתחייבויות שלקחתם על עצמכם, אבל תתכן גם חשיפה של סקנדל ציבורי סודי, אולי שיחת טלפון או מקור חדשותי שיגרום למבוכה כאשר הדברים יצאו לאור.

 

התקשורת הבינאישית תשתפר לאחר תחילת ספטמבר, אם קיימת בעיה בזוגיות כדאי לצאת לטייל ביחד, ללא חברים נוספים, להתרחק כדי להתבודד מה שיעזור לשחרר כמה ערוצים ויקרב אתכם.

 

כבר מיום רביעי 03.08, יהיה קל יותר לחזור לעשייה מעשית, אנחנו בתקופת מזל בתולה כך שכדאי להכין רשימת מטלות עם בסיס תכליתי, להתמקד בפרטים ולהוציא לפועל את כל אלה. רצועת הזמן הזו היא מעשית, החשיבה מאוזנת ומשפיעה עם ניואנסים יצירתיים על מערכות יחסים וגם פשרות יתקבלו בנינוחות.

 

מאז שעברנו את הריבוע הגדול, באפריל 2014 ואת הליקויים שהיו באותה העת, העולם משתנה מול עינינו. השפעת ליקויים היא על פי רוב כמה חודשים ועד שנה פלוס, והתבניות המוכרות משתנות, ומאז אנו רואים חוקים וסדרים חדשים בעולם מסביב.
הביטו למערב, אוקראינה - רוסיה, עירק, דאע"ש, סוריה (כשגם שם ההתייחסות מצד העולם משתנה כלפי באשר אל אסד, בגלל האיסלם הקיצוני), ואצלנו, מלחמה שמטרתה לשנות את המציאות בשכונה הבלתי אפשרית. נשיא ארה"ב, בעל פרס נובל לשלום, שהחזיר את החיילים מעירק ואפגניסטאן בכוונה להתנתק מהמלחמות, החזיר את המטוסים שלו לפעול נגד הקיצוניים בעירק ואולי גם בסוריה, דוגמא נוספת לשינוי שעובר העולם נוכח הנסיבות המשתנות.

 

המעבר של כוכב מארס למזל קשת יכול להשפיע ולגרום להסלמה בחלק מהמקומות הנ"ל. 

 

השינויים האלה מעידים על התמרה גם בחיים אישיים. בסוף הקיץ ותחילת הסתיו אנו ניכנס שוב לעונת ליקויים, כולל אורנוס/פלוטו, ואלה לא יאפשרו חזרה לשגרה. כל אחד מאיתנו יחווה שינוי, יתכן שזה קורה ברמה פנימית, בתת ההכרה, וזה צף ועולה ומשפיע על דרך החשיבה, המשתנה ומשתחררת מקיבעונות ישנים, יתכן שזה גם ישפיע בדרך מעשית, על המציאות היומיומית.  בימים הקרובים יהיה שינוי בדברים קטנים, כאלה שיעזרו לשינוי תבניות חשיבה בכל נושא התזונה,  בשינוי הגישה לאוכל, למשפחה הבריאות והטיפול בבית שלכם. וזה יביא איתו לתוצאות שונות ממה שהתרגלתם עד כה.


זמני ירח בטל:

יום שישי 29.08  הירח בטל משעה  18:58 עד למחרת בשעה 11:53

יום שני 01.09 הירח בטל  משעה 18:38 עד שעה  20:17

יום רביעי 03.09 הירח בטל משעה 21:04 עד שעה 01:15

יום שישי 05.09 הירח בטל משעה 18:08 עד שעה 02:59


כלכלה ושווקים:

השילוב בין השמש והנפטון יוצר מצבים לא ברורים ואשליות, וזה לא הזמן האידיאלי  לקבל החלטות משמעויות.

יתכן שייחשף עניין כספי שיגרום אי נוחות, בלשון המעטה, אבל מצד שני זה עלול להתפתח גם לשערורייה (תלוי מי הגוף או האיש ובאיזה מקום בעולם).

גם חוסר היציבות ברחבי העולם משפיע על מה שקורה בשווקים, אבל לא נראה משהו דרמטי.

באירופה, בסין וגם בארה"ב צפויים דוחות לא נחמדים. כוכב סאטורן יעבור למזל קשת וזה עלול לגרום לצמצום ההוצאות, כך שאולי זה ישפיע על המחזור בשווקים, אבל יש זמן לעקוב ולבחון את זה.


אצלנו:

עם הכוכבים על הציר 4-10 ו 2-8 יש התפתחות אצל כולנו שהביאה לשינוי בתודעה, אנחנו רוצים לחיות בביטחון וזו דרישה. רוצים לשמור על הבית שלנו.

בינתיים עם המעברים של ראש דרקון/יופיטר וראש דרקון/סאטורן, ולעיתים שניהם יחד, כולנו, נעים בין שמחה ואופוריה לדפרסיה ו"חמיצות" (מילה שמשתמשים בה בתקשורת) וחוזר חלילה. בקיצור, המדינה שלנו ב"מאניה דפרסיה".

ראש דרקון/סאטורן מתאר שהמו"מ בניסיון להגיע להסדרה ילווה בקושי וייגרר, זה מצב כוכבים המקשה על פיתרון מיידי. במציאות יש ניסיון לדחות את הסבב הבא ובמקביל אחרי חמישים יום, יש רצון לחזור לנורמאליות.

החזרה לשגרה תתאפשר אם נבין שבינתיים ההתמקדות צריכה להיות בטווח הקצר.
לצערי הרב, אי השקט צפוי לאורך שנת 2015 בכל מיני מקומות על הגבולות שלנו, אבל הסבבים הבאים יהיו עם הפקת לקחים (5-11) מהסבב האחרון. הכוכבים מספרים לנו שנתמודד עם איומים אזוריים לאורך השנה הקרובה, מה שמחזק את חשיבותה של הערבות ההדדית אצלנו עם הדגש על ציר 4-10, ורמז גדול לפוליטיקאים להפסיק לשחק משחקי אגו, מאחר והנושא שיעסיק את כולם במהלך השנה הבאה יהיה התמודדות עם בעיות ביטחון ואיומים קיומיים על המדינה שלנו. על הפוליטיקאים יהיה ללמוד לשלב ידיים וכל אחד מהם יצטרך לשאול את עצמו מה תפקידו, האם הוא בשליחות ואיכפת לו? או חשוב לו יותר כותרות ומחיאות כפיים?

המציאות ברקע מציגה שיש הזדמנות לשיתופי פעולה אזוריים אקטיביים. החל מחודש מאי  2015 יתכנו שיתופי פעולה ( 5-11)  עם קואליציה בינלאומית שתיטיב איתנו.

 

יהיה שיתוף פעולה אזורי, אבל לא על פי חזונו של שמעון פרס, זה כנראה יתקיים בגלל סיבות אחרות, הזדמנויות חדשות בנסיבות שמתרחשות בימים האלה מסביב תחת הכותרת "מזרח תיכון חדש".


אבו מאזן:

המפה הרלוונטית היא התאריך שבו הגיע לשלטון - 15.01.2005 בשעות הצהרים.

בהווה עם הכוכבים על ציר 1-7 ו- 5-11 הוא מתבשם מהחשיבות שנותנים לו בכל מקום שהוא מגיע אליו ובשלב מאוחר יותר יבין, שהכל מתפוגג ונעלם ומה שנשאר על השולחן זה רק בקבוק בושם ריק. עכשיו הוא נהנה מיחסי הציבור שהוא מקבל מכאן ועד להודעה חדשה, מכבוד גדול, אבל זה זמני, הציפיות הגדולות שיפתח הן אלה שיביאו לו אכזבות בהמשך.

מחמוד עבאס מנצל עכשיו כל הזדמנות להגיע לקדמת הבמה, אבל עם 1-7 אין לו יכולת לבנות לעצמו סטאטוס יציב. למעשה הוא יהיה מאוים כל הזמן. גם הטקסים בחדרי אירוח גדולים, בהווה ובעתיד בכל מיני מקומות, לא ייצרו לו מעמד יציב, הוא ירוץ לכל מקום שיהיו מוכנים להכניס אותו אבל הגורמים שמזמינים אותו לכל מקום הם אלה שיבעטו בו אחר כך, בינתיים הם "משתמשים" בו.  נקודת ביניים נפטון-פלוטו (1-7) מציגים את התקוות שלו והתנפצויות שיגיעו אחר כך, ואלה יחזירו אותו לנקודת ההתחלה יו"ר הרשות שלא תומכים בו כמעט באף מקום.

הכוכבים מציירים את התמונה בבהירות, מי שמאמין ( גם אצלנו יש כמה אנשים שאתם מכירים שחושבים כך) שאפשר להניח על אבו מאזן משקל גדול כל כך שלא יתפלא שהוא יקרוס אחר כך כמו מיגדל קלפים. הוא אמנם ינסה לזרז דברים וייקח על עצמו משימות מעבר ליכולתו, כי יאמין במה שמספרים לו - שהוא חזק וכל יכול, ואז יבוא הכישלון. יתכן שהוא מאמין שיש לו אחריות ותפקיד אבל הוא גם חירש ועיוור! למעשה הוא עומד לשתף פעולה עם "האויב שלו", החמאס. האירוניה שהוא רואה את מדינת ישראל כאויב שלו,  וכשהוא יתעורר זה  יהיה אחרי שירגיש את "האמת" שמתבשלת לאורך זמן מאחורי גבו ועומדת "לשרוף" אותו, שוב ינסה החמאס להשתלט על הרשות. ככה זה עם פלוטו על ציר 6-12 אדם ממלכד את עצמו. הבעיה, שעד שיבין את הטעות, הוא עלול לקבל החלטות שגויות ולעשות שיתופי פעולה לא נכונים, ובתוך כמה חודשים יבין שמה שהוא חשב שהוא עומד לבנות, עם הרבה כבוד השפעה וכוח, מתהפך עליו.  התקוות כמו שנכתב כבר יתנפצו. הבושם יתפוגג.

יתכן שהתסכול יגרום לו  לעשות צעדים חד צדדיים, כדי לשנות את המציאות בשטח, אבל התהליכים הפורמאליים שינסה לקדם לא יביאו אותו לשום מקום.



ואחתום במשפט מתוך התפילה לשלום המדינה:


"...חַזֵּק אֶת יְדֵי מְגִנֵּי אֶרֶץ קָדְשֵׁנוּ, וְהַנְחִילֵם אֱלהֵינוּ יְשׁוּעָה וַעֲטֶרֶת נִצָּחון תְּעַטְּרֵם, וְנָתַתָּ שָׁלום בָּאָרֶץ וְשִׂמְחַת עולָם לְיושְׁבֶיהָ..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות