תחזית אסטרולוגית שבועית 12.09.2014-18.09.2014

מחבר: טובה ספרא


מאתמול, יום חמישי 10.09 ועד לתאריך 14.09 החשיבה במיטבה. אלו ימים טובים לסיעור מוחות, הראייה בהירה יותר ומדויקת וקיימת הבנה שיכולת החשיבה אינה מוגבלת והרעיונות יכולים להביא אתכם למחוזות חדשים. עם זאת, זכרו שהחשיבה מהירה וקשה לשלוט על הלשון, הרצון לומר את מה שאתם חושבים עלול לגרום לכך שכאשר תפתחו את הפה אתם עלולים להחטיא את המטרה. בנוסף, המעבר של כוכב מרס למזל קשת "מסיר" את הגבולות, הגישה ישירה מדי והמתח חזק כיוון שקשה להבין מה לא בסדר אם אומרים את האמת. נסו לזכור שכוכב מרס הוא מזל אש ומזל קשת גם הוא מזל אש, ואם לא די בכך, כוכב יופיטר נמצא במזל אריה, שגם הוא מזל אש. המשמעות היא שהאגו מאבד פרופורציות ואתם מוצאים את עצמכם בתוך דרמה. נסו לעצור ולחשוב לפני שהמילה יוצאת ומתגלגלת החוצה, מאחר שאם הדברים יאמרו אי אפשר יהיה להחזיר את הגלגל לאחור.

בזירה העולמית תהיה הסלמה, צפויה התלקחות ואלה לא חדשות טובות. יש כמה אירועים שיעזרו להוציא לפועל תוכניות שקיימות על הנייר. אש פלוס אש אלה להבות העלולות להתלקח והמארס בקשת לא יעזור ליציבות ברחבי העולם.

האופי הסוער עלול גם לגרום לתאונות, לכן מומלץ להיזהר בנהיגה, להיות מאופקים בצמתים ולהימנע מהערות לנהג השכן שעקף אתכם במהירות.

אצלנו מתבקשת זהירות במיוחד בין התאריכים 19.09-25.09, אלה פגיעים יותר במדינה.

בתאריך 16.09 היכולת היצירתית תהיה מבריקה, יתכן גם שתקבלו החלטות על עיצוב חדש בדירה או במשרד, או שאולי תעשו שינוי בארון הבגדים. זה זמן בו אתם גורסים תוכניות ישנות ומנסים גישה חדשה.

בתאריכים 21-22.09 הסקרנות מדרבנת אתכם לעבור את הגבול לעבר סגנון חדש וזה בהחלט יכול להיות בכל תחום בחייכם.

בין התאריך 18.09 לתאריך 22.09 מתפתח אתגר בין המארס ונפטון, הכוח והאסרטיביות פוגשים את חוסר הכיוון. לנפטון יש נטייה למוסס מצבים ולכן סביר להניח שהחל מהתאריך 18.09 תרגישו שאתם מתקשים לכוון את עצמכם והתוצאה עלולה להיות פחות מוצלחת משחשבתם.

בתאריך 22.09 כוכב פלוטו נעצר וחוזר להתקדם, כך שמאבקי כוח שהיו מתחת לפני השטח צפים, עולים ונחשפים, ויהיה קשה לשמור על איפוק בזמן הזה.


זמני ירח בטל:

יום שבת 13.09 הירח בטל משעה 16:30 אחה"צ עד למחרת בשעה 09:26 בבוקר.

יום שלישי 16.09 הירח בטל משעה 05:03 לפנות בוקר עד שעה 18:24 בערב.

יום חמישי 18.09 הירח בטל משעה 21:37 בלילה עד למחרת בשעה 06:10 בבוקר.


כלכלה ושווקים:

בתקופה שבה כוכב מרס יתקדם במזל קשת, עד סוף אוקטובר, העולם יהיה חסר שקט, מה שימשיך להשפיע על תנודתיות גבוהה בשווקים. הקשת מביא עימו שפע, יתכן שהמספרים יהיו יותר ירוקים אבל זה לא חד משמעי, בעיקר בגלל שהמנעד בין המארס והנפטון עלול לגרור לאיבוד שליטה.

השבוע המתחיל בתאריך 21.09 יהיה מעניין בגלל הרבה שמועות, אשליות והגזמה, היזהרו בקבלת החלטות.


סדר עולמי חדש: הקיצוניות מגיעה לכל מקום.

ההיבט של אורנוס ופלוטו משפיע על היקום מאז יוני 2012 והוא ימשיך להשפיע עד מרץ 2015. אנו בעיצומה של תקופה היסטורית שאחריה העולם יראה אחרת.

במאמרים קודמים הזכרתי שהמבנה הזה השפיע גם בתחילת שנות השלושים והביא איתו משבר כלכלי ובעקבותיו התחזקות הלאומנות, תסכול וכעסים שבהדרגה התפתחו למלחמת העולם השנייה ואירופה לאחר המלחמה הייתה שונה (בגבולותיה) מאירופה שלפני המלחמה.
במציאות העכשווית אנו עדים לכך שקונפליקטים, שהתפתחו בשנים האחרונות, הגיעו לנקודת רתיחה. איומים מתפתחים לקיצוניות ואלימות, פיזית ופוליטית, ישנו מצב של שינוי גבולות והמפות הגיאוגרפיות ישורטטו מחדש. השינויים הדרמאטיים, שהאופטימיים קראו להם "האביב הערבי", הפכו להיות חורף סוער. שינויים שהתרחשו, ועדיין לא הסתיימו, בלוב, תוניסיה ומצרים גבו מחיר גבוה בחיי אדם. הניסיון לבנות מדינות מאוסף שבטים כשל, אורנוס הגיע ושיחרר את הצד הלאומי או הדתי וכל אלה נמצאים במסלול שסופו לבטא את זהותם בדרך חדשה.

ההקצנה בין מפלגות במדינות השונות, הסגנון המילולי בו אף אחד אינו מוכן להתפשר או  לנהל מו"מ מושפע מהפנאטיות והגרנדיוזיות, ומשפיע גם על סדר היום בכל מקום. מי שעוקב אחר המתרחש רואה שהשראה היא לאומנית, או לאומית, או דתית לאומית והיא מתפשטת בכל מקום,  בצרפת ישנה צמיחה של מפלגת הימין הקיצוני, בבריטניה קיים הרצון של סקוטלנד להיות אומה עצמאית - להיפרד מהממלכה ולהניף את הדגל שלהם, בספרד הקטלונים רוצים להיות עצמאיים ונלחמים על זהותם הנפרדת ועל הנפת דגלם,  בארה"ב ההתנגשות בין המשטרה והשחורים, שהביאה למהומות סוערות שכותרותן אפליה וגזענות בפרגסון מיזורי וזו לא הפעם הראשונה שם. גם המלחמות הפוליטיות בארה"ב הן בעלות אופי לאומי, ומן הסתם לא ציינתי עוד כמה אירועים שאופיים קיצוני ומשפיע על מדינות ועמים נוספים.

אצלנו,  אנו עדים להתנהלות חברתית ופוליטית שמקצינה בכל התחומים. יש כאלה שהזהות הערכית לאומית מניעה אותם, לעיתים בתוקפנות, ויש כאלה שכרטיס הביקור הפוליטי שלהם גורם להם לעמוד על הרגליים האחוריות, בלי להתחשב בסביבה שבה הם פועלים או בחשיבותם של שיתופי פעולה חברתיים במדינה, פוליטיים בכנסת או בממשלה בעת הזו.  בחודשים הבאים חשוב יהיה לשמור על האחדות במדינה, נוכח איומים קיומיים שלא ייעלמו כל כך מהר. (זה לכתבה אחרת).

כוכב פלוטו, מייצג פנאטיות וכאשר כוחו עולה חווים את הברוטאליות שהוא מכיל ומאבקים על שליטה. זה כוכב שרוצה שליטה טוטאלית כדי להרוס איומים בכל מחיר. הכוכב הזה הוא שחקן ראשי בנושאים גיאופוליטיים, הוא יכנס להרוג כדי שלא ייהרג, לנצח או למות, אין אצלו פשרה, כוכב פלוטו זה הכל או לא כלום וזה מצב הרוח באוקראינה, סוריה, עירק ולדאבוננו לאחרונה קיימת התחושה הזו באופן מודגש יותר גם בין הפלשתינאיים ומדינת ישראל.

פלוטו הביא לאיסלם את ההקצנה בין הסונים והשיעים. הסונים עם האופי הדתי הקיצוני פועלים באובססיבית ואגרסיביות בכדי להשתלט על כל מי שמתנגד לדרכם. החליפות האיסלמית, שהוקמה בתאריך 29.06.2014, עם הצהרה שחוקי השריעה הם ואין בלתם, שכללי המשחק הנוקשים קיימים רק הם ואך ורק כמו שהם מבינים אותם ואין לאיסלם רבדים אחרים, מתונים יותר, חס וחלילה. הקונפליקט  המתמשך בין הסונים והשיעים עבר התמרה ברברית, כוחניות חסרת מעצורים מול אלה שמחפשים את הצד הסולידי שקיים באמונה וכמובן שמול כל דת אחרת, שמבחינתם אין לה מקום בעולם (האם זה לא מזכיר לכם את המפלגה הנאצית בשנות השלושים?).

כוכב אורנוס, הצלע השנייה במבנה, מעורר קבוצות להשתחרר מהגבולות ולפרוץ את התבניות הקבועות. השילוב של הכוכבים מחזק את המאמץ והכוח של אלה הנמצאים בעמדות כוח פיננסי, צבאי ופוליטי, בכוונה לחזק את השליטה ולמחוץ את ההתנגדות. אלה ביחד מחזקים את התנועות הפנאטיות, המאיימות על העולם עם תביעות עקשניות,  אבל גם מעוררות עמים לדרוש עצמאות לעצמם (סקוטלנד, קטלוניה, אוקראינה פלשתין) מבקשים הכרה לאומית.

ארה"ב התחילה לפעול נגד התנועה הקיצונית ביותר שפועלת כעת והחלה בתקיפה אווירית בניסיון למנוע רצח עם של היאזידים והכורדים.  האנושות מתעוררת בעולם המערבי (אני מדלגת על הצביעות של המערב כשרצח עם מתרחש בסוריה כבר כשנתיים, אבל שם לא נרצחים אנשים מערביים מול מצלמות הטלביזיה).

המפה המציגה את דעא"ש (09.04.2013) מצביעה על התחזקותם בין אביב 2014 ועד אוקטובר 2015.

ההורוסקופ של ארה"ב ומפת ההשבעה של אובאמה מראים שרצועת הזמן בקדנציה הנוכחית משפיעה על הנשיא לא טוב. הוא כועס, ניכנס לעימותים בקלות, מאבד עשתונות והמתח משפיע על הקדנציה השנייה שלו. מבנה הכוכבים במפת ההשבעה מתאר פוטנציאל לאגרסיביות לאורך ארבע שנים. חוסר האיזון בהשפעת מארס ואורנוס "הדליק" את הנשיא, שהחל לפעול נגד דעא"ש באוגוסט האחרון. האחריות והמתח אינם נוחים לו ולכן גם מכבידים עליו בתהליך קבלת ההחלטות. בנוסף, יש ברקע את המתח עם פוטין על אוקראינה, הרפובליקנים שמתנגדים לסדר היום שלו בתוך המדינה. מפת ארה"ב גם מושפעת עד אוקטובר 2015 מתוקפנותו של כוכב פלוטו, כך שמאבקי כוח יאפיינו את המדינה החזקה בעולם, עם כוכבים בהיבטים לא פשוטים עד 2016. 

מפת החליפות האיסלמית מתאריך 29.06.2014 מציגה ישות אלימה. הכוכבים יכנסו לדיוק באפריל 2015 ובהמשך גם באוקטובר 2015 ועד אמצע פברואר 2017. המשמעות היא שהעוינות והאלימות ימשיכו לאפיין אותם ללא מעצורים.

המבנה של אורנוס פלוטו מכיל הרבה אפשרויות שמשמעותן התפרצויות בין ינואר - מרץ 2015. נראה שהמאבקים עם דעא"ש יטרידו מדינות שונות ויביאו לאיחוד כוחות, כדי למגר את הרוע העומד לפתחנו. אי הנוחות נוכח הקיצוניות הלוחמנית תלווה את העולם עד נובמבר 2015. דעא"ש יהיה השחקן הראשי בעולם במהלך השנה הקרובה ויעמוד מול כוחות חזקים, אבל יגרום בסופו של דבר לחלוקה של עירק לשתי ארצות, סונית ושיעית.

בנוסף, השפעת הכוכבים האלה תורגש בעוד מקומות ברחבי העולם בדרכים שונות ואלה יצבעו את העולם בגוונים חדשים בכל התחומים, חברתית, כלכלית, טכנולוגית, צבאית ופוליטית. שקט לא יהיה בעולם אנו חיים בתקופה של תהפוכות היסטוריות.


"הזמן הוא המלמד היותר נשגב ומחכים" (ר' משה אבן עזרא )

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות