תחזית שנתית - ראש השנה תשע"ה למזלות טלה - בתולה

מחבר: פרידה אורינגר

טלה
זו שנה דינמית עם הרבה רעיונות חדשים וחדשניים, שפע של הזדמנויות בכל התחומים ואפשרויות ליצור קשרים חדשים. במהלך השנה תוכלו לקצור את פירות העשייה שלכם וזה יאפשר לכם להפנות את המיקוד שלכם למטרות חדשות בתחום הקריירה ולחייכם האישיים, תוך שאתם יוצרים איזון בין התחום האישי לבין התחום המקצועי. בחודש אפריל 2015 היו זהירים בפעולות שלכם ואל תמהרו לקבל החלטות חדשות, קחו את הזמן כדי לשקול בזהירות מה נכון עבורכם.
במחצית השנייה של 2015 אתם יכולים ללמוד מיומנות חדשה או לפנק את עצמכם בעיסוקים יצירתיים.

עבודה וקריירה
:
תצטרכו לקחת על עצמכם יותר מחויבות וזה יוביל לתוצאות טובות. זה זמן לזרוע זרעים ולחכות לשפע הקציר סביב סוף שנת 2015. שנת 2015 תביא לשינויים בתחום הקריירה. יתכן שחלק מהשינויים לא יהיו לשביעות רצונכם אך ההיבט בין יופיטר וסאטורן יעזור לכם לייצב ולבסס את מעמדכם  המקצועי השנה. הקפידו במהלך השנה לנהל בזהירות את מערכות היחסים עם סמכויות ועם עמיתים בעבודה.
אלו מכם שמרגישים שהם לא נמצאים במקום הנכון עבורם יוכלו לשנות ולהתחיל בקריירה חדשה.
לעצמאים שביניכם זו שנה טובה ליצירת שותפויות עסקיות חדשות, אולי אפילו עם מישהו שיש לכם איתו קשר אישי. בינואר 2015 תעלינה הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה והעסקים.

בית ויחסים:
המחצית הראשונה של שנת 2015 יכולה להביא לשינויים בבית, יתכן שמדובר בשיפוצים, מעבר, או אפילו שינוי במבנה המשפחה, בין אפריל - ספטמבר 2015 זה בולט עוד יותר.
זו שנה טובה ליצירת קשרים חדשים ולחיזוק קשרים הקיימים, אך בחודשים הקרובים ועד תחילת מרץ 2015 יכולים להתעורר קשיים ביחסים וכך גם ביולי 2015.
קשרים רופפים יכולים להתנתק ואילו קשרים חזקים לא רק שישרדו, אלא יפרחו בהמשך ויעזרו לכם לראות את בני הזוג שלכם באור חדש ולקבל מענה לצרכים הרגשיים שלכם. גם אם במהלך השנה תחושו שבני הזוג שלכם אינם מחויבים כל כך ליחסים מאמצים אינטנסיביים מצידכם יעשו פלאות, רק שימו לב והיו בטוחים שאינכם מנסים לשלוט בבני הזוג שלכם. היו יצירתיים בביטוי הרגשות שלכם.
לפנויים, זו שנה שיש בה הזדמנויות בעיקר בחודשים מרץ-אפריל, יוני וספטמבר 2015.

כספים:
תחום הכספים זורם בכיוון חיובי ללא דאגות גדולות. השקעות ישתלמו השנה ומחודש יוני 2015 אתם יכולים להתקדם בתכנון תוכניות החסכונות וההשקעה שלכם או להשקיע בנכס בעיקר. אל תיכנסו למסחר ספקולטיבי אלא אם כן אתם יודעים מה אתם עושים.
הוצאות רבות יכולות להתקשר השנה לבני משפחה וחברים. 

שור
שנת 2015 היא שנה של גילוי עצמי, זמן לאמץ נקודת מבט חדשה ורעננה על החיים והיא תביא עימה דברים חיוביים. היציבות והסבלנות שלכם ישתלמו לכם, אך אתם גם תמצאו את עצמכם השנה נדרשים לקבל החלטות משמעותיות בנוגע לחייכם ולעתידכם שידרשו מכם להשתמש באינסטינקטים הטבעיים שלכם, לסמוך על האינטואיציה ולקחת סיכונים.

עבודה וקריירה
:
מהלכי הקריירה שלכם יהיו איטיים אך יציבים בחודשים הקרובים. השגרה תהיה מלאה בעבודות מייגעות, אבל עם תוצאות או יתרונות מרביים. מחודש ינואר 2015 צפויים שינויים אשר יובילו להזדמנויות חדשות. יתכן ויעלה חוסר ביטחון מסוים בנוגע להזדמנויות האלה, במיוחד אם הן עלולות לסכן את הביטחון הכלכלי שלכם, אבל שילוב של תכנון ותחושות בטן יאפשר לכם לנצל אותן.
הקפידו לנצל במהלך השנה את היתרונות שמציעה עבודת צוות, המשיכו לקדם את השאיפות המקצועיות האישיות ולהתרכז ביתרונות של עשייה משותפת. חודש מרץ 2015 יהיה חודש מצוין לקריירה שלכם ולהתפתחות האישית והשאיפות שלכם לשנה הקרובה תתחלנה להתממש.

בית ויחסים:
תהיו פעילים מבחינה חברתית וקשרים שאתם יוצרים בשנה זו יכולים להביא ליתרונות מפתיעים. הגישה החיובית תהיה בעלת השפעות ארוכות טווח על חייכם ותוכלו לראות את תוצאותיה גם חייכם האישיים וגם בחייכם המקצועיים.
זו שנה שיש בה התמקדות מוגברת במערכות יחסים. תיחשפו למערכות יחסים חדשות, תחזקו קשרים קיימים וחברויות ומערכות יחסים רומנטיות יעמיקו.
אם אתם נמצאים במערכת יחסים, סביר להניח שתוכלו להגיע להבנה ולרמה חדשה של אינטימיות רגשית.
בחודשים יוני-ספטמבר 2015 יחסים לא יציבים עלולים להתערער עוד יותר עד למצב של ניתוק. אל תתנו לאגו או להערכה עצמית מופרזת להפריע למערכות היחסים שלכם ואם היחסים חשובים לכם קחו אחריות.
הפנויים יכולים לצפות למערכת יחסים משמעותית במהלך השנה הקרובה, החודשים הקרובים טובים להיכרויות וכך גם התקופה שבין מרץ -יוני 2015

כספים:

זו שנה שיש בה זרימה של כסף אבל נסו לשלוט בהוצאות שלכם ולהגביל את הרכישות רק למה שהוא חובה או חיוני לחייכם. נסו ליצור סדר ולעבור על החשבונות, יתכן שישנם מקומות שתוכלו לחסוך בהם או שיש מי שגובה מכם יותר משצריך.
הימנעו מהוצאות מופרזות בחודש אפריל 2015, זה גם לא חודש טוב להשקעות.
בכלל כדאי לדחות רכישות גדולות ולבצע אותן מיוני 2015 ואילך. 

תאומים
השנה חשובה במונחים של צמיחה אישית והיא צפויה להביא כמה שינויים משמעותיים לחייכם.
זו שנה של אחריות ומחויבות, זמן לקבלת החלטות גדולות בחייכם, אתם מוכנים לשאת באחריות ולהתמודד עם האתגרים שהחיים מזמנים לכם כך שגם אם זו שנה מאתגרת, היא מבטיחה תגמול וצמיחה אישית.
בשנים האחרונות בדקתם וניסיתם כיוונים שונים אבל השנה תוכלו לתעדף את התוכניות שלכם, מה שיביא לכך שתיקחו על עצמכם התחייבויות ותתכננו תוכניות לטווח ארוך.
אתם נמצאים בשלב בו אתם מבינים מה אתם רוצים מהחיים ומחויבים לביצוע השינויים הדרושים כדי להשיג את המטרות שלכם. פרויקטים אישיים ומקצועיים שהיו בהמתנה ארוכה קורמים עור וגידים והשאיפות והרעיונות שלכם יוכלו להגיע למימוש ולקבל צורה מוחשית.
נסיעות השנה יכולות להביא תוצאות חיוביות הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית.
בחודשים מרץ - אפריל 2015 יתכנו אתגרים מסוימים הקשורים לבריאות, אולי משהו שקשור ללחץ קיצוני. אמנם זו שנה חשובה, אך זכרו גם לקחת את הזמן כדי להירגע וליהנות, ולדאוג לרווחה הנפשית והפיסית שלכם.

עבודה וקריירה
:
קיים עדיין בלבול בנוגע לתחום המקצועי וכדאי שתיקחו אוויר כיוון שמרקורי יהיה בנסיגה בין התאריכים 4 באוקטובר ועד ה-25 באוקטובר 2014. עם זאת, מחודש נובמבר 2014 דברים יתחילו להיות ברורים יותר וזו תהיה שנה חשובה מבחינת קריירה.
זה זמן לחשוב על עתידכם ולעשות תוכניות קונקרטיות לעתיד, בין אם מדובר בשאיפה לעמוד ביעדים פיננסיים, עסקיים או לבצע מהלך שיש בו קידום גדול בעבודה. אם אתם חושבים על לימודים והשכלה גבוהה זו שנה טובה לעשות זאת.
זוהי שנה להתרכז בלימוד דברים חדשים שיוכלו לתמוך ולקדם את חייכם המקצועיים, לשפר את המיומנויות שלכם ויתכן גם שזה ידרוש הכשרה מסוימת. למידה, גם היא לעיתים משעממת אתכם, תביא לתגמול לאורך זמן.
בתקופה הקרובה לוח הזמנים וסדר היום יהיו אינטנסיביים ותוכלו לעבוד על תכנית לטווח ארוך, תוך שאתם ממשיכים עם העבודה שבשגרה. מרקורי יהיה שוב בנסיגה בחודש פברואר 2015 כך שתיתכן האטה, אך במרץ 2015 דברים ימשיכו להתקדם.
היצירתיות שלכם תבוא לידי ביטוי במהלך השנה ומיולי תתחילו לקצור פירות.

בית ויחסים:
נושא המגורים יעלה על הפרק מאוגוסט 2015 ותוכלו לבצע שינוי שישפר את מצבכם.
באופן כללי תהיה יותר תרגישו יותר אופטימיות בנוגע לחיים ולמערכות יחסים ותוכלו למצוא את עצמכם השנה ביחסים שיחזקו את הביטחון העצמי שלכם ויטעו בכם תחושה של סיפוק עצמי.
מערכות יחסים זוגיות שאינן יציבות תעבורנה טלטלות השנה ואלה יורגשו עד פברואר 2015.
מחויבות היא עניין משמעותי עבורכם בשנה הקרובה ואתם תחזקו את הקשרים האישיים שלכם ותיקחו אותם לרמה חדשה. הרגשות יניעו אתכם ומערכות היחסים שלכם תהיינה הרבה יותר אינטנסיביות. אתם רוצים להיות עם מישהו שמחויב כמותכם, כך שאם בני הזוג שלכם לא מחויבים כמותכם זה הזמן להמשיך הלאה.
לפנויים, זו שנה טובה לפגוש מישהו והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות פתוחים לחוויות חדשות. ישנן הזדמנויות אך מחודש אפריל 2015 לא תצטרכו להתאמץ כל כך, תהיו מוקפים באנשים ותרגישו מחוזרים.

כספים:
במהלך השנה מצבכם הכספי ישתפר, תתחילו להרגיש זאת כבר מנובמבר 2014 אך במהלך השנה תוכלו לשפר את מצבכם ולחסוך יותר. השנה תהיו ממוקדים יותר בעתידכם הכלכלי לטווח הארוך ופחות במצב הפיננסי המיידי, חשוב שתפעלו עם תחושה של ביטחון ואם אתם הולכים על ספקולציות שימו לעצמכם גבולות. בחודש יולי 2015 החלטות חשובות יתעכבו אך זה חודש מצוין בכל הקשור לכספים.

סרטן 
אתם יכולים למצוא את עצמכם אופטימיים השנה. בצורה שאינה אופיינית לכם ותרגישו שאתם יכולים לעשות כל דבר. אתם מלאי אנרגיה ומרץ השנה ותוכלו לקדם את הרעיונות והאידיאלים שלכם. תגלו אפיקים והזדמנויות חדשות לצמיחה והתפתחות. זו שנה לממש ואין דבר שהוא בלתי אפשרי עבורכם השנה, תוכלו להשיג כמעט כל דבר וזה הזמן לפעול בכדי להפוך את החלומות שלכם למציאות. התחום האישי בולט אף הוא עם דגש על מערכות יחסים אינטימיות. זו גם השנה להתמקד במה שאתם באמת רוצים מהחיים ולגרום לזה לקרות.
היצירתיות תבוא לביטוי כמעט בכל תחום וכך גם הנטיות האמנותיות שלכם.
תוכלו לפגוש חברים או שותפים חדשים שיהיו בעלי משמעות רבה בחייכם האישיים או המקצועיים בעתיד.

עבודה וקריירה
:
יהיו שינויים גדולים בתחום הקריירה או העסקים בחודשים פברואר-מרץ 2015 ובחודשים יוני-יולי 2015 והדרך שבה תחליטו להתמודד עם השינויים הללו היא שתקבע את טיבם. תוכלו לפעול השנה למען השאיפות שלכם והמטרות הגדולות שיש לכם בתחום הקריירה. אתם עובדים קשה ויש מי שמכיר במאמצים שלכם, הביצועים המקצועיים שלכם יזכו להכרה ולהערכה, וזה יסלול גם דרך ליחסים טובים יותר עם עמיתים ושותפים.
נסו להתרחק מהעבודות השגרתיות ולהרחיב את ההבנה שלכם בנוגע למודלים חדשים של עשייה. השתמשו ביחסי הקרבה שלכם עם עמיתים בכדי למצוא מטרות מקצועיות חדשות.
המאמץ והמסירות שאתם מפגינים אמורים לספק לכם את הביטחון ללכת אחר דברים גדולים וטובים יותר.
למרות שתצטרכו לעבור דרך ולהתנסות בדברים עד שתגיעו למקומות הנכונים, תוכלו השנה לראות תוצאות.

בית ויחסים:
לאהבה וליחסים תהיה חשיבות מחודשת השנה והרגשות יהיו בשיאם. אלו מכם הנמצאים במערכת יחסים יוכלו לחזק אותו, למסד או להרחיב את המשפחה. זו שנה שתרגישו בה את האינטימיות, אך גם הנטייה לקנא תהיה חזקה במיוחד ותצטרכו לעבוד על עצמכם בכדי להתגבר על זה.
אם אתם פנויים, אז זו שנה טובה לפגוש מישהו, תוכלו להיחשף למעגלים חדשים ולהכיר בני זוג פוטנציאלים, זמן טוב לכך הוא דצמבר 2014.
בחודשים אפריל -מאי 2015 יחסים עלולים לאתגר, טוב יהיה אם תדברו על הדברים, תשתפו ותשחררו את המטענים שצברתם.

כספים:
זו שנה לקבל בה החלטות חשובות בכל הקשור למהלכים הכלכליים שלכם ולהיות מודעים לסיכונים במיזמים הפיננסיים שלכם. בחודשים הקרובים צפויות הוצאות רבות וחשוב שתהיו מודעים וערניים, היצמדו לתקציב שלכם ונסו לחסוך במקומות האפשריים. מאפריל 2015 תוכלו להגדיל את ההכנסות ואולי גם מדובר בכסף שמגיע מאנשים שחייבים לכם או ממקורות בלתי צפויים אחרים. 

אריה
 זו עומדת להיות שנה משמעותית. בשנים האחרונות עשיתם את מה שציפו מכם וכעת הגיע הזמן לרדוף אחר האושר שלכם.
זה הזמן להתרכז בעצמכם, להבין מה ישמח אתכם בטווח הארוך ולקבל החלטות משמעותית.תוכלו לצפות לשנה של שינויים גדולים בחייכם, הזדמנויות לפרויקטים חדשים בכל תחומי החיים. זוהי השנה להפוך את התוכניות שלכם לעתיד למציאות עכשווית.
יופיטר במזלכם מביא עימו תחושת אופטימיות ויעזור לכם להגדיר את השאיפות שלכם וגם אם תיתקלו במצבים מאתגרים, תהיו מסוגלים למצוא להם פתרונות. זה זמן מתאים לקבל החלטות חכמות בנוגע ללימודים, או פעולות שיקדמו וירחיבו את חייכם האישיים או המקצועיים. זה זמן להתנתק מאותם דברים מעברכם שמעכבים אתכם ולפעול למען עתיד טוב יותר.

עבודה וקריירה
:
זו שנה של התפתחות בתחום הקריירה אבל הדרך לא תמיד תהיה פשוטה וקלה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם השנה במצב של מאבק על מקומכם. עם זאת, השפע הרעיוני והמוכנות שלכם  להירתם למענן יעזרו לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר. תוכלו לממש את השאיפות מקצועיות שלכם וזה ידרוש מכם מאמץ, תוכלו לראות תוצאות לעשייה כבר בחודש פברואר 2015.
בין החודשים אפריל- אוגוסט 2015 תעלינה הזדמנויות ופרויקטים שלכם יכולים להתממש או שתיקחו על עצמכם תפקיד חדש.

בית ויחסים:
קיימת התעסקות רבה יותר עם ענייני הבית והמשפחה, תוכלו לשקול רכישת בית משלכם, שדרוג הבית הנוכחי או שנוי אחר שקשור לאור החיים בבית. סביר להניח שתבצעו כמה שינויים במערכות היחסים שלכם, תהיו חשופים לחוויות חדשות שיעשירו את חייכם, זה בולט לאורך השנה אך בחודשים יוני-יולי 2015 זה בולט עוד יותר. זו תהיה שנה מתגמלת מאוד מבחינה רגשית ואתם צריכים לקחת את הזמן כדי ליהנות ממנה.
נסו לבטא את הרגשות האמיתיים שלכם ביחס לקרובים, פיתחו את הלב ושוחחו עם בני הזוג, זה יקל על ההתמודדות עם הרגשות והתחושות שלכם בכל הקשור למערכות יחסים. זו שנה לקחת את מערכת יחסים לשלב הבא או להרחיב את המשפחה.
הפנויים יוכלו למצוא השנה שותפים למערכת יחסים ארוכת טווח. ידידות קיימת יכולה להפוך לקשר רציני או שאתם מפתחים יחסים עם מישהו שאתם כבר מכירים.

כספים:
שינויים גדולים לעתים קרובות אומרים הוצאות גדולות, התחום הכספי עלול קצת להדאיג ביחס לשנים קודמות וזה בולט בחודשים מאי – ספטמבר 2015. חשובות שתרסנו את עצמכם במיוחד מרכישות שנובעות מדחף רגעי ושימרו את הכסף שלכם לדברים הגדולים.
הקשיבו לקול הפנימי שלכם ונהלו את המהלכים הפיננסיים שלכם בזהירות. 

בתולה
פשרה היא מילת מפתח לשנה הקרובה ויהיו מקרים שבהם תצטרכו לנשוך שפתיים ולא לעשות בדיוק את מה שרציתם. זו תהיה שנה מאתגרת עבורכם, שנה של חשבון נפש ובחינה שמתאימה לעבודה פנימית על עצמכם, לשינוי באורח החיים ובכלל לטפל בעצמכם. תוכלו ללמוד על עצמכם הרבה דברים חיוביים, ולגלות מי אתם באמת.
יתכנו מאבקים בחייכם האישיים ושינויים גדולים בתחום הקריירה שיקדמו אתכם. הצלחות השנה מגיעות בזכות עבודה קשה, זו שנה מלאה באתגרים אך תצאו ממנה מחוזקים.
היצירתיות שלכם תבוא לידי ביטוי באופן בולט והמאמצים שאתם משקיעים יביאו להצלחות, עם כי זו לא השנה לנוח על זרי הדפנה.

עבודה וקריירה
:
אמנם השנה זו תביא עימה אתגרים בכל היבט של חייכם, אך הדברים זורמים באופן החלק ביותר בתחום הקריירה. אתגרי הקריירה שלכם יהיו סביב שינויים גדולים.זה יכול להיות ארגון מחדש, עבודה חדשה, או קידום ויתכן שייקח לכם זמן להתרגל לשינוי הזה.
זו שנה שכדאי לפעול יחד עם אחרים, עבודת צוות ושיתופי פעולה יוכלו לקדם אתכם כבר מינואר 2015. בחודשים אפריל - מאי 2015 תהיה התקדמות בולטת ואלו מכם שרוצים לבצע שינוי משמעותי יוכלו לנצל את התקופה הזו ולממש אותה.

בית ויחסים:
זו שנה בה יהיו שינויים בבית ובסביבת המגורים, תוכלו לראות זאת כבר בינואר 2015 אך גם ביוני 2015. יתכן שבחודש מרץ 2015, תצטרכו לקבל כמה החלטות הקשורות במשפחה, חשוב שתפעלו בשיקול דעת ואל תתנו ללחץ להשפיע עליכם. דרמה משפחתית מסוימת עשויה להתרחש ביולי 2015. למען בריאות הנפש שלכם רצוי להתרחק ולא לקחת בזה חלק או לנקוט עמדה, גם אם זה אומר להתרחק באופן זמני מהקרובים.
כיוון שמדובר בשנה מאתגרת בכל החזיתות, גם יחסים אישיים ידרשו הרבה יותר עבודה. בחודשים הקרובים  אתם עשויים לגלות שחלק ממערכות היחסים אינן משרתות אתכם ושעליכם להתנתק.
אם אתם נמצאים במערכת יחסים זוגית רצינית, תוכלו לגלות מחדש את בני הזוג שלכם, הם יהיו מקור הכוח שלכם השנה.
הפנויים עשויים לגלות שבחודשים הקרובים קל יותר להיות במערכות יחסים מזדמנות ושקשה באמת להתחבר עם אדם אחד. מחודש פברואר 2015
ואילך יהיה קל יותר להתחבר ולמצוא זוגיות.

כספים:
בגלל השינויים תרגישו שעליכם להיות יותר בשליטה ולנקוט זהירות רבה יותר מהרגיל עם כספים והאסטרטגיה זו תשרת אתכם היטב ותעזור לכם לשמור על מצבכם. היצמדו לתקציב שלכם השנה וגם אם קיים פיתוי לבצע רכישות יקרות הימנעו מכך והמתינו לזמן המתאים.
ייתכן שתקבלו השנה כספים ממקור בלתי צפוי או שעסקות ספקולטיביות יכולות להביא תשואות טובות, אבל עליכם להיות זהירים. 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות