תחזית שנתית - ראש השנה תשע"ה למזלות מאזנים - דגים

מחבר: פרידה אורינגר

 

מאזניים

עליכם להתמקד השנה בדברים שיעשו אתכם מאושרים, גם אם זה דורש מכם לאמץ את שינוי מהותי בחייכם. דלתות תיפתחנה השנה ותעלינה הזדמנויות חדשות.זו תהיה שנה מאוד מתגמלת וחשוב לאמץ את האפשרויות שהיא מביאה עימה.  וודאו שאתם מנצלים את ההזדמנויות וחיים את חייכם במלואם.
זו שנה טובה לנסיעות, הקריירה שלכם עשויה להביא כמה הזדמנויות לנסיעות שיאפשרו לכם לשלב עסקים והנאה.
היצירתיות שלכם תבוא השנה לידי ביטוי וזה זה גם זמן של התפתחות וצמיחה רוחנית.
תוכלו למצוא את עצמכם השנה במצבים בהם תידרשו לשחרר את האגו, הכבוד ובכלל לשנות את הדרך בה אתם תופסים את עצמכם.
תעבדו על הדרך בה אתם מציגים את עצמכם לעולם וודאו שאתם שלמים עם עצמכם ופועלים ממקום אותנטי.

 

בחודש יולי 2015 עליכם להיות זהירים, שימו לב שאינכם אופטימיים לגבי התחייבויות ושאתם לוקחים על עצמכם מבלי לבחון או לקחת בחשבון את הצד המעשי שלהן. עליכם לוודא שאתם יודעים את העובדות לפני שאתם מסכימים  למשהו.

עבודה וקריירה
:
הכוכבים לטובתכם ודלתות חדשות ייפתחו עבורכם. הרבה אפשרויות עומדות בפניכם השנה.
כשזה מגיע לקידום מקצועי כל מה שנדרש הוא לנוע קדימה ולוודא שאתם מוכנים לאמץ את  ההזדמנויות שעולות. חשוב שתעבדו על קשרים טובים עם עמיתים במקום העבודה שלכם. עבודת צוות תעזור להתקדמותכם ותעזור לכם לבסס את מעמדכם. אלו מכם שנדרשים ליצירתיות במקום העבודה מחודש פברואר 2015 הרעיונות יזרמו ותוכלו לקדם אותם.
מעברו של סאטורן בחודש דצמבר 2014 למזל קשת תשחרר אתכם מענייני הכספים שהעיקו בשנתיים האחרונות וזה יעזור לכם להשתחרר מהשגרה ולנהל אורח חיים מגוון יותר. תוכלו להתפתח לכיוון חדש, ללמוד או לקחת על עצמכם תפקיד שיאפשר לכם יותר ניידות.

בית ויחסים:
ענייני בית ומשפחה יעברו שינוי השנה ויתכן שתשקלו מעבר לסביבה חדשה או שיהיה שינוי משמעותי שיתגבש בחודשים הקרובים. בחודש מרץ 2015 ענייני המשפחה מאתגרים ויהיה עליכם לטפל בדברים בזהירות.
בכל הקשור ליחסים חשוב לזרום ולהתאים את עצמכם על פי הצורך, מיומנות זו תהיה מכרעת השנה לבניית מערכות יחסים חדשות או בכדי להוביל את מערכות היחסים הקיימות לרמה חדשה.
קיים רצון לבצע שינויים בתחום היחסים, אבל וודאו שאתם מזיזים את הדברים בכיוון הנכון. במחצית הראשונה של השנה התשוקות והרגשות עזים, זה הזמן להראות לבני הזוג שלכם שאתם אמיתיים ונאמנים ולזכות באמונם.
לפנויים, תהיינה הזדמנויות רבות להיכרויות והחודשים אפריל – מאי 2015 יביאו למפגשים מעניינים.

כספים:
מעברו של סאטורן בחודש דצמבר 2014 למזל קשת תשחרר אתכם מענייני הכספים שהעיקו בשנתיים האחרונות. השנה היא שנה מתגמלת עבורכם. זה זמן לשים לב להשקעות שלכם ולתכנן את עתידכם. זמן לקבל החלטות פיננסיות נבונות שתוכלו לקצור את היתרונות שלהן במשך השנים הבאות. שימו לב שלא להיסחף להוצאות גבוהות מדי בחודש אפריל 2015.


עקרב

בשנתיים האחרונות התבגרתם מאוד, אלו היו שנתיים לא קלות אך יצאתם מהן מחוזקים.
השנה תביא לשינוי משמעותי. תוכלו להתקדם ולהצליח אבל זה ידרוש מכם לצאת מחוץ לאזור הנוחות שלכם ולנסות דברים חדשים. אתגרו את עצמכם לנסות משהו חדש בכל יום, אפילו אם מדובר בהתנסות בסוג חדש של קפה. זה יעזור לכם להרחיב את הגבולות שלכם ואת אזור נוחות, ויאפשר לכם להיות פתוחים להזדמנויות חדשות.
בדרך כלל אתם המבקרים הגדולים ביותר שלכם, השנה תצטרכו ללמוד להשתחרר מהביקורת העצמית. אתם עובדים קשה כבר כמה שנים וסופגים מהלומות רבות, אך דברים עומדים להשתנות לטובה, עליכם רק להיות מוכנים לקבל אותם. שחררו את הספק העצמי ואת חוסר הביטחון והכירו במה שיש לכם להציע לעולם.
יהיה עליכם לגעת בכל תחום בחייכם בו נדרש שיפור ולהשתחרר מדברים שפשוט לא עובדים עבורכם. אולי בהתחלה השינויים הללו ירתיעו, אבל בהמשך תגלו עד כמה אתם מאושרים יותר בזכותם.
תצטרכו להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם ולפעול בהתאם, תוך הקפדה על שמירת האיזון בין חייכם האישיים והמקצועיים. וודאו שנשאר לכם זמן לבלות עם המשפחה והחברים.

עבודה וקריירה
:
בעבר הרגשתם שהעבודה הקשה שלכם לא זוכה להערכה, אבל זה עומד להשתנות. בשנה הקרובה  תהיינה הזדמנויות חדשות ומרגשות בתחום הקריירה ותרגישו שהסובבים מעריכים את העשייה שלכם.כדי לנצל באופן מלא על הזדמנויות החדשות והמלהיבות האלה יהיה עליכם לצאת מחוץ לאזור הנוחות הרגיל שלכם ולקחת את רשת הקשרים העסקיים והחברתיים שלכם לרמה חדשה. בדרך כלל אתם נוטים להיזהר מלשים את עצמכם במקומות האלו ברמה האישית, אבל אם אתם רוצים להגיע לרמה חדשה של הצלחה, עליכם לעשות כמה שינויים. מחודש אפריל 2015 תיהנו מתוצאות לעשייה שלכם. בחודש יולי 2015  הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה דורשות מכם לקחת סיכון, אם תהיו מוכנים ללכת עם הדברים עד הסוף אתם יכולים להגיע להישגים משמעותיים.
כדאי השנה לשפר את הידע שלכם ואת המיומנויות שלכם. זהו זמן טוב לחשוב על לימודים או לקחת על עצמכם משימות חדשות בעבודה.

בית ויחסים:
מערכות היחסים יבחנו השנה, ואתם תתנתקו מאנשים ומחברויות שפשוט לא עובדות יותר. בשנת 2015 המיקוד הוא על חברויות משמעותיות ועמוקות ולא תרצו להשקיע במערכות יחסים שאינן מתאימות לקריטריונים האלה. תהיינה הזדמנויות לפגוש אנשים חדשים, אבל חוץ מכמה אנשים שאיתם תתחברו מייד המיקוד שלכם יהיה על אותם חברים שהיו איתכם באש ומים ושמעולם לא אכזבו אתכם.
מערכות היחסים האישיות שלכם עומדות לעבור כמה שינויים מרכזיים בשנה הקרובה. תהיו מודעים יותר למגבלות במערכות היחסים הקיימות שלכם ויהיו מקומות בהם תחליטו שאתם מוכנים לעבוד על הדברים ובמקומות אחרים תעדיפו לחתוך. בכל מקרה בסופו של תהליך תהיו יותר מאושרים עם זה.
מערכות יחסים זוגיות יעברו שינויים מהותיים מחודש מרץ 2015 בזכות היכולת שלכם להראות לבני הזוג את מי שאתם באמת ובזכות היכולת ליצור תקשורת טובה ומקרבת.
הפנויים שביניכם מוכנים כעת לקשר רציני והחודשים ספטמבר ונובמבר 2014 יהיו חודשים טובים להיכרויות משמעותיות, כך גם פברואר- אפריל 2015.

כספים:
עליכם להעריך מחדש את התקציב שלכם כדי להתמודד נכון יותר עם ההכנסות וההוצאות שלכם.
התחום הכספי היה לחוץ בשנים האחרונות, אך בשנה הקרובה תהיה תנופה ואולי אתם סוף סוף מסיימים לשלם הלוואה או שמשהו משתנה בתשלום שהיה קבוע וכעת פוחת.
עד סוף 2015 הדברים ישתפרו בהדרגה והחיים ברמה היום יומית יהיו קלים יותר עם יותר מרחב נשימה.


קשת

בשנים האחרונות פעלתם לשינוי הנסיבות וההרגלים האישיים שלכם ועכשיו אתם קוצרים את התוצאות. השנה היא זמן ליצור שינויים גדולים ולהגדיר מחדש את מה שקורה.
השנה תביא הזדמנות לשפר את הכישורים שלכם ולהפגין גישה חדשה לחיים.
תוכלו לחזק את הביטחון בעצמכם וביכולות שלכם ולבצע יותר מאשר השנים הקודמות. עם זאת, יהיה עליכם לבחון מה הכיוון, לקבוע סדרי עדיפויות ולתעדף את הרעיונות שלכם לפני שאתם נעים קדימה.
יש לכם מושג ברור יותר בנוגע למה שאתם באמת רוצים בחיים, ואתם מוכנים ללכת עם זה.
מעברו של סאטורן למזלכם למשך כ-3 שנים ישפיע על כל תחום בחייכם ותצטרכו לאמץ אחריות ומחויבות, והקריירה, מערכות היחסים ונקודת המבט על העולם יושפעו מכך..

עבודה וקריירה
:
זהו זמן טוב להתמקד בקריירה שלכם. אתם עשויים להרגיש כאילו קפאתם על השמרים בשנים האחרונות, אבל השנה תוכלו ליצור שינויים שיאפשר לכם לעבור לתחום שאתם יכולים ליהנות ושבו תוכלו להתפתח.הגיע הזמן לעשות משהו שאתם באמת נהנים ממנו.
בחודש פברואר 2015 נדרשת זהירות, רעיונות שנראים נהדר על נייר עשויים בסופו של דבר להיות מקור למתח. זה זמן לחשוב בזהירות לפני שאתם פועלים.
בחודשים הקרובים יתכנו עימותים ומאבקי כוח במקום עבודה. אתם עלולים להרגיש שאתם נחסמים או שפרויקטים לא מתקדמים. מאפריל 2015 והלאה האנרגיה הרבה תעזור לכם לקדם את עצמכם ותוכלו לפעול בשיתוף פעולה עם אחרים. אלה מכם שעוסקים בתחומים אמנותיים יראו אפיקים חדשים לצמיחה.

בית ויחסים:
שינויים חיוביים מתקשרים לבית ותוכלו ליהנות מהם כבר בחודשים נובמבר-דצמבר 2014 אך גם לאורך השנה.
מערכות היחסים, חברויות בפרט, משתנות.
אין לכם זמן לאנשים שטחיים בחייכם, אתם צריכים אנשים שמעריכים את אותם דברים שאתם מעריכים, העדיפות שלכם תהיה ליצור מערכות יחסים ידידותיות ולהחליט שאתם עושים את ההפרדה.
סבלנות וסובלנות תהיו מילת המפתח להצלחה במערכות יחסים זוגיות. מערכות היחסים שלכם עברו הרבה בשנתיים האחרונות ומכאן והלאה תחום היחסים מתייצב ותרגישו מחוברים יותר מאי פעם.
פעילות חברתית תסייע לפנויים שביניכם ותוכלו במהלך השנה למצוא קשר חיובי.

כספים:

למרות שתחום הכספים משביע רצון יש צורך לטפל בנושאים כספיים בכדי ליצור יציבות וזה זמן שדורש שמרנות וזהירות. הימנעו מלקיחת הלוואות ועשו מאמץ לחיות במסגרת האמצעים שלכם. חשוב להיות מעשיים יותר ולחסוך קצת כסף בצד בשביל הנאה ולהגשמת חלק מהחלומות שלכם.
היזהרו השנה מהונאות פיננסיות ובדקו היטב את ההסכמים שמוצעים לכם לפני שאתם חותמים על עסקות פיננסיות. יולי 2015 אם יש לכם אפשרות לשלם הלוואות או חוב עשו זאת, זה יעזור לכם להשתחרר מבחינה כלכלית.

גדי

היצירתיות והכישרון שלכם יבואו השנה לידי ביטוי ויקדמו אתכם. תזכו השנה בחופש פעולה שיעזור לכם לבטא את האיכויות שלכם באופן הרבה יותר בולט. אתם מוותרים על הניסיון לשנות את העולם ובמקום זה אתם עובדים על שינוי בעצמכם ועל התאמה והסתגלות למה שיש.זו תחילתו של תהליך שיש בו צמיחה אישית וחיבור טוב יותר לעצמכם.
תוכלו השנה ליצור יציבות פיננסית ולקבל החלטות גדולות בענייני הלב. אתם עובדים לקראת מימוש המטרות האידיאלית שלכם ולהפוך למי שתמיד רציתם להיות.

עבודה וקריירה
:
בשנים האחרונות תחום הקריירה היה במצב של שינוי מתמיד, וכעת זה הזמן להמשיך לשנות בכדי ליצור משהו יציב יותר.אתם מוכנים לקחת על עצמכם רמה חדשה של אחריות ולהתקדם לעמדות ניהוליות ועד סוף 2015 תרגישו הרבה יותר בטוחים בנתיב הקריירה שלכם ויהיה לכם תכנון בטוח יותר לטווח הארוך. למרות שקשרים חדשים מתפתחים ועולות הזדמנויות לשיתופי פעולה, סמכו על עצמכם ועל היכולת שלכם להניע מהלכים קדימה. בחודשים מאי-יולי 2015 היו זהירים בהתחברויות המקצועיות שלכם.
זו שנה טובה להרחיב את הידע ואת המיומנויות שלכם בכדי לקדם את מטרות הקריירה שלכם.
זה יכול להיות לימודים, קורס ערב, או אפילו רק להתחיל לקרוא על נושא שמעניין אתכם. לא משנה מהי הדרך ללמוד ולהתפתח, היא תעזור לכם בטווח הארוך.

בית ויחסים:
קיימת אחריות רבה ביחס למשפחה המורחבת, חשוב שתשמרו השנה על יחסים טובים עם בני המשפחה, אבל חשוב גם שתשימו גבולות ואל תתנו לעצמכם להגיע למצבים שהאחריות שלכם לאחרים פוגעת בצרכים וברצונות שלכם. בחודש מרץ 2015 יהיה עליכם להתמודד עם כמה מתחים בבית ותצטרכו לבחור את המילים שלכם בזהירות, מבחינה רגשית נדמה שקיים שיא והכל נמדד מתוך הסערה הרגשית שלכם.
מערכות יחסים שלא עובדות עלולות להתפרק, אך אם אתם נמצאים במערכת יחסים שהיא חיובית עבורכם, אתם יכולים לחזק את הקשר. ישנה הבנה ומחויבות וחשוב שתדאגו השנה למצוא גם זמן איכות עם בני הזוג ותביעו את התחושות הפנימיות העמוקות שלכם.
לפנויים, מערכת יחסים חדשות יכולות להתפתח מאפריל 2015.

כספים:
העבודה שלכם נראית יציבה יותר בשנת 2015, וזה עוזר לכם לייצב את תחום הכספים.
נסו להימנע מהוצאות לא רצויות, להגדיל את תזרים הכנסות ולמצוא דרכים ואמצעים כדי לחסוך קצת. אוגוסט 2015 תוכלו לטפל בעניינים פיננסיים, עקבו אחר החובות שלכם ונסו שלא להגדיל את ההתחייבויות הכספיות הקיימות. היצמדו לתקציב שלכם ומצאו פתרונות לחלק מהבעיות הפיננסיות שרודפות אתכם די הרבה זמן.

דלי

שנה של ביטוי יצירתי וצמיחה רגשית, לכוכבים תהיה השפעה חיובית על הגישה שלכם השנה ואתם תהיו חיוביים, אופטימיים ונלהבים יותר מאשר אי פעם בעבר. גישה משופרת זו כלפי חיים תמשוך אליכם אנשים והיא גם תהווה השראה ללכת אחר הדברים שאתם רוצים. עם זאת, זו שנה אינטנסיבית מאוד ואתם עלולים להרגיש שקיים לחץ מכל הכיוונים.
חשוב שתביעו את עצמכם בביטחון ותנצלו הזדמנויות שעולות. תוכלו להשלים השנה בקלות עבודות שזנחתם או דברים שלא הגיעו לכלל סיום.
התחום החברתי יתפוס חלק חשוב השנה ותגיעו לתובנות שיביאו לשינויים במעגלים החברתיים ובכלל לחייכם החברתיים. תצטרכו להתגבר על אתגרים רגשיים ולדרך בה תתמודדו איתם תהיה השפעה גדולה על היחסים האישיים שלכם. אתם נמצאים במקום חיובי השנה ותוכלו לבצע שינויים גדולים.

עבודה וקריירה
:
תוכלו ללכת בעקבות החלומות שלכם ואתם מחפשים אחר עשייה שתוציא אתכם מהשגרה, משהו שיש בו יותר גמישות ויותר הזדמנויות יצירתיות. עם זאת, זה יכול להיות זמן ליצירת שינוי משמעותי בתחום הקריירה, עם התמדה וגישה חיובית אתם אמורים למצוא את הדרך.
זו שנה חשובה מבחינת קריירה, לא תמיד קלה וזורמת אבל בהחלט שנה של צמיחה. עד נובמבר 2014 תתמודדו עם אתגרים שיעזרו לכם לצבור ניסיון. אתם עלולים להרגיש שעליכם לגייס את עתודות האנרגיה שלכם בכדי להתקדם, אבל חשוב שתישארו רגועים ותמשיכו לתת ביטוי  לכישרונות היצירתיים שלכם ומחודש יוני 2015 תוכלו להרגיש שאתם באמת בדרך הנכונה.

בית ויחסים:
בני המשפחה שלכם עשויים גם להם לחוש שחסר רגש ביחסים, כך שהאתגר הגדול ביותר שלכם בשנה הקרובה הולך להיות פתיחות רגשית ונתינה לאנשים הקרובים לכם. פברואר 2015 מערכות היחסים שלכם תעמודנה למבחן, ואתם תהיו תחת לחץ עצום להיפתח מבחינה רגשית ולתת יקיריכם את תשומת הלב שהם דורשים.
תקשורת טובה תהיה המפתח למערכות היחסים שלכם בשנה זו. במערכות יחסים לא יציבות יהיו רגעים של חוסר ודאות בחודשים הקרובים ואם אתם רוצים שמערכת היחסים שלכם תשרוד, עליכם לתת יותר מעצמכם ולבנות קשר רגשי חזק יותר.
אם אתם פנויים, יהיה עליכם להיזהר עד סוף 2014 מהסתבכויות רומנטיות או שאתם הולכים לגלות שקשה לכם ליצור חיבור משמעותי.
בדרך כלל אין לכם בעיה להתחבר לאנשים אבל השנה יחסים יכולים להוות אתגר מסוים. זה קיים לא רק במערכות היחסים הרומנטיות שלכם, המתח יכול להיות חלק גם ממערכות יחסים הקרובות והסובבים עלולים להרגיש שחסרה קירבה רגשית מצדכם. היכרויות חדשות יכולות להתפתח בחודשים פברואר – אפריל 2015.

כספים:

אתם בתקופה שדורשת מכם לרסן את ההוצאות ולקבוע את סדרי העדיפויות שלכם, גם אם זה אומר לוותר על הוצאות מסוימות כדי לייצב את התקציב שלכם. אתם גם עשויים למצוא שכסף הוא מקור למתח ביחסים האישיים שלכם. אז אתם רוצים לנקוט בזהירות, במיוחד כאשר מדובר בהוצאות גדולות.
ממרץ 2015 המאמצים היצירתיים שלכם ישתלמו מיוחד ותוכלו להגדיל באמצעותם את ההכנסות.יהיה קל יותר ויתכן שתמצאו דרכים טובו להשקיע את הכסף שלכם כך שתיהנו ממנו בטווח הארוך.


דגים

אתם כבר מתמודדים עם הרבה לחץ ובשנה הקרובה אתם תמשיכו להרגיש את הלחץ האינטנסיבי. תרגישו שהדרישות מכם הולכות וגדלות ושזה דורש מכם להביא לביטוי אסרטיביות, תעוזה ועליכם להיות ממוקדים בפעולות שלכם. ודאו שאתם עושים את הכל בצורה בונה ושאינכם ותנים למתח להשפיע על מערכות היחסים שלכם או להוציא מכם אגרסיביות. בנוסף שימו לב לרמות הלחץ וודאו שאתם דואגים לרווחתכם הפיסית והנפשית.
בחלק מהזמן אתם עשויים להרגיש מבולבלים מאוד, כאילו אתם נמשכים לאין ספור כיוונים, אבל אם תשמרו על מיקוד במה שחשוב באמת, תוכלו לעבור את השנה באופן משביע רצון.
ביוני 2015 הבריאות רגישה יותר. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי עבודה או מתח לא רצוי.
מקור להקלה השנה יהיה היצירתיות שלכם. מוסיקה, אמנות, כתיבה, כל צורה או דרך לביטוי תעזור לכם להרגיש הרבה יותר רגועים.

עבודה וקריירה
:
קיים לחץ רב בתחום הקריירה. יתכן שהתפקיד שלכם גורם לתחושת חוסר נוחות וחוסר ביטחון כיוון שהוא דורש חשיבה אחרת או שאתם חושבים על כיוון חדש.
החיים המקצועיים שלכם יגדלו ויתרחבו השנה באופן טבעי, כמעט ללא מאמץ או עבודה רבה ולמרות שיהיה הרבה לחץ, הכל יתקדם כמתוכנן בתחום המקצועי.
מינואר 2015 הצורך בשינוי יתגבר, אם אתם מעוניינים בשינוי יש לכם הזדמנות לעשות זאת עד אוגוסט 2015 אך קחו בחשבון שזה ידרוש מכם לשחות נגד הזרם.

בית ויחסים:
אלה שכבר נמצאים במערכת יחסים יוכלו לבטא את הרגשות הפנימיים שלכם ואת הרצונות יותר בקלות ובנוחות, ובעוד שהזוגיות תהיה מקור כוח בשנה הקרובה, מערכות היחסים האחרות לא תהיינה כל כך רגועות. אתם עלולים למצוא את עצמכם בחודש יולי 2015 נדרשים לקחת צד בסכסוך משפחתי.
חברויות גם הן לא פשוטות השנה ותמצאו שזה קשה במיוחד להתחבר לאנשים חדשים. אין לכם סבלנות לדרמות ולכן תנתקו קשרים, גם אם בהתחלה זה יכאב, בטווח הארוך תמצאו שזה עושה לכם טוב.
אם אתם פנויים, אתם עלול למצוא את עצמכם מתגעגעים למישהו, כך שזה הזמן צאת ולנסות לפגוש אנשים חדשים.
באפריל 2015 יש הזדמנויות טובות להכיר ולמצוא בני זוג שיתאימו לכם.

כספים:
תהיינה הזדמנויות להגדיל את ההכנסות אך שימו לב שאינכם מגדילים גם את ההוצאות שלכם.
חשוב שתרסנו את עצמכם ותקפידו לפחות עד אפריל 2015. יש לכם אמון בעצמכם ואתם מאמינים בעבודה קשה, במחצית השנייה של השנה תוכלו ליצור מרחב פיננסי בטוח יותר.

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות