עונת הליקויים - אוקטובר 2014

מחבר: פרידה אורינגר

 

במהלך חודש אוקטובר 2014 ילוו אותנו שני ליקויים על ציר טלה-מאזניים.
הליקויים הללו קוראים לכל אחד מאתנו להיות אמיתי וכנה עם עצמו ועם הסובבים אותו, להשתחרר מפרדיגמות ומרעיונות ישנים, לחקור את הצרכים האמיתיים שלנו ואת  הערכים, ולפתח באומץ מערכות יחסים עם עצמנו ועם אחרים, המבוססים על יושר, תעוזה ואינטימיות.

ליקויים הם זמן טוב לבצע בו שינויים חשובים בחיים, ישנם אירועים שאפשר לנצל כדי לשבור דפוסים ישנים ולבנות חדשים. הדברים שאתם בוחרים לעשות בימים שלפני ואחרי הליקוי הם בעלי משמעות, הם סוג של מגבר שמחזק את הטון ולכן רצוי להקדיש יותר זמן ואנרגיה לעשות את מה שאתם אוהבים לעשות, אולי לקום יותר מוקדם, או להישאר ערים מאוחר יותר, או לדחות פגישות והתחייבויות לפנות יותר זמן  לעשות את מה שאתם רוצים להביא אל חייכם.
ליקויים גם יוצרים מצב של ריכוז רב של התרחשויות, זה יכול להרגיש כמו התנסויות רבות בתוך פרק זמן קצר. רצוי שלא לתת לדברים להתרחש ולעבור אלא לנקוט בפעולה ממוקדת, עונת ליקויים היא סוג של חוויה מתמשכת או תהליך צמיחה.


ליקוי לבנה

ליקוי הלבנה בתאריך 8 באוקטובר, במזל טלה, זהו ירח של אש וכוח – מה גם שכאשר הירח יגיעו לשיאו הוא יהיה אדום (
Blood Moon) - רוח הלוחם תיגע בכולנו, במיוחד בכל הקשור לאתגרים האישיים בחיינו. זכרו שכל ליקוי לבנה מתקיים בזמן ירח מלא ויש בו עוצמה שנועדה לשנות חיינו.

הליקוי מתרחש עם  אורנוס בצמידות לירח במולות לשמש שנמצאת במזל מאזניים, ולליקוי שותף גם ההיבט אורנוס-פלוטו, כל אלו מביאים אנרגיה מהפכנית לחקר מערכות היחסים ארוכות הטווח. האנרגיה של טלה ואורנוס היא לדעת להיות נועז, והתעוזה מופיעה. הירח יחד עם אורנוס במזל טלה שהוא "אני" מספקים שפע של אומץ, התמקדות באנרגיה האישית בשיחות בהם אתם מנסים להבין כיצד אתם נמצאים עם הכוח האישי שלכם במערכת יחסים. לדעת מה אתם רוצים ומה אתם מעריכים כחשוב לבנייה וגדילה של יחסים העונים לצרכיהם של שני האנשים – כאשר חלק מזה הוא השתחררות מקנאה ומכללים וחוקים קפדניים ביחסים.
למעשה עליכם לקחת את מה שלמדתם במהלך שני הליקויים האחרונים, שהתקיימו בחודש אפריל 2014 ולהחיל את זה על מהפכה אישית והמצאה של עצמכם מחדש במערכות היחסים שלכם.

נקודה נוספת הקשורה בליקוי היא שהירח ואורנוס במזל טלה שותפים במשולש הגדול, יחד עם יופיטר במזל אריה ומארס במזל קשת וזה יוצר דפוס של עפיפון. עפיפון אסטרולוגי שכזה יכול לעזור לנו להשתמש במודעות ובאתגרים הגלומים בליקוי הלבנה ולהפוך אותם לאינדיקטור של קלות וזרימה, המאפשר מימוש של הכישרון והיכולת בכדי להגשים רעיונות ותוכניות. אמנם המשולש לא מדויק, אבל זה קרוב מספיק כדי לשחק תפקיד חשוב בליקוי הלבנה.

הליקוי מביא את המצב לשיא שמאלץ אותנו להתחיל ליצור את השינויים הדרושים ומכיוון שמרקורי בנסיגה וזה אינו זמן להתחלות חדשות חשוב להישאר רגועים ולעשות את הדברים הדרושים כדי לפשט את חיינו עד סוף החודש.

ניתן יהיה לראות את הליקוי מעל חלק גדול מאסיה, אוסטרליה, חלק גדול מצפון ודרום אמריקה, האוקיינוס האטלנטי, האוקיינוס ההודי ואנטארקטיקה.

 

ליקוי חמה

מתוך עמדה זו של מהפכה והמצאה מחדש, דרך חדשה תופיע במהלך הליקוי האחרון לשנת 2014, בלילה שבין חמישי לשישי, 23-24 באוקטובר (בשעה 00:45), זהו ליקוי חמה עוצמתי שיתקיים במעלות הראשונות של מזל עקרב.
ליקוי זה יביא את ההזדמנות לחצות סף חשוב לעבר דרך חדשה. היא גם תגיע מתוך מודעות עצמית למערכת יחסים עם עצמכם כמערכת היחסים העיקרית שלכם.
ליקוי החמה במזל עקרב מתרחש במעלה הראשונה בצמידות לוונוס ולפאלאס, שיש לו הרבה עניין לחדור לעומקם של דברים. המעלה הראשונה של מזל עקרב נותנת תחושה שמשהו חדש מתחיל, משהו טרנספורמטיבי. מזל עקרב מייצג נושאים כמו מוות, מין ודברים שנחשבים כ'נושאים' - כל החוויות שדוחפות אותנו אל הסף ומאתגרות אותנו לגדול.
ליקוי החמה מביא לשינוי במיקוד ומתוך התמקדות במה ששייך לכם אתם עוברים להתמקד במה שמגיע לכם. קיים גם דגש  על כספים של אחרים וזה יכול לבוא לביטוי בצורת הלוואות, מיסים, ביטוח, ההשקעות, וצוואות.

במערך הזה של הירח, השמש, פאלאס וונוס במזל העקרב מעורב גם 1992
QB1 השוהה במזל שור. (1992 QB1 הוא הגוף הראשון מעבר למסלולו של נפטון, למעט פלוטו). השילוב הזה של פאלאס ו -1992 QB1, מספקת שכבה נוספת של עומק ופרטים לתמונה. 1,992 QB1 מתאר את אותם רגעים עמוקים שמניעים אותנו אל מעבר לסף. מוות ולידה הם שתי חוויות סף כאלה, כך שבהקשר של ההיבט זה יכול לדבר על מותו של האגו ולידה מחדש לתוך הלך רוח של מודעות עצמית גבוהה יותר.  האסטרולוג אריק פרנסיס מתאר אותו כך:

"1992
QB1 הוא יותר ללכת מעבר לנודע ואל הלא נודע כחוויה מרצון של אמירת 'כן'.... הוא מנחה אותנו, כמו גם, למקום חדש בתוכנו".

כך שמדובר על ויתור על פחד, שהוא חלק מכל תהליך ריפוי ו- 1992
QB1 מראה לנו שיש משהו בצד השני של מה שאנו מפחדים ממנו ומשהו מעבר לפחד עצמו.

ליקוי החמה האחרון לשנה זו מביא אותנו אל הסף, מעין מצב של הצעד הראשון שחוצה איזה גשר בלתי נראה. זה צעד הוא חצייה אל מעבר לגבולות והוא חלק מתוך אמון - אמון בעצמכם ובעבודה שעשיתם כדי להבין מי אתם, מה הצרכים שלכם, כיצד אתם מעריכים את עצמכם, את מי אתם רוצים בחייכם ואילו סוגי מערכות יחסים אתם רוצים לבנות. זה גם תחושת האמון שאתם  100% מי שאתם, ללא בושה ובאותנטיות שלכם וסביר שתפגשו מעבר לגשר הבלתי נראה את אותם אלו שחולקים את הערכים שלכם.
בסופה של סדרת ליקויים זו, השותפים שלכם והבסיס למערכת היחסים שלכם עשויים להיראות שונים לגמרי מאיך שהם נראו בשנת 2013.
כדי לצמוח ולהתקדם השינוי הראשון חייב להתרחש וכעת השינוי הוא המצב הוודאי.

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות