תחזית אסטרולוגית שבועית 17.10.2014-23.10.2014

מחבר: טובה ספרא


אנו בעונת הליקויים וזו משפיעה בכל הרבדים, אנו עדים להפתעות במזג האוויר ברחבי העולם ולכוחם של איתני הטבע, המושפעים מליקוי הלבנה וליקוי החמה שיתקיים החודש. בתחילת החודש נכתב:

"עונת הליקויים משפיעה על מזג האוויר עם הפתעות, תזוזות טקטוניות, הרי געש וכל מיני תופעות הקשורות לאיתני הטבע."

רעידות אדמה והרי געש התרחשו במקומות רבים, ביפן, באינדונזיה ועוד, ועכשיו מפולת השלגים בנפאל וסופת הציקלון שלא הייתה צפויה, לכן גם התוצאה הייתה בלתי צפויה ונגמרה באסון קשה, וזה קורה בערך כשבוע לאחר אסון הרפטינג בפרו.
גם תאונות הדרכים הקטלניות התרחשו לאחרונה בהשפעת ליקוי הלבנה שהיה במבנה כוכבים רגיש ואלים. לכן גם הטרור מסלים בהרבה מקומות.

בתאריך 24.10 בשעה 00.45, לאחר חצות, יתקיים מופע ליקוי החמה, שהשפעתו מורגשת כבר שבוע לפני והוא "מקלקל" תוכניות. כפי שכבר הומלץ, עדיף לדחות תוכניות בשבוע הקרוב או לא להתחיל במשהו חדש, זאת על מנת להשיג את התוצאה המבוקשת.
הכינו לעצמכם אלטרנטיבה למה שתכננתם לימים שאחרי הליקוי ולאחר הנסיגה של כוכב מרקורי, כלומר עדיף שכל התחלה חדשה תהיה לאחר התאריכים 29-30.10.

ליקוי החמה יתדלק את תחילת מזל עקרב ויחשוף סודות ורגשות, לצד הרבה ביקורת עצמית. הזיכרונות יצופו והכל יהיה בעוצמות חזקות במיוחד, אלא שלליקוי הזה יהיה גם צד חיובי וצירופי הכוכבים באותו יום יעזרו להתפייסות, גם ברמה האישית וגם ברמה הפוליטית והבינלאומית.  אפשר יהיה להגיע להסכמות בעיקר במקומות שהליקוי משפיע - האוקיינוס השקט, מזרח רוסיה וצפון ארה"ב. ההשפעה תהיה גם במזרח אירופה, מצרים ומזרח אפריקה.

השפעת הליקוי היא כשלושה חודשים לפני, כך שהשפעתו מורגשת מאז חודש יולי האחרון (אותו חודש שאנחנו כאן אצלנו לא שכחנו), והיא ימשיך להשפיע גם בחודשים שאחרי הליקוי, כאשר יגיעו כוכבים לאותה מעלה (אפס בעקרב) ויעירו אותה בכל מקום, בהלימה למיקום המדינה על הגלובוס.

הימים שיגיעו לאחר הליקוי יהיו נוחים יותר וטובים לפיתרונות ובעיקר לפתרון מחלוקות. ההתחלות החדשות יתנו הזדמנות לומר את האמת ולתת לאירועים להתפתח בטבעיות, אבל זכרו שכל עוד המרקורי בנסיגה (עד לתאריך 27.10), נמשיך להיחשף לשמועות, רכילויות וסחרירים, גם ברמה הבינאישית וגם בחדשות שיגיעו מכל מיני מקומות וממקורות שאחר כך נבין ששוב "הפילו אותנו בפח". ההמלצה היא לקחת לעצמכם מרחק זמני, להרפות, בעיקר מנטאלית, זה מתבקש במיוחד לפני שאתם מסיקים מסקנות.

רבים מכם חווים התלבטויות, בעיקר מאז ליקוי הלבנה שעורר רצון לשינויים משמעותיים לטווח הארוך, הרבה דברים נחשפו בפניכם והיכולת לראות ולהבין אותם גוררת את הרצון לשנות את חייכם. השילוב של כוכב אורנוס הוא הסיבה להפתעה שהביאה אתכם אל התגובה הבלתי צפויה. האמוציות החודש עלו בסולם גבוה מאוד ולא בא לכם להתחשב בזולת או בבני זוג, אבל כדאי לזכור שצד הרציונאלי "יצא מהמשחק" ולכן גם התגובות שלכם אינן רציונאליות, הסערות משפיעות על מערכות היחסים אבל זה לא יהיה נכון להחליט או לפעול אלא להמתין עד לסוף החודש. ליקוי החמה יעזור לכם להתחבר אל עצמכם בעשייה, לתת ולקבל אהבה. מופע הליקוי יהיה במזל עקרב, המשפיע על קשרים אינטימיים, מקורות פיננסיים משותפים, סקס, מוות ,חובות ופסיכולוגיה. האור יגיע לאותן פינות אפלות בנפש ויעזור לשחרר פחדים ולהתגבר על הצללים. תהיה מוכנות להתמודד עם מה שהדחקתם או התעלמתם ממנו. יהיה נכון לאחר ליקוי חמה לנהל שיחות כנות, לנקות את האווירה, גם אם לא יהיה קל לדבר על כל הדברים הכבדים. חישבו על כך שאלה תחושות זמניות, שאחרי שתדברו על הכל בכנות יהיה קל לכם יותר ותוכלו ליהנות ממערכת יחסים שלמה יותר לאורך זמן.

ליקוי החמה  בתאריך 24.10, יעורר השראה אצל אמנים, יביא רגעי הארה למשוררים, ליוצרים ולרעיונות ייחודיים לאלה העוסקים בפרסום ויחסי ציבור.


זמני הירח הבטל:

יום שבת 18.10 הירח בטל משעה 16:09עד שעה 02:08 אחר חצות.

יום שלישי 21.10 הירח בטל משעה 06:29 עד שעה 14:11 בצהרים.

יום חמישי 23.10 הירח בטל משעה 20:31 עד 00:09 אחר חצות.

דרך אגב, שעון חורף חוזר בלילה שבין 25.10-26.10.


כלכלה ושווקים:

מאז תחילת אוקטובר נכתב כאן על הליקויים והשפעתם, בשבוע שעבר שוב חזרתי על הדברים וכתבתי:
"חודש אוקטובר, מועד לפורענות בתחומים רבים כמו התחום הפוליטי, הכלכלי והחברתי, לכן התנודתיות בשווקים תמשך ויתכנו ימים שתהיה בהם הקצנה."

גם בשבוע הקרוב, שהוא טרום ליקוי חמה שיתקיים בתאריך 24.10, כדאי להיות ערוכים להפתעות, לצפות לבלתי צפוי - הכותרות "תנודתיות" ממשיכה להיות בתוקף.

כוכב מרקורי ממשיך בנסיגה עד לתאריך 26.10 "עוזר" גם הוא לקבלת מסרים סותרים או שקריים. נסו לחשוב ולחפש את האמת במידע שנותנים לכם.

נושא הכלכלה נמצא בצומת בסין ברוסיה וגם בהודו.

כפי שצוין כאן, גם אירופה לא יכולה יותר להתעלם מהקשיים והגירעונות שמשפיעים שם ובגרמניה, הנחשבת לאחת המדינות החזקות בעולם מבחינה כלכלית, רמת האבטלה עלתה וגם הצפי לצמיחה ירד מאוד. השינויים באירופה אינם קלים בגלל שטף המהגרים המגיעים מאפריקה ומהמזרח התיכון, ושאינם נטמעים תרבותית בקלות לתוך המסורת האירופאית.
בעיה נוספת היא שהתיירות, שעליה נשענת אירופה כמקור כלכלי,  החלה להיות מושפעת מפחד, מהברברים ומהטרור וגם ממגיפת האבולה ואם זה יצבור "יחסי ציבור" חזקים זה ישפיע על התיירות בעולם כולו וגם זה ישפיע על הכלכלה ולא בטוב.

כוכב סאטורן משפיע לא טוב על האופטימיות במפת
WALL STREET - הבורסה של ניו יורק. עוזר להתפכחות מאשליות.

יתכן שחלקכם חושבים שאני כל הזמן "חופרת" על המבנה כוכבים אורנוס-פלוטו, אבל זה מנעד שאסור להתעלם ממנו, השפעתו ניכרת בכל נושא המשפיע על חיינו וכך גם בתחום הכלכלי. מבנה הכוכבים הזה היה בתחילת שנות השלושים והמצב הכלכלי היה אחד הגורמים לתחילת מלחמת העולם השנייה, עכשיו הנושא הכלכלי "שוטף" את אירופה, את ארה"ב וגם אצלנו, והמיקוד יחזור בין דצמבר 2014 –מרץ 2015.


אצלנו:

הנושא הכלכלי מעסיק את כולם ואכתוב על כך בהרחבה.

כוכב סאטורן מגיע לבית הכספים במהלך נובמבר-דצמבר 2014 (סאטורן שהוא ירחי לציר 2-8, כלומר שמשי ל-5-11) והמשמעות היא רה-ארגון כלכלי. יש מוכנות לספוג קושי מיידי בשביל לייצר מרחב טוב יותר בהמשך. סאטרון יעזור לעשות הפרדה בין עיקר לתפל.


מגפת האבולה:

ניסיתי לבדוק את "הולדת" המגיפה ולפי המידע באינטרנט בכמה אתרים, הפעם הראשונה שבה זוהתה המחלה הייתה בתאריך 26.08.1976 בזאיר (קונגו).

 

הכוכב הדומיננטי במפה הזו הוא נפטון! נפטון הוא החשוד מבחינה רפואית לאינפקציה, זיהום, הוא עוזר לרעל להתפשט והוא נמצא כאן במזל קשת. נפטון גם מטשטש את העובדות, כך שיש הרבה שמועות ומסקנות מעורפלות על המחלה ואין ספק שצילו של הנפטון הוא זה שגורר גם את ההיסטריה.

המחלה "יצאה לאור" בתאריך 23.03.2014, פחות מחודש לפני ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 15.04.2014, הירח האדום הראשון בסדרה של ארבעה ליקויים שאינם מבטיחים לנו דברים נחמדים. כמעט כל אסטרולוג ידע שמיבנה הכוכבים שהיה במהלך חודש אפריל 2014 יגרום לשינויים ולדרמה בעולם (נכתב כאן כבר ברשימות שונות) ולתוך המשבצות האלה "נכנסה" גם האבולה.

בהווה, כוכב נפטון נמצא במזל דגים, מזל מים, זורם ומתפשט... מוסיף פאניקה, מסתוריות טשטוש.

כעת גם לא קשה להוסיף שמועות ופחדים כשכל החודש אנחנו בהשפעת מרקורי בנסיגה.

כוכב סאטורן יעבור למזל קשת בתאריך 23.12.2014 ויחזור למזל עקרב בין התאריכים 15.6-17.9.2015 ואז יחזור סופית למזל קשת. יתכן שזה יביא את התוצאה לניסיונות למצוא חיסון מתאים, כי הסאטורן יגיע לנקודה בה הוא יכול לעצור או לפחות לעכב את התפשטות המחלה. גם כירון, הנחשב באסטרולוגיה כהילר ובעל יכולת להביא פיתרונות מיוחדים, יכול לעזור בקיץ 2015.

הערה חשובה: כל הפרשנות עד כאן מבוססת על הנתונים שמצאתי באינטרנט ועל התאריכים אותם ציינתי. בחיפושי נתקלתי פעם אחת בתאריך נוסף (27.6.1976) ובמידה וקיים תאריך אחר זה עלול להשפיע על לוח הזמנים. אבל בכל מיקרה, מאחר ואנו נמצאים בתקופה של פריצות דרך בתחום הטכנולוגי, הרפואי והביו-טק, מותר להאמין שגם למחלה הנוראה הזו ימצא החיסון המתאים.


"העושר הראשון במעלה – בריאות" ( ר.ו. אמרסון)

 

 

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות