תחזית אסטרולוגית שבועית 24.10.2014-30.10.2014

מחבר: טובה ספרא

 

ליקוי החמה בשיתוף כוכב וונוס והאסטרואידים פאלאס ואפולו, יביאו למודעות בנושאים הקשורים ביופי, תכשיטים, אופנה, עבודות אמנות וכל מה שקשור לאסתטיקה.
בנוסף, ניתן יהיה להגיע להסכמות שיעזרו לפתור חילוקי דעות ונושאי כספים ומערכות יחסים יהיו שכיחים במהלך החודש הקרוב. העובדה שמופע הליקוי במזל עקרב מסמל סיום והתחלה חדשה. הלחצים יתמעטו יחסית לתקופה האחרונה, האינטואיציה תהיה חדה יותר ותביא הארה, פתאום יהיה לכם ברור מהו הכיוון הנכון ומה אתם רוצים. אל תהססו, אתם לא תצטערו על כך. 

אם יש לכם סודות שימרו אותם לעצמכם, מומלץ להימנע משיתוף חבר או חברה, מאחר וברצועת הזמן של מזל עקרב יהיה קשה להסתיר זאת.

מרקורי יסיים את הנסיגה בתאריך 26.10 ולאורך השבוע האחרון הספינים, הסיפורים והרכילות בתקשורת היו בשיאם וכל הפרשנים "פמפמו" על משבר פוליטי ועל בחירות קרבות, מה שהתברר לקראת סוף השבוע כמשאלות לב של כמה מהעיתונאים שדיברו בדרמאטיות ויצרו כל יום בלונים צבעוניים חדשים. 
אם עליכם לחתום על הסכמים חדשים המתינו עוד כמה ימים לאחר סיום הנסיגה.

הימים מתקצרים והסתיו כבר מורגש כאן, ומיום ראשון 26.10 ההרגשה אף תתחזק. שינויים מתרחשים כל הזמן, אירועים שונים מפתיעים וגורמים לשנות את זווית הראייה וסימן השאלה הוא בנוגע לדרך בה נגיב לאתגרים המשפיעים ברחבי העולם, האם הפחד, השנאה או הנטישה ישפיעו עלינו, או שנחליט על חיים עם משמעות וזה ידרוש מכל אחד לקחת אחריות על עצמו. האם נדע לבנות את ה"ביחד" בתוך הניגודים? האם נלמד לכבד את חילוקי הדעות בנינו? האם נכיל את האפשרות להסכים לא להסכים ולהמשיך ביחד?

עונת הליקויים שחווינו בלי פרופורציה ברמה הרגשית לצד מיבנה הכוכבים אורנוס ופלוטו יביאו את השינוי המהותי ויש תקווה שאולי משהו טוב יגיע בסוף התהליך, באביב 2015. זה הזמן לשחרר תבניות שאינן מאפשרות לתפקד וגורמות למסכים של רעל להפריד בינינו, זה זמן להתגונן ולהגן על חיינו ועל חיי אלה היקרים לנו ולא לתת לרגשות החבויים להשפיע, בעיקר עתה כשנכנסנו לחודש מזל עקרב. עקרב נכנס ללב העניין ומבטא את הרגשות האפלים שהחברה בה אנו חיים דוחה אותם, הלחץ אינטנסיבי לא ייתן לאלה להישאר חסומים בתוכנו, הכל יעלה על השולחן - קינאה, כעס, פחד, חרדה, ייאוש וכד', וזה יופיע במסגרות האישיות וגם ברמה בינלאומית. 

אני מזכירה שליקוי החמה משפיע גם על איתני הטבע, לכן בימים הקרובים נשמע על מזג אוויר קיצוני, רעידות אדמה או פעילות הרי געש.

שימרו על עצמכם בימים 26.10-02.11, אלה ימים של פזיזות וכדאי לשים לב כשאתם חוצים את הכביש או נוהגים. הקדימו מחשבה למעשה.


זמני הירח הבטל:

שימו לב בלילה שבין שבת לראשון, שעון הקיץ מסתיים.

יום שבת 25.10 הירח בטל משעה 19:03 בערב עד למחרת  בשעה 06:40 בבוקר.

יום שני 27.10 הירח בטל משעה 18:06 בערב עד למחרת יום שלישי בשעה 12:03 בצהרים.

יום חמישי 30.10 הירח בטל משעה 04:53 לפנות בוקר עד שעה 15:52 אחה"צ.


כלכלה ושווקים:

אצלנו:

על פי מצב הכוכבים קיימת הבנה שצריך לבצע כמה פעולות, אבל אלה המנסים להביא תוצאות פועלים על "כאן ועכשיו" (מע"מ אפס?) ולכן במציאות ניראה שיפור מיידי אבל לא תהיה לזה השפעה ארוכת טווח. נקבל פיתרונות ביניים, נשמע אינפלציה של תוכניות שיעדן לשפר את המצב, אבל היכולת המעשית לממש אותן לא תהיה גבוהה. מן הסתם יהיו גם כמה בלוני ניסוי (כמה מסיבות עיתונאים) כדי לבדוק את דעת הקהל.

מבנה הכוכבים 2-8 מקשה להבדיל בין תוכנית טובה או רעה, בהתחלה יתנו ציונים טובים לפוטנציאל התוכניות, שמטרתן לתת מענה ליוקר המחייה, ואחר כך יסבירו לנו למה יש באלה באגים ולא יאפשרו לתוכניות האלה להתפתח. בחודשיים הקרובים יהיה ניסיון
לרה – ארגון.

כללי:

המרקורי נעצר בתאריך 26.10 והשפעה היא על פי רוב פסיכולוגית, שינוי בתוכנית שהייתה. יתכן שיתרחשו גם אירועים נוספים שעלולים להשפיע, כמו הבנק המרכזי – הפדראל, שיעשה צעד שיעזור לשוק להיות "שמח".

כוכב מארס עוזב את מזל קשת ועובר למזל גדי בתאריך 26.10 ובינתיים אין לו מעצורים.

מסלול ליקוי החמה משפיע על התחזקות המתחים בין ארה"ב ורוסיה או אולי בין המנהיגים של מדינות אלה, ויתכן שגם למתח הזה תהיה השפעה על תנודתיות השווקים. המופע הזה ישפיע גם על בית המלוכה הבריטי, משהו שנשמע בקרוב. אפשרות נוספת היא שנשמע חדשות לא מעודדות על האבולה או על מחלות ששייכות למשפחת האפידמיה.

כבר למדנו שכוחם של איתני הטבע מכאיב והרסני, מסלול הליקוי עלול לגרום למזג אוויר סוער וחופי מזרח ארה"ב עלולים להיפגע.

לכל אלה יכולה להיות השפעה על מצבי הרוח של המשקיעים ומכאן על התגובות בשווקים.

להזכירכם, המופע עצמו הוא קצת אחר חצות בתאריך 24.10, אבל השפעתו לפני ואחרי לאורך כמה ימים בנושאים שציינתי, אם כי בנושאים מדיניים זה יכול להיות גם כעבור כמה שבועות או חודשים.


אצלנו:

השבוע משה כחלון הצהיר שבכוונתו להקים מפלגה, אלא מה, הסיפור תמיד חבוי בעיתוי, כחלון עשה זאת בזמן שכוכב מרקורי בנסיגה וגם כמה ימים לפני ליקוי החמה, וזו בעיה ה-"לפני", על פי רוב לא מתחילים משהו לפני מופע ליקוי כיוון שהתוכנית המקורית עלולה שלא לענות על הציפיות ויהיה צריך להיות יותר גמישים ולעשות שינויים בתוכנית המקורית.

המציאות אצלנו במדינה, לצערי הרב, מוכיחה פעם אחר פעם את הדברים הנכתבים כאן, שאכן יש לנו בעיה רצינית ואיום יומיומי על הביטחון שלנו. הציפייה היא שעל הממשלה וגם על שאר המסגרות שאמורות לפעול בנושא, כמו המשטרה והצבא, האחריות לטפל בנושא בדחיפות. לא פעם ניכתב כאן שהממשלה וכולנו צריכים לשמור על אחדות כדי להתמודד עם הבעיות הקיומיות שלנו, מילים שניסו להיות "נחמדות" יותר מהמילה 'אינתיפאדה' או טרור שמתפתח בתוך המדינה. גם זריקת אבנים על נהגים היא טרור ואם היה ספק אז ביום רביעי האחרון הוא נעלם.

מבנה הכוכבים של המדינה מציג תקופה לא נעימה והרבה פעמים אנו נגררים לתגובות בעקבות אירועים. הקושי שלנו הוא מול העולם, הצורך להצדיק את התגובות שלנו באלה המנסים, חד משמעית, לפגוע בנו. אנו נרגיש גלים של תוקפנות כלפינו בכל המישורים וגם אם נרגיש בחומרת יחסו של העולם כלפינו יהיה צריך לתת לזה לעבור וזה יעבור. לא לשנות את התוכניות או הפעולות שנועדו להגן על אזרחי המדינה.

למעשה המדינה והעומדים בראשה יצטרכו ללמוד כיצד להשיג את היעדים החשובים לנו ולהציג אותם לעולם, בלי לוותר על האינטרסים שעיקרם לשמור על הבית שלנו. יש לנו את האמת שלנו (3-9), והכח שלנו יהיה יותר מילולי, עם הצמדות למערכת הערכים שלנו (2-8, 6-12). ברמה המעשית יורגש חוסר אונים מול כללי המשחק הצבועים של העולם והצורך של מדינת ישראל יהיה להתיישר כל הזמן עם השיח העולמי.

כל אלה לא משנים את המציאות בשכונה, ברקע ימשיכו האיומים החיצוניים (1-7, 2-8) שאנחנו "לומדים" לחיות איתם. המציאות הזו נפיצה וקשה לסלק אותה, ובמהלך שנת 2015 האיומים יהפכו מוחשיים יותר. בסביבות החודשים מאי-יוני 2015 יתחיל תהליך שימשך גם לאורך 2016, התרחשויות שיגרמו לעולם "הנאור" להבין את חשיבותינו באזור הזה (4-10 5-11). גם ארה"ב "תתבגר" ותבין על מי אפשר לסמוך ואולי גם השכנים יצטרפו, כמו עבדאללה, מלך ירדן, ש"ירה" עלינו מילים קשות השבוע. ההתפתחות הזו תגרום לעולם להבין שרק הדרך שבה מדינת ישראל מתמודדת היא הנכונה. המציאות הייחודית שבה מתנהלת מדינת ישראל מול מערכת הערכים והתרבות של האזור שונה  מאוד ממה שחושבים באירופה או בארה"ב, אלא שיהיו עוד לחצים מדיניים שנעבור בדרך עד שייפול להם האסימון... 

 

הניסיונות ליצור שיתופי פעולה בינלאומיים על רקע האיומים, בעזרת דיאלוגים ומו"מ הם למעשה האינטרסים המיידיים, שיתוף הפעולה החשוב ביותר שיש לנו עם ארה"ב ישמר, אבל יהיה לזה "מחיר" כל פעם. המשחק על פי הכללים (3-9), התחשבות  בדעת הקהל העולמית על רקע האיומים העתידיים, מה שנקרא "פוליטיקלי קורקט", ובמציאות המיידית החיבור ממשיך עם אינטרסים משותפים (4-10, 5-11).

תזכורת -  בתאריך 11.04.2014 נכתב כאן על הקשר בין ליקויי הלבנה וחגי ישראל:

"הלוח העברי מבוסס על הירח, וכידוע, חגי ישראל, פסח וסוכות, מתרחשים בימי ירח מלא, כך שלא פעם בחגי ישראל מתקיים ליקוי לבנה. לאירועים המתרחשים סמוך לליקוי לבנה יש חשיבות מיוחדת, ואירועים המתחילים ביום הליקוי הםגורליים ובלתי צפויים.

מעקב מציג שליקוי לבנה מתרחש אחת לשבע שנים באחד מחגיישראל, חג פסח וחג סוכות. השנה ליקוי הלבנה יתרחש בתאריך 15.4.14, בחגהפסח.

דוגמאות לשלושה אירועים היסטוריים שהתרחשו בשנים בהן היה ליקוי לבנהבפסח ובסוכות הם גירוש ספרד בשנת 1492, הקמת המדינה בשנת 1948 ומלחמת ששת הימיםבשנת 1967, והרצף ממשיך וישפיע גם במהלך
2015-2014
.

אם מתבוננים על מפות האסטרו-קרטוגרפיה רואים שהשנה צלו של הליקוי עובר בדרום אפריקה, באוסטרליה ומשפיע על המזרח התיכון, בקו העובר על מדינת ישראל ולבנון. תוספת הכוכבים יופיטר-אורנוס ופלוטו מפעילה את נקודת הליקויים מינואר 2011 ומשפיעה על אירן, עירק, סוריה ולבנון, אלה גם מפעילים את נקודת האמצע מארס/נפטון במפת "DIAL 90". הדס (כוכב אלים) נמצא על מפת האופק של בירת לבנון, ביירות, והמחשבה שעולה היא שקו הליקוי, העובר על האופק במפת המדינה, עלול לעורר עוינות מצד אויבי ישראל וישפיע גם על מפת ראש הממשלה. לא מדובר במצב המבשר רעות, אבל צפויים סכנה ואי-שקט ביטחוניים, יתכן שראש הממשלה יתמודד עם פעילות חסויה וחשאית שתגיע מכאלה הרוצים לפגוע בו ובמדינת ישראל."

בהווה, אנו כבר יודעים שליקוי הלבנה שהתקיים באפריל האחרון "התניע" את  האירועים שהחלו בתאריך 12.06.2014 והמשיכו במבצע "צוק איתן".
החודש האחרון שהחל עם ליקוי הלבנה בתאריך 08.10 היה גם הוא ירח אדום ואכן לא היה קל והטרור בירושלים אינו פוסק בינתיים.

הליקויים הנ"ל, הנקראים "ירח אדום", נחשבים לאירוע נדיר יחסית ועל פי רוב
אופיים הוא גם אלים ומסוכן יותר. והסיבה שחזרתי וכתבתי את הקטע הנ"ל הוא בגלל הליקויים הבאים שיהיו שוב  בתאריך 04.04.2015  בחג הפסח ובתאריך 28.09.2015  בחג סוכות. לאור מצבי הכוכבים המלווים את ההורוסקופ של מדינת ישראל לאורך השנה הקרובה, יש להניח שהתלאות עוד לא הסתיימו.

ליקוי החמה שהיה הלילה 24.10 קרוב לקו האופק של מדינת ישראל, זהה לליקוי חמה שהיה בתאריך 24.10.1995. מאחר והמופע התרחש אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה המשמעות שיהיה עליו להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שיקשו עליו לשמור על האיזונים שלו כבן מזל מאזניים. יתכן שאנשים, שאינם חפצים ביקרו מבחינה פוליטית מחפשים "לפגוע" בו גם מאחורי הקלעים. הליקוי יהיה על השמש במפת הסכמי וואי, שנחתמו בתאריך 23.10.1998 עם הפלשתינאים וגם על המפה המציגה את הסכם השלום עם ירדן שנחתם בתאריך 26.10.1994, וזה מחזק את המסקנה שה"קשרים" עם הרשות הפלשתינאית ועם ירדן יהיו על השולחן, יתכן שאלה יהיו גם חלק מהלחצים שראש הממשלה בנימין נתניהו, יצטרך להתמודד איתם. לנו, העם, נותר רק להאמין ולקוות שהוא ידע להמשיך ולהתמודד עם כל האירועים והלחצים בדרך הנכונה שתהיה לטובת מדינת ישראל.


"אין אומה נגאלת מצרותיה, אלא אם כן היא גואלת את עצמה בכוחות עצמה" (משה גליקסון) 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות