תחזית אסטרולוגית שבועית 21.11.2014-27.11.2014

מחבר: טובה ספרא


מופע מולד הירח יתקיים בתאריך 22.11 ולמעשה זה היום בו השמש עוברת למזל קשת  ומביאה קצת יותר אופטימיות ופתיחות. הוספתי את המילה "קצת" בגלל שילובי כוכבים שיש להם השפעה על מצבי רוח, שמשתנים סתם כך אם בגלל משהו אישי או בגלל מישהו לידכם שמקרין "פרצוף דואג ועצוב".

כדאי לשים לב שהרעיונות שיציפו אתכם ואת הסובבים אתכם הם ברי מימוש, כלומר, היזהרו מהבטחות המגיעות מתוך אופטימיות רבה ושהם מעבר ליכולתכם.
בסוף השבוע השיחות תהיינה מתובלות בהומור. כדאי לשבת בצוותא עם בני מישפחה וחברים. האווירה תהיה טובה.

מבחינה היסטורית, מבנה הכוכבים בו ישתתף מולד הירח בתאריך 22.11 במזל קשת, מביא איתו שריפות והתפוצצות (אש) בגלל גז או קצר חשמלי וכד'.
גם לילית בתמונה והיא "עוזרת" לפחד מהלא נודע. מומלץ להיזהר ממשחקי האשמות, בעיקר במצבים שלא תמיד מוכרים או מובנים. המתינו יום - יומיים לפני שתקבלו החלטות.

בימים הקרובים תהיה נטייה להוצאות שהן מעבר לאפשרויות וכדאי לעשות מאמץ ולעצור זאת מאחר והוצאות מהעבר כבר מכבידות. אלה ימים שיהיה נכון להכין תקציב ולהיות מודעים להוצאות גם ברמה האישית. מאמצע השבוע למילים יהיה משקל רב יותר ולתקשורת תהיה השפעה ברבדים עמוקים יותר.

ה"קשת" מסמל התרחבות, עם אפשרות לצאת אל מעבר לגבולות המוכרים, גם ברמה המעשית, הרוחנית והאינטלקטואלית. הסמל של מזל קשת הוא
קנטאורוס, דמות בעלת גוף אדם הרוכב ומשתלב בגופו של סוס, ושולח את החיצים שלו לעבר השמים.
זה הרצון להשראה או להרפתקה חדשה, שתחצה את גבולות האפשר. לתת אמון במה שמרגישים בכדי להגיע אל מעבר לגבולות המוכרים. זה הזמן שבו פועלים על פי מה שמרגישים שנכון לעשות, כמובן כל אחד על פי תחושתו האישית.  האינטואיציה מדריכה את הקשת אבל גם אימפולסיביות, שעלולה להיות ישירה ובוטה מדי. הקשת לא מבין למה צריך להשתמש במילים יפות או בדיפלומטיות בכדי לומר את האמת. נסו לבדוק את הפרטים לפני, לפני שאתם מדברים ולפני שאתם פועלים.

אנא היזהרו בימים הבאים במקומות ציבוריים בכל מקום שבו אתם נמצאים מאחר ונקודת ביניים ראש דרקון/מארס על ציר 2-8  "חוגגת" על מפת המדינה, והמשמעות היא פגיעות, סכנה גם בכבישים וגם במעבר חצייה. בבקשה היו ערניים.


זמני ירח בטל:

יום שבת 22.11 הירח בטל משעה 07:45 בבוקר עד שעה 14:19 בצהרים.

יום שני 24.11  הירח בטל משעה 05:04 בבוקר עד שעה 18:31 בערב.

יום רביעי 26.11 הירח בטל משעה 17:28 אחה"צ עד 21:23 בלילה.

יום שישי 28.11 הירח בטל משעה 19:06 בערב עד 00:03 אחר חצות.


כלכלה ושווקים:

סביב התאריך 22.11 יתכנו תנודות בגלל שילובי כוכבים במערכת ההליוצנטרית של הכוכבים. כדאי גם לשים לב לתאריכים 24-28.11.

אנו ברצועת זמן המתקרבת למבנה מתוח, שהולך ומתהדק בתאריך 15.12 ויש צפי לשינוי כיוון. התחושה היא שיש מניפולציות שאין שליטה עליהם וההיסטוריה מלמדת שמגיע יום בו צריך לתת דין וחשבון על התמרונים הללו, וזה לא יהיה יום נחמד.
קיימת הרגשה שמובילי דעת קהל בתחום הכלכלי, כולל הבנקים המרכזיים, מסתירים מידע.

המתחים בין המנהיגים, רוסיה והמערב, יוצרים עימותים, וגם אם העולם מסביב מסתחרר בחוסר וודאות,  השווקים ממשיכים להיות ירוקים.

מבנה הכוכבים המשמעותי עם הכוכב אורנוס מעורר מתחים והפתעות ויוצר גם תגובות שהן הפוכות למה שמצפים.


אצלנו
:

ציפי לבני:

בחרתי לבחון את המפה האישית של לבני עם מפת מדינת ישראל, מאחר והיא העמידה את עצמה בראש מפלגה "תנועה".

מבנה הכוכבים הדומיננטי, המציג את פעולותיה, נמצא על הצירים 1-7, 5-11, ו 6-12 ומצד שני יש לה גם כוכבים על צירים 4-10, 2-8. השילוב הדיכוטומי מעיד על התלבטויות ועל הקושי שיש לה להחליט, וגורם לה להגיב על פי רוב באיחור. כאשר לבני תקבל החלטה היא תעדיף להישאר במקום הנוח לה.
בתקופה הבאה היא תימצא את עצמה מחוזרת, יבקשו ממנה לאחד כוחות, אבל עם הכוכבים על 2-8, היא מתנה כל הצטרפות בכך שהיא תהיה המנהיגה, המובילה מספר אחד, ובעיית האגו שלה מונעת ממנה ליצור איחוד כוחות. שיקולי האגו שלה המיידיים מועדפים על אסטרטגיה ארוכת טווח.

משחקי כבוד ופגיעות גם מקשים עליה לקבל החלטות על פי המציאות שבה היא נמצאת (1-7, 2-8), ולאחר התלבטויות היא מוצאת את עצמה בתוך תזמון לא נכון של החלטות, כלומר באיחור ונאלצת להיות חלק מהתפתחויות ותהליכים שהייתה יכולה למנוע אותם לו פעלה בזמן.
כך שגם אם קיים פוטנציאל טוב הרלוונטיות איננה, בעיקר בגלל שהתגובות שלה תמיד מגיעות מאוחר מדי.

אני מוסיפה הערה שלא ניתן להתעלם ממנה, בעיקר בתקופה הנוכחית - במבנה המפה האישית של לבני יש את נפטון על נקודת 8/11, שמזכיר לי את הנשיא אובמה, שניהם אינם יודעים היכן גבולות היכולת שלהם ולכן גם מבטיחים הרבה מעבר למה שביכולתם לממש.

במפה המשותפת של לבני עם מדינת ישראל, במעגל המציג את ההשפעות החיצוניות על מהלכים שלה, נפטון על ציר 1-7 מרמז על כל שמישהו מייצר לה ראייה אשלייתית, גורר אותה ללקיחת חלק בתוכניות רעיוניות שנשמעות נפלא, אבל הסיכויים לממש אותן הם אפסיים. התוכניות הללו מתנפצות על רקע המציאות בשטח, תוכניות גרנדיוזיות, המוצגות כאילו הן המציאות, אבל המציאות על רקע ההקצנה הרעיונית אינה נותנת להן להתממש.

לאחר כל ההתלבטויות היא תחליט להישאר במערכת הפוליטית, כשהבעיה שלה נשארת בתזמון קבלת החלטות ובהיגררות למיזמים לא רלוונטיים. כשהיא תתפכח מאלה היא תבין שעליה ליצור תהליך בכדי לשנות את המציאות, לבנות מערכת/מפלגה שדרכה תנסה לשנות את החשיבה של הציבור, "לחנך" אותו לחשוב "נכון", וכל זה רק בסבלנות אינסופית ובתהליך איטי וארוך טווח בכוונה או מטרה שבעתיד היא תוכל להשפיע וליצור את המציאות כמו שהיא חושבת שצריכה להיות.


המצב בארץ:

מאז חודש מרץ 2014 ולאחרונה שוב בתאריך 26.09.14, חזרתי וכתבתי ברשימות כאן:

"...המבנה הכללי של הכוכבים על מפת מדינת ישראל
משלב את המבנה 4-10, ו-2-8 (מבנה המשפיע לשנתיים הקרובות) ובהמשך גם 5-11. הצורך להמשיך ולשמור על אחדות בינינו חיוני לכולנו. האחדות היא למעשה אינטרס של כולנו וזהמה שיעזור לכולנו ביחד, כמדינה אחת, להשיג מטרות שיש להן משמעות לטווח הארוך
התחושה שאנו מקבלים היא שיש בממשלה אנשים שאינם עוסקים באמת בנושאים הקשורים לתפקידם או למשרד שבתחום אחריותם. סדר העדיפויות המשתנה משפיע, למעשה האיום הקיומי נמצא כמו ענן מעל ראשנו וממשיך ללוות אותנו לאורך השנה. זה ענן שלא ייעלם כל כך מהר ויביא לפעמים לטיפות גשם ואולי גם למטר חזק יותר, חשוב לזכור זאת כשמדברים על נושאים אחרים אצלנו..."

כשאנחנו נמצאים בתוך מציאות רגישה כל כך, חזרתי גם אל רשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 22.08.2014:

"...הממשלה שקמה בתאריך 18.03.2013, עם אורנוס על נקודה 5/8 מציגה אוסף אינדיבידואליסטים שכל אחד מנסה למשוך לכיוון שלו...עד חודש מרץ 2015 הם מנסים לשמור על רצף עבודה וייתכן שזה בגלל המציאות, שיוצרת מצב של חוסר ברירה כך שעליהם להתנהל עם הקיים. בהמשך יגיע שילוב על ציר 1-7 שיקשה על שיתופי פעולה או גיבוש והשילוב הזה יציף בהדרגה בעיות שניסו להדחיק אותן ואי-אפשר יהיה יותר להמשיך בלי לטפל באלה...  גם המפה של ראש הממשלה, נתניהו, (31.03.2009) עם המדינה מציגה התמודדות בהשפעת האירועים המתרחשים סביבנו, כאלה שעלולים לגרום לאובדן שליטה. במהלך החודשים הבאים וגם במהלך 2015, (1-7, 5-11) יהיה עליו כראש הממשלה, להשתמש בסבלנות מול מצבים מתמשכים, לנצל נקודות זמן מסוימות שבהן ניתן יהיה למנף אירועים בכדי לשפר את המציאות במדינה, חלונות זמן שיאפשרו עשייה ושיתופי פעולה אזוריים מול התפתחות האיומים הקיומיים".

באותה רשימה נכתב גם:
"...הבנה שיש לנו
בעיה שאי-אפשר יהיה לפתור אותה מיד. תחושת הכובד ותחושת הלבד מועצמות וזה מבנה כוכבים שילווה אותנו לאורך החודשים הבאים... אלה כוכבים המציגים התמודדות עם מצבים פתוחים, משברים שצריך לנהל..."

השבוע קיבלנו שוב הוכחה, כיצד בוחרים להציג את הרצח הנוראי, בבית הכנסת בירושלים בתקשורת העולמית.

בהמשך אותה רשימה:
"...אנחנו במצב
שלכל מנהיג בעולם יש מה להגיד וכל שר חוץ אי-שם בעולם מנסה לבחוש במצב להשפיע ולהוליך אותנו...עם כוכבים על ציר 2-8 על המפות קיים רצון לשמור על אינטרסים של המדינה מול הלחציםו האינטרסים הבינלאומיים וזה ידרוש הרבה תמרון. בגלל שהכוכבים נמצאים על מעגל הקארמה יהיה עלינו להבין שהעולם מכתיב לנו "תשלום" שלא פעם יהיה "רעיל" עבורנו בתמורה על כל דבר שאנחנו רוצים או מבקשים (פירוז עזה, פירוז יהודה ושומרון?) כדי להתגונן ולבנות חיים נורמאליים בתוך שכונה לא נורמאלית..."

בכל תהליך, עם הכוכבים על
הצירים 4-10 חשוב יהיה שתהיה אחדות בעם ובעיקר בממשלה, להבין שאין מקום בזמן הזה לימין ושמאל, אלא רק רצון להשיג ביטחון אמיתי ולטווח הארוך למדינת ישראל, למרות שעם עםהכוכבים על ציר 2-8 ההישגים יהיו מוגבלים.מצב הכוכבים לא משאיר אשליות, ההתמודדות תהיה על הבית שלנו, על הטריטוריה (ציר 2-8) לאורך השנה הקרובה, וברור מעל כל ספק שהאיומים הקיומיים הם מורכביםובכמה מישורים, אבל עיקרם הם ביטחוניים, הרצון של האויבים שלנו לגרום לכולנו לחיות בפחד, ושלא תהיינה לכם אשליות שזה פתיר בצ'יק צ'ק. גם אם יהיו לנו תקופות של רוגע, פהושם לאורך השנה, המתח לא יעלם, לפחות לא בשנה הקרובה. אין סימן שאלה בנוגע לאחריותו הכבדה שלראש הממשלה, שר הביטחון והשר לביטחון פנים בנוגע לכל אזרחי המדינה, אלה צריכים לעבוד עם ממשלה שחייבת להתעלות מעל משחקי אגו של כמה מהשחקנים שם ולשלב ידיים, כולל חברי הכנסת כולם אם באמת באו לשרת את אזרחי  ישראל כולם! או רק לרצות את אלה שהצביעו עבורם, נישה מסוימת ותו לא. זה זמן המבחן האמיתי. הכוכבים מדברים בשפה ברורה ומציגים את הצורךלהמשיך לשמור על אחדות ואמון הדדי בתקופה כל כך רגישה ופגיעה למדינה וכל זה גם כדי שאלה הנמצאים בעמדות מפתח בממשלה ובצה"ל יוכלו להמשיך ולקבל את ההחלטות הנכונות לכולנו, בעיקר כשירגישו שיש להם תמיכה רחבה מהעם כולו לעמוד גם מול דעת הקהל בעולם.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות