תחזית אסטרולוגית שבועית 12.12.2014-18.12.2014

מחבר: טובה ספרא


 

היום, 12.12, זהו יום נוח לקביעת פגישות, לשיחות על התקשרויות חדשות או ניסיון לפתור חילוקי דעות. החשיבה פתוחה יותר וזה עוזר לזרימה בתקשורת. יתכן שהמפגש יהיה סתם פטפטת, אבל האופי הנחמד משפיע על האווירה הכללית וההרגשה האישית.

עם זאת, אלה ימים שנדרשת בהם זהירות, בעיקר עבור אלה מכם שמזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים גדי) מרכיבים דומיננטיים במפה האישית שלהם. כל פעולה שתנסו לעשות עלולה להביא לתוצאות בלתי צפויות, שיכולות להוביל אתכם בנתיב גורלי. מבנה הכוכבים הוא מסוכן, אנשים עלולים לחוות אובדן פתאומי או נסיגה בעסקים. שימו לב בעיקר במגעים שיש לכם עם גורמים בירוקרטים, יתכן שינוי מדיניות די פתאומי ולא צפוי. המעורבות של הכוכבים משלבת את הבלתי צפוי יחד עם התפתחויות שלא תהיה לכם שליטה עליהם. זכרו זאת בזמן שאתם מתכננים תוכניות. זו תקופה שבה המתח גואה, והוא נבנה עתה עד לשיא שיגיע בתאריך 15.12 וימשיך לסירוגין עד לתאריך 15.3.2015.
קיימת דאגה ואולי גם חוסר שינה בגלל המתחים, ניסיון להספיק הרבה דברים בתוך לוח זמנים צפוף. דברים שהשארתם לא סגורים יצוצו כעת וידרשו התייחסות. יחד עם זאת, בכוחם של הכוכבים האלה להביא להתפתחות, לגרום להרגשת כח שתעזור לקדם תוכניות.

בימים האחרונים וגם במהלך הימים הבאים כוכב מרקורי, המסמל תקשורת, אינו זוכה לשיתופי פעולה עם כוכבים אחרים, ואלה ימים בהם "הספינים" רצים מבלי להתחשב בכללים. אלה שמנסים לשקר או להוליך שולל נתפסים מיד ויהיה עליהם להתמודד עם הסחריר או השקר שהפיצו. בימים סוערים אלה הזרקור מופנה לערוצי התקשורת וכדאי שיזכרו שהם מתמודדים עם דעת קהל. בשבוע הקרוב כל הדברים האמורים יתחדדו, המרקורי יהיה ישיר בדרכו, בלי שום קשר למה שקורה באמת במציאות. ערמומיות תגרום לגלישה למטה במדרון ולהתרחק מהאמת. העדיפו את האמת, זה ללכת על בטוח, זכרו גם את דעת הקהל בסביבה הקרובה והציבורית. כל הדברים האלה נכונים גם ברמה האישית, לכל אחד בכל חברה.

יתכן שאנשים קרובים יהיו מופתעים מכם בשיחות אישיות, אם תרגישו בכך, כדאי לשאול אותם מה שמעו מכם! אל תופתעו כשתישמעו הסבר שגוי, הנובע מחוסר הבנה של המסרים שלכם, כמו בתקופת מרקורי בנסיגה.

גם הוונוס נסחפת בימים הבאים ועלולה לגרום לאובדן כיוון עם אהבה ו/או הוצאות כספיות.

הוונוס, שעברה למזל גדי, חוזרת לגבולות עם אופי שמרני ועם גישה ריאלית, בעיקר בתחום הרומנטי. במערכת יחסים שמתחילה בזמן הזה יש יותר הערכה וסיכוי להמשכיות, אבל חסר הריגוש או הזוהר, מלבד בימים  20-21.12. (סוף השבוע הבא), אז הוונוס יוצרת מנעד עם אורנוס ופלוטו, וזה מביא לגוון גורלי יותר במערכת היחסים. האמת נחשפת וכדאי להתנהל בזהירות מאחר וקל להיכנס למאבק שעלול להיות גם נפיץ. אלה ימים שאי אפשר להסתיר את האמת ולכן מומלץ להמתין כמה ימים כדי למנוע דברים שאינכם רוצים שיתרחשו.

21.12 הוא היום הקצר בשנה, אשר מתחיל את עונת החורף, רישמית. הימים מתקצרים, הערבים יורדים מהר יותר והרצון הוא להיכנס מתחת לשמיכה ולהתכרבל. למחרת אותו יום יחול מולד הירח במזל גדי, והמבנה הכללי של הכוכבים ביומיים אלה מדמה מצב של שעון מעורר. אנו בתקופה של התמרה, נקודת המפנה מאתגרת המעוררת את סימן השאלה לבחירת הכיוון הרצוי. וזה קורה אצלנו בתוך חג החנוכה, עם הנרות שיביאו איתם הרבה אנרגיה של אור שיעזרו לנו בתקופה הנוכחית.

ככלל, כאשר כוכב אורנוס נעצר, וזה קורה בתאריך 22.12.14, זה יום לא נחמד בכל הרבדים ואופיו מסוכן יותר.


זמני הירח הבטל:

יום שישי 12.12 הירח בטל משעה 14:39בצהרים עד שעה 17:19 לפנות ערב.

יום שני 15.12 הירח בטל משעה 04:02 לפנות בוקר עד שעה 06:05 בבוקר.

יום רביעי 17.12 הירח בטל משעה 07:39 בבוקר עד שעה 16:05 אחה"צ

יום שישי 19.12 הירח בטל משעה 23:03 עד 23:55 בלילה.


כלכלה ושווקים:

 

אנו ממשיכים את התקופה הלא ברורה שבה ההשפעה של אורנוס ופלוטו מתחזקת. האנרגיה בין התאריכים 20-21.12 מתעוררת וזה נובע גם מתוך חוסר שקט חברתי, אך זה מתרחש בסוף שבוע ולכן נשאר עם סימן שאלה בנוגע להשפעה על השווקים.

אופיו של אורנוס ממשיך להשפיע עד תחילת ינואר 2015, כך שהתנודתיות בשווקים יכולה להיות גם מפתיעה, ויתכן שדווקא לקראת סוף 2014 צפוי אי שקט סוער יחסי, וכדאי להישאר על הצד הבטוח עד שהתהליך הזה יירגע בתאריך 05.01.2015.


אצלנו:

לקראת הבחירות אמשיך בכל שבוע להציג את המועמדים המבקשים לקבל את תמיכתנו, בראי הכוכבים.

השבוע משה כחלון, בן מזל עקרב (על בסיס נתונים מלאים ומדויקים). ההתייחסות כמובן למפה המשותפת של כחלון עם המדינה.

כחלון עובר תקופת הסתגלות והוא חווה קושי לבחור ולתאם בין אנשים כדי לבנות לעצמו גוף מפלגתי, מה שיצור בהמשך בעיה במסגרת שתקום. מיבנה המפלגה שהוא יוצר יביא ניגודים בין אנשים שתקשה על הומוגניות ולמעשה זה עלול להתפתח ולהיות חומר נפץ שיפגע בתדמית המפלגה שלו בעתיד. בהווה רואים שהוא מנסה לתקוע יתד במרכז הבמה הפוליטית, כלומר למרכז את עצמו (3-9), ניסיון להדגיש את העובדה שאינו שייך לשום גוש, אך מבנה המפה האישית אינו מעיד על אדם גמיש.

למרות שכחלון עדיין לא הודיע רשמית על מפלגתו, אני מנסה לנתח את המצב לפי מפתו האישית.

לפי מבנה הכוכבים במעגל המשותף (דגש על ציר 4-10 ו 3-9), ניתן לראות שאלה יעזרו לו להשתלב בממשלה הבאה.

הוא יזכה להצלחות בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך (1-7) הוא יתקל במגבלות היכולת שלו לעשות שינויים (2-8). ההתרחשויות החיצוניות עלולות להסיט את תשומת לב הציבור מהנושאים שירצה לקדם. התוכניות שירצה לבצע בתחומים שמעניינים אותו יתעכבו או ישתבשו בגלל אירועים חיצוניים. הוא יחשוב שיש ביכולתו לקבוע סדר יום מבחינת ביצועית, אבל יהיה עליו לחפש כיצד לשלב את סדר היום שהוא חושב כנכון, ובין מה שקורה במדינה (שזה יהיה סדר יום שאפיו יותר ביטחוני לצערנו הרב). למעשה יש "באג" בין המפה שלו ומפת המדינה, כך שאם לא ידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו (בן מזל עקרב!). בטווח הקצר אולי תהיה לו הצלחה מסוימת, אבל גם כאן לאורך הזמן אירועים אזורים וחיצוניים משבשים את ההתנהלות, שלא פעם תהיה בנויה על הנחות אופטימיות, כולל גם ניסיון שלו להתנהל מול מוקדי כוח (לדוגמא, הבנקים) שלא תצלח.

לאורך הדרך, הוא יתקל גם במגבלות היכולת שלו אם יחרוג מנושאים כלכליים וינסה להיות מעורב בנושאים מדיניים. הכוכבים מספרים שיהיו אצלו מצבים רבים של דחייה או שיבושים של הדברים שהוא מתכנן להוציא לפועל.


מחשבות אסטרולוגיות:

קשה להתעלם ממה שקורה ברחבי העולם. השפעת המבנה אורנוס-פלוטו משמעותית בכל התחומים. הכוכבים האלה השפיעו על היקום בעבר ערב מלחמת העולם השנייה ובשנות השישים. בהווה אנו בתהליך שבו התפתחה המדינה האיסלמית, שממשיכה לאיים על האזור, האלימות הקשה בכל המזרח התיכון ותוהו ובוהו בהרבה מדינות. בנוסף החשיפה וההתמודדות עם הגרעין האירני, נושא שהפך להיות עניין שבו כולם מעורבים בתוך מו"מ עם האירנים ועל פי הכוכבים צפו לעוד הפתעות שיחשפו בנושא הזה.

המלחמה הקרה בין ארה"ב ורוסיה עלתה מדרגה. מאבקי הכוח בין אוקראינה ורוסיה, המתח הגזעני שאינו נרגע בארצות הברית, אירוע רודף אירוע שבו תמיד השחורים הם שמופלים לרעה, והשוטרים מקבלים גיבוי מהמערכת המשפטית.

בימים האחרונים נחשפו בארה"ב העדויות על התנהלות ה-
 CIAמאז אסון התאומים בספטמבר 2011, חשיפה מביכה על הדרך בה הוציאו מידע מחשודים שונים הקשורים לאל קעידה ולתנועות הטרור האיסלמי וגם חשיפה כזו גורמת "לבלגאן" בממשל.

באירופה מתפתחים מצבים "מעניינים", דוגמא טרייה לכך היא הממשלה בשבדיה שנפלה לאחר חודשיים בגלל שלא הצליחה להעביר תקציב. האנטישמיות מתחזקת בצרפת ובכלל באירופה.

אצלנו קיים אי השקט, שהסיבה שלו היא כביכול הבחירות, אבל למעשה כבר החל קודם, המתח הנבנה בין ימין ושמאל הביא אל תוך הקואליציה כיפופי ידיים.  גם השילוב החדש של בוז'י וציפי לתנועה אחת הוא דוגמא של אורנוס בריבוע  ופלוטו קלאסי (מנעד של מתח!).

בנוסף ועוד קודם, התעורר אצלנו הנושא של הגדרת הלאום, ההתמודדות עם הפליטים ועם המתח שנוצר בחברה הישראלית, שהגיע עד חקיקת חוקים בנושא והתערבות בג"צ.

מישור נוסף המושפע מההיבט הוא המישור הכלכלי, הבנקים בעולם, התספורות של הטייקונים. מציאות שהוכיחה שגם המדיניות הסוציאלית (אורנוס) באירופה וגם המדיניות הקפיטליסטית (פלוטו) בארה"ב, נכשלו.

לאחר שמבנה הכוכבים הזה יתחיל להתפוגג, לקראת 2016, נתחיל להרגיש שהשינוי המהותי מתרחש וכאילו הכל ניבנה מחדש ברמה חברתית, כלכלית ופוליטית.

היקום עוזר לנו להתמודד עם מצבים אחרים מאלה שהכרנו, אירועים והפתעות שאולי עלינו ללמוד מהם גם על עצמנו, מה אנו חווים בתוך תהליכים שאין לנו שליטה עליהם, בעיקר כאלה המתרחשים בתוך התבניות האישיות המוכרות שנוח לנו להישאר בתוכן וזה לא מתאפשר כל כך.


"שים אמונך בחלומותיך כי בהם חבוי שער הנצח" (חליל ג'ובראן)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות