תחזית אסטרולוגית שבועית 20.02.2015-26.02.2015

מחבר: טובה ספרא


הצמידות וונוס-מארס השפיעה בימים האחרונים והיום 20.02, כוכב מארס יסיים את דרכו במזל דגים, שהוא המזל האחרון בגלגל המזלות ולכן סביר להניח ששמענו ונשמע "שלום ולא להתראות", בין אם מתוכנן או צפוי ובין אם לא. אנשים בסביבה הקרובה או הרחוקה יעזבו את עולמנו. סיומים שיהיה להם ביטוי במערכות יחסים אישיות, אינטימיות וגם חברתיות.

היום 20.02 כוכב מארס יגיע לנקודת האפס בטלה וזה יביא לכמה אירועים גלובליים משמעותיים, יתכן שבמישור הפוליטי או שאיתני הטבע "ישמיעו קול" ברעידות אדמה או התמוטטויות של בוץ או משהו אחר. אלה ימים שבהם נשמע על סיפורי הצלחה מול כישלונות מעציבים. יתכן שהמולד ושילובי הכוכבים באותו יום ישפיעו גם על הנושא הפיננסי והצבאי בכמה מקומות בעולם.

השילוב של וונוס-מארס מגיע היום, יום שישי 20.02, למעלה שבה יתקיים מופע ליקוי החמה בתאריך 20.03 וזה יגרום לכמה אירועים משמעותיים, שכבר ראינו שהם עומדים להגיע, בעיקר בגלל הסמיכות למעלה אפס במזל טלה (מעלת העולם). הצמידות הזו עוברת וממשיכה למזל טלה ותתבטא בדרך בוטה בין התאריכים 25.02 -21.02. האלמנט הארוטי והמיני יקבל, על פי רוב, גוונים לא נחמדים וזאת בלשון המעטה. עם זאת, במצב הכוכבים הזה קיים גם חלון הזדמנויות לחושניות, לחיזוק האינטימיות, להט לצד התפרצות יצירתיות וגם לקבלת התחייבות חדשה בתחום האישי. קיימת משיכה חזקה, אבל בגלל נוכחות נפטון יש להיות זהירים מהונאות או אשליות גם בנושא הזה. קיימת אווירה מרעננת יותר. זרעים שזרעתם, גם בנושא אישי, יתחילו ללבלב עם פריחה או להניב פירות במהלך האביב הקרוב שיחל בתאריך 20.03.15.

בשבוע הקרוב תהיה יותר תנועה ודינמיות, כוח של האנרגיה שיביא איתו ערנות מחודדת יותר ויוזמה. המישור המנטאלי איכותי יותר, החושים טובים יותר, האנטנות גבוהות יותר והתובנות נובעות ממקום נקי יותר. גם הנושאים החברתיים יכולים לעלות לדיון.

השמש עברה למזל דגים וזהו חודש בעל אופי כנוע יותר ולמרות שציינתי שהערנות המנטאלית חיה ותוססת, יהיה כאן משהו שמגיע ממעמקים. זה זמן טוב לתת לזרמים ולתנודות הגלים לקחת את האינדיבידואל למקום שבו המודעות שלו במיטבה.

זו תקופה שבה המוסיקה מתעוררת, זמן לטפל בעצמנו, להיות בבית החם והנעים, להתכרבל בכורסא עם כוס תה מהביל ועוגת שמרים שרק יצאה מהתנור. אלה ימים של בישולים איטיים, טעמים וריחות של מרק או חמין העוטפים את הבית.
שימו לב לבריאות, ואם חבר אומר לכם לקחת אחריות על עצמכם מבחינה בריאותית, הקשיבו לו. בימים 22.02-24.2 היזהרו מאינפקציות.


זמני ירח בטל:

אנחנו ברצועות זמן ארוכות של ירח בטל, שימו לב, בזמנים כאלה, לא להתחיל משהו חדש, לא לקבל החלטות חשובות כי אלה לא יהיו ריאליות ועלולות לעורר אשליות, וויכוחים בלתי צפויים וטעויות.

יום שישי 20.02 הירח בטל משעה 00:57 אחר חצות לאורך כל היום עד שעה 01:13 אחר חצות.

יום ראשון 22.02 הירח בטל משעה 02:22 עד  למחרת בשעה 02:28 בלילה (יום שני).

יום שלישי 24.02 הירח בטל משעה 04:43 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 06:54 בבוקר.

יום חמישי 26.02 הירח בטל משעה 10:29 עד למחרת 27.02 יום שישי  בשעה 14:49 בצהרים.


כלכלה ושווקים:

אנו ממשיכים להיות ברצועת הזמן של אורנוס-פלוטו. מולד הירח שהיה בתאריך 19.02 והמארס שעובר למזל טלה על מעלת העולם, מדליקים את הריבוע. למעשה מעכשיו ועד לתאריך 22.03, ואולי גם עד תחילת אפריל, נוכל להיווכח באירועים שאופיים מטריד. נזכור שכוכב מארס במזל טלה מקבל אופי מלחמתי.

יש לפנינו את עונת הליקויים ואלה משפיעים גם כן על התקופה הנוכחית.

כשקיימת השפעה של כוכבים כמו סאטורן ונפטון, וגם סאטורן המשפיע על פלוטו ואורנוס, זה מביא לאירועים שכבר הכרנו בעולם הכלכלה ולא בדרך חיובית. אנו נמצאים בתקופה שההשפעות יופיעו לסירוגין לאורך השנה.

מי שאוהב להרגיש את להבות האש מלחכות את גבו שימשיך להתמודד עם חוסר הוודאות המשפיע על כל העולם ויסתכן בהפסד או אולי יזכה. מי שרוצה שקט, שיחפש אפיקים סולידיים.


אצלנו

האיחוד בין הרצוג ולבני:

תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 19.12.2014 על האיחוד של הרצוג ולבני:

"הפעם נעזרתי במפה האישית של לבני עם מדינת ישראל משולבת עם המפה האישית של בוז'י עםמדינת ישראל, כדי לקבל את תמונת הכוכבים שתלווה אותם והעשייה המשותפת מעתה ולאורך השנה הקרובה.
מבנה הכוכבים המיידי הוא על הצירים 4-10, 5-11, 3-9 משתנה די מהר לצירים 1-7, 5-11 ו-6-12. כלומר כל מה שתלוי בעשייה שלהם בהווה, זו היכולת המשותפת ליצור רף ציפיות גבוה, שמתורגם למסע יחסי ציבור, אבל ההתלהבות הראשונית היא זמנית ותתחיל להתפוגג, ואז גם יתגלו הסדקים הראשונים במערכת המשותפת. ככל שיעבור הזמן, היעדים שהוגדרו לא יושגו, אולי הם ימשיכו לעשות הצגות כלפי חוץ, אבל זה לא יחפה על האמת.

הכוכבים
המייצגים את התנאים המיידיים נמצאים על הצירים 1-7, 2-8 ו-3-9 המשתנה בקרוב ל-6-12. ההתרחשויות לא מסתדרות עם התוכניות שלהם, כלומר, אירועים חיצוניים יגרמו לכך שהתוכניות שלהם לא ימריאו לשום מקום. המציאות המיידית לא תתמוך בעשייה שלהם ותדרוש מהם גישה צנועה יותר, מומלץ שלא יבטיחו הבטחות גרנדיוזיות לאזרחי ישראל...
ניתן להבין שיש עכשיו הרבה התלהבות, אבל הציפיות יסתיימו באכזבות, האווירה של המומנטום תהיה חיובית עד לנקודה מסוימת. ככל שיעבור הזמן האכזבות וחוסר המימוש יתפסו את המקום של ההתלהבות. האיחוד שלהם עומד לעבור מבחנים שיעמידו בסימן שאלה את קיומו. המציאות לא תתמוך בהם ובעשייה המשותפת שלהם וכשהמטרות המוצהרות לא תושגנה, סביר להניח שזה ישפיע לא טוב על השותפות. קשה להאמין שעם כוכבים כאלה הם יזכו להגיע לבאר ולשתות ממנהמים."

השבוע, כמה שבועות לאחר שהתחזית הנ"ל התפרסמה, חשבתי שיהיה מעניין להוסיף עוד מערך של חישובים שהוא על בסיס המפה הרגשית של שניהם ביחד וממנו ניתן להבין ש"ההצלחה" שהם מצפים לה בבחירות לא תגיע לידי מימוש. אי אפשר להתעלם שיש לשניהם בעיה "בזוגיות". במפה הזו ניתן לראות מערכת הציפיות הגבוהה שלהם שתמשיך להיות מתודלקת מאגו רגשי שאין לו בסיס במציאות. הניסיון להציג אחדות יהיה דרך המכנה המשותף הנמוך ביותר ולכן גם לא ישרוד ויישחק, וזה מה שיביא גם לפרידה ביניהם (הכוכבים על ציר 1-7, 2-8).

העשייה שלהם לא נתמכת במערכת יחסים יציבה ומבוססת ומאבקי האגו והחיכוכים היא  זו שתהרוס  את השותפות שלהם. חילוקי דעות יהיו על כל דבר ומערכת היחסים הגרועה תיצור את הבעיה שתביא את הכישלון. הבעיה שהמערכת הרגשית שלהם מנותקת מהמציאות וזה הפער שיוצר את הבעיה בניהם וגם למפלגת העבודה או עם השם החדש "מחנה ציוני" (אותה גברת בשינוי אדרת).

אם נבחן את מצב הכוכבים של הרצוג, כיו"ר מפלגת העבודה, ביחס למציאות, יש כמה קבוצות כוכבים המספרות לנו על כוכבים המגיעים לציר 1-7, בתוספת 2-8. האם זה הרמז שתפקידו כיו"ר המפלגה הוא זמני? מסוף 2015 ותחילת 2016 יבין שאכן כן, מפלגת העבודה לא השתנתה.

עוד במפה של  הרצוג עם המדינה, הכוכבים נפטון פלוטו על ציר 1-7 מציגים ציפייה ואכזבה. גם אם יגיע לתפקיד כלשהו הוא לא יממש ציפיות.
יש אצלו חוסר קשר בין החוויה הפנימית החיובית והיכולת לממש את זה למציאות.

בהשוואה בין המפה האישית של הרצוג והמפה של המדינה ההיבט היחידי שקיים זה בין הירח של בוז'י ובין כוכב נפטון של המדינה, מה שמציג את בעל הירח (הרצוג) נישא על כנפי הפנטזיה (נפטון). רעיונות ואשליות הגורמים לניתוח לא ריאלי של המצב.

השילוב של כוכבים על הצירים 1-7, 5-11 ,6-12 מספר על "יכולות מוגבלות". המערכת הרגשית שלו מנפחת את עצמה ללא גבולות. כשזה בא לביטוי במציאות זה אומר אולי להיות בתפקיד (יו"ר המפלגה?) עם השפעה, אבל במבחן התוצאה זה מסתיים בכישלון.


ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 31.10.2014 נכתב:

"בשבוע שעבר היה ליקוי חמה מיד אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה נתניהו... ליקוי החמה שהיה הלילה 24.10 ק
רוב לקו האופק של מדינת ישראל, זהה לליקוי חמה שהיה בתאריך 24.10.1995. מאחר שהמופע התרחש אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה, המשמעות שיהיה עליו להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שיקשו עליו לשמור על האיזונים שלו כבן מזל מאזניים. ייתכן שאויבי ישראל (כולל אנשים שאינם חפצים ביקרו,פוליטית וגם כאלה הנמצאים במדינות אחרות) מחפשים "לפגוע" בו גם מאחורי הקלעים".

תחשבו על זה בעצמכם רק בעקבות הפרסומים האחרונים, או מאותו הרגע שבו נודע על ההזמנה של ראש הממשלה לנאום בקונגרס או דו"ח המבקר, כי כל מילה נוספת מיותרת.


"דברים שאינם יוצאים מן הלב, לא יעברו דרך האוזן" (ר' משה בן עזרא)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות