תחזית אסטרולוגית שבועית 27.02.2015-05.03.2015

מחבר: טובה ספרא


השבוע קיימת השפעה של כוכבים המביאים הזדמנויות, שחלקן דורש בדיקה נוספת, בעיקר כשמדובר בתחום ההשקעות. החוויה היא שאנו נמצאים בלוח זמנים מתמשך שמביא איתו שינוי בכמה מישורים בחיינו. אם יש פרויקטים שעדיין לא סיימתם, מומלץ להיות נמרצים יותר ולסיים אותם.

זה הזמן להתמודד בלי להסתתר, להוריד מעצמכם את המסכות שבחרתם להתגונן בעזרתם גם מעצמכם. חשוב מאוד להפסיק להעמיד פנים ולהתנהג בטבעיות. נגמר הזמן שבו אפשר היה לשבת על הגדר כדי לא להיסחף לנתיב הראשי שיכול להבטיח לכם "נורמאליות", שיגרה וביטחון. כעת עליכם לתת לעצמכם להיכנס למסלול הזה מתוך מודעות לפוטנציאל היצירתיות. 

מעתה ועד לתאריך 08.03 אנחנו בימים בהם המחשבות והרעיונות זורמים. אלו ימים טובים להציג תוכניות ארוכות טווח, עם אפשרות לראות ולהראות את התמונה הכוללת, כך שמומלץ לא לחשוש מחשיבה בגדול אלא לנצל את ההזדמנות לחפש מימדים חדשים למה שקיים ולהתבטא, גם אם זה נשמע שונה ממה שצפוי.
ראש הממשלה נתניהו ינאם בקונגרס על רקע הכוכבים האלה.

מופע הירח המלא בתאריך 05.03 יביא עימו אזהרה ויהיה עליכם לשים לב היכן אתם אוכלים, כי אלה ימים שקל ללקות בזיהומים ובבעיות עיכול. הכל זמני, אבל לא נעים. נסו לשמור על עצמכם וגם להתרחק מאנשים החולים במחלות מדבקות.
זהו יום טוב לעבודת ניירת, מומלץ לבדוק את הניירת שאתם מקבלים מהבנק, או כל מה שקשור לניהול חשבונות. שימו לב גם למה שאתם אומרים, כי קיימת נטייה ביום הזה לביקורתיות ואולי הסגנון תובעני יותר ממה שאתם מודעים לו.

הימים שבין 04.03-06.03 נחמדים לשיתופי פעולה ומתאימים לאיסוף או לחיפוש מידע שאתם זקוקים לו בכדי להגיע לשורש עניין שבו אתם עוסקים. מאידך, יש גם נטייה להגזמות בלקיחת מטלות על עצמכם וזה מגיע ממקום מאוד אופטימי. נסו לעצור ולהימנע מהתנהלות גסה ואגרסיבית כשהמוטיבציה היא "אני ואפסי עוד".
יש הזדמנות לצאת לטייל, ללמוד ולהרחיב אופקים בכל התחומים. אם יש נושא חשוב שאתם רוצים לשוחח עליו עם עמית למקצוע או חבר אישי - אלה ימים טובים לעשות זאת.

אנו מתקרבים למפגש הכוכבים מארס - אורנוס במנעד לכוכב פלוטו, מפגש "סוער" מאד, הדורש זהירות גדולה כבר מסוף השבוע הבא (07.03 עד 13.03). זהירות תידרש עם כלים חדים, מכשירים חשמליים וגם בנהיגה. עדיף לוותר על ספורט אתגרי בתקופה שבין התאריכים 07.03-13.03, קל להיפצע בימים האלה וכפי שציינתי קיימת נטייה לעשות טעויות כשמתעסקים עם מכשירים. האופי התוקפני של המבנה הזה מביא גם לעימותים, ויכוחים ומאבקי כוח. חישבו מראש איזו פגישה מתוכננת לכם בשבוע הזה ואם אופייה עלול לגרום לעימות כדאי לכם לדחות אותה. גם במערכות יחסים אישיות, חישבו על המילים שיוצאות לכם מהפה, כי מה שכבר נאמר לא ניתן להשיבו.
האסוציאציה שלי עכשיו שאלה בדיוק הימים שלפני הבחירות והפנינים שנשמע, רק אלוהים ישמור.

השילוב של הכוכבים האלה במהלך חודש מרץ  2015 הוא אלים מאוד ועלול לעורר גם מתח ביטחוני וטרור בכל מקום שיש בו פוטנציאל לאלימות. זה יכול להיות גם אצלנו, אבל גם במקומות שלא ציפינו להם, כפי שראינו זאת בדנמרק, צרפת ובלגיה. זה יכול להגיע למקומות "רגועים" יחסית.

אלה מכם שהם בני מזלות היוזמה, טלה, סרטן, מאזניים וגדי שנולדו בטווח שהוא אמצע המזל (מעלות האמצע), או שמזל האופק שלהם נמצא במקומות האלה, או שיש להם כוכבים במיקום הזה, יושפעו במיוחד מהצרוף של הכוכבים הגדולים ברצועת הזמן הנוכחית ועד חודש אפריל 2015. אלה מכם שנולדו בסוף המזלות המשתנים, תאומים, בתולה, קשת ודגים יושפעו מליקוי החמה שיתקיים בתאריך 20.03.

מופע ליקוי החמה יתקיים בתאריך 20.03.15, יום זה הוא תחילת עונת האביב. מזל טלה מסמל התחלה חדשה וחשיבותו היא בגלל שעדיין מתקיים אתגר של הכוכבים אורנוס-פלוטו שימשיכו במנעד מתוח ביניהם עד הקיץ.

מבנה הכוכבים בתאריך 20.03 מאד חזק, עם דגש על מזל טלה וכמעט על נקודה המסמלת השפעה על העולם. צמידות הכוכבים מארס-אורנוס (הדיוק יהיה בתאריכים 10.03-11.03 עם השפעה כבר מהתאריך 07.03) והיבט של מתח בין המארס והפלוטו (הדיוק יהיה בין 11.03-12.03 עם השפעה כבר מהתאריך 07.03). המשמעות היא אלימות, מצב שמציג כוחנות, נפיצות מאבקי כוח וגם טרור. את מפת האביב מציבים בכל מדינה וממנה מקבלים תמונה על העומד להתרחש. יש כאן רצון להשתחרר מלחץ, להביא לשינוי ולמנהיגות התומכת באינדיבידואל. זו תהיה תקופה של פריצת דרך חיובית בתחום המדע, לכלכלנים ולאנשים המחפשים דרך לעבוד עם קבוצות גדולות של אנשים על בסיס מטרות וערכים דומים, זמן נכון לפוליטיקאים ולמנהיגים בעולם הדתי, אבל זה לא זמן "מוצלח" לקיצוניים בכל הרבדים של חיינו.

כוכב התקשורת, מרקורי, נמצא בחברת כוכב נפטון וזה עלול לבוא לביטוי בדיסאינפורמציה, שאולי אינו מכוונת. צפויות שמועות רבות שאינן נכונות שעלולות לפגוע בשמם הטוב של אנשים, שמועות שהאשמה בהם אינה קיימת בפועל ומצבים שיש להם פוטנציאל לסקנדאלים.

השפעת עונת הליקויים:

תקופת  הליקויים עומדת להשפיע על אירן. על פי המפה של המהפכה האיסלמית, 01.04.1979, ייווצר משבר הפוגע במנהיגות הצבאית והדתית של אירן. זו עומדת להיות תקופה של חוסר יציבות, חולשה כלכלית ואי שקט ציבורי. צפוי גם לחץ על תוכנית הגרעין. מערכת היחסים בין ארה"ב ואירן הסתיימה בתאריך 07.04.1980. אורנוס ופלוטו יגיעו ו"יעוררו" את השמש במזל טלה לאורך השנים הקרובות וקשה להאמין שניתן יהיה להגיע להסכם בין ארה"ב ואירן.

ליקוי החמה משפיע גם על המפה של הילרי קלינטון ועוזר לקדם את הקמפיין שלה, אבל כדאי שתיזהר מאיבוד שליטה ומהתפרצויות שעלולות להכתים את שמה הטוב.

גם המפה של סגן הנשיא, ג'ו ביידן, תושפע מהליקוי שיהיה מול בית הקריירה שלו. יהיה עליו להתמודד ולשמור על אירועים סודיים הקשורים בעיקר למשפחתו כדי שהתקשורת לא תחשוף אותם. גם התנהגות שלו הקשורה עם נשים עלולה להתפרסם, כמו אש בשדה קוצים, בכל כלי התקשורת.

ההורוסקופ האישי של דויד קאמרון, ראש ממשלת בריטניה (09.10.1966) "נפגע" מהליקויים ומהכוכבים אורנוס ופלוטו. יהיה עליו להתמודד עם בעיות לא פשוטות כמו פגמים שיחשפו במערכת הפנסיה באנגליה. אם המפה שלו מדויקת (שעת הלידה), גם עניינים הקשורים במערכות יחסים אישיות שלו עלולים להתפרסם בכותרות לא מחמיאות, כולל יחסים בתוך המפלגה. ליקוי הלבנה בתאריך 04.04 יכול גם להצביע על שינוי בחיי המשפחה שלו, אבל הסיכוי הגדול יותר שזה יהיה שינוי הקשור במפלגתו. יתכן שמדובר בקשיים הקשורים בניהול שיעלו ויצופו למעלה וזה עלול לגרור למשבר במבנה ממשלתו. 

גם אפגניסטן וראשי הממשל שם יזכו לכותרות בעזרת הליקוי חמה וייחשף מידע על האפיפיור הקודם, שעזב את תפקידו והשאיר סימני שאלה.


זמני ירח בטל:

יום שבת 28.02 הירח בטל משעה 19:48 עד יום שני 02.03 בשעה 01:34.

יום שלישי 03.03 ירח בטל משעה 10:47 עד יום רביעי 04.03 בשעה 13:47 בצהרים.

יום חמישי 05.03 הירח בטל משעה 20:31 עד שבת  07.03 בשעה 02:52 לפנות בוקר.


כלכלה ושווקים:

אנו ממשיכים לעבור את רצועת הזמן עד לתאריך  21.03 ובהרחבה עד תחילת חודש אפריל. הימים שראויים לתשומת לב השבוע הם
03.03-06.03, בהם כוכב וונוס מתרגם את המבנה של אורנוס-פלוטו.

אנו במציאות שבה מערכת היחסים שבין כוכב סאטורן ונפטון מזכירה את השנים 2006-2007 וגם אם לא היו מודעים לכך, מערכת הביקורת על התנהלות הבנקים החלה. כוכב נפטון מביא איתו מערכת הונאה וזיופים עם מסרים כוזבים, עד שהסאטורן עוצר את התהליך וגורם להתפכחות כואבת. כמו אז גם עתה יהיה קשה למערכת הבנקאית להתנהל כראוי ולהשיג תוצאות. יש התמודדות בין מצב המכיל אשליות לבין הצד הריאלי. למעשה רק כאשר יהיה מפגש בין השניים, החל משנת 2024 והלאה, תגיע ההזדמנות שהמערכת הבנקאית תתנהל ותתקדם למצב האופטימאלי.

בינתיים נסו לסיים את מה שלא סיימתם ולקראת הקיץ צפויה תקופה נוחה יותר יחסית לעסקים. העדיפו את הדרכים המחושבות והסולידיות כדי להבטיח לעצמכם שאינכם הולכים נגד הרוח לפחות עד חודש אוגוסט.


אצלנו:

ערב נסיעתו של ראש הממשלה לנאום בקונגרס:

תזכורת  מרשימה שהתפרסמה בתאריך:18.4.2014

"נתניהו
לא תמיד חף מטעויות,אבל בפועל יש לו את היכולת לקרוא את התהליכים המתהווים לטווח הארוך בכל הקשור לביטחונה של מדינת ישראל. הוא ממשיך בעקשנות לשמור על האינטרסים של המדינה ולא נותן ל'דברי המתק' של הממשל האמריקני, הרודף אחרי הישגים, להשפיע...".

 

בתאריך 22.11.2013 נכתב כאן:

"פעם אחר פעם אובמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם מדינת ישראל...  מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים.התהליך הזה מתמשך עד סוף 2015 (עד שאובמה מסיים את תפקידו). בינתיים, עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12 נחווה אשליה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי-הבנה של המנטאליות באזור (כוכב נפטון על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה. מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין הממשל הנוכחי (!) בארה"ב ובין מדינת ישראל בראשותבנימין נתניהו . בכל פעם שתיווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשליה, ובפועל יש חילוקי דעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם".

הניסיון להציג כעת עימות שנוצר או שעכשיו קיימת אי-הסכמה,
הוא ניסיון מגוחך נוכח מפות הקדנציה של אובמה מאז שנבחר, מול ראש הממשלה הנבחר של מדינת ישראל בנימין נתניהו.

בסוף חודש ינואר נכתב כאן:

"...לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל
עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה... אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח".

בשבוע שעבר בין התאריכים 24.02-26.02 היה שילוב של שמש במזל דגים עם כוכב נפטון. זהו מצב אידיאלי לאלה הרוצים לגרום לחוסר הבנה או להעברת מידע שגוי בכדי להקשות על הבנת המציאות כמו שהיא. המילים שבנו מסך ערפל מסביבנו גרמו לכך ששמענו ציטוטים מארה"ב רק נגד הנאום של ראש הממשלה נתניהו, עם שיפוט נמהר שהתברר אחר כך גם כלא נכון, כמו ציטוט של עיתונאי אמריקאי, מחובבי הנשיא אובמה, שטעה כשהציג את עמדתו של היועץ לביטחון לאומי, יוסי כהן נגד נתניהו. מה שהתברר כידיעה מטעה ולא נכונה.
בנוסף ציטטו כלי התקשורת פעם אחר פעם את רייס, יועצת הנשיא, נגד הנאום עם ביטויים קשים נגד ראש הממשלה ומדינת ישראל.


לא שמענו בכלי התקשורת על תמיכתם של אישים בנאום וחשיבותו למדינת ישראל, כמו פרופסור אלן דרשוביץ, דמוקרט יהודי אוהב ישראל, שאמר שנתניהו חייב לבוא ולנאום בקונגרס. לא השמיעו את דעתו של פרופסור אומן, חתן פרס נובל, שאמר שרה"מ חייב ללכת לנאום שם למען שמירה על ביטחון מדינת ישראל. ישנה רשימה ארוכה מאוד של אנשים מכובדים וידועים שמדינת ישראל יקרה להם, כמו הנרי קיסינג'ר, שר ההגנה רמספלד, ג'וליאני, ועוד רבים שלא משמיעים שוב ושוב את דעתם.

"לא חשוב מה יאמרו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים". דוד בן-גוריון.  

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות