תחזית אסטרולוגית שבועית 27.03.2015-09.04.2015

מחבר: טובה ספרא


לפנינו שבועיים שדורשים זהירות, בעיקר בתחום ההשקעות. שימו לב במיוחד לכל הקשור בפנסיות. בתאריך 04.04.2015 יתקיים מופע ליקוי הלבנה ובשבוע שלפניו נדרשת זהירות רבה, כיוון שנושאים והחלטות שתקבלו יביאו לתוצאות בלתי צפויות. להבדיל, החלטות שתתקבלנה  אחרי הליקוי תהיינה חשובות במיוחד עם איכויות יוצאות דופן.

בינתיים בעקבות ליקוי חמה (שהיה בתאריך 20.03) בחסות אורנוס-פלוטו קיימת תחושה שאנרגיות שליליות עדיין סובבות אותנו, התבטאויות שיש בהן הרבה גועל נפש וגסות רוח. רצועת הזמן שתהיה עד אחרי הליקוי לבנה. יש באפשרותכם לבחור, כעס ופחד או אמת ואהבה.

מופע ליקוי הלבנה 04.04 (שמש במזל טלה מול ירח במזל מאזניים) גם הוא קרוב מאוד למבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו ולכן יש לו כוח והשפעה גדולים יותר. התגובות הרגשיות תהיינה חזקות יותר בשבוע הקרוב ומומלץ להיזהר מחשיבה שלילית שעלולה לפגוע ולהכשיל אתכם עם הרגלים שלא "עובדים" עוד עבורכם. גם מעורבות יתר בנושאים שאינם קשורים ישירות אליכם עלולה למנוע מכם להגיע למה שבאמת חשוב לכם, אם זה ברמה אישית ואם זה בעבודת צוות ושיתופי פעולה. זה מעודד גם לנסות להשתחרר, לפנות מקום למשהו טוב יותר בחייכם. נכון שזה מרמז על התמרה אישית אבל זו התמרה שמשמעותה להחלים מ"פציעות" ישנות ולפרוץ לגרסה איכותית וחזקה יותר של "האני" שלכם.

ליקויים מסמלים סיומים והתחלות חדשות, והפוקוס הפעם יהיה על שותפויות עסקיות וזוגיות, כולל נישואין וקשרים רומנטיים. הליקוי מציף את האמת לתוך המציאות שבה אתם מבינים מה אינו מתאים יותר לציפיות שלכם וחווית השינוי מביאה גם להתגלות. הצמידות לראש הדרקון תביא שיעורים על שיתופי פעולה ופעולות הדדיות בדרך שבה אתם תתכננו את סדר היום במטרה להצליח. מומלץ להתמקד בכל אלה. כן, אלה ימים של שינוי כללי המשחק, הבחירה להשתחרר תביא איתה את החופש, לצד היכולת לקבל החלטות יותר רציונאליות על בסיס הירח במזל מאזניים. אלה ימים של דיפלומטיה, ברמה הבינאישית, ביחסי עבודה, לדעת לבחון כל דבר משני צידי המטבע. התהליך הזה יכול להביא להרמוניה ולרגישות כלפי בני הזוג.

המעלות של ליקוי הלבנה פוגעות ישירות בהורוסקופ של ארצות הברית, מאחר והשמש מסמלת את ראש המדינה והממשל, אפשר לצפות לזעזוע בארה"ב ובמוסדות הקשורים לממשל. בהמשך, נפטון ישפיע באותה מפה ויביא איתו סקנדלים לצד חוסר תפקוד של הממשל, כאשר כל זה מתרחש בנוסף לסאטורן שגורם לאובאמה, לפי המפה האישית שלו, להיות מתוסכל מאוד עד חודש יוני הקרוב.

עם כוכב מארס במזל שור בחודש אפריל יהיה טוב להתמקד בתוכניות ארוכות טווח, אבל לעשות זאת בצעדים קטנים.


מחשבה אסטרולוגית:

נזכור שלאורך זמן אנחנו בהשפעת הכוכבים אורנוס-פלוטו, המסמלים שינוי ומהפך בחיים החברתיים והכלכליים וגם הפוליטיים ברחבי העולם. שיאו של היבט זה היה יומיים לפני הבחירות בתאריך 15.03.15, וכמה סמלי "המהפך" כסמל הבחירות, אלא שעם אורנוס, הכוכב שאוהב להפתיע בהפוך על הפוך, אי אפשר לחזות איזה מהפך יתרחש. הבחירות אצלנו גרמו להתפכחות, לראות את הפער הקיים בחברה הישראלית, המרחק שבין התקשורת היושבת במדינת תל אביב ושאר המדינה. הפעם זו לא הייתה עוד קלישאה,  הפעם זה היה חד וברור מאוד. עכשיו השיח כולל חשבונות נפש, ניסיון להבין "איפה טעינו" ואיפה האמת.


זמני הירח הבטל:

יום ראשון 29.03 הירח בטל משעה 04:56 לפנות בוקר עד שעה 08:48 בבוקר.

יום שני 30.03 הירח בטל משעה 16:58 אחה"צ עד למחרת בשעה 21:12 בלילה.

יום חמישי 02.04 הירח בטל משעה 11:59בצהרים עד למחרת יום שישי בשעה 10:07 בבוקר.

יום שבת 04.04 הירח בטל משעה 18:59 עד למחרת יום ראשון בשעה 22:04 בלילה.

יום שלישי 07.04 הירח בטל משעה 23:40 עד למחרת בשעה 08:08 בבוקר.

יום חמישי 09.04 הירח בטל משעה 20:41 בלילה עד למחרת יום שישי בשעה 15:46 אחה"צ.

 

לוח הירח הבטל לשבועיים מאחר והרשימה יוצאת לחופשת פסח, כך שבשבוע הבא לא יתפרסם המאמר. אחזור שוב בע"ה בתאריך 10.04.2015.


כלכלה ושווקים:

אנו ברצועת הזמן שבין הליקויים. אירועים ברחבי העולם יכולים להניע את השווקים. תקופה זו "עזרה" לשמועות  על "ההרחבה הכמותית", שמשמעותה הדפסת כסף, ואנשים "רצו" לדולר. מומלץ להתייחס בזהירות רבה לכל מה שאתם שומעים, לפני שאתם עושים צעד כלכלי בכוונה לרווח מהיר. כדאי להמתין כמה ימים עד אחרי ליקוי הלבנה.

כוכב מרקורי יגיע לנקודת ליקוי החמה (ב-20.03), בתאריך 30.03, זה יכול להשפיע על אירועים בעולם כמו למשל, מערכת היחסים בין רוסיה לאירופה וארה"ב. יתכן שיעלה קונפליקט שיביא לכותרות והרבה אי שקט, והשווקים יגיבו מן הסתם.

ליקוי הלבנה הצפוי בתאריך 04.04 יגרום לשינוי במגמה. אם הגוון שעל המסכים יהיה אדום, הליקוי ישנה אותו לירוק או ההפך.


אצלנו:

זה לא מפתיע, אבל לפנינו תקופה שבה מדינת ישראל תידרש להתמודד עם לחצים בינלאומיים, או איומים חיצוניים (ציר 1-7). חשוב להבהיר שזה מצב הכוכבים על מפת המדינה ואין לו קשר לתוצאות הבחירות! גם אם התוצאות היו אחרות.
אתם הקוראים כבר ידעתם לאורך חודשים שהשותפות של הרצוג ולבני לא תביא להם את הכתר, הם הגיעו לבאר (על פי הסקרים), אבל למעשה רק כמעט, כיוון שאכן כצפוי, לא זכו לשתות ממנה מים. בנימין נתניהו הוא זה שנבחר בתמיכת הכוכבים שליוו את המפה האישית שלו המשותפת עם מדינת ישראל. לכן, יהיה עליו להתמודד עם המצב המתגלגל ולמצוא את המסלול הנכון, לתמרן מול כל המהמורות הישנות והחדשות בעזרת השותפים לממשלה החדשה.

יהיה נכון עם מבנה הכוכבים העובר על מפת מדינת ישראל להכין כמה תסריטים, כדי לאפשר ולתמרן בין הקונפליקטים (1-7) השונים ובין האפשרויות ולנסות מה נכון יותר ( 5-11) עם צורך לשמור על ערנות גבוהה כזו שתאפשר להגיב בזמן להתרחשויות. להיות קשובים למידע ולהתעדכן לפי ההתפתחויות הרלוונטיות. ההנהגה תידרש להפגין אומץ לעשות שינויים, גם אם לא יהיו בטוחים בדרך. המבט המפוכח יעזור להתמודד עם לקיחת סיכונים, בלי להינעל על תוצאה אחת. לפנינו שנתיים של ניהול מצבים בלי להתקבע על שום דבר. אין סיכוי לפיתרונות במצבים כאלה. נראה שכפי שהיה בעבר, גם אם המציאות הביטחונית תתעורר שלא ביוזמה שלנו, זה לא ישנה את דעת הקהל הבינלאומית והלחץ הבינלאומי ימשך אבל עם הכוכבים על ציר 6-12 מדינת ישראל תשמור על האינטרסים שלה גם מול העולם.

מדובר בתקופה שבה האחדות מתבקשת (פלוטו-4-10), לא רק בגלל לחצים חיצוניים אלא גם, ולא פחות חשוב, להתמודד עם עצמנו, לחשוב על האינטרסים (2-8) של כולנו במדינה שלנו, מדינה שהיא אחת ואין אחרת. יש כאן דגש על מעגלים רגשיים המחדדים את הצורך באחדות, כך שלא נופתע אם בסופו של דבר האחריות ההדדית תביא את מפלגת העבודה להיכנס לממשלה בראשות בנימין נתניהו. אם זה לא יקרה בשלב הראשון של הקמת הממשלה יתכן והנסיבות בהמשך יביאו את הפוטנציאל הזה לידי מימוש. ולאלה האומרים "לא" אצטט מספר משלי  (פרק  א) "אל יתהלל ביום מחר, כי לא תדע מה ילד יום".

כפי שכבר כתבתי עוד לפני הבחירות, סדר היום יחזור להיות ביטחוני. השכונה שבה אנו נמצאים לא השתנתה. זה מצב שיתעורר גם בגלל ליקוי הלבנה האדום שיהיה בחג הפסח, 04.04.2015, וישוב גם בחג סוכות 2015. זו רצועת זמן רגישה למדינה, בדומה לאותה רצועת זמן בשנת 2014, כשהכוכבים החלו להדליק את המדורה, פרק זמן שבו הייתה החטיפה ורצח הבנים  בתאריך 12.06.14 והסתיימה בספטמבר אחרי מלחמת "צוק איתן". עתה בצרופי הכוכבים על הצירים השונים, כבר מהתאריך 30.03 הדריכות תעלה, ותימשך לאורך חודש אפריל. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות בנושא.

על הממשלה שתקום יהיה לנסות לגבש תוכניות אבל צפוי קושי להתמקד, מאחר וכל פעם יגיעו אילוצים שיפנו משאבים נפשיים וכלכליים לכיוון אחר, לכן יהיה עדיף לקחת כל פעם נושא מסוים לגבש אותו ולהתמודד איתו, אך מתוך אחדות.  נחכה להקמת הממשלה, מה שינחה אותנו להבין (בעזרת הכוכבים) מה יהיו האתגרים ומה יהיו המטרות, ושאלת השאלות, האם הממשלה החדשה תצליח לממש אותם.


המשבר עם ארה"ב:
במהלך השנתיים האחרונות נכתב כאן פעם אחר פעם שלא צריך להיבהל כי המשבר האמיתי הוא אישי! לא מדובר במשבר בין ארצות הברית ומדינת ישראל וכדי לדייק, זה מתח בין אובאמה ובין נתניהו. הניסיון לכפות על רה"מ מדיניות שנשיא ארה"ב רוצה לממש כאן, כפי שניסה לעשות בלוב, במצרים, בעירק ובתימן, בלי להבין את המחיר, שאולי גם לא באמת איכפת לו ממנו.

בתאריך  22.11.2013  נכתב כאן:
"פעם אחר פעם
אובאמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ, ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם מדינת ישראל...  מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים. התהליך הזה מתמשך עד סוף 2016 (עד שאובאמה מסיים את תפקידו). בינתיים, עםנ פטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12, נחווה אשליה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי-הבנה של המנטאליות באזור (כוכב נפטון על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה.מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין הממשל הנוכחי (!) בארה"ב ובין מדינת ישראל בראשות בנימין נתניהו. בכל פעם שתיווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשליה, ובפועל יש חילוקי דעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם"

הניסיון להציג כעת עימות שנוצר, או שעכשיו קיימת אי-הסכמה,הואניסיון מגוחך נוכח מפות הקדנציה של אובאמה מאז שנבחר, מול ראש הממשלה הנבחר של מדינתישראל בנימין נתניהו. אני מציעה לכם לשים לב מתי נכתבו הדברים הנ"ל.

בסוף חודש ינואר האחרון נכתב כאן:

"לאובאמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל
עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה... אובאמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו, ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".

 

ברשימה בתאריך 06.03  ציטטתי את קלינט איסטווד (השחקן והבמאי שהיה גם פוליטיקאי בעברו) "יום אחד נבין  שנשיאות בראק אובאמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה".
הקוראים הקבועים זוכרים שעל אותה הונאה נכתב כאןכבר לא פעם לפי המפה האישית של אובאמה, לראשונה בכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.9.2013:
"האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן
א חיזה במציאות (נפטון...) כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבלב מקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם"

ועכשיו אנחנו גם "אוכלים" אותה. בעיקר עכשיו כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ  האישי של אובאמה, מתחילת חודש מרץ האחרון מה שלא משאיר סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות. ואין ספק שהתסכול שלו גאה מהרגע שהוא הבין את גודל הניצחון של מפלגת הליכוד בראשות נתניהו. למעשה הוא לא מוכן לקבל את הבחירה הדמוקראטית של אזרחי ישראל.

זה הזכיר לי את התסכולים של ממשל בוש האב ומזכיר המדינה אז, בייקר, ש"סבלו" קשה מעמדתו של רה"מ יצחק שמיר. זוכרים את הניסיון של האמריקאים למנוע את הקמת מדינת ישראל והעדפה של הנשיאים רוזוולט וטרומן את הקשר עם הערבים? ובן גוריון קיבל החלטה! ובלי התמיכה שלהם אף על פי כן מדינת ישראל קמה.

כדאי לצטט בהקשר הזה את פרופסור ישראל אומן שקיבל פרס נובל על תורת המשחקים ולפיה הוא הציג את התאוריה הבאה: " צריך מטרה ואם אתה מוכן לשלם את המחירים – לא תצטרך לשלם. אם אתה מוכן למלחמה – לא תצטרך להילחם. אם אתה צועק 'שלום שלום' – בסוף תילחם". זהו "פרדוקס הסחטן". אם מדינת ישראל ומנהיגיה יהיו משוכנעים בצדקת הדרך, ינצחו בלי מלחמה.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות