תחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015

מחבר: טובה ספרא


מחר 18.04.2015 יתקיים מולד הירח במבנה כוכבים אורניים, הדוחף לעבודת צוות ולפעילות ברשתות החברתיות. אם יש לכם משהו שאתם רוצים לקדם, אז זה הזמן לנוע קדימה ולהגיע למעגל רחב יותר של אנשים.
מזל טלה עוזר להתחלות חדשות ושערים נפתחים ליוזמות חדשות. דמיינו גזע עץ שצומחים ממנו ענפים חדשים, אתלט ש"שובר" את השיא של עצמו כיוון שהוא בוחר לנצח בתחרות הבאה, או לוחם שעושה את כל מה שאפשר על מנת לנצח.
אנחנו באביב, זמן בו דברים רבים מתעוררים לחיים ומשפיעים על הרצון לשחרר ולשנות בכדי להשתלב בנתיבים חדשים, לכן אולי יהיה נכון להתבונן על כל הפרויקטים והעשייה שאתם מעורבים בה ולסגור את הקצוות שנשארו כדי שניתן יהיה לסיים וללכת קדימה.

כוכב פלוטו נעצר היום 17.04 ומתחיל ללכת בחזרה על עקבותיו. כדאי להיות זהירים, בעיקר אם אתם מאופקים וחווים כעסים ותסכולים, מאחר ובזמן הזה קל להיכנס לסכסוך פנימי עם עצמכם ולהיות יותר אובססיביים על נושאים מסוימים. תתקשו לקבל משוב מהעולם החיצוני, מה שישאיר אתכם תקועים במעגל אפשרויות קטן יותר. אם תיכנסו לשיחה יותר מעמיקה עם עצמכם, נסו לבחון את נקודת המוצא, את הדימוי העצמי ומכאן לעשות שינויים אינטנסיביים שיש בהם חשיבות למציאות בה אתם נמצאים, כאילו להיוולד מחדש. כל שינוי שתעשו יפנה למעשה מקום למשהו חדש. שימרו על ערוצים פתוחים, אבל הקפידו לנוח ולישון, הערנות נועדה לשמור עליכם מפני איבה מתפתחת או מנקמה שאתם מתכננים. כוכב  פלוטו שומר על סדר יום ניסתר, הרבה כעסים חבויים ולכן בימים הקרובים קיים פוטנציאל כוחני, שעלול לבוא לביטוי גם בטרור.

עוד מבנה כוכבים שמלווה אותנו עד לתאריך 20.04 ישפיע על האגו, שעלול "להשתולל בפראות". יש הרגשה שאין מגבלה ואין משמעות לכל מה שקשור בהצבת גבולות. נסו לשמור על פרספקטיבה, הימנעו מוויכוחים חסרי תוחלת, בגלל שהאגו מדבר מגרונכם ולא האינטלקט. האנרגיה חזקה, האגרסיה נמצאת בשפע, מה ש"עוזר" לטלטלה קטנה ומקשה על זרימה חופשית. העדיפו לבחור את פעולותיכם בזהירות ועמדו על שלכם כשאתם מבטאים רעיונות חדשים, אבל אל תצפו לכוח אינסופי.

בהמשך השבוע יכולת החשיבה תהיה חדה וממוקדת יותר, אבל זה גם יגרום לקוצר רוח, כך שכדאי לזכור שעם כוכבים כאלה המילים היוצאות מפיכם עלולות לשמש כגיליוטינה.  תוכלו למצוא פיתרונות לבעיות שונות וגם להרגיש שיש לכם יכולת להתגבר על מכשולים. פאלאס, אלת החוכמה, עוזרת לחריפות אינטלקטואלית, יכולת העוזרת לשפר את מה שיש לכל אחד מכם ברמה השכלית. (אלה מכם שפאלאס אתנה נמצאת במפה האישית שלהם בצמידות לכוכב מרקורי רמת האינטליגנציה שלהם היא הרבה מעל הממוצע). בין התאריכים 21.04-22.04 הצמידות הזו תהיה במנעד לנקודת העולם, כך שפעולות ורעיונות יגיעו לציבור הרחב ברחבי העולם במהירות רבה יותר.

הנקודה שבה התקיים ליקוי חמה בתאריך 20.03 מתודלקת כעת שוב. לליקוי יש השפעה לאורך שישה חודשים, ותדלוק נקודה זו יוצר מתח וקונפליקט בין רוסיה, אירופה וארה"ב.

הילרי קלינטון:
היה מעניין לעקוב אחר לוח הזמנים שהגברת קלינטון בחרה להכריז על מועמדותה להיות נציגת המפלגה הדמוקרטית ביום ראשון 12.04.15. הירח היה בטל כמעט כל היום אצלנו עד שעות הערב, אבל בארה"ב בניו יורק הוא הסתיים בשעות אחר הצהרים המוקדמות, וכמה דקות אחרי שהירח עבר למזל דלי יצאה ההודעה הרשמית. האם "מישהו" הדריך אותה?


זמני ירח בטל:

יום שבת 18.04 הירח בטל משעה 21:56 בלילה עד שעה 00:31 בלילה.

יום שני 20.04 הירח הבטל 02:02 בלילה עד למחרת בשעה 02:28 בלילה.

יום רביעי 22.04 הירח בטל  משעה 08:39 בבוקר עד למחרת בשעה 07ה25 בבוקר.

יום שישי 24.04 הירח בטל משעה 20:02 עד למחרת בשעה 16:12 אחר הצהרים.


כלכלה ושווקים:
בין התאריכים 16.04-22.04, השפעתם של יופיטר ונפטון ניכרת ותשפיע על מחירי הנפט. מאחר וגם כוכב פלוטו חושף דברים מתחת לפני השטח לאורך החודשים הקרובים, כנראה במישורים גיאופוליטיים, זה יכול להשפיע גם על מחיר הדולר.


אצלנו:
ההסכם עם אירן ממשיך להיות במרכז החדשות מאז ההצהרה, שבה כל אחד מהצדדים הציג פרשנות אחרת למילים שנאמרו ( הצהרה שיצאה בזמן ירח בטל ויומיים לפני ליקוי הלבנה). בימים האחרונים שמענו שהסנאט והקונגרס בארצות הברית לקחו את המושכות לידיים, כלומר כל הסכם יעבור עוד מסננת, לפני שאובאמה יוכל לקדם אותו. המשמעות היא שבינתיים שום דבר אינו מובן מאליו. סימני השאלה בנוגע לחשיבותו של נאום רה"מ נתניהו מתחילים להעלם, והשפעתו נוכחת לאורך כל הדרך.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 06.03.2015 כתבתי:  
בעקבות נאום ראש הממשלה נתניהו בקונגרס הכותרת הייתה "נאם השפיע ועוד ישפיע"... גם אם יש ניסיון של כמה פוליטיקאים ופרשנים להמעיט מערכו של הנאום, ולהציג את נתניהו כמחרחר מריבות, עכשיו, במבחן המציאות ראש הממשלה נתניהו כנציג מדינת ישראל היה זה שצדק כשעמד על שלו.

"במבנה הכוכבים בימים שלפני ואחרי (הנאום) היו כוכבים שהשפעתם עוזרת לאזן את נקודות המבט ולהתבונן על המציאות קצת אחרת עם אורנוס ויופיטר. בזמן הנאום הירח היה במזל אריה, שתמך בכוכבים של נתניהו, המארס הדליק אתכוכב מרקורי במפה האישית, הוא עזר למחשבה מהירה וחריפה, לצד התבטאות לוחמנית אבלז ורמת. ראש הממשלה ידע איך לעטוף את ההיגיון (בן מזל מאזניים) עם הרבה רגש. אין ספק שהנאום של נתניהו החל כבר להשפיע לפני שהוציא מילה מפיו, ולא נתעלם מהעובדות. ביומיים האחרונים לפני שהגיע לקונגרס, החלו לשאול שאלות בכותרות של עיתונים בארה"ב, ממה חושש אובאמה? בתגובה נשמעו מסרים, כולל מהנשיא עצמו, הבטחות שלא ייחתם הסכם המאפשר פצצה. אמרו שנתניהו לא יודע את הפרטים, אבל ביקשו והזהירו אותו שלא יחשוף מידע? אם הוא לא יודע, ממה הממשל פחד? הצביעות הייתה בהתגלמותה!
למרות הסקפטיות על השפעת הנאום, די להביט על המפה האישית של אובאמה, נשיא ארה"ב. כוכב סאטורן יושב מול הירח שלו במפה האישית שלו. סוג של הבנה המביא איתו אכזבה, מרירותו חוסר אונים שמבטא בעיקר תסכול רגשי, שילווה אותו עוד כחודשיים בערך. חוסר שביעות רצון מהמתרחש בחייו ברור. אינני יודעת אם זה יהיה רק בגלל הנאום של ראש הממשלה נתניהו, שימשיך להשפיע בעקבות "שבירת הסוד" שגרם בנאום הפומבי, אבל קולו ודבריו של נתניהו יהדהדו בחדרי המו"מ. זה יהיה הצל בחדר, שירגיש וכל אלה העוסקים בנושא אירן... "

חזרתי וכתבתי בתאריך
 20.9.2013על אובאמה שיש לו בעיה! לפי המפה האישית שלו:
"האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות
מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון)... כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם".
יש  הסכמה בהווה שלא מדובר רק במדינת ישראל, חוסיין אובאמה "בגד" במדינות שהיו בנות הברית של ארה"ב וקלקל את יחסי החוץ עם הרבה ממדינות המערב בגלל דעותיו הרדיקליות. 

באותה רשימה הוספתי:

"במבחן המציאות, נאום נתניהו ממשיך להשפיע! שמענו על דחייה
בינתיים בהסכם, שמענו את התגובות הארסיות מאירן, לצד סימני שאלה שהציבו ארצות ערב לממשל אובאמה, אותן ג'ון קרי טס לרצות. וכאן אני מוסיפה בקריצה - ג'ון קרי תמיד אופטימי, גם כשהוא נכשל. זוכרים מה נכתב כאן כמה פעמים? כמה פעמים הבטיח לנושההסכם עם הפלשתינים עומד להיחתם... אוטוטו... "
למעשה גם בארה"ב ג'ון קרי אינו מוערך, וגם קריאת המפה האישית שלו מספרת על אדם אשר
אין אצלו קשר בין המציאות והעובדות. באופיו הוא מכוון את המציאות לפני הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון עלציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות להבטיח ולא לקיים (יופיטר על ציר(6-12  לזרוע אשליות ולסגת מהן.
 
חשוב להבין שראש הממשלה, בנימין נתניהו, מרגיש תחושת שליחות אמיתית כשהוא מייצג את מדינת ישראל. כשהוא עומד על במות שונות ומדבר, התחושה הפנימית שלו היא שהוא ומדינת ישראל זה גוף אחד. הוא  אינו רואה את עצמו בנימין נתניהו עומד על הבמה ונואם בקונגרס האמריקאי או באו"ם או בכל מקום אחר, אלא את מדינת ישראל עומדת על הבמה מול העולם, תובעת הכרה בין אומות העולם. כשמתבוננים על המפה של ראש הממשלה נתניהו ביחס להורוסקופ של מדינת ישראל, אפשר להבין זאת בקלות. 
כוכב מארס של מדינת ישראל נמצא במזל אריה, ובהפרש של מעלה מכוכב מארס באותו מזל במפה האישית של בנימין נתניהו, שזה מבטא רצון משותף, שיתוף פעולה להשגת מטרה, בגלל אינטרס משותף. בנוסף מיקום השמש של נתניהו על האופק של המדינה, מעידה על היכולת להוביל, לספק מכישוריו המנטאליים הטובים ביותר (כוכב מרקורי נמצא  בצמידות לפאלאס אתנה) לטובת מדינת ישראל. הוא כמו מנטור המספק תמיכה מוסרית וערכית לדרך בה המדינה אמורה ללכת. אבל הוא, כאדם, משלם לא פעם על הניסיון שלו ועל הרצון הטוב בהתנגדות של הצד השני (חלק מהאזרחים או מנהיגים מהעולם הגדול), שאינו מזדהה עם הערכים שהוא מחדד במסריו, דגש על "הזהות היהודית". כוכב יופיטר, המיטיב  הגדול, במפה של מדינת ישראל נמצא על מעלת האופק של בנימין נתניהו, מעודד את נתניהו לחפש את הדרך הטובה ביותר עבור המדינה וכתוצאה מכך, פותח בפניו נתיבים ברחבי העולם ומדינת ישראל יוצאת נשכרת מכישוריו. יש עוד קשרים בין המפה האישית של בנימין נתניהו ומדינת ישראל, שבהם על נתניהו לגלות יותר רגישות למצבה של מדינת ישראל, להיות יותר ערני לניואנסים בתוך החברה הישראלית כדי לבנות מערכת יחסים הדדית ואוהדת. נתניהו אינו חף משגיאות וגם הלוגיקה של נתניהו לא תמיד מתקבלת על ידי אזרחי המדינה, והקשרים על כן ולא פעם מתבטאים על בסיס רגשי. (במציאות, את ראש הממשלה נתניהו יש כאלה שאוהבים מאוד ויש כאלה שלא אוהבים בלשון המעטה. על פי רוב אף אחד לא אדיש אליו!). אבל הוא כבן מזל מאזניים, מנתח מצבים בקור רוח, כשטובת מדינת ישראל היא מעל לכל.

כבן מזל מאזניים ראש הממשלה בנימין נתניהו (יש מקבץ גדול של כוכבים במזל מאזניים) זקוק למערכת יחסי אמון כדי לבנות שיתופי פעולה. הוא מאלה שרואים בכל סיטואציה גם את הצד השני שלה, והוא מחפש מה נכון יותר בכדי להשיג הרמוניה. לכן גם בממשלה האחרונה (2013 עם ציפי לבני, אביגדור ליברמן ויאיר לפיד), התקשה ראש הממשלה לתפקד ביעילות כאשר הבין שאלה האמורים להיות שותפים לדרך, "בחרו" לפעול מאחורי גבו, בהשוואה לממשלה שהקים בשנת 2009 שפעלה בהרמוניה לאורך כארבע שנים, ולכן העדיף לפרק את הממשלה האחרונה. אחרי שזכה שוב בבחירות להיות ראש המפלגה הגדולה, הוא מנסה לרקום ממשלה שבה השותפות תהיה על בסיס יחסי אמון, ולכן הוא משקיע מזמנו קודם כל רק באנשים שיוכל לבטוח בהם.

הערה: לאורך כל עבודתי כאסטרולוגית הקפדתי לבחון את המפה האישית של פוליטיקאי ביחס למפת המדינה, ולהבין אם הוא מגיע לשרת את המדינה בגלל כבוד ואגו אישי, לקבל משכורת והטבות, או טובת המדינה באמת נמצאת לנגד עיניו. האמינו לי, יש הרבה אכזבות. נכון שאדם רגיל מן השורה מגיב רגשית לאדם שמולו ושופט אותו, אם הוא מוצא חן בעיניו או לא. אבל כל ניתוח אישיות או מצב שקראתם כאן ברשימות לאורך השנים היה על בסיס אסטרולוגי נטו והתוצאה נבחנת כאן כשאני מביאה לכם קטעים מרשימות שנכתבו כאן בעבר ואתם יכולים לשפוט אותם כיצד הן עומדות במבחן התוצאה!

עוד בחדשות:
יהיה מעניין לעקוב אחרי האיחוד של מפלגת העבודה עם התנועה, מה קורה שם, ברשימה מתאריך 19.12.2014 נכתב כאן:
"...מבנה הכוכבים המיידי הוא על הצירים 4-10, 5-11, 3-9 משתנה די מהר לצירים 1-7, 5-11ו-6-12. כלומר כל מה שתלוי בעשייה שלהם בהווה, זו היכולת המשותפת ליצור רף ציפיות גבוה, שמתורגם למסע יחסי ציבור, אבל ההתלהבות הראשונית היא זמנית ותתחיל להתפוגג, ואז גם יתגלו הסדקים הראשונים במערכת המשותפת. ככל שיעבור הזמן, היעדים שהוגדרו לא יושגו, אולי הם ימשיכו לעשות הצגות כלפי חוץ, אבל זה לא יחפה על האמת.
הכוכבים המייצגים את התנאים המיידיים נמצאים על הצירים 1-7, 2-8 ו-3-9המשתנה בקרוב ל-6-12. ההתרחשויות לא מסתדרות עם התוכניות שלהם, כלומר, אירועיםחיצוניים יגרמו לכך שהתוכניות שלהם לא ימריאו לשום מקום... אבל הציפיות יסתיימו באכזבות, האווירה של המומנטום תהיה חיובית עד לנקודה מסוימת. ככל שיעבור הזמן האכזבות וחוסר המימוש יתפסו את המקום של ההתלהבות. האיחוד שלהם עומד לעבור מבחנים שיעמידו בסימן שאלה את קיומו. המציאות לא תתמוך בהם ובעשייה המשותפת שלהם וכשהמטרות המוצהרות לא תושגנה, סביר להניח שזה ישפיע לא טוב על השותפות. קשה להאמין שעם כוכבים כאלה הם יזכו להגיע לבאר ולשתות ממנה מים... אי-אפשר להתעלם שיש לשניהם בעיה ב"זוגיות".
במפה הזו ניתן לראות את מערכת הציפיות
הגבוהה שלהם שתמשיך להיות מתודלקת מאגו רגשי שאין לו בסיס במציאות. הניסיון להציג אחדות יהיה דרך המכנה המשותף הנמוך ביותר ולכן גם לא ישרוד ויישחק, וזה מה שיביא גם לפרידה ביניהם (הכוכבים על ציר 1-7, 2-8).העשייה שלהם לא נתמכת במערכת יחסים יציבה ומבוססת ומאבקי האגו והחיכוכים הם שיהרסו את ה"זוגיות" שלהם. חילוקי דעות יהיו ביניהם על כל דבר ומערכת היחסים הגרועה תיצור את הבעיה ביניהם ותהיה זו שתביא את הכישלון".

היום במבחן המציאות תישפטו אתם, הכוכבים אינם משקרים!

מתוך התפילה לשלום המדינה שבחרו להנחיל הרבנים הראשיים, הרב יצחק הלוי הרצוג, ( כן הסבא של...) והרב בן ציון חי עוזיאל:

"אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם, צוּר יִשְׂרָאֵל וְגוֹאֲלוֹ, בָּרֵךְ אֶת מְדִינַת יִשְׂרָאֵל, רֵאשִׁית צְמִיחַת גְּאֻלָּתֵנוּ. הָגֵן עָלֶיהָ בְּאֶבְרַת חַסְדֶּךָ, וּפְרֹשׁ עָלֶיהָ סֻכַּת שְׁלוֹמֶךָ, וּשְׁלַח אוֹרְךָ וַאֲמִתְּךָ לְרָאשֶׁיהָ, שָׂרֶיהָ וְיוֹעֲצֶיהָ, וְתַקְּנֵם בְּעֵצָה טוֹבָה מִלְּפָנֶיךָ. חַזֵּק אֶת יְדֵי מְגִנֵּי אֶרֶץ קָדְשֵׁנוּ, וְהַנְחִילֵם אֱלֹהֵינוּ יְשׁוּעָה וַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן תְּעַטְּרֵם, וְנָתַתָּ שָׁלוֹם בָּאָרֶץ וְשִׂמְחַת עוֹלָם לְיוֹשְׁבֶיהָ... וְיַחֵד לְבָבֵנוּ לְאַהֲבָה וּלְיִרְאָה אֶת שְׁמֶךָ, וְלִשְׁמֹר אֶת כָּל דִּבְרֵי תּוֹרָתֶךָ. וּשְׁלַח לָנוּ מְהֵרָה בֶּן דָּוִד מְשִׁיחַ צִדְקֶךָ, לִפְדּות מְחַכֵּי קֵץ יְשׁוּעָתֶךָ..."
 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויותאש ואישה