תחזית אסטרולוגית שבועית 15.05.2015-21.05.2015

מחבר: טובה ספרא


אנו ממשיכים לחוות את הקושי והלחץ עד לתאריך 17.05 והרגשנו את ההשפעה לאורך השבוע שעבר, שמענו על תאונות קשות, שריפות, והרעש שהרעיד שוב את נפאל.  מי למרות הקושי, שיודע להפוך לימון ללימונדה, יכול להיעזר במשמעת עצמית ולמנף את עצמו בדרך יצירתית. האגו עלול לחזק את המגמה של התגוננות בעזרת מילים, בגלל ששילובי הכוכבים "עוזרים" להיפגע ולהיעלב. אסרטיביות או אגרסיביות לא תביא את התוצאה המבוקשת. אלה ימים של עימותים, תאונות אלימות ותסכול. הימנעו מחברת אנשים שאוהבים להתווכח, להגיע כל פעם לקצה, הרוע צובע את המילים והתוצאה תסתכם באנרגיה מבוזבזת, כך שזה פשוט מיותר. העדיפו דיפלומטיה בכדי להשיג מטרות והמשיכו להיזהר עוד יומיים לפחות.

ברצועת הזמן 18.05-23.05 השפעתו של פלוטו מעוררת דאגה, בעיקר בתחומי ביטחון, אבל גם איומים לצד חוסר וודאות בנושא הפנסיות. יש דגש על שליטה, בעיקר שליטה על הארנק שיהיה סגור. זה לא זמן למזג משאבים עם מישהו אחר, או לצרף יחד את כל בעלי הנכסים.

בתאריך 18.05 יתקיים מופע מולד ירח במזל שור, במבנה כוכבים שגורם למעצורים ועיכובים. נשמע שוב על רצח המונים, עריפת ראשים וכד'. תהיה גם נטייה "לאבד את הראש" במובן הרגשי. מומלץ לבחור בדרך החיובית, מאחר וכל שינוי יכול להיות משמעותי בחייכם ויכול לעזור לכם לנוע קדימה. אל תמעיטו בהערכה עצמית, לכל אחד מכם יש כישורים ויכולות שכדאי לחשוף אותם, אבל מתנו את הרעיונות שהם סתם גרנדיוזיים ושאין להם סיכוי אמיתי.

לאורך החודש צפוי "בלגן" מנטאלי, נסו לשמור על "האני" שלכם, ואל תחיו לפי ציפיות של אחרים. שימרו על ערנות מול הצביעות, מול כוונות של אחרים התובעות מכם גישה לא ריאלית לשלמות.

כוכב מרקורי, שיתחיל לחזור על עקבותיו במזל תאומים בימים 18-19.05, יגרום לכם לעשות כמעט כל דבר פעמיים, ואולי גם ארבע (אנרגיה של מזל תאומים). יזמינו אתכם לבחור וישאלו אתכם כל דבר פעמיים, אבל זה יעזור לכם לחשוב מחדש ולהתבונן שוב על הנתונים שקיבלתם. מאחר וגם כוכב מארס נמצא גם הוא במזל תאומים זה מחזק את האנרגיה המנטאלית. יהיה עליכם לעמוד מול כמה אפשרויות והחלטות, או להחליט לא להחליט.

לפנינו תקופת הג'וקרים וקשה לחזות כיצד יתפתחו הדברים. זכרו, זו התקופה, בהא הידיעה, שבה תשמעו רכילות חסרת שחר,  ספינים בתקשורת, שיתבררו כבלונים צבעונים שהעיפו למעלה וסופם להגיע לשום מקום. זכרו שכוכב מרקורי בנסיגה הוא מלך הטריקים, השתדלו בחודש הקרוב להפעיל את המסננת ולהצליב מידע, לפני שתסיקו מסקנות או שתאמינו למה שאומרים לכם.

התמקדו באהבה, זה הדבר היחידי שהוא אמיתי בימים האלה.

הזדמנויות יופיעו ותבינו שדלתות שהיו סגורות נפתחות בפניכם לעשות שינויים, להרחיב את החזון ולממש חלומות בהמשך.

יונו (אסטרואיד) ויופיטר בצמידות יעזרו לזוגיות, למסיבות ולחגיגות עד לתאריך 22.05. הם גם יביאו את הנטייה להגזמה, מפגש בין הישן והחדש, ובריתות חדשות שנוצרות ויעזרו לכם לעצב את מה שיקרה במהלך החודש הקרוב.

כדאי להמשיך ולשמור על זהירות אישית בכל מקום אצלנו, בעיקר בין 17.05 -23.05, כוכב מארס נמצא על ציר 2-8. לכן הפגיעות גבוהה יותר מתמיד.


זמני ירח בטל:

יום שישי 15.05 הירח בטל משעה 15:04 עד למחרת בשעה 10:02 בבוקר.

יום שני 18.05 הירח בטל משעה 07:12 עד שעה 12:27 בצהרים.

יום שלישי 19.05 הירח בטל בשעה 20:58 עד למחרת בשעה 16:55 אחה"צ.

יום שישי 22.05 הירח בטל משעה 03:37 לפנות בוקר לאורך כל היום עד 00:42 אחר חצות.


כלכלה ושווקים:

למעשה כל מה שניכתב בשבועות האחרונים עדיין תקף. בימים האלה מקבץ הכוכבים מכביד, במיוחד עד לתאריך 17.05, יוצר עיכובים ומשפיע על אופי המסחר. אחר כך כוכב מרקורי משנה מגמה, בימים 18-19.05 ולמעשה מבנים, הכוללים גם כוכבים אורניים, מדליקים את המדורה כך שעד לתאריכים 21-22.05 הכל צפוי.

לפנינו תקופה עם תנודתיות ואירועים בלתי צפויים, כולל איתני הטבע שאינם יודעים מנוח, וכל אלה משפיעים מיידית גם על השווקים. היו זהירים וערניים בגלל אי השקט ברחבי העולם.


אצלנו:

על הדרך הארוכה והמסורבלת להרכבת הממשלה, כדאי להזכיר את מה שניכתב כאן לפני הבחירות  ברשימה בתאריך 13.03.2015:

"הבחירות בתאריך 17.3, כמה ימים לפני ליקוי חמה. כזכור, כל מה שקורה או נעשה לפני
ליקוי החמה מקבל תפנית או תוצאה שמשתנה ואינו מתרחש כפי שרוצים או חושבים... כבר נכתב כאן שלקראת סוף יום הבחירות הירח יהיה בטל ורק בשעות הצהריים של יום רביעי 18.03 ייכנס לפעולה. כלומר, התוצאות שנשמע במדגמים לא ישקפו את המציאות, רק אחרי כמה ימים, התמונה תתחיל להתבהר בעיקר אחרי הליקוי..."

התזכורת כאן היא בעיקר על תוצאת הבחירות, שהיו בזמן ירח הבטל, ומה שהיה מובן מאליו מתוכן -  ניצחון חד משמעי שמשמעותו הייתה אמורה להיות הקמת ממשלה כהרף עין, אך זה הפך להיות נסיעה של רכבת הרים, עם עליות וירידות, ותקלות המקשות על ההגעה ליעד. היינו עדים בכל יום כיצד מישהו או משהו משתבשים, מתקשים להחליט וכן הלאה, עד שהושלמה המלאכה וגם היא לא כמו שצפו (למשל הזיגזג של ליברמן, שדיבר רק על ממשלה לאומית בראשות נתניהו בקמפיין הבחירות ועשה פליפ פלופ לאופוזיציה בדקה השמונים ותשע).

התקשורת החלה שוב בקמפיין הבחירות. בשבוע הקודם ברוח מרקורי/נפטון ובימים האלה השפעתו של מרקורי חוזרת כיוון שהוא עומד להתחיל בנסיגה, כך שניתן לצפות לספינים, רכילות וכותרות חסרות שחר עד אמצע יוני 2015. אם תתבוננו אובייקטיבית (זה קצת קשה עם הכוכבים שגורמים לאנשים "ללכת לאיבוד") על אלה שנשארו באופוזיציה, הם "שכחו" שהבחירות הסתיימו וממשיכים לצפות להכרזה חדשה, לתוצאות שהם ציפו להן, כמו שהבטיחו להם כמעט רוב אנשי התקשורת. יו"ר מפלגת העבודה, חוזר כמו במנטרה, שהוא אמור להיות ראש הממשלה... ומצידו, גם בחירות חדשות זה נכון, כי "הוא זה שצריך להיות ראש הממשלה", כי זה מה שהבטיחה לו... התקשורת.  אבל כזכור לא כך הבטיחו לו הכוכבים! כאן אני מצטטת את האבן עזרא שהאמין ש"ההשפעה האסטרולוגית זו התוכנית האלוהית הגדולה המקיפה והכוללת המחזיקה את כל גרמי השמיים..."סוכנים" של אותה תוכנית אלוהית". (כל מחקריו של אברהם אבן עזרא היו על בסיס התורה).

יצחק הרצוג ניפגע בבחירות מליקוי החמה, שהיה במולות מדויקת לשמש שלו, כמו שכתבתי ברשימה של לפני הבחירות:

" ...
ליקוי החמה יהיה בדיוק מול השמש בהורוסקופ האישי של הרצוג. זה עלול להיות גורם שיפגע בשמו, או במעמדו".

דרך אגב, אותו ליקוי ממשיך להשפיע עליו לאורך שישה עד שמונה חודשים לפחות, ובכל מצב בעתיד בו כוכבים יגיעו וידליקו את המעלה ה- 29 במזלות המשתנים (תאומים, בתולה, קשת ודגים), הוא יפגע... התאריך הקרוב הוא 23-24.06, אז צפוי כוכב מארס להגיע למעלה 29 בתאומים. עליו להיזהר מאלה המציעים לו לערוך בחירות בזק במפלגת העבודה במטרה ל"חזק" את מקומו כיו"ר מפלגת העבודה, בצילו של ליקוי החמה, אלה עצות אחיתופל.

בנוסף נכתב על מפלגת העבודה והרצוג ברשימה אחרי הבחירות במפלגה מתאריך 20.12.13:  

"הבעיה העיקרית של
מפלגת העבודה (19.1.1969) היא מיקומה של השמש במפה. השמש, בכל מפה, מייצגת את האגו או את "הבוס" המנהל, או במקרה של המפלגה, השמש מסמלת את היו"ר. העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ זו הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. גם במפה המשותפת של הרצוג עם מפלגת העבודה, השמש מבודדת, מה שמרמז על ההתפתחויות בעתיד. המפה המשותפת מציגה את מאוויי הלב שלו המתערבבים עם המציאות, לכן בטווח הארוך חלק גדול מהדברים ששמענו אותו אומר אחרי הבחירות, בעת הזו או שנשמע אותו מצהיר על כך בחודשים הבאים, לא יהיה רלוונטי כלל."

נחזור לרשימה נוספת בה כתבתי על יצחק הרצוג מתאריך 05.09.14:

"במפה המשותפת שלו (הרצוג) עם מדינת ישראל
קיימת תמיכה בהרצוג כמנהיג מפלגת העבודה,לאורך 2014 ייהנה משקט, אבל במהלך 2015 יהיה עליו להתמודד עם איומים על מנהיגותו ויהיה עליו לחפש דרך לתמרן ולנווט כדי להוכיח את עצמו... בנוסף יש במפה שלו עם המדינה בעיה מבנית הגורמת להתנגשות בין הדברים שהוא עושה ובין המציאות שמציגה אתגר הפוך, לכןב רמת התוצאה יהיה קשה לראות כיצד הוא ימנף את ההזדמנות להשפעה משמעותית בלי שזו תתפוגג קודם... הרצוג ימצא את עצמו במצבים המתרחשים בלי קשר אליו,  כאלה היכולים לעזור לו לשפר עמדה, אולי הזדמנות להיכנס לממשלה ולהגיע לעמדת השפעה, אלא שיהיה עליו לזכור להיות ערני, מאחר שההזדמנות להבנות תגיע ממצב חיצוני ולא בגלל שהוא הזיז את הכלים על לוח השחמט".

על הממשלה שבעת כתיבת שורות אלו, רק מתגבשת ולפי התוכנית תושבע ביום חמישי 14.05 (התאריך הלועזי של הקמת המדינה שלנו) בלילה, אכתוב ברשימה של השבוע הבא.


אצלנו:

לא אחת כתבתי כאן, שסדר היום הביטחוני יחזור להיות על סדר היום אצלנו. מולד הירח בתאריך 16.06.2015 מדליק את כוכב אורנוס במפה של המדינה, והצרופים האלה נפיצים מאוד.

בהמשך הקיץ, יולי-אוגוסט 2015, הכוכבים מדליקים את כוכב מארס במפת המדינה,  בכמה דרכים (מעברים רגילים של יופיטר וסאטורן כשיחזור למזל עקרב, כולל כוכב אורנוס במפת "כיוון השמש" (
SOLAR ARC) מטפל לאורך השנה האחרונה בכוכב מארס וזה היה אחד הגורמים גם למלחמת "צוק איתן" ופיגועי הטרור שהיו לפני ואחרי. כזכור אנו עדיין בתוך רצועת הזמן שבין ליקוי הלבנה האדום בחג הפסח האחרון וישוב בחג סוכות התשע"ו, כך שהאיומים על גבולות המדינה לצערי הרב ממשיכים, ועל ההנהגה הנבחרת יהיה להתמודד בכמה חזיתות (1-7) ולתמרן בין ההתפתחויות (5-11), ובה בעת לשמר על האינטרסים של מדינת ישראל (2-8). הלחצים הבינלאומיים גם הם חוזרים וימשיכו "לשדל" אותנו לוותר לפלשתינאים, אבל עם הכוכבים על ציר 6-12 מדינת ישראל תמשיך לשמור על האינטרסיםשלה מול העולם  ותשמור על אופייה הייחודי (6-12). יש כאן הבנה שאירופה עם הזיכרון הקצר, דואגת רק לקיומה, נוכח ההתנחלויות של האיסלם על אדמותיה, ומנסה לרצות את האזרחים האלה כדי שלא יפגעו בה. המציאות משתנה, ובתוך כמה  שנים גם שם יתחילו להבין על מה הם צריכים לוותר...אולי אז יתחילו להבין את מדינת ישראל.


"אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו"  ( פרקי אבות א' א')

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות