תחזית אסטרולוגית שבועית 31.07.2015-06.08.2015

מחבר: טובה ספרא


מופע הירח המלא היום 31.07, נמצא במבנה כוכבים העוזר להפיץ מידע או להעביר מסר שתוכנו יתקבל. הפתיחות של האנשים עוזרת לקבלת רעיונות חדשים. עם זאת, החולשה של הכוכבים האלה היא הנטייה לפטפט ובקושי לשמור סוד.

הימים 01-02.08 כוללים מצבי רוח, אולי בגלל התפכחות מחלומות או אשליות. דברים שרצינו שיהיו אמתיים מתנפצים והחוויה היא ההתמודדות עם המציאות, אף על פי כן, החוויה היא חיובית כיוון שאתם מסירים את המשקפיים הוורודים.

חזרת כוכב סאטורן למסלול תסיר מגבלות, אך כמו תמיד, כשכוכב נעצר ומשנה מגמה מומלץ להמתין כמה ימים וכך גם כאן. אל תבזבזו התלהבות, העדיפו את האיזונים, שיקול דעת מבטיח יותר הזדמנויות. כוכב סאטורן הוא השעון של היקום ועכשיו בדרכו הוא מצביע על כך שזה "הזמן" לבחור את הדרך המתאימה לכם.

השילוב בין היופיטר והסאטורן בימים 03-04.08 מתסכל. מצד אחד יש הזדמנויות להתרחב ולהתפתח ומצד שני, במאבק נמצא כוכב שדורש משמעת עצמית, והישארות בתוך הגבולות ששורטטו. היו סבלניים, אל תמהרו לשום מקום, גם אם הדברים מתפתחים לאט יותר, ההישג שלכם יהיה בעתיד. כל התקדמות שתעשו תזכה בתמיכה יציבה ולכן בהמשך יגיעו ההישגים שאתם מחכים להם כבר זמן.

04.08 קיימת שמחה, חמימות, רגשנות, אבל השילובים מביאים את הרומנטיקה לצד  המעשי.  שימו לב גם לבריאות, למרות שמבנה הכוכבים הזה מציג בעיה שבסיסה הוא פסיכוסומאטי.

הקושי להתמודד עם עולם הרגשות, מונע הצהרות שמישהו בסביבה שלכם מצפה להן. כוכב וונוס חוזר למזל אריה, רגשן ואוהב אבל עקשן. הקשיבו למילים בלי דרמות.

הימים האחרונים היו עם הרבה חשמל באוויר תרתי משמע. שינוי המגמה של אורנוס גרם להפסקות חשמל, תקלות במחשבים, איבוד עשתונות, "האווירה התוססת" ביהודה ושומרון עם הדרישה של הבג"צ, או המתחים הנפיצים בין הישראלים העולים להר הבית כשסביבם נשמעות הקריאות הפוגעניות של הנשים המוסלמיות (כמובן הכל אחד בעיני המתבונן) המנסות להצית את האווירה.

כניסתו הקרובה של כוכב יופיטר למזל בתולה בתאריך 11.08 תחדד פרטי פרטים שיצופו מתחת לפני השטח. מזל בתולה הוא הסמל לבריאות. בני מזל בתולה, ברובם, הם אנציקלופדיה מהלכת בנושאי לבריאות. הוונוס שהגיעה לבתולה הייתה קדימון קצר לפני שחזרה למזל אריה, והיופיטר שמגיע גם הוא עוד מעט למזל בתולה כבר משפיע וכך אנו עדים לעסקה הגדולה של טבע, שרכשה את החברה האירית, ובהמשך, עם אורנוס המפתיע ברקע, יעקב ליצמן,  בן מזל בתולה, התכליתי, השר האחראי על משרד הבריאות (גם אם התואר הוא "רק" סגן שר), שהפתיע בהחלטתו לעשות סדר בשיווק המריחואנה הרפואית, החלטה שתצא לפועל מן הסתם כשכוכב יופיטר יהיה כבר במזל בתולה, עד ספטמבר  2016. עם כוכב יופיטר בבתולה אפשר לצפות לעוד חדשות מיזוגים עיסקיים בחברות העוסקות בתרופות או באביזרים הקשורים לבריאות וגם במגוון נושאים רפואיים, כולל פיתרונות בתחום הרפואה הטבעית והלא קונבנציונאלית.

שינוי המגמה של וונוס מביא התבוננות אחרת על מערכות יחסים. יתכן שתיזכרו במערכת יחסים שהייתה, מהיפות והטובות שחוויתם. אולי תבנית של מערכת מהעבר חוזרת. כדאי להקשיב לאן מושך אתכם לבכם. זה זמן להיות במגע עם הלב, עם שיר בלב. זכרו בעת הזו כמה זמן לוקח לבנות אמון במערכת יחסים וכמה קל להרוס. נסו להיזכר מי מעורר אתכם, תיבחנו מי מושך אתכם ואת מי אתם אוהבים. אלו מכם שסגרו את הדלת בגלל אכזבות וכאב מהעבר, ואינם נותנים מקום לאהבה מחשש לבלגאן בחייכם, זה זמן לתרגל משהו אחר - לב פתוח הוא לב שמח.

בספטמבר 2015 תגיע עונת הליקויים, ליקוי חמה בתאריך 13.09 וליקוי לבנה אדום  בתאריך 28.09 בחג סוכות. על פי רוב עונת הליקויים מביאה טלטלה בנושאים שונים. השבוע שלפני הליקויים יוצר מצבים שהתוצאה שלהם אינה עונה על הציפיות ואינה על פי התכנון המקורי. זו תקופה שיש בה לרוב שינויים משמעותיים, שחלקם נובעים מההבנה שיש דברים שאינם משרתים אותנו עוד וכך המיצוי מביא להתנתקות ממה שהיה ולפריצת דרך לחדש, לעשות התמרה.

דרך אגב, ליקוי החמה הצפוי ישפיע על צפון קוריאה ואפשר לצפות למשהו בלתי צפוי. יתכן איום מצידה של פיונגיאנג מול יפן שיגרור את ארה"ב לתוך הקונפליקט. אפשר לחשוב על משבר, אבל ניראה שהכל יהיה בסופו של דבר בשליטה.

כוכב סאטורן מתיישר בהיבט מדויק ומתוח לכוכב מארס במפת המדינה עד אמצע חודש אוגוסט. זהו היבט בעל אופי אלים, אופציה לפגיעות אבל גם הפעלת כוח או פעילות צבאית שלנו.
בזמן כתיבת שורות אלו מקורות זרים מספרים על תקיפה ישראלית לכאורה, מזל"ט שפגע במכונית בקונטרה, בסוריה.

בנוסף ראש דרקון/מארס נמצא על ציר 2-8 עד לתאריך 10.08, כך שהמתחים לא מרפים בכל המישורים. כדאי להיות זהירים. ( אלה כוכבים הממקדים מסגרת רחבה של כוכבים המרמזים על פגיעות).

מבנה כוכבים נפיץ יחזור שוב בספטמבר, קרוב לתקופת הליקויים.


זמני ירח בטל.

יום ראשון 02.08 הירח בטל משעה 01:02 עד 01:36.

יום שני 03.08 הירח בטל משעה 23:27 עד שעה 02:24 בלילה.

יום חמישי 06.08 הירח בטל משעה 02:22 עד  שעה 04:29 לפנות בוקר.


מבט מקיף על כלכלה ושווקים:

הרכישה המדוברת של חברת התרופות "טבע", שרכשה את חברת הסוגניות (מילה עברית לגנרי) האירית בשבוע האחרון הייתה בזמן וונווס בנסיגה במזל בתולה, שאין כמוהו לעיסוק בנושא הרפואה, אבל וונוס בנסיגה מתאימה לעסקאות כספיות מוצלחות רק אם החברה הוקמה ברצועת זמן שבה כוכב וונוס בנסיגה. ההיסטוריה של "טבע" מתחילה בשנת 1901 (לא מצאתי רישום מדויק) ולפי הלוחות וונוס הייתה בנסיגה מינואר 1902. התפתחות משמעותית ראשונה הייתה במהלך 1968, הוונוס בנסיגה הייתה מאמצע מרץ  1969. ההישג המשמעותי של חברת התרופות היה בדצמבר 1996 (אין תאריך מדויק) שהתקבל האישור של  ה-FDA לתרופת הקופקסון ובאותה שנה וונוס הייתה בנסיגה בחודשים יוני-יולי 1996. עוד הישג של טבע הייתה ברכישה גדולה של ענקית תרופות "איווקס", שנרשם בתאריך 26 ינואר 2006 ובמועד הנקוב וונוס הייתה בנסיגה. המנכ"ל הנוכחי, ארז ויגודמן, החל את תפקידו בפברואר 2014 ובמהלך דצמבר 2013 ועד ינואר 2014 וונוס הייתה בנסיגה. יש להניח שהמו"מ וההסכמות איתו היו לפני שהחל את תפקידו, כך שההסכם נחתם כנראה בזמן נסיגת וונוס. דרך אגב, ארז ויגודמן נולד בתאריך 27.09.1959, הוונוס הייתה בתחילת מזל בתולה ארבעה ימים אחרי עצירת הוונוס ועדיין בצל ובעצירה. המסקנה שלי היא שרוב ההתפתחויות המשמעותיות של חברת טבע היו בזמן נסיגת הוונוס.

השבוע האחרון לא עזר להתנהלות רגועה בשווקים, בעיקר עם שינוי המגמה שהביאו נסיגת הוונוס ונסיגת האורנוס, מה שדרש הרבה גמישות. אי השקט ימשך כשכוכב סאטורן ישנה גם הוא מגמה ויחזור להתקדם בימים 01-02.08. הדיוק המתוח בין יופיטר וסאטורן בתאריך 03.08 יוריד את ההתלהבות ובהמשך השבוע כוכב וונוס יגיע למנעד מתוח עם סאטורן, כך שגם הוא יקרר את האופטימיות. תשאירו רגל על הברקס.

לא פעם הזכרתי את הכוכבים אורנוס ופלוטו שהשפיעו על "ההתרסקות הכלכלית", בעולם. אם נתבונן על ההיסטוריה, על תחילת שנות השלושים, עם כל המשמעויות בתחום הגיאופוליטי והמצב הסוציאלי ברחבי העולם, עברו כמה שנים (כולל סיומה של מלחמת העולם השנייה) עד שהכלכלה "נבנתה". אירופה הפכה בהדרגה להיות סוציאליסטית (הביטוי של כוכב אורנוס) וארה"ב קפיטליסטית (כוכב פלוטו). כלומר, התוצאות לא הגיעו מיד כשהכוכבים מתרחקים זה מזה, צריכים היו להגיע אחרים שעזרו לקדם ולשנות כדי שתגיע התפתחות והצמיחה כאן או כאן.  אבל בשנים האחרונות גם אירופה וגם ארה"ב התרסקו כלכלית כאשר האורנוס והפלוטו הגיעו שוב. חשבתי שעל פי ניסיון העבר, יחפשו הכלכלנים המכובדים את הדרך לשלב את אופיים של הכוכבים אורנוס ופלוטו, כדי לפתור את הבעיה ולבנות כלכלה בריאה שתכיל גם את הפוטנציאל לצמיחה לצד אתגרים, תיצור מקומות עבודה ותביא התפתחות, וגם תחשוב על איך דואגים לאלה שרוצים לעבוד כדי שתהיה להם הכנסה מכובדת ויוכלו להעניק לבני המשפחה ולעצמם את מה שהם צריכים או רוצים, אבל לפי המצב הנוכחי צריך עוד לנשום נשימה ארוכה. ( הכוונה היא לכל העולם המערבי).

כאשר כוכב סאטורן יחזור למזל קשת ויתחיל לבנות את המנעד עם כוכב נפטון, תגיע ההכרה שלמעשה עם כל "הקומבינות" לא נפתרה הבעיה. אמנם סאטורן בדרכו יעזור למנהיגות הכלכלית להתפכח, להכיר בבעיה, אבל לא יעזור לפתור אותה. ברקע כוכב נפטון ש"גדולתו", מעבר ליצירת בועות צבעוניות, היא היכולת למרוח החלטות. מאז 2008 ניסו הממשלות והבנקים "לטפל" אבל למעשה חיפשו דרך להתחמק מהבעיות. בגלל החששות ניסו הבנקים המרכזיים כל מיני "פטנטים", כולל הורדת הריבית, בנוסף בהרבה מדינות הדפיסו כסף והרבה,  אבל כל אלה לא הביאו לתוצאה. נפטון על ציר 1-7 אינו מאפשר הוצאה לפועל של החלטה. גם הפרסומים אודות התאוששות היו כדור אופטלגין לבעיה מורכבת הדורשת "טיפול פולשני עמוק". ההתנהלות (בכל מקום בעולם, עם דגש על הבנק האירופאי ועל הפדראל רזרב בארה"ב) תגיע בקרוב לצומת שבו יבינו יו"ר של הבנקים המרכזיים שהם בסמטה ללא מוצא, שאין צמיחה. נקודה. אולי חוסר ההחלטה היא גם החלטה, כלומר בינתיים מתאים להם להשאיר את המצב כמו שהוא.

אי שם במהלך 2017 תגיע התעשתות. הבעיות יצופו ויעלו בלי שתהיה אפשרות למרוח אותן שוב. אחרי שיתעוררו וישתו כמה כוסות קפה יתחילו בסיעור מוחות, יצירתיות מחשבתית שתביא את הפיתרונות בהדרגה בשנת 2018. למעשה 2017-2018 אלה הצמתים שבהן יתמודדו עם הבעיות האמיתיות וגם יעלו על הדרך לפתור אותן בלי "משחקים", מה שיביא את השגשוג הכלכלי המיוחל בשנת 2020.

האירוניה, היא ההתבוננות על מפת ארה"ב. ההבנה וההתפכחות תגיע, אחרי שכוכב נפטון יעזוב את הציר המשפיע על ארה"ב עכשיו, והם יתעוררו מ"החלום" בשנת 2017, כן, הבנתם נכון,  אחרי עידן אובאמה. התעשתות מהרפורמות של הנשיא הרדיקאלי בארק חוסיין אובאמה. כשיעשו את ספירת המלאי "במחסנים" אחרי שיעזוב ימצאו את כל הבלונים ואז תבוא התפכחות מכל מה שהציג אובאמה בן מזל אריה שחיפש מחיאות כפיים מהעם האמריקאי, כולל ביטוח הבריאות וכל שאר ההישגים הסוציאליים שרצה שירשמו על שמו. אחרי שיעזוב יבינו שאין מורשת רק מילים ועוד מילים שנירשמו בחול.  

בהמשך, ברשימות שיופיעו כאן, נראה שגם מדינת ישראל תעבור שינוי ביחסיה עם ארה"ב אחרי שאובאמה יפנה את מקומו ויקום הממשל החדש, נראה איך באורח פלא כל הסדקים נעלמים, נושא שכבר נכתב עליו כאן לא פעם, בעיקר בגלל חוסר ההסכמות שבין המנהיגים אובאמה ונתניהו (להזכירכם עברנו סיפורים דומים עם נשיאים אמריקאים בעבר כמו טרומן, קנדי, בוש האב) המשבר, שפוליטיקאים רבים כולל כמה פרשנים ידועים בתיקשורת "ניגנו" עליו, יתברר שאינו קיים. 


 
"אֵלִי, תֵּן בִּי אֵת הַשַּלְוָוה - לְקָבֵּל אֵתהַדְּבָרִים שֶאֵין בִּיכוֹלתִּי לְשַנוֹתָם,
אֶת הָאוֹמֶץ - לְשַנוֹת אֵתאֲשֶר בִּיכוֹלתִּי,
וְאֵת הַתְּבוּנָה - לְהַבְחִין בֵּין שְנֵיהֶם".
 (עם סימן שאלה לזהות המקור. יש החושבים שזהו ריינהולד ניבור)

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות