תחזית אסטרולוגית שבועית 21.08.2015-27.08.2015

מחבר: טובה ספרא

בתוך תקופה של חוסר יציבות המשפיע על כולם, לפנינו שבוע שהוא יחסית קל יותר. ניתן הביטחון מתחזק ומחשבות חיוביות מדבקות ותהיה אפשרות מליצור קידום ברוב התחומים. אולי כדאי לחשוב על  מה שאמר הרבי מברסלב "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. וודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות". זה הזמן "להתרחב" אך חשבו לפני וקחו אחריות, כיוון שהאופטימיות המופרזת יכולה להיות סכנה, שעלולה לגרום לכם לקחת על עצמכם יותר מיכולתכם, לנגוס יותר ממה שתוכלו ללעוס, להבטיח יותר ממה שתוכלו לממש.

מבנה הכוכבים משפיע על העולם כולו והאירועים גורמים לחלקנו לרעידות אדמה, אי שקט, תחושה ש"משהו עומד להתרחש", משהו שמחכה מעבר לפינה, לטוב או לרע. יש גשרים שנשרפו והם מאחורינו והיקום סולל שבילים חדשים, גורליים, כאלה שיעזרו לנו להתקדם לעתיד.

סימן השאלה היחיד כעת הוא סביב המשכן של חברויות ומערכות יחסים, ואנו מגיעים לצמתים סביב ענייני הלב. הוונוס בנסיגה מחזירה רוחות רפאים לחיינו, אנשים חוזרים מהעבר (וזה כולל קשרים מגלגול קודם). אם מישהו ניכנס לחייכם בסערה, נסו לחשוב האם המפגש היה במפתיע, בנעימות ובקלילות? נסו להבין מה המסר, אל תקפצו למסקנות נמהרות, אל לכם לעשות שום דבר אימפולסיבי, המתינו עד שכוכב וונוס יחזור למסלול, לפני שתקבלו החלטה גורלית חשובה או תעשו צעדים חשובים במערכת יחסים. למעשה,  אובייקטיבית בגלל שרשרת אירועים אסטרולוגיים עדיף לחכות עד "אחרי החגים", אז נעבור את רצועת הזמן של וונוס בנסיגה שמייד אחריה כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה, ומופע הליקויים צפוי בתאריך 13.09 ואחריו בתאריך 28.09. זה נכון גם לכל הקשור למערכות כלכליות, חברתיות, אישיות וגם יחסי ציבור, אל תזנקו לשום מקום לפני שתפנו זמן ותתבוננו.

נסו לנתק את המחשבה או תחושות בטן מהרגשות וקולות הלב. אל תיתנו ללב לנהל לכם את החיים, כך תוכלו לשמור על פרספקטיבה במערכת היחסים, לדייק יותר, מאחר ומערכת חדשה שתיכנס לחייכם יכולה להיות חשובה לנשמה ותאתגר אתכם בהתפתחות אישית. אלה רצועות זמן שהם צמתים, שכדאי לא לחזור לתבניות התנהגות מהעבר, אלא לפרוץ קדימה עם אמונה שהנשמה מובילה אותנו לעשות קפיצת דרך מעל מסלולים שאינם תורמים לחיינו ועלולים גם להרעיל את התוצאה.

נקמה עלולה "להתנחל" בתוך הלב, להשחיר את התמונה וזה הזמן לשחרר ולהשתחרר. העולם "רודף בצע", במושגים של אגו ולא פעם הייאוש גורם לאסונות מעשי ידי אדם, יש דברים הנראים חסרי תקווה לעיתים, ואולי כדאי להתעורר ולהשתלב במערכות יחסים שאופיין רוחני יותר, ושיובילו להתפתחות במימדים אחרים. למעשה לבחור את "האני הגבוה" יותר כדי לצאת מהרשת. כל אחד אחראי לעצמו, לקולות שלו ומתוך מודעות להבין מה חשוב לו ומה לא.

סביבנו, אנשים "הורגים" בשם הדת, זה הצל של המדינה האיסלמית, המייצג גם את הצד  האפל שיש בבני אנוש. לידו או מולו עוד ארגונים שעל דיגלם חרוט אותו הצורך, ואם מתבוננים סביב רואים את התוצאה בלוב, מצרים, סוריה, עירק ותימן. גם בחלק מארצות אפריקה (בוקו חארם) אותה מנטרה והפיגוע האחרון בבנגקוק הוא גם בשם הרצון למדינה האיסלמית שם (2 מדינות לשתי עמים).

הליקויים הצפויים יאתגרו את כולם לעבור התמרה והשפעתם כבר ניכרת.

השמש עוברת למזל בתולה בתאריך 23.08 מצטרפת למרקורי ויופיטר בבתולה, עוזרת במובנים חיוביים למחשבות טהורות יותר, אבל אם מפספסים את המסר עלולה להתעורר ארוגנטיות וגם השפלה. נסו להקשיב לרמזים שמגיעים אליכם מהיקום, מה שצפוי, נסו לא להגיב מיד, אלא לראות לאן הדברים מתפתחים לראות את האמת בטבעיות מנטאלית. אולי נשמור על אופטימיות, כי בבתולה יש רמז לסתיו המתקרב. נכון שהבתולה היא המזל הכי ביקורתי שיש, אוסף ועוסק בפרטים, כולל בריאות הגוף, אבל זה המזל המסמל עבודה ושירות בדרך הטובה שיש.

כוכב מרקורי יעבור למאזניים בתאריך 27.08, השיחות ההדדיות יעזרו ליצירת קשרים ויביאו איתם גם אינטימיות. אלא שמאזנים הוא המזל המתלבט, פאסיבי ואגרסיבי לסירוגין, עלול לגרום להרבה מילים לא להגיע ללב העניין. אם תדעו מה המקום שבו אתם רוצים להיות והיכן נוח לכם, תמצאו את עצמכם מתקשרים בקלות.

היום ומחר קיים קושי, תחושה שהאנרגיה נבלמת וחלקכם תרגישו עייפות. הורידו ציפיות, עשו מה שחשוב ונדרש.

השבוע יתאים לשיחות, לעבודת ניירת שתזרום בקלות. הגישה יותר אופטימית, מתאימה גם למפגשי חברה, חוש ההומור במיטבו.


זמני ירח בטל:

יום שבת 22.08 הירח בטל משעה 22:30 עד  23:41 בלילה.

יום שלישי 25.08 הירח בטל משעה 01:02 בלילה עד שעה 07:22 בבוקר.

יום חמישי 27.08 הירח בטל משעה 10:18 עד 11:03 לפני צהרים.


כלכלה ושווקים:

כוכב וונוס בנסיגה יוצר אי סדר בנושאים פיננסים וקל לראות את התוצאה בשווקים. סין עשתה פיחות בערך היואן,  במטרה לעזור לייצוא שלה להיות יותר אטרקטיבי, ובעקיפין ליצור איזון מלאכותי בכלכלת העולם. סין שסבלה מהאטה יחסית, הבינה שהברומטר לבריאות כלכלית תלויה בכוחו של המטבע שלה. הפיחות שבחרה הממשלה לעשות שם(11.08) הוא במטרה להראות שהכל בסדר, ולמרות שזה סוג של מניפולציה, המטרה הייתה ועדיין ליצור לעצמה יתרונות בשווקים, בגלל המחירים שהם מוזלים יחסית למדינות אחרות. הפיחות והטלטלה בשווקים עזרה גם להתחזקות הדולר.

מבנה הכוכבים שמציג מדד HSI הפוך לשווקים באירופה. כלומר בזמן שמייצבים שווקים במזרח, המערב (אירופה) מאבד את היציבות.

אנו מתקדמים לקראת הריבוע בין סאטורן ונפטון שיביא למבוכה ואי נוחות גם לבנקים המרכזיים בעולם. כפי שכבר נכתב כאן, הכלכלה בעולם נחלשת ויתכן סוג של מיתון עולמי, אבל לא משבר! המנעד הזה יתחיל בנובמבר 2015 וימשך לסירוגין עד ספטמבר 2016.

יהיה מעניין לעקוב אחרי הודעות הפדראל בנק לקראת שינוי המגמה של וונוס בתאריך 06.09.

מצב הכוכבים החל מהתאריך 20.08 והלאה יביא רמזים להנהגות השווקים עם מיבנה הכוכבים יופיטר, סאטורן ונפטון.


אצלנו:

ההשפעה של כוכב סאטורן על מעגלים שונים במפת המדינה, על ציר 1-7 ועל ציר 2-8, ממחיש את ההרגשה "הכבדה". בנוסף למזג האוויר החם, תרתי משמע, "החוויה" של  מתח, צמצום רמת הוודאות תשפיע על כל אחד תלווה אותנו לסירוגין עד תחילת פברואר 2016. יתכן שסימני השאלה קשורים בהחלטה בקונגרס בקשר לעסקת עם אירן בנושא הגרעין, או מה שקורה בגבולות סביבנו (מצרים, עזה, סוריה, לבנון). למעשה מדינת ישראל נמצאת במצב שבו אינה יכולה לפתור את כל הבעיות אלא פשוט להמתין, אין ברירה, זו רצועת זמן שמשמעותה "לנהל" סיכונים שאפשר לחיות איתם, החלטות זהירות אובייקטיביות לצד תכנון מטרות לטווח קצר. התבוננות על המצב עוזרת להסיק מסקנות, אבל מביאה גם התפכחות, לצד אכזבות מאלה שמדינת ישראל ראתה בהם "חברים".  החוויה של לבד, מול כולם מתחזקת יותר בזמנים כאלה. זו תקופה גם של הסתגרות יותר.

ציר 2-8, מחזק את מאבקי הכוח, גישה חשדנית בעיקר במו"מ. התחושה שיש אילוצים על מדינת ישראל, המאלצים אותה לקבוע גבולות ברורים.  אינטרסים המשתלטים על בחירת המטרות, שעל פי רוב במצב כזה, אלה מטרות חיוניות או טיפול והתמודדות עם צרכים חיוניים.

תחושת חוסר הוודאות לצד ערפול מקשים על תוכניות ארוכות טווח. כלומר, צפויים מצבים שלמרות הערכות העתידיות, מדינת ישראל ומנהיגיה ידרשו לתמרן פעולות שיתאימו כל פעם מחדש לרצועת הזמן הספציפית בה עלול להתפתח משהו בלתי צפוי.


דונאלד טראמפ:

בן מזל תאומים (14.06.1946) שההורוסקופ האישי שלו מעיד על אדם עם חזון, שאינו מהסס בדרך שהחליט ללכת בה, וכולנו "זכינו" לשמוע מבחר פנינים המעידים על אדם שאין לו גבולות כאשר הוא רוצה להשיג יעד מסוים (מארס צמוד לאופק). אבל המפה המשותפת שלו עם ארה"ב אינה מעידה על הצלחה חד משמעית. נראה קושי לגבש תמיכה ארוכת טווח בעיקר כשכוכב נפטון מלווה אותו. כך שלמרות הפופולאריות שלו בסקרים, הסבירות שיגיע לקו הגמר נמוכה.

אלו מכם הרוצים לראות את הרפובליקנים זוכים, צריכים לקוות שהמועמד שלהם יהיה מישהו אחר. אבל אני משאירה עוד אופציה בהמשך, שיהיה נכון לבחון את המועד בו בוחרת המפלגה את המועמד שלהם לנשיאות ואם אכן טראמפ יישאר במרוץ.


"איזהו מכובד? המכבד את הבריות" (אבות פד מא(


חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות