תחזית אסטרולוגית שבועית 28.08.2015-03.09.2015

מחבר: טובה ספרא


אנו לפני ירח מלא שיתקיים מחר, 29.08, במזל דגים, במבנה שיושפע מיופיטר ונפטון.
המבנה הזה מביא עימו אופטימיות גבוהה, אולי אף גבוהה מדי והזדמנות למי שמוכר נכס, רכוש או חפץ כלשהו, לנצל את התחושה של הקונה הבטוח שהוא רוכש מציאה.

 

מבנה הכוכבים של מופע הירח המלא הוא רוחני יותר ומשפיע על נושאים אישיים. לכאורה זהו מבנה רגוע יותר, למרות שניואנסים מסוימים יכולים להתפתח ולגרום להפתעות. יתכן שחלק מהאנשים ירגישו "ניתוק" מהעולם והמציאות, אבל אין זה מצביע על אדישות או חוסר קשר עם המציאות, אלא בחירה "לתפוס מרחק". חלק אחר יעדיפו לעזור בכל דרך אפשרית. אלה ימים שכדאי "להקשיב לגוף". דברים נעלמים ברמה  האישית יעלו ויתכן גם שאלה יתבטאו ברמה בריאותית, דלקות או משברים אישיים.
התהליך הזה יביא לסיומם של דברים ש"נמרחו" קצת יותר מדי, לאורך זמן.

 

מופע הירח המלא עלול לעורר את איתני הטבע ברחבי העולם.

 

בימים הבאים נימצא את עצמנו במצבים מביכים, טעויות ופוטנציאל לשגיאות, התקשורת לא זורמת ומומלץ לבחון כל מה שאתם שומעים פעם נוספת, האם הבנתם את האדם איתו אתם משוחחים, או האם הוא הבין אתכם. העייפות נוכחת בין הימים 29.08-01.09 ומשפיעה על תוכניות, כך שסדר היום שקבעתם לא יתממש בלוח הזמנים המתוכנן. אפשרות נוספת היא שתחושו בעייפות שתפריע לקצב היומיומי.

 

הכוכבים יופיטר ונפטון במזל דגים נותנים הרגשה שיש מים, הרבה מים, יתכן שאחרי הימים החמים יגיעו גשמים? בספטמבר?

 

בתאריך 01.09 כוכב מארס במפגש עם וונוס בנסיגה (כזכור, הכוכבים משפיעים כמה ימים לפני וגם יום - יומיים אחרי) והחושניות תתעורר ותהיה חזקה הרבה יותר. הצמידות הזו תשפיע על המעלה של העולם ולא נופתע אם נשמע על פרשייה אסורה, רומנטית או אחרת, של אישיות ציבורית בעולם (יתכן של אמן ידוע) שתגיע לתקשורת. נסו לשמור על דיסקרטיות, הקשר לנקודות העולם מביא נושאים שעלולים להיחשף. וונוס בנסיגה זה הזמן לפתור נושאים רומנטיים מהעבר, זו גם הסיבה שנשים נוטות להתכנס יותר פנימה, לבחון את רגשותיהן ולכן גם לא חשות מאוהבות כמו הגברים. האופי הוא יותר אסרטיבי בתוך המערכת הזוגית. אלה ימים שיש בהם נטייה לגלוש למאבקי כוח בין אישה (וונוס) לגבר (מארס), מי יהיה דומיננטי יותר, מי יגיד את המילה האחרונה וזה יכול להימשך עד שיגיעו להבנה, אבל זה לא פוגם במשיכה בין המינים.

 

אנו מתקרבים לסיום נסיגת הוונוס  בתאריך 06.09, אחרי שישה שבועות לא קלים, שבסיומם תדעו אם יש לכם מערכת זוגית שמיצתה את עצמה וצריך להמשיך הלאה, או קשר חזק שיכול לעמוד במבחנים, להתחזק ולהוכיח שהבחירה שלכם נכונה. זכרו שאלה זמנים בו נושא האמון הבינאישי על השולחן.

 

כוכב יופיטר במזל בתולה אינו מרגיש במיטבו, נמצא מול כוכב נפטון שמרגיש בשיאו במזל דגים. כוכב יופיטר דוחף את הגבולות, אוהב לצאת "החוצה" כדי שיהיה לו הרבה מקום, וכוכב נפטון ממוסס את אותם גבולות. יופיטר יכול להיות קולני וחצוף, ונפטון מעודן, וביחד הם יוצרים קונצרט.

 

המולות הזו יוצרת תחושה של "אין שליטה", יש כמה דברים שתבינו שאין ברירה, אלא לתת להם ללכת, להשתחרר מהם. בחסות הכוכבים האלה המילים הדומיננטיות בתוך השיח הן "הקרבה",  "חמלה", "גאולה" וכל אלה יכולים ביחד לעורר גם סערה יצירתית, חשיבה אחרת ופתיחות לעולמות רוחניים יותר. זה זמן לעסוק פחות בחומר, אם בטוב ואם ברע. מבנה הכוכבים הזה ילמד אתכם שחומר שנמצא היום כאן ומחר הוא איננו. ההיבט המדויק יהיה באמצע ספטמבר ועד תחילת אוקטובר, אבל השפעתו כבר קיימת!!! ובהמשך ההשפעה תהיה בכל המישורים (הייתם עדים למסכים האדומים שגררו "העלמות" של טריליונים).

 

כוכב מרקורי עבר בתאריך 21.08 על מעלת ליקוי החמה, הצפוי בתאריך 13.09, מעבר שלמעשה הביא "חדשות דרמאטיות", כותרות "אדומות" על מצבה הפיננסי של סין וגרם לטלטלה ופאניקה בשווקים. קיבלנו רמזים על השפעות מופע ליקוי החמה שיגרמו בהמשך בעולם.

 

כוכב מרקורי הביא איתו חדשות גם אצלנו באותו יום שישי השמיעו קלטות של שר הביטחון לשעבר שרצה כותרות, אבל העיתוי... עם יופיטר נפטון ברקע, הביא לתוצאה שלא ציפה לה. חלק גדול מהצופים/מאזינים הגיב בהרמת גבה ובספק לאמינותו של אותו פוליטיקאי... חלק אחר העלה סימני שאלה על כישוריו כמנהיג פטפטן, שהיה חלק מאותה ממשלה. על זה נאמר, "הפזיזות מן השטן".

 

ברצוני להזכיר שאירועים המתרחשים לפני ליקוי חמה (13.09.2015), לא מתפתחים כפי שמצפים ולכן נסו לסיים הסכמים ותוכניות שיש להם משמעות עבורכם עד סוף השבוע של ה- 04.09.15.

 

רצועת הזמן בה אנחנו נמצאים אינה נוחה מבחינה ביטחונית אצלנו. מצבי הכוכבים מצביעים על פגיעות מתמשכת, ושוב החל מהתאריך 30.08 ולאורך חודש ספטמבר. אנו בתקופת הליקויים, ליקוי חמה ערב ראש השנה, ליקוי לבנה (אדום) בחג סוכות, ובין לבין כוכב מארס "במיטבו" על ציר 2-8, וסאטורן על ציר 1-7. מומלץ להיזהר גם ברמה האישית, בנהיגה, בחציית כביש ולשמור על ערנות בכל תחום.


זמני ירח בטל:

יום שבת 29.08 הירח בטל משעה 09:55 עד שעה 11:51 לפני צהרים.

יום שני 31.08 הירח בטל משעה 09:46 עד שעה 11:33 לפני הצהרים.

יום שלישי 01.9 הירח בטל משעה 19:38 עד למחרת בשעה 12:01 בצהרים.

יום שישי 04.09. הירח בטל משעה 13:12 עד שעה 14:47  בצהרים.


כלכלה ושווקים:

 

לא תוכלו לומר שהופתעתם. לאורך זמן נכתב כאן על חוסר יציבות בשווקים ובכלכלה העולמית.

 

ברשימה מתאריך 14.08 נכתב כאן:

"המנוע הכלכלי בעולם מראה "סימני תשישות", גם המידע הזורם לשווקים על הירידה בייצור
בסין, משפיע. הממשלה הסינית מנסה לתמוך בשווקים בכל האמצעים, והאטה בסין משפיעה על הכלכלה בעולם כולו ויש חשש שיגיע מיתון גלובלי בגלל הדומינו. קובייה אחת נופלת ומפילה אחריה את שאר הקוביות. כוכב סאטורן מציג את הקשיים, יוצר מתח שהוא מרכזי..."

 

בתאריך 10.07.15 נכתב:

"חזרתו של כוכב סאטורן למזל עקרב, מאמצע יוני ועד ה-19-20.9 גורם להתמודדות עם
חובות, בעיקר עם הבנקים. מיקומו גורם להתנהלות בלתי צפויה, מה שמקשה מעכשיו ועד ספטמבר לזהות את המגמות בשווקים. בחסות מצב הכוכבים הזה אפשר לצפות לבלתי צפוי. אירועים שונים הקשורים להתנהלות הבנקים או מערכות יחסים בין האזרח והבנק ישפיעו על התפתחויות פיננסיות שיעזרו ל"הפתעות".

שימו לב כמה פעמים כתבתי כבר בעבר על סין כגורם משפיע, כך גם בתאריך 10.07:

"..דרך אגב, הסיפור הנוכחי על סין ... בעבר צוין כאן, שאת האמת על הכלכלה ומה שמתרחש שם מאחורי החומות איש לא יודע בדיוק".

הקוראים הוותיקים עקבו והיו מוכנים לטלטלה, שתמשיך גם בחודשים הקרובים. יש גם סימן שאלה לגבי השינוי במגמות הריבית (ג'נט ילן, הנגידה בארה"ב, חווה אישית את כוכב סאטורן המעכב אותה וגורם לה בינתיים להחליט לאט לאט, אם בכלל). אנו עדיין לפני מבנה כוכבים שישפיע על חוסר וודאות גם בספטמבר והלאה כולל נובמבר.
מופע הירח המלא בתאריך 29.08 ואחר כך הימים 01.09– 31.08 אינם אידיאליים לשווקים, אופיים גורם ל"איבוד שליטה".  הנדנדה בין אופטימיות להיסטריה, לא פסקה וצפויים לנו עוד כמה ימים "מעניינים". שימו לב!

באחד המאמרים הקודמים ציינתי שקיים דמיון מסוים לתהליכים מהשנים 2008-2007. מופע הירח המלא בתאריך 15.09.2008 גרם לרעידת אדמה בשווקים, כאשר כוכב אורנוס "חגג" עם מופע הירח המלא (קוראים וותיקים זוכרים שזו תחזית שכתבתי כאן ברשימה שבועית לפני האירוע). עכשיו החגיגה תהיה עם נפטון ויופיטר, שבהמשך יפגוש בכוכב בסאטורן בחודש נובמבר 2015.

 

דגש נוסף הוא נסיגת מרקורי שתחל בתאריך 17.09-18.09. באותם ימים צפוי גם דיוק המולות בין נפטון ויופיטר.

 

למעשה, מבנה הכוכבים לשנה הקרובה עלול לגרום למיתון בעולם. נושא שעוד יעסיק את כולם. כוכב סאטורן שאוהב "לדאוג ולקטר" במעברו למזל קשת, יהיה לאחד הגורמים שישפיעו על האטה, אבל לא משבר.

 

סימני השאלה ביוון חזרו וגם לזה יהיה אפקט שישפיע על הכלכלה, שהחל מאותו רגע שצ'יפראס החליט ללכת לבחירות בספטמבר בעקבות התנגדות להסכמים שחתם עם האיחוד האירופי...

ברשימה שנכתבה בתאריך 14.08 ציינתי:

" ...ההודעה שההסכמים בין האיחוד האירופי ו
יוון נחתמו בזמן נסיגת וונוס, אינם מבטיחים את הפתרון העתידי לכלכלת יוון. השילוב בין כוכב יופיטר וסאטורן, שיהיה לסירוגין לאורך זמן, מציג את הנדנדה שבין אופטימיות לפסימיות".

למעשה, האשראי של ראש ממשלת יוון צ'יפראס בתוך יוון, נמצא בירידה.


ההגירה לאירופה:

 

מאז שכוכב נפטון הגיע למזל דגים, המחשבה של אסטרולוגים רבים הייתה שנפטון במקומו הטבעי יביא איתו אסונות הקשורים לים, מים וכד', אך אחת ההתפתחויות שאנו עדים לה בעקבות המעבר הזה היא זרם הפליטים שמגיעים לאירופה דרך הים, זרם שהולך ומתחזק. הפליטים חוצים את הים (נפטון הוא פוסידון אל הים) בספינות רעועות, מצב שגורר אסונות בגלל ספינות וסירות הטובעות בגלל עומס. הפליטים שלמדו את "החוקים" זורקים לים את כל התעודות שיכולות להעיד על ארץ מוצאם ונאחזים בסיפור שהם נרדפים, וגזר דינם בארץ המוצא הוא מוות. אירופה חסרת אונים, מתייחסת לפליטים האלה כאל אסון בכל המובנים ומחפשת פיתרונות.

 

מחשבה אסטרולוגית:
אולי כוכב סאטורן, שיחזור למזל קשת, יוכל להביא את הפיתרון. סאטורן, הוא "הגבול", "המשטרה" ובמרחבי הקשת, המסמל חופש בלי גבולות, הוא יהיה זה שיבנה את הפיתרון בעזרת חוקים, גדרות וחומות. המפגשים המדויקים בין סאטורן ונפטון יתרחשו כמה פעמים בין נובמבר 2015 ועד ספטמבר 2016 ויביאו את האירופאים להבין שהם נמצאים בצומת שדורשת החלטה אחת. המנהיגים יחפשו לשתף פעולה ביניהם, מתוך הבנה שגבולות וגדרות לא עוזרים. מן הסתם נשמע גם כיצד הם מחזירים את הפליטים בספינות בחזרה למולדתם או מוצאים דרך יצירתית אחרת שתבהיר לפליטים שיש גבול ושיחפשו מקום אחר.

 

אצלנו ההתמודדות כבר החלה, כשהמנהיגות קיבלה החלטה לבנות גדרות ומחנות לאותם פליטים, ובדרך "נחמדה" לשלוח אותם לארץ אחרת. גם אצלנו הפיתרון יגיע בעזרת סאטרון, כך שאפשר לקוות שבין נובמבר 2015 - לספטמבר 2016 ימצא החוק המתאים.

 

השילוב בין יופיטר לסאטורן עד מאי 2016, גם הוא מסמל התפתחות שעוברת מסלול של מכשולים. סאטורן בקשת, מחפש סדר וגבולות יופיטר לא רוצה את זה. יהיה כאן מידע שידרוש חשיבה מחוץ לקופסא, מעניין לראות את חודש נובמבר הקרוב, שבו גם כוכב מרקורי ( מחשבה, רעיונות ומסרים) ינוע במזל קשת.

גרמניה וצרפת מנסות לקדם שורה של יוזמות עצמאיות להתמודדות עם שטף המהגרים לאירופה, עם החמרת מצב החירום במדינות הבלקן ודרום היבשת. מרקל נפגשה עם נשיא צרפת ,הולנד, וביקשה שהאיחוד האירופי יקים עד סוף השנה מרכזי רישום חדשים למהגרים שנוחתים בחופי איטליה ויוון. מרקל גם קראה לאיחוד האירופי לפרסם רשימה של "מדינות בטוחות", אליהן ניתן יהיה להחזיר מבקשי מקלט במהירות. בהתנהלות של מרקל והולנד, כולל הונגריה, מקדוניה ושאר המדינות, אנו רואים את כוכב סאטורן (גבולות, נוקשות פיכחון) במיטבו, בהגיעו למזל קשת (מרחבים אין סופיים). כנראה שכושר ההכלה של "יפי הנפש" גם הוא מוגבל.

 

כזכור אנו עדיין בהשפעתם של הכוכבים אורנוס ופלוטו, אלה שהביאו ל"עידן חדש", השפיעו וגרמו לשינויים פוליטיים, תרבותיים וכלכליים, אבל גם עוררו לאומנות וגזענות (שימו לב שהגזענות הרימה ראש בזמנו של ממשל אובאמה בארצות הברית). במבט היסטורי לאחור, בשנות השלושים אותם כוכבים "זרעו זרעים" שנבטו ובהדרגה צמחו עד שהחלו לטלטל את העולם. אולי אנו לא מבינים עדיין את משמעות התהליכים הנוכחיים של "תנועת העמים" לאירופה ולשאר היבשות המערביות ברחבי העולם.


"לא המוסריות שולטת בעולם, אלא אחת מצורותיה הקפואות - הנימוס" (ברטהולד אורבאך)

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות