תחזית ראש השנה תשע"ו טלה - בתולה

מחבר: פרידה אורינגר

 

 

 

טלה
זו שנה של גדילה בה תפתיעו את הסובבים ואפילו את עצמכם בגילוי כישרונות חבויים.חשוב שתנצלו את ההזדמנויות שעולות ותפעלו בהחלטיות. הדרך היחידה היא לנוע קדימה וגם אם יעלו מצבים מאתגרים, אל תסתכלו לאחור, אתם תמצאו דרכים מתוחכמות לעקוף אותם או לשחרר אותם מדרככם. התבוננו על שיבושים בתוכניות או על אירועים פתאומיים שיגרמו לשינויים להיראות כמו הזדמנויות שמקדמות אתכם. אתם גם תבינו שבסופו של זה לא פוגע ברצונות שלכם לטווח הארוך. אירועים בלתי צפויים יסייעו לכם להבין מה עליכם לעשות ולאן עליכם לפנות.תוכלו לשנות את האמונות שלכם ולהשתחרר ממחסומים פנימיים. ככל שתהיו בטוחים בנוגע למי שאתם ומה אתם רוצים, כך יהיה קל יותר. עם זאת, מצבים של ספקות בנוגע לעצמכם ובנוגע ליכולת שלכם להתמודד עם אירועים מסוימים, יחדדו קשיים בתחום הקריירה וביחסים.אל תתנו לאימפולסיביות לשלוט במעשים שלכם. אספו מידע וקחו את הזמן לבדוק רעיונות ולבדוק את הדברים מנקודת מבט עמוקה יותר. אתם אמנם רוצים להוביל מהלכים ולפעול על פי דרככם, אלא שהשנה תבינו את חשיבותם של עבודת צוות ושיתופי פעולה.טפחו את מערכות היחסים שלכם אך שימו לב לפעולות של אחרים, כאלו שנעשות ביודעין או שלא במודע ושעלולות לגרום לקשיים במערכת היחסים. היו ערניים וזהירים ושימו לב על מי אתם סומכים כיוון שנאמנויות משתנות במהירות.

עבודה וקריירה:
זו שנה בה תוכלו ליצור בטחון וצמיחה בתחום המקצועי שיגיעו בזכות מאמץ רב ומחויבות מצדכם.
עד דצמבר 2015 זו תקופה שאתם עסוקים יותר בתהליכים מאשר בתוצאות.
אל תיקחו על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים לעשות בפועל והימנעו מלומר באופן אוטומטי כן לכל בקשה. מאמצע 2016 תוכלו למצוא את עצמכם בשותפויות חיוביות. תוכלו ליצור רווחים חומריים והצלחות, אבל אסור לכם להזניח את הפרטים הקטנים ואת הצד הפיננסי של פרויקטים.

 

בית ויחסים:
חברויות חדשות וקשרים יכולים להתפתח בלי שאתם מצפים לכך. שימו לב לנטייה שלכם להפגין רכושנות בכל מערכות היחסים. עליכם להתמודד עם הקנאה והכעס שלכם לפני שאתם מסיקים מסקנות לא נכונות בנוגע לאנשים הקרובים אליכם.
לפנויים, תהיינה הזדמנויות ליצור יחסים ולקשור קשרי אהבה. אתם עשויים לפגוש אהבה חדשה בסביבה אמנותית, או שאהבה יכולה לפרוח בזמן שאתם עובדים עם מישהו על פרויקט אמנותי.

 

כספים:
יהיה עליכם לרדת לעומקם של פרטים בתחום הפיננסי. ההוצאות גבוהות ויהיה עליכם לבצע הערכה יסודית לאן הכסף שלכם נעלם, לבדוק את החשבונות שלכם ולעשות התאמות בנק. השקעות ישתלמו השנה ואתם יכולים להתקדם בתכנון תוכניות או להשקיע בנכס. אל תיכנסו למסחר ספקולטיבי אלא אם כן אתם יודעים מה אתם עושים.

 

שור
זו שנה של גילוי עצמי, זמן לאמץ נקודת מבט חדשה ורעננה על החיים והיא תביא עימה דברים חיוביים. היציבות והסבלנות ישתלמו לכם, אך אתם גם תמצאו את עצמכם נדרשים לקבל החלטות משמעותיות בנוגע לחייכם ולעתידכם ויהיה עליכם להשתמש באינסטינקטים הטבעיים שלכם, לסמוך על האינטואיציה ולקחת סיכונים. אתם לומדים להעריך את מה שיש לכם. זוהי שנה לחזק את המבנים הקיימים שלכם ולהרחיב את החזון שלכם ולהתחבר מחדש לשורשים שלכם, לכוח הפנימי וליצירתיות שלכם.

השנה תהיה מלאה בפעילויות יהיה עליכם להקפיד על רישום משימות והיצמדות ללוח זמנים בעבודה כדי להיות יעילים ולהימנע מעומס וסחבת. וודאו שאתם מקבלים עזרה מהסובבים ושלא הכל נופל עליכם. אוגוסט 2016, יופיטר יעבור למזל מאזניים והמוקד יהיה סביב העבודה שלכם. המאמצים שלכם יזכו לשבחים ותוכלו להתקדם.קיים דגש על חיי החברה ובילוי עם האנשים הקרובים אליכם.בחודשים נובמבר ודצמבר 2015 קיימת תחושה של התחזקות ויותר סיפוק והנאה. אתם נמשכים לאנשים שיכולים לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ולפתוח בפניכם אופקים חדשים. יתכן שבמאי-יוני 2016 יהיה עליכם לקבל כמה החלטות במהירות ועלולה להיות לזה השפעה ישירה על התוכניות שלכם לטווח הארוך.

עבודה וקריירה:
השנה תבליטו יותר את הצד היצירתי שלכם. אל תהססו לקחת סיכונים בתחום המקצועי, זה יביא לגמול לקראת סוף 2016. תוכלו השנה לבקש העלאת שכר או קידום ודברים הנעשים על בסיס שיתוף פעולה יניבו תשואות גבוהות. הקפידו לנצל במהלך השנה את היתרונות שמציעה עבודת צוות, המשיכו לקדם את השאיפות המקצועיות האישיות ולהתרכז ביתרונות של עשייה משותפת.
גם אם אתם מרוצים ובטוחים במקום שבו אתם נמצאים, היו ערניים והקשיבו לאפשרויות שעולות. השנה אתם יכולים למצוא את הזרע שיגדל מאוחר יותר לשינוי או התקדמות יפה בחיים.

בית ויחסים:

זו שנה שיש בה התמקדות מוגברת במערכות יחסים. תיחשפו למערכות יחסים חדשות, תחזקו קשרים קיימים וחברויות ומערכות יחסים רומנטיות יעמיקו. אם אתם נמצאים במערכת יחסים, סביר להניח שתוכלו להגיע להבנה ולרמה חדשה של אינטימיות רגשית.אתם ובני הזוג מצליחים לראות את הדברים באופן דומה ויהיה לכם קל לשתף פעולה, לרכז מאמצים משותפים ולהתקדם בתוכניות.
הפנויים, אתם בשלים להיכנס ליחסים מחייבים ויכולים לצפות למערכת יחסים משמעותית במהלך חצי השנה הקרובה.

כספים:

זו שנה נוחה. יהיה לכם קל יותר להיצמד לתקציב. שימו לב שלא להיסחף עם הוצאות שמרו על ריסון בחודשים נובמבר ודצמבר 2015.

 

 

 

תאומים
יש לכם הזדמנות לבחון בחודש הקרוב הסכמים או התחייבויות שלקחתם על עצמכם בשנה האחרונה. במהלך שנת 2016 תוכלו להמשיך לנוע לעבר המטרות והשאיפות שהצבתם לעצמכם בשנים האחרונות. היצמדו למציאות ותוכלו לזכות בתמיכה של האנשים הקרובים למיזמים חשובים בחייכם. שיתופי פעולה יתגמלו אתכם במיוחד השנה. פרויקטים אישיים ומקצועיים שהיו בהמתנה ארוכה קורמים עור וגידים והשאיפות והרעיונות שלכם יוכלו להגיע למימוש ולקבל צורה מוחשית. אתם מוכנים באמת להתקדם ולקחת את החזון שלכם לרמה הבאה.
תוכלו לטפח את מערכות היחסים עם חברים ובני המשפחה ואתם לומדים מחדש את אמנות השותפות. זה דורש זמן איכות, תשומת לב, גבולות ברורים, הדדיות ואיזון בין הצרכים שלכם לבין הצרכים של האחרים.

 

עבודה וקריירה:
זו שנה מצוינת להוציא את הרעיונות שלכם אל הפועל, וליישם מטרות באופן מעשי. עשו את כל המאמצים כדי להשלים מיזמים שאתם גוררים כבר זמן.זוהי שנה להתרכז בלימוד דברים חדשים שיוכלו לתמוך ולקדם את חייכם המקצועיים, לשפר את המיומנויות שלכם.
תוכלו להתחבר עם אנשים יוצאי דופן ובעלי רעיונות לא שגרתיים שיעזרו לכם לפתח משב רענן ומקורי בתחום הקריירה שלכם וככל שתהיו מוכנים לקחת סיכונים כך התוצאה תהיה טובה יותר.
נסו למצוא פתרונות למצבים מבלי להיכנס לוויכוחים מיותרים, במיוחד בסוף נובמבר 2015.

 

בית ויחסים:
מחויבות היא עניין משמעותי עבורכם בשנה הקרובה ואתם תחזקו את הקשרים האישיים שלכם ותיקחו אותם לרמה חדשה. סאטורן מתיישב ומפעיל לחץ על ענייני שותפות בשנים הקרובות ולכן לא תוכלו להיות במערכות יחסים שטחיות, סאטורן דורש מסירות לטווח ארוך כך שעליכם לבחון את נושא היחסים ולהגדיר לעצמכם מה אתם רוצים. במערכות יחסים קיימות, טוב יהיה אם תטפלו בבעיות שעולות לפני שהן יוצאות מכלל שליטה. הפנויים, תוכלו להכיר אנשים חדשים באמצעות המעגלים החברתיים שלכם. מאוגוסט 2016 זהו זמן טוב לאהבה חדשה ולקראת סוף 2016 מערכות יחסים תהיינה ברורות יותר.

 

כספים:
במהלך שנת 2016 תוכלו להשתחרר מחובות, הלוואות והפסדים ישנים. זהו זמן טוב להתחיל מחדש, גם אם עשיתם כמה טעויות פיננסיות גדולות בעבר. הוצאות יכולות להיות קשורות לאירוע משמח בבית. למהלכים הפיננסיים שתבצעו תהיה השפעה ישירה על החיים החברתיים והאישיים שלכם וגם לטווח הארוך.

 

נסיגת מרקורי  2015/2016
מהתאריך 17 בספטמבר ועד לתאריך 9 באוקטובר 2015 במזל מאזניים
מהתאריך 5 בינואר ועד לתאריך 25 בינואר 2016 במזל דלי
מהתאריך 28 באפריל ועד לתאריך 22 במאי 2016 במזל שור
מהתאריך 28 באוגוסט ועד לתאריך 22 בספטמבר 2016 במזל בתולה
מהתאריך 19 בדצמבר ועד לתאריך 8 בינואר 2017 במזל גדי

 

סרטן
זו שנה לשתף בה פעולה, בכל מקום בו תפעלו לבד תרגישו שהדברים מתנהלים בדרך קשה, ולעומת מיזמים שיש בהם עבודת צוות ושיתוף פעולה מסתדרים היטב. יצירתיות תהיה הצד החזק שלכם, ותוכלו להביא את הרעיונות המקוריים שלכם לעבודה. תוכלו להצטיין בתחום המקצועי השנה ואל תתנו לאינדיבידואליות שלכם ללכת לאיבוד בגלל עימותים מקצועיים.

 

תוכלו לצעוד קדימה השנה עם תחושת ביטחון מחודשת ומרץ. אתם עסוקים ברצונות ובצרכים שלכם, וזה אולי עלול לגרום לתגובות תמוהות מצד הסובבים, אבל זו שנה שחשוב שלא תיכנעו לרצונות ולפנטזיות של אחרים ותתמקדו בעצמכם. תגלו אפיקים והזדמנויות חדשות לצמיחה והתפתחות והיצירתיות תבוא לביטוי כמעט בכל תחום, כך גם הנטיות האמנותיות שלכם.
ליקוי החמה שיתקיים בתאריך 9 במרץ 2016 יכול לעורר את הרצון להתפתח וללמוד.קיימת חוכמה מסוג חדש וההזדמנות ללמוד, גם אם מדובר בלימוד מאנשים בעלי ניסיון שיכולים להיות מורים מדהימים.

 

עבודה וקריירה:
ליקוי הלבנה בסוכות יתרחש בבית הקריירה שלכם, וזה ימנף אתכם לשלב הבא. זה גם יהיה שיאן של יוזמות שהתחלתם סביב אביב 2014 ואתם תראו תוצאות לעשייה שלכם. נסו להתרחק מהעבודות השגרתיות ולהרחיב את ההבנה שלכם בנוגע למודלים חדשים של עשייה. השתמשו ביחסי הקרבה שלכם עם עמיתים בכדי למצוא מטרות מקצועיות חדשות.המאמץ והמסירות שאתם מפגינים אמורים לספק לכם את הביטחון ללכת אחר דברים גדולים וטובים יותר. למרות שתצטרכו לעבור דרך ולהתנסות בדברים עד שתגיעו למקומות הנכונים.

 

בית ויחסים:
ביחסים קיימים תהיה פתיחות וקרבה עם בני הזוג ותוכלו למצוא יותר חופש ואיזון במערכות היחסים שלכם. היו ברורים עם עצמכם, כך שתוכלו להיות ברורים עם אלו שאתם אוהבים. תוכלו להרגיש שמערכות היחסים שלכם מתקדמות עם פחות מכשולים ואתגרים לאחר ה- 25 בספטמבר 2015.ליקוי החמה היום,  13 בספטמבר 2015 מביא עימו מעשיות רבה ויותר ויש משהו נחמד וזורם. תוכלו לקבל החלטות משמעותיות משותפות סביב הימים הללו. במערכות יחסים חדשות יהיה רצון גדול יותר ליצור הרמוניה ולמצוא דרכים חדשות כדי לתמוך זה בזה ולפעול יחד.

 

כספים:
היו ערניים למתרחש סביבכם ושנו את התוכניות התקציביות שלכם השנה בהתאם למצב. למדו לרסן את ההוצאות שלכם. מאוגוסט  2016 זהו זמן טוב ליצירת תשתית חדשה לביטחון חומרי.הזדמנויות פיננסיות צפויות לקראת סוף שנת 2016.

 

 

 

אריה
אתם בתהליך של גילוי עצמי ולומדים לגלות בעצמכם עומקים חדשים. אתם גם בוחנים את הדרך בה אתם מגיבים למצבים וכלפי הסובבים. זו שנה בה עליכם להיות זהירים יותר,
לא לסמוך על אף אחד, להיות דיסקרטיים ובררנים בבחירות שלכם ובמי שאתם נותנים אמון. ודאו שיש לכם את המרחב והעצמאות בחיים האישיים והמקצועיים שלכם. למדו לסמוך על האינטואיציה והדחפים שלכם, אך היו זהירים בקבלת החלטות משמעותיות חדשות במחצית הראשונה של 2016. בדקו היטב את הנתונים לפני אתם פועלים.  פוטנציאל ההכנסה שלכם יגדל ויתרחב. זה גם יהיה זמן בו יהיה עליכם להיות מודעים יותר להוצאות ולשים לב שאינכם מגזימים.
מחסור באנרגיה ובעיות בריאות קלות עלולות להדאיג בנובמבר 2015. איזון ותחושה טובה יכולים לעזור לכם לשפר את המצב.

 

עבודה וקריירה:
בסוף ספטמבר ותחילת אוקטובר 2015 האנרגיות והשאפתנות יכולים לעזור לכם ללכת על מה שאתם באמת רוצים. כוונו גבוה ותוכלו להשיג את הטוב ביותר. בחודש נובמבר 2015, קשר חברתי עשוי לחבר אתכם לאנשים המתאימים ולפתוח לכם דלתות. שנת 2016 תהיה שנה טובה לנקוט בגישה מעשית ולהפוך את התוכניות והרעיונות שלכם לפעולות.
עמדו על שלכם במקום העבודה. במחצית הראשונה של 2016 יש לכם הזדמנות להתרחבות וצמיחה. זה זמן בו אתם יוצרים ביטחון לטווח הארוך.

 

בית ויחסים:
הבית יהיה עמוד התווך שלכם השנה. אל תתנו למכשולים ביחסים להעמיק, היו ערניים ותקשרו עם בני הזוג בכדי לפתור בעיות. למדו לאזן מערכת היחסים שלכם עם החיים המקצועיים שלכם כך שסדרי העדיפויות ביחס לסובבים יקבלו פרספקטיבה נכונה. שיחות משמעותיות עם בני הזוג יעזרו לכם לקבל תמונה ברורה על עתידכם המשותף.  
הפנויים יוכלו למצוא השנה שותפים למערכת יחסים ארוכת טווח. אתם פופולאריים ולא צריכים לומר או לעשות הרבה כדי למשוך תשומת לב.

 

כספים:
נסו ליצור ביטחון פיננסי ולעבור שוב על התקציב שלכם. חשוב שתרסנו את עצמכם במיוחד מרכישות שנובעות מדחף רגעי ושימרו את הכסף שלכם לדברים הגדולים.הקשיבו לקול הפנימי שלכם ונהלו את המהלכים הפיננסיים שלכם בזהירות.

 

בתולה
קיימת אופטימיות ואתם מסוגלים לחשוב ולפעול ממקום בוגר ובשל יותר. לחברים וחברויות יהיה תפקיד משמעותי. היו ערניים ופתוחים לרעיונות חדשים ודרכים חדשות, אך שימו לב לעצות שאתם מקבלים מאחרים וחשבו פעמיים לפני שאתם פועלים. שקלו את היתרונות והחסרונות לפני שאתם קופצים למסקנות הנוגעות לחיים האישיים שלכם. יופיטר במזלכם ובמחצית הראשונה של שנת 2016 יביא התרחבות, הזדמנויות והכרה מסוימת בדרככם. מכיוון שבאופייכם אתם לא לוקחים סיכונים אלא מתכננים מהלכים, המעבר הזה יגרום לכם לשנות מדרככם ולאמץ הרפתקאות חדשות. אתם בשיא כוחכם ואתם מפגינים נוכחות. כל החלטה נשקלת ונמדדת בזהירות. אתם מבינים את החשיבות בהתייחסות לכל ההשלכות האפשריות לפני שאתם פועלים, אבל השנה זה קורה לכם באופן אינסטינקטיבי, אתם עוצרים ושוקלים מחדש לפני שהדברים מתגלגלים וזה קורה לכם תוך כדי תנועה.  ליקוי החמה החלקי שיתקיים היום, 13 בספטמבר 2015 יביא לשורה של שינויים עצומים שישנו את מרקם חייכם המובנה כל כך. תנו לזה לשחרר, אפילו רק במעט, זה רק יקל ויגרום לדברים לפעול באופן חלק יותר מאשר בעבר.

 

עבודה וקריירה:
תחום הקריירה מספק ותוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם. קיימות אנרגיה והזדמנויות וזו תקופה פורה מבחינה מקצועית. מכיוון שאף אחד לא עובד בצורה יעילה יותר מכם, התקופה הזו תקדם אתכם למקומות הרצויים. זה זמן טוב לבסס את מעמדכם בזירה המקצועית. תוכלו ליצור חיבורים חדשים ושיתופי פעולה במקום העבודה, אבל וודאו שאינכם כופים את הרעיונות והדעות שלכם על אחרים. תנו גם להם לדבר והימנעו מעימותים ישירים. אמיתות וסודות עשויים להיחשף במקום העבודה, הם אמנם אינם קשורים ישירות אליכם אך יספקו לכם מידע חשוב. מאמצע שנת  2016 תוכלו להתחיל במיזמים חדשים או ליצור שינוי.

 

בית ויחסים:
תוכלו לראות את היחסים שלכם מזווית חדשה וללמוד הרבה מטעויות העבר שלכם בתחום היחסים. אל תהססו לפתוח את לבכם ולשתף את בני הזוג ברעיונות שלכם.
ליקוי החמה שמתקיים היום, 13 בספטמבר, במזל בתולה, עלול להשפיע על איזו תכנית משמעותית משותפת, כמו קניית בית או סגירת עסקה אחרת. זה זמן שחשוב לשמור על הבריאות ולא ליצור מתח מיותר ביחסים. מרקורי בנסיגה מהתאריך 17 בספטמבר ועד ל- 9 באוקטובר, יסייע לכם להאט ולהרגיע את הדברים.
לפנויים, שמתקיים היום, 13 בספטמבר 2015, יביא עימו גילויים פתאומיים על עצמכם ויוביל אתכם לאפשרויות נכונות. תוכלו להכיר אנשים בפעילות מחוץ לבית. אפשרות נוספת היא שחברים או קרובי משפחה יכולים יכירו לכם.

 

כספים:
זו שנה לשפר את המצב הכספי שלכם ולתקן שגיאות שהיו לכם בתקצוב. קיימת זרימה קבועה של כספים, אבל חשוב שלא תיכנעו לפיתויים ותקבלו החלטות נבונות ממקום רגוע, כיוון שלהחלטות שלכם תהיינה השלכות משמעותיות בשנים הקרובות.

 

נסיגת מרקורי  2015/2016
מהתאריך 17 בספטמבר ועד לתאריך 9 באוקטובר 2015 במזל מאזניים
מהתאריך 5 בינואר ועד לתאריך 25 בינואר 2016 במזל דלי
מהתאריך 28 באפריל ועד לתאריך 22 במאי 2016 במזל שור
מהתאריך 28 באוגוסט ועד לתאריך 22 בספטמבר 2016 במזל בתולה
מהתאריך 19 בדצמבר ועד לתאריך 8 בינואר 2017 במזל גדי

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות