תחזית ראש השנה תשע"ו מאזנים - דגים

מחבר: פרידה אורינגר

 

מאזניים
השנה מבטיחה מחזור של אירועים חדשים בחייכם ושינויים רבים. תוכלו לממש את השאיפות שלכם אבל חשוב שתהיו דיפלומטיים ותקפידו על תקשורת טובה ונכונה בכל מהלך שאתם עושים.
במחצית השנייה של 2016, עבודת צוות תהיה מתגמלת. עם זאת, מומלץ לא לקחת יעל עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים לעשות. אל תיכנעו להבטחות שווא ונסו לאזן בין החיים האישיים והמקצועיים. באוגוסט 2016, יופיטר, 'המיטיב הגדול' יעבור למזל מאזניים, ויביא להתרחבות והתפתחות.
מסוף מרץ 2016 קיימות הזדמנויות רבות שיכולות לקחת אתכם למקומות חדשים.
יחסים ותקשורת הם הנושאים שדורשים תשומת לב ועליכם ליצור איזון בתחומים אלה. כל הקשור לדינאמיקה ביחסים ימשיך להעסיק אתכם ודרך השתקפות של אנשים אחרים אתם מגלים דברים על עצמכם. הריקוד שלכם בין העצמאות ותלות יכול להיות מסחרר, אבל אם תלכו עם זה עד הסוף תוכלו לגלות ממה אתם באמת עשויים. שינויים משמעותיים שהחלו מאפריל 2015 דורשים  מכם לשחרר את האגו, הכבוד ובכלל לשנות את הדרך בה אתם תופסים את עצמכם. תעבדו על הדרך בה אתם מציגים את עצמכם לעולם וודאו שאתם שלמים עם עצמכם ופועלים ממקום אותנטי.
התקופה שבין אוגוסט עד דצמבר 2015 היא זמן טוב להתכונן לשנת 2016, שתהיה שנה מאוד חשובה ומשמעותית עבורכם. מרקורי בנסיגה במזלכם בין התאריכים 17 בספטמבר ל- 9 באוקטובר, יאפשר לכם להבין מי הם האנשים שבאמת עומדים לצידכם.
נובמבר ודצמבר 2015 הם חודשים שיש בהם עוצמה רבה ואינטנסיביות, שימו לב שהכל מתנקז במיוחד לימיים האחרונים של חודש דצמבר 2015.

 

עבודה וקריירה:
תוכלו להתקדם ולייצב את מעמדכם. פרויקטים או מיזמים שהמתינו על המדף יכולים להתממש השנה. הקפידו לרדת לעומקם של דברים לפני שאתם נכנסים לשותפויות או שיתופי פעולה, אתם עלולים להתאכזב מאנשים מסוימים שברגע האמת יחשפו את פרצופם האמיתי. הימנעו מהחלטות נמהרות במחצית הראשונה של 2016 ושימו לב לפרטים.

 

בית ויחסים:
סאטורן לא יאפשר לשום דבר שלא עובד בתקשורת שלכם להתקיים בשנתיים וחצי הבאות.
אתם מסתבכים עם עצמכם וחושבים שזה מסובך או מורכב מדי עבורכם לפענח את האהבה האמיתית של בני הזוג שלכם. התהליך שאתם חווים ישפיע עם אותו חלק באישיות שלכם, שאינו מוכן להתמודד עם עימותים ויהיה עליכם להבין שזה בסדר שלצד השני יש דעה שונה. 

תנו לעצמכם לחרוג ממגבלות שאתם שמים ביחסים.
לפנויים, לקראת סוף 2016 יהיו שינויים בחיי האהבה שלכם ותוכלו לקבל פרספקטיבה טובה יותר בנוגע לעתיד.

 

כספים:
השנה תהיה יציבה מבחינה פיננסית וזאת לאחר שעשיתם ויתורים בכדי לאזן את התקציב שלכם. שנת 2016 מבטיחה הזדמנויות טובות להשקעה ותוכלו לקבל החלטות לטווח ארוך. זה זמן לקבל החלטות פיננסיות נבונות שתוכלו לקצור את היתרונות שלהן במשך השנים הבאות.

 

 

 

עקרב
סאטורן סיים את הנסיגה שלו במזלכם וכעת אתם באמת מוכנים להמשיך הלאה. אתם מוכנים להמריא למקומות חדשים ומרגשים והאמון שלכם בחיים, באנשים ובעצמכם מתחזק.
השנה החדשה טומנת בתוכה הבטחות חדשות ותובנות רבות בנוגע לחייכם. תוכלו להשתחרר ממצבים שליוו אתכם בשנים האחרונות ואפיקים חדשים ואפשרויות ילוו את חייכם האישיים והמקצועיים. רמות האנרגיה תהיינה גבוהות ויש לכם את היכולת להשיג דברים חדשים לחייכם.
יהיה נכון להתבונן על כמה פרויקטים שצורכים מכם יותר מדי משאבים וזמן ואולי לשנות בהם משהו. לקראת המחצית השנייה של 2016 יהיה עליכם להיות ערניים למצבים סביבכם כיוון שאלו ישפיעו על השאיפות שלכם בהמשך. היו נועזים, התמודדו עם המכשולים שמגיעים ושמרו על קור רוח. אתם במסע בו אתם ממציאים את עצמכם מחדש. יהיה עליכם לגעת בכל תחום בחייכם בו נדרש שיפור ולהשתחרר מדברים שפשוט לא עובדים עבורכם. אולי בהתחלה השינויים הללו ירתיעו, אבל בהמשך תגלו עד כמה אתם מאושרים יותר בזכותם. תצטרכו להגדיר את סדרי העדיפויות שלכם ולפעול בהתאם, תוך הקפדה על שמירת האיזון בין חייכם האישיים והמקצועיים.

 

עבודה וקריירה:
הגיע הזמן שתראו לכולם מי אתם. השנה תהיו מסוגלים להתמודד עם עמיתים בעמדות מפתח. אמצו גישה אופטימית בכל הפרויקטים שאתם מטפלים בהם. המחויבות שלהם תבלוט לעין והטיפול שלכם במכשולים שעולים יוכיחו מעל לכל ספק שדעתם החיובית של הממונים עליכם מוצדקת.
כדאי השנה לשפר את הידע שלכם ואת המיומנויות שלכם. זהו זמן טוב לחשוב על לימודים או לקחת על עצמכם משימות חדשות בעבודה. התמידו והאמינו בעצמכם, בכישרונות ובידע שלכם.אתם ממוקדים בשאיפות והמטרות שלכם לטווח ארוך. ההצלחה וההכרה שהחלו בסוף שנת 2014 יעלו שלב. חברים ועמיתים יופיעו כדי לפתוח את הדלתות הדרושות כך שתוכלו לקחת את החלומות שלכם לשלב הבא. נצלו את ההזדמנויות ולכו על זה עם כל הלב והנשמה.  למעשה, סוף שנת 2015 ורוב שנת 2016 זה זמן שיא מבחינת הקריירה שלכם. זה יכול להרגיש קצת לחוץ בזמנים שאתם מנסים לקחת על עצמכם מטרות רבות בבת אחת. יש לכם שאיפות ומטרות רבות, אך הזכירו לעצמכם שגם רומא לא נבנתה ביום אחד. סבלנות היא המפתח להצלחה. אתם בונים את הדבר הבא, וכל הזמן והמאמץ הדרוש כדי ליצור משהו בר-קיימא לטווח הארוך ישתלם בסופו של דבר.

 

בית ויחסים:
היו עקביים בגישה שלכם כלפי בני הזוג. אל תתעסקו עם עניינים של מה בכך שעלולים לפגום במערכת היחסים שלכם. זו שנה שיתכנו בה אירועים פתאומיים שעשויים לשנות דרככם בחיי האהבה במובן החיובי.
לפנויים, השנה תוכלו למצוא אהבה אמיתית. אוקטובר ונובמבר 2015 מבטיחים מפגשים עם אנשים נעימים.

כספים:

בשנה הקרובה יהיה לכם יותר קל ממה שאתם מצפים. תוכלו להגדיל את ההכנסות ולהתמודד עם מכשולים בקלות רבה. באמצע השנה יהיה עליכם להעריך מחדש של התקציב ואת המהלכים הפיננסיים שלכם. היו מוכנים לבצע שינויים כדי ליצור יציבות במצבכם הכלכלי. יתכנו הוצאות על אירועים משמחים בבית, היו מוכנים להתמודד עם זה.

 

 

 

קשת
המיקוד השנה יהיה על התפתחות אישית שלכם. קיים דחף להתקדם ולפעול בדרך שתועיל לכם גם בטווח הארוך. תוכלו לקבל פרספקטיבה טובה על חייכם ולטפל במצבים בדרך בוגרת יותר. סאטורן ישהה במזלכם עד שנת 2017 וישפיע על כל תחום בחייכם ותצטרכו לאמץ אחריות ומחויבות, והקריירה, מערכות היחסים ונקודת המבט על העולם יושפעו מכך. מדובר בתהליך משמעותי, אתם משילים מעצמכם שכבות על גבי שכבות וממציאים את עצמכם מחדש, התהליך הזה דורש מכם גם לפתח גישה חדשה לחיים ולאהבה. תנו לעצמכם זמן לגדול. זו שנה של קבלת החלטות חשובות לגבי חלק מהיחסים שבהם אתם מעורבים. אל תהססו לנתק  קשרים שאינם משרתים אתכם או שמונעים מכם חופש, עצמאות וצמיחה.
פחדים והיסוסים שליוו אתכם בשנים האחרונות מפנים את מקומם לחלומות ותוכניות בקנה מידה גדול וכבר בסוף שנת 2016 תוכלו  לראות פירות למאמצים שלכם.

ליקוי החמה היום, 13 בספטמבר 2015, יאיץ גם הוא את ההצלחה שלכם בדרכים מעניינות ובלתי צפויות ותרגישו בהשפעה הזו  עד לחודש מרץ 2016.

עבודה וקריירה:
תחום העבודה תופס מקום חשוב השנה. תוכלו להתקדם באומץ, במרץ ובקצב מהיר יותר, ולהתמודד עבודה רבה. זה יאפשר לכם לחזק את מעמדכם במקום העבודה. אתם צריכים ללמוד לבודד את עצמכם מן הלחץ והמתח בעבודה ולא לתת לעצמכם להשפיע על חייכם האישיים.סאטורן במזלכם כדי להבטיח שאתם מביאים אל חייכם לא פחות מאשר את הטוב והאיכותי ביותר. תוכלו לקחת סיכונים גדולים יותר בידיעה שהכל יהיה בסדר. כמובן שסאטורן במזלכם יגרום לכם לשקול כל מהלך לעומק ולהיות קצת יותר זהירים ממה שאתם בדרך כלל.

 

בית ויחסים:
הרכושנות והרגישות הרבה עלולים להוות מכשול עיקרי לכל סוג של התפתחויות. שוחחו באופן גלוי עם בני הזוג ושחררו את כל מתחים שעלולים לזחול לתוך מערכת היחסים שלכם. באמצע 2016 ניתן יהיה לראות שינוי בנקודת המבט שלכם על אהבה. אלו מכם שאינם מרוצים ממערכת היחסים בה הם נמצאים יוכלו למצוא זוגיות חדשה. סוף 2016 תוכלו לפענח את הקשר שלכם בזווית חדשה. נועו קדימה עם אמון מחודש בחיים ואל תתנו לדפוסים ישנים לצוץ מחדש ביחסים.

כספים:
מסוף נובמבר ובמהלך דצמבר 2015, קימות תושייה, יצירתיות ומעשיות שיכולות לשפר את המצב הפיננסי.ניתן יהיה לעמוד בשאיפות הכלכליות שלכם השנה, אבל חשוב להקפיד על ההוצאות שלכם. באמצע שנת 2016 יהיה עליכם לארגן מחדש את התוכניות הפיננסיות שלכם ולקבל החלטות חשובות.

 

 

 

גדי
אתם מוותרים על הניסיון לשנות את העולם ובמקום זה אתם עובדים על שינוי בעצמכם ועל התאמה והסתגלות למה שיש.זו תחילתו של תהליך שיש בו צמיחה אישית וחיבור טוב יותר לעצמכם.שנת 2016 היא שנה שיש בה הזדמנויות להגדיר מחדש את המטרות והאידיאלים של חייכם. חשוב מאוד שתחזקו את עצמכם מבחינה נפשית כדי שיהיה לכם קל יותר השיג את השאיפות שלכם.
יתכנו אי הבנות עם עמיתים בעבודה, שעשויות לרדוף אתכם במשך זמן. היו מוכנים לשים השנה את הגבולות הנדרשים כאשר אתם צריכים לעשות זאת. סאטורן, שליט המזל שלכם, שהה בשנתיים האחרונות במזל עקרב ואתם למדתם שיעור על רגשות עמוקים, כיצד לשחרר ולהפגין תושייה. השקעתם כמות עצומה של אנרגיה במטרות החיים שלכם, בקריירה ובמחויבויות לטווח הארוך. כעת, עם מעברו למזל קשת, אתם מוכנים  להשקיע יותר בעצמכם. מצאו דרכים בריאות לשחרר לחץ, טפחו ועודדו את עצמכם.

 

 עבודה וקריירה:
אתם מוכנים לקחת על עצמכם רמה חדשה של אחריות ולהתקדם לעמדות ניהוליות ועד סוף 2015 תרגישו הרבה יותר בטוחים בנתיב הקריירה שלכם ויהיה לכם תכנון בטוח יותר לטווח הארוך. בשנת 2016, הקריירה שלכם עדיין תדרוש מאמץ ורק מחויבות תביא אתכם לגבהים חדשים.
תכנון נכון יכול למנוע סחבת. בכל פרויקט שאתם עוסקים השנה נסו להתבונן קדימה ולהבין כיצד הוא יכול לתרום בהמשך הקריירה שלכם. התקדמו צעד אחר צעד על בסיס מוצק ואתם תגיעו ליעד עד סוף שנת 2016.

בית ויחסים:
שנת 2016 מבטיחה תקוות חדשות, תובנות חדשות ואפיקים חדשים בחיי האהבה שלכם. הכל מתרחש במהירות, ולכן עליכם להיות ערניים. אתם לומדים עד כמה זה חשוב לתת לעצמכם את הזמן כדי להטעין ולהתחדש מבחינה רגשית. אתם גם מודעים יותר מתמיד עד כמה זמן איכות נחוץ במערכות היחסים שלכם. אל תגבילו את עצמכם יותר מדי, תנו לרגשות שלכם לבוא לידי ביטוי. נסו לשמור את מערכות היחסים רגועות ככל האפשר. שקיפות יכולה לפתור הרבה בעיות בינאישיות.

כספים:
שנת 2016 מאתגרת בכל הנוגע לניהול הכספים שלכם. בתקופות בהן אתם נשלטים על ידי הרגשות שלכם היו זהירים בהתמודדות שלכם עם כספים. בדקו מדי פעם את ההוצאות שלכם ואם צריך לתעדף הוצאות מסוימות עשו זאת. זו שנה לבנות את העתיד הכלכלי טוב יותר עבורכם. תהיה זרימה של כספים שתאפשר לכם לחסוך למען העתיד.


דלי
יש לכם כעת יסודות חזקים ותשתית שיכולה להוות בסיס מצוין לקריירה שלכם ואתם ממשיכים להתקדם לעבר סמכות רחבה יותר. אם יש תפקיד שחשבתם עליו, השנה תוכלו להתקרב אל המטרות שלכם. שנת 2016 תהיה טובה בכל הקשור לחיים החברתיים שלכם והגישה הדיפלומטית שלכם תעזור לכם כאשר הדברים ישתבשו סביבכם. התחום החברתי יתפוס חלק חשוב השנה ותגיעו לתובנות שיביאו לשינויים במעגלים החברתיים ובכלל בחייכם. עם זאת,
יהיה עליכם להקפיד כאשר אתם לוקחים על עצמכם משימות או חותמים על חוזים חדשים ולרדת לפרטים עד שתהיו בטוחים שאתם מבינים הכל. שימו לב והיזהרו במיוחד מהונאות ורמאים. תצטרכו להיות מאופקים, להקפיד שמריבות או הנטייה להתווכח לא יסבכו אתכם בצרות לא רצויות. אתם מקבלים הזדמנות טובה להתנתק מיחסים שלא משרתים אתכם, וגם אם יהיה עליכם לקבל החלטות כואבות אתם תבינו את טיבן בטווח הארוך.
ליקוי החמה במרץ 2016
עלול לגרום לכך שמשהו שחשבתם שאין לכם סיכוי איתו יצוץ כשאתם הכי פחות מצפים לזה. הליקוי באמת יכול להראות לכם מה אתם יכולים לעשות עם זה כדי להפוך את לדבר הנכון ביותר עבורכם.

עבודה וקריירה:
תוכלו להתקדם ללא מעצורים. סאטורן ישפיע על המטרות לטווח ארוך, על הרצונות והחלומות עד שנת 2017, כך שיש לכם מספיק זמן ומרחב ליישם תוכניות ולהפוך אותן למציאות. אל תהססו להעז ולחלום בגדול השנה. תוכלו להמשיך בעבודות או מיזמים שהתחלתם בהם בשנה שעברה. זו תהיה שנה חיובית מאוד גם ליוזמות ולהתחלת פרויקטים חדשים וקיימת מוטיבציה רבה שתעזור לכם להתקדם השנה. במחצית 2016 תוכלו לראות גמול לעשייה שלכם. מיומנות הדיפלומטיה שלכם יעזרו לכם להתמודד עם אנשים בתחום העבודה שלכם.

 

בית ויחסים:
יחסים קיימים יכולים ליהנות מיותר פתיחות וכנות. סביב סוף 2016 יהיה עליכם לקבל החלטות חשובות בנוגע לחיי האהבה שלכם והעתיד. בסוף נובמבר 2015 תוכלו לקבל החלטות משותפות חשובות בנוגע לחיזוק ולהעמקת יחסים.

 

כספים:
אתם מתקדמים לכיוון היעדים הפיננסיים שלכם יותר בלהט מאשר בעבר. באמצע 2016 יתכנו הוצאות לא צפויות, אך חשיבה רצינית ומאמץ נחוש יביאו אתכם בחזרה למסלול הנכון. השתמשו בכספים שלכם בחוכמה לאירוע משמח, לשיפוץ הבית, או משהו אחר הקשור באורח חייכם. זרימה כספית טובה צפויה לקראת סוף שנת 2016. הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות כאשר אתם נכנסים לעסקות פיננסיות. תעדפו את ההוצאות שלכם כדי להיות בטוחים שהדברים נמצאים תחת שליטה.

 

דגים
השנה תוכלו לקבל כמה החלטות משמעותיות לגבי הביטחון העתידי שלכם ובנוגע למטרות שלכם. הגיע הזמן שתתחילו לחשוב על עצמכם ועל הצרכים שלכם. הגבלות מסוימות שעוצרות אתכם מלהביע את עצמכם תיעלמנה השנה. היות מוכנים לקבל החלטות קשות שאולי לא כולם יהיו מרוצים מהן.  תוכלו לבצע כמה מהלכים מעשיים חיוביים במהלך השנה אך אל תתנו לאנשים סביבכם לגרור אתכם למצבים שאינם מתאימים לכם. היזהרו גם מחברים שמטעים אתכם ומסחטנות רגשית. הזדמנויות חדשות ובלתי צפויות נמצאות בכל מקום, ודלתות יפתחו עבורכם באורח פלא. בחלק מהזמן אתם עשויים להרגיש מבולבלים מאוד, כאילו אתם נמשכים לאין ספור כיוונים, אבל אם תשמרו על מיקוד במה שחשוב באמת תוכלו להתקדם הלאה. ההתמדה משתלמת אל תתנו לשום דבר להסיח את דעתכם.מקור להקלה השנה יהיה היצירתיות שלכם. מוסיקה, אמנות, כתיבה, כל צורה או דרך לביטוי תעזור לכם להרגיש הרבה יותר רגועים.

 

עבודה וקריירה:
תוכלו לקדם את תחום הקריירה ולהתקדם לעבר המטרות שלכם. תוכלו לדחוף ולהשיג הרבה מעבר למה שאתם חושבים שהוא אפשרי. זה ידרוש מסירות עקביות ומאמצים בלתי נלאים אבל הגמול יהיה שווה את המאמץ. גם בשנים הקרובות יהיה עליכם לדחוף את עצמכם אבל התוצאה תגרום לכם לגאווה גדולה. אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם שאתם מבולבלים או פנטזיונרים. תוכלו גם למצוא בקלות שותפים ותומכים שיעזרו לכם להגשים את החזון שלכם ושיטפלו בדברים שלכם קשה איתם יותר, כמו טיפול בפרטים והתמודדות עם האתגרים היומיומיים.אל תבזבזו זמן ותקווה כאשר הדברים משתבשים. הימנעו מהסקת מסקנות שגויות והמשיכו לנוע קדימה. בהירות ופרספקטיבה נכונה תהיינה מילות מפתח לצמיחה בריאה בתחום הקריירה. השנה תביא אתכם לאור הזרקורים ותוכלו לצבור פופולאריות רבה בתחום המקצועי. עם זאת, מומלץ להיות זהירים באמצע שנת 2016, בעיות צצות ויהיה עליכם להקשיב למצפון הפנימי ולא לעצות מסביבכם.

 

בית ויחסים:
ליקוי החמה היום, 13 בספטמבר 2015 ישפיע על שותפויות. זה זמן בו תוכלו להיכנס למערכת יחסים חדשה ורצינית או להתחייב ביחסים קיימים. השיפור יבוא לידי ביטוי בין ספטמבר למרץ 2016.תקשורת נכונה והבנה יעשו פלאים במערכות היחסים שלכם. כאשר עולות בעיות היו אמיצים מספיק לדבר על הדברים עם בני הזוג כדי לנקות את הערפל.
אם אתם פנויים, באוקטובר 2015 יהיה עליכם לשים לב לאותם מקומות בהם אתם עושים אידיאליזציה או חיים בפנטזיה. הישארו מקורקעים ומפוכחים, ואל תתמכרו לחלומות רומנטיים. זכרו שיחסים הם דינאמיים וישנם מצבים מגוונים שיכולים לעיתים גם לאתגר.
מאמצע שנת 2016 אהבה יכולה להגיע באמצעות חברים. אל תגדירו יעדים בלתי ניתנים להשגה בחיי האהבה שלכם, במקום זה התמקדו בדברים הפשוטים ותיהנו.

 

כספים:
תהיינה הזדמנויות להגדיל את ההכנסות ואתם גם לומדים לרסן את ההוצאות שלכם. התרחקו מהוצאות מיותרות, במיוחד במחצית הראשונה של שנת 2016, קיים פיתוי להיכנס למהלכים פיננסיים מיותרים. היו שקולים מבחינה כספית, יתכן שתצטרכו להשתמש בחסכונות באופן בלתי צפוי באוקטובר 2015.

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות