תחזית אסטרולוגית שבועית 20.11.2015-26.11.2015

מחבר: טובה ספרא


אלה ימים של חשיבה, יהיו כאלה שירגישו שהם מעודדים, שמחים עם תקווה ואילו האחרים יראו את חצי הכוס הריקה. הכוכבים סאטורן - נפטון בפעולה גורמים לראייה חדה וברורה יותר, חלקכם ירגישו שהם שוקעים למטה, אבל אל תתנו לזה לגרום לדפרסיה. זה הזמן לבחון דברים בדקדקנות ולאפשר לחלומות להיות מעשיים יותר. כדאי לבדוק את הניירת שאתם אמורים להגיש, יתכנו טעויות או חוסר הבנה. דברים שווים בדיקה נוספת ומומלץ להמתין עד אחרי התאריך 26.11, כך גם עם תוכניות לנסיעה.

כוכב מרקורי ניכנס למזל קשת. המחשבה פתוחה יותר, אפשר לתת לרעיונות מקום רחב יותר, להגיע למקומות חדשים גם נפשית וגם פיזית.

היום ומחר, 20.11-21.11 קיימים עומק ואינטנסיביות ביחסים שגורמים להתמודדות בדרך אחרת עם מה שיש. מדובר בסוג של תובענות ועקשנות שיכולים לפעמים להביא  לשינוי בדרך מעייפת. מאבקי כוח אופייניים בימים האלה, אבל אינכם מתחמקים מהתמודדות אם לדעתכם תהיה לעימות הזה תמורה כדאית. כל הנוגע למערכות יחסים בימים אלה יש ביניכם שיבינו שמיצו את הקשר וימשיכו לדרכם, ויש כאלה שיגלו הבנות חדשות לבעיות ישנות ויחוו התחדשות במערכת היחסים.

השמש עוברת למזל קשת בתאריך 22.11,  זו תקופה שיש בה השראה, כניסה לרצועת זמן הפותחת אופקים חדשים. הקשת מביא איתו אור בתוך החשיכה, ובקרוב זה גם יגיע באמצעות נרות החנוכה. הקשת הוא  סקרן, אינטואיטיבי, אימפולסיבי, הרפתקן, רואה את התמונה בגדול, מעדיף לראות את היער ולא את העצים. הוא מביא עימו את הצורך בידע רוחני, חיפוש אחר תשובות, חיפוש אחר משמעות ומסייע ללמוד מהם סדרי העדיפויות שלנו. באמצעות הקשת אנו מקבלים אנרגיה מהיקום ומצליחים להתגבר על המהמורות בדרך.

בתאריך 23.11 ישנם ריגושים, שמביאים איתם שינויים לחייכם, בעיקר במערכות יחסים. קיימת התלהבות, אבל היא קצרת טווח, כך שגם אם אתם חווים ריגוש בהיכרות חדשה לא בטוח שתרגישו כך בהמשך, אלא אם במפה האישית יש כוכב משמעותי שמשפיע על עתידכם. הצורך בשינוי קיים, אבל זה משהו שמרגישים כאן ועכשיו. זה יום המתאים לפעילות שמעוררת עניין אחר בתוך השגרה.

בתאריך 25.11 תתחיל השפעת הנפטון על מרקורי, כוכב התקשורת וזה ייצור מצבים מביכים, לא ברורים שאינם עוזרים לפתרון בעיות. בין הימים 25.11-26.11, כאשר גם סאטורן יהיה בתמונה יתכן קושי קומוניקטיבי, בעיקר בגלל המבוכה הכרוכה בהתפכחות כזו שתורגש בכל המישורים. זה זמן שהונאות נחשפות.

מופע הירח המלא בתאריך 26.11 מושפע מהמנעד שבין סאטורן-נפטון ומחדד את המצב הדפלציוני. כוכב נפטון הוא סמל הדמיון שמציג את האמת שאנו רוצים להאמין בה, כוכב סאטורן הוא זה שמסמל את המציאות. כאשר שני אלה נפגשים, האשליות נעלמות! אין זה מצב נוח, אבל היתרון הוא שזה מביא כל אחד לפגוש את המציאות.

נושא המשפחה יהיה חזק, נושאים הקשורים בעבר צפים ועולים (סאטורן),  בשעה שיש כאלה שלא איכפת להם מה מציגה המציאות (נפטון). השילוב הזה מעלה נושאים שחשבנו שכבר פתרנו. המבוכה תורגש במהלך השבוע ומומלץ להיעזר בהומור כדי לעבור את אי הנוחות בסבלנות בימים האלה.

אצלנו הכוננות נמשכת, בימים הקרובים 18.11-21.11, כוכב מרס יפעיל את נקודת ליקוי הלבנה האדום. שימרו על עצמכם.|

זמני הירח הבטל השבוע:

יום שבת 21.11 הירח בטל משעה 15:21 עד שעה 17:12 אחה"צ.

יום ראשון 22.11 הירח בטל משעה 21:17 עד למחרת בשעה 18:25 בערב.

יום רביעי 25.11 הירח בטל משעה 03:22לפנות בוקר עד שעה 19:15 בערב.

יום שישי 27.11 הירח בטל משעה 05:34 לפנות בוקר עד שעה 21:26 בלילה.

כלכלה ושווקים.

השבוע כוכב וונוס מדליק את המבנה אורנוס פלוטו וישפיע על ההתנהלות בשווקים, אבל לא כמו מארס שיגיע בתחילת דצמבר למעלות הרגישות.

גם לתהליך של סאטורן-נפטון בימים 25-26.11 תהיה השפעה על השווקים. יתכן שזה יורגש מיד (בארה"ב בסוף שבוע הבא חג ההודיה), או מתחילת השבוע ה- 29.11.
התהליך הזה יביא לאי שקט וההמלצה היא להיות זהירים. מיתון הוא בעיה גדולה לכלכלת העולם הקפיטליסטי. יתכן שסאטורן-נפטון יקשו על המאמצים של הבנקים המרכזיים לגרום אינפלציה. המחירים צפויים לרדת ולגרום לגירעונות במדינות שונות ולהכביד יותר.

זכרו שמבנה הכוכבים הזה היה בשנים 2007-2008 ופגע בארצות הברית במחירי הנדל"ן. האם עכשיו יגיע רגע האמת ונדע האם אכן עשו שם את הנדרש בתחום הפיננסי, כדי למנוע מהמצב הזה לחזור שוב?

אלה ימים של מבוכה. המבנה הזה עוזר להתפכח, להבין את מגמת ההאטה שמתפתחת בשווקים. זה יוצר מצבי דאגה. סין כבר נמצאת בגלישה עדינה לכיוון התחתון, אירופה  תמשיך להתמודד עם בעיות בגלל גלי ההגירה העצומים.

גם כלכלת דרום אמריקה מאכזבת.

למעשה מה  שיקרה בעולם הכלכלי תלוי במדיניות מדינות רבות.

האירו כבר נמצא בבעיה, יש המאמץ לשמור על מעמדו, אבל יש לו קושי להתמודד מול הדולר. הניסיון לשדר עסקים רגיל, נשחק בהדרגה. בחודש אפריל 2016 הניסיונות לשמור על מקומו בהגנות מלאכותיות יכשלו והכוכבים יפעילו את הציר 1-7 (יש הרבה "פעולות" לא כשרות מאחורי הקלעים עם 6-12, לדוגמא, ניסיון לשלוט על המסחר אירו).

המציאות החדשה של אירופה ומסגרת האיחוד האירופי:

לצערנו הרב, כמו שאמר ריש לקיש ( מדרש רבא איכה) "כשפורענות באה לעולם אין מרגיש בה תחילה אלא יעקב". הפיגוע הקשה ביום שישי ה-13.11.15 טלטל את אירופה והעולם. ההתמודדות והכרזת המלחמה של הנשיא הולנד מעיד עד כמה  הצרפתים נפגעו ואולי גם הבינו מה המשמעות של טרור.

פניתי לבחון את מפת האיחוד האירופי (מסמך מסטריך מתאריך 1.11.1993). הטלטלה שאירופה עוברת מאז יום שישי ה-13.11.15, אז כוכב מארס, אל המלחמה, היה על נקודת האפס בקרדינאל, מעלה המשפיעה על העולם, עם אורנוס על ציר 1-7 שמביא אותם להבנה שהמציאות הנוכחית אינה רלוונטית יותר ועליהם לחשוב על הכל מחדש, לשנות ומומלץ שזה יעשה עם "ראש פתוח". עליהם לבחון מחדש את מדיניות הגבולות הפתוחים, את שיטפון הפליטים שהם מוכנים לקלוט. יהיה עליהם להבין שאם לא יפתחו את כל ההסכמים שיש בהם הכלה ושמירה על שוויון האזרחים, החיים שם לא ימשכו כרגיל.
אנו נשמע, או ניראה, שיש ניסיון מצידם להראות לעולם הגדול שהם משתלטים על המצב (4-10), שהחיים כביכול ממשיכים כרגיל, אבל בפועל הכוכבים מציגים שיש ניגוד ברור בין ההתנהלות של הממשלות באירופה, החברות באיחוד האירופי, ובין המציאות המתרחשת בארצותיהם.

אנו שומעים על כך שבאירופה רוצים לקלוט את הפליטים ממקום של הבנה לאומללות שלהם, אבל האשליה  שזה אפשרי מתנפצת! בין האנשים שמגיעים, שרובם תמימים בכוונתם ורוצים לחיות בלי פחד ממלחמות, "מתגנבים" גם אנשים שהכוונות שלהם הן לפגוע ולהרוג, לגרום אומללות ולכאוס בעולם. הם רוצים חליפות איסלמית גם באירופה.

הכוכבים שנמצאים על ציר 1-7 מציגים תמונה לא פשוטה לאורך זמן. הבעיה היא שהממשלות וההנהגה ינסו להרגיע את האזרחים וזה בסדר, אבל לשמור על המבנה הקיים, להמשיך במדיניות הגבולות הפתוחים, לקבל את המהגרים החדשים, אז הם יגלו שהרצון הטוב לא עובד, אין אפשרות להמשיך הלאה כאילו הכל בסדר. "התקינות הפוליטית" שבה נוקטות הממשלות באירופה,  היא למעשה הבעיה. זו התנהלות על בסיס של "כאילו", מה  שיביא אותם פעם אחר פעם להיות "מופתעים", ללמוד פעם אחר פעם שלמעשה הם לא  הכינו את הכלים הנכונים להתמודד עם הקיצוניות הדתית שהתפרצה באלימות קשה כבר כמה פעמים בשנתיים - שלוש האחרונות. עד לאחרונה הם הציגו אותה כבעיה קטנה
(כירון 6-12) לכן גם לא זוהתה באמת וגם לא טופלה.

במהלך השנתיים הקרובות יבינו שהבעיה גדולה הרבה יותר ממה שרצו להאמין, אבל הם לא יוכלו להתלונן שהכתובת לא הייתה על הקיר. האירופאים ומנהיגיהם העדיפו את "מדיניות בת יענה", ונתנו שמות שונים לטרוריסטים שפגעו בבלגיה במוזיאון היהודי, בצרפת בבית הספר בטולוז, במיני מרקט "כשר" ובעיתון הסאטירי "שרלי הבדו" ועוד. הפחד לקרוא לתופעה בשמה האמיתי, טרור איסלמי!

נכון שהחיים צריכים להמשך, אבל קל לראות שיש ניגוד בין מה שקורה בטווח הקצר ובין המציאות שדורשת מההנהגות עבודה רצינית לטווח ארוך. כלומר לטפל בבעיה מהשורש.

הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, בהורוסקופ של האיחוד, מספרים לנו שאירופה תמשיך להתעלם מהבעיות, להכיל, כדי לאפשר את החיים הטובים. אי הוודאות תמשיך וגם אם יחשבו שהבעיה נפתרה, בעזרת כמה פעולות צבאיות שיעשו, זה יתברר בהמשך כעוד טעות. הבעיה תמשיך להיות נוכחת.

רק במהלך 2017 בהדרגה, עם כוכבים על ציר 4-10, יבינו שם שהם נדרשים לשינויים משמעותיים. אני יכולה לחשוב על הבחירות הצפויות כגורם בכמה מדינות אירופה (צפויות בחירות בצרפת וגרמניה) שההתפתחויות המתרחשות במהלך החודשים האחרונים יחזקו שם את מפלגות הימין והבחירה שלהם תהיה להגדיר את החוקים מחדש, להציב כללים חדשים כדי לדעת מי מאלה שרוצים לגור במדינות המערביות שייך ומי אינו שייך. המהגרים החדשים, יצטרכו להוכיח שייכות, שפה, נאמנות, להבין שעליהם באמת להשתלב ולא לחיות מנותקים בשכונות סגורות עם חוקי השריעה. מי שלא יעמוד בדרישות האלה ויציית לחוקים החדשים ימצא את עצמו מחוץ לגבולות אותה המדינה.

להלן, כמה קטעים לתזכורת מרשימות שנכתבו כאן בעבר, על המצב באירופה.
ברשימה מתאריך 2.5.2014 על האיחוד האירופי
נכתב:
"התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים שיושבים על השולחן (4-10)... המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה... אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר... "

 

ברשימה מתאריך 25.09.2015 נכתב:
"... ההורוסקופ של
אמנת שנג) שנכנס לתוקף ב-26.3.1995), אמנה שנועדה לפתוח את הגבולות בין מדינות אירופה (בריטניה לא בפנים!) - ההסכמים האלה עכשיו במבחן. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7 מציג בעיה שצריך לנהל, כי אי-אפשר לפתור אותה... ותלווה אותם לאורך השנה הקרובה. נפטון על ציר 1-7 גם הוא מלווה אותם עכשיו וממשיך לאורך ,2016 בעיה שנמרחת בלי אפשרות לגבש שיתופי פעולה. כירון על ציר 2-8 לאורך החודשים הבאים, מציג פגיעות, אלימות, מצבים שיש בהם ניסיון להתגונן, אבל הקושי קיים כי כירון אינו צפוי בדרך בה הוא פוגע. בכוחו להכאיב מאוד. כוכב אורנוס על ציר 6-12 יביא את האירופים לחפש דרך לשנות דרכי פעולה, כדי להשתחרר מהבעיה שתתחיל להעיק..."

 

ברשימה מתאריך 28.08.15 נכתב:
"כוכב סאטורן, שיחזור למזל קשת, יוכל להביא את הפתרון. סאטורן, הוא "הגבול",
"המשטרה" ובמרחבי הקשת, המסמל חופש בלי גבולות, הוא יהיה זה שיבנה את הפתרון בעזרת חוקים, גדרות וחומות. המפגשים המדויקים בין סאטורן ונפטון יתרחשו כמה פעמים בין נובמבר 2015 ועד ספטמבר 2016 ויביאו את האירופים להבין שהם נמצאים בצומת שדורשת החלטה אחת.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות