תחזית אסטרולוגית שבועית 29.01.2016-18.02.2016

מחבר: טובה ספרא

הערפל מתפוגג בהדרגה והתקשורת חוזרת להיות בהירה יותר. הימים הקרובים מתקנים קלקולים, אבל קצת לפני המפגש של הכוכבים, סוף שבוע ותחילת השבוע הבא מציגים רצון להשיג את האמת מבלי להתגמש. מידע רב יגיע וחשיפה של פרטים חסויים, עם דרישה להבין למה כך ולא אחרת. הימים 29.01-01.02 יהיו בעלי אופי מניפולטיבי, במטרה להשפיע. השיחות שתנהלו עם חברים, או בני זוג, תהיינה עמוקות. תרצו להבין כל דבר, עם כניסה ל"פינות" שלא חשבתם שתגיעו אליהן ואופי השיחות עלול לעורר וויכוחים וחוסר הסכמה. אלה כוכבים האוצרים בחובם הרבה כעסים, לכן חישבו מראש, אם יש לכם עניין להגיע למצב שלא תהיה לכם שליטה עליו ושתצאו ממנו "חבולים". נסו להימנע ממפגשים שאתם יודעים שאתם עלולים לאבד בהם שליטה. הכוח הוא במילים.

החשיבה תהיה יצירתית יותר ותתאים גם להתפתחות רוחנית. במהלך השבוע תוכלו לסיים תוכניות, להתכוון ולקדם את המטרות הרצויות, גם שיתופי פעולה יצליחו. הגישה הריאלית תאפיין את דרככם החל מהתאריך 02.02 ועד לתאריך 04.02 ותיבנו יסודות יציבים שיעזרו גם לעתידכם. אל תבזבזו את ההזדמנות הזו, הכינו עבודת שטח, או בדקו את הניירת לפני כן ותוכלו לשפר את היעדים שתכננתם.

בתאריך 06.02 מערכות יחסים תהיינה אינטנסיביות עם הרבה משמעויות, עם חושניות ומיניות מוחצנת. ההשפעה תהיה חזקה במיוחד במערכת יחסים אינטימית. לא מומלץ להתחיל קשר ביום כזה, אלא אם אתם מוכנים להתחייבות. עם וונוס-פלוטו אופי הקשר החדש יהיה תובעני מדי. במערכות קיימות, סודות נחשפים ואם יש לכם רצון לדעת מה חושב החבר או החברה שלכם, זה יהיה היום המתאים לשיחה, אבל זכרו שחשיפה אינה תמיד עונה על הציפיות ואתם עלולים לשמוע משהו "מגעיל" או להבדיל, משהו מקסים שיעשיר אתכם בשמחה גדולה. חלק מההתמודדות ביום כזה תעלה את השאלה האם מערכת היחסים חשובה לכם והאם אתם מוכנים להלחם עליה. ענייני כספים במערכת יחסים גם הם עלולים להיות עניין, לטוב ולרע. לא קל יהיה להימנע מוויכוחים אם תגיעו לצומת כזו בשיחה.

חיי האהבה יקבלו תפנית לא צפויה ומרגשת בימים 06-07.02, נסו רק לוודא שאתם נשארים על שביל המציאות ולא מאבדים כיוון.

השבוע שיתחיל בתאריך 07.02 יביא איתו פתיחות מחשבתית, מוכנות לשינויים ואלו ימים חיוביים לעשות בהם משהו מרגש ואחר. הדמיון עשיר ומביא גם סיעור מוחות, שיכול להביא יוזמות מרעננות לפרויקטים גדולים. אלה ימים טובים לאלה מכם העוסקים ביצירתיות, בעיקר אמנות מודרנית.

בה בעת, בתאריך 07.02 האנרגיה תתעורר וכדאי להיזהר מלקיחת סיכונים. הנטייה לאימפולסיביות תאפיין את היום הזה וזה יביא לרצון להתחיל ולסיים תוכניות כאן ועכשיו. זה יום מועד לתאונות, בעיקר מכלים חדים. נסו לשחרר לחצים אם אתם חשים כעס מסיבה כלשהי, צאו לטייל, או היכנסו לחדר כושר כדי לשחרר את המתחים.

מולד הירח בתאריך 08.02 במזל דלי, מביא התחלות חדשות שישפיעו גם על עבודה, בעיקר בתחום הרשתות החברתיות ולשותפויות חדשות שיועילו גם במישורים חברתיים.

זכרו שאנו בתקופה שבה יש ערפל בין האמת והשקר, לא כל דבר שאנו שומעים הוא נכון, התכנים ישפיעו על חיינו לאורך החודשים הקרובים והנטייה היא לצאת לכיכר העיר ולערוף ראשים של אנשים טובים, מילולית ושיפוטית, בלי משפט המבוסס על ראיות, אלא רק בגלל מילים ושמועות שעוברות מפה לאוזן, מהמקלדת לרשת החברתית. מותר לנו להיות חשדניים כשמספרים לנו סיפור, נסו להקשיב לתכנים עם זהירות ומסננת צפופה, הניסיון להשפיע עם מידע מוטעה ומכוון. זה נכון בינינו לבין עצמנו, זה נכון עם חברים טובים, קרובים ורחוקים, זה נכון ברמה הארצית, הפוליטית והכלכלית בארץ ובעולם. המניפולציות יחגגו.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 30.01 הירח בטל משעה 03:35 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 05:50 בבוקר.

יום שלישי 02.02 הירח בטל שעה 02:31 לפנות בוקר עד 07:49 אחה"צ.

יום חמישי 04.02 הירח בטל משעה 11:59 עד שעה 02:44 אחר חצות.

יום שבת 06.02 הירח בטל משעה 17:49 אחה"צ עד למחרת  בשעה 07:58  בבוקר.

יום שני 08.02 הירח בטל משעה 16:38 עד למחרת בשעה 10:31 בבוקר.

יום חמישי 11.02 הירח בטל משעה 06:23 בבוקר עד 11:54 לפני הצהרים.

יום שבת 13.02 הירח בטל משעה 12:31 עד 13:35.בצהרים.

יום שני 15.02 הירח בטל משעה 12:52 עד שעה 16:34 אחה"צ.  

יום רביעי 17.02 הירח בטל משעה 18:35 עד 21:23 בלילה.


כלכלה ושווקים:

שינויים במגמות הכוכבים משפיעים על השוק ובתאריך 26.01, כשכוכב מרקורי נעצר  לפני שחזר להתקדם, שוב חוו השווקים טלטלה גדולה. בתאריכים 29.01 -01.02 מרקורי, החוזר על עקבותיו, יפגוש שוב את אורנוס ופלוטו, ויתרגם את המעבר עם מידע שתהיה לו השפעה על השווקים. כל השבוע עד לתאריך 09.02 יש מבני כוכבים שימשיכו להשפיע על השווקים.

אנחנו לפני דוחות שאמורים להופיע סביב  התאריך 04.02 שישפיעו עד ל- 07.02.

ה- 05.02 הוא יום שבו יעסקו בערך הכסף ותהיה לזה משמעות.

הכוכבים אורנוס ופלוטו עדיין ברקע, ממשיכים להשפיע על גירעונות של ממשלות ומוסדות פיננסיים, כמו בנקים וגם לזה יש השפעה ישירה, או עקיפה, על השווקים. גם נושאים הקשורים למיסים יעלו לכותרות.

תחת השפעתם של יופיטר וסאטורן נושא ההגירה באירופה יתחיל להשפיע על מבנה העסקים ולא בדרך חיובית. סאטורן ונפטון ממשיכים להשפיע על החלטות הקשורות לריבית או לאינפלציה והבעיה תהיה עם ערך הכספים, המטבעות, מה שעלול להשפיע על עתודות הכסף בעולם.

אני חוזרת ומזכירה שברצועת הזמן אפריל ומאי 2016, יתכנו סקנדלים הקשורים למוסדות ובנקים, חשיפה של פעולות שאופייה בגידה באזרחים (יתכן שזה יקרה רק בקיץ, אחרי שכוכב מארס יסיים את הנסיגה). ההמלצה היא לשמור על הכסף שלכם ואולי כדאי להתחיל כבר עכשיו.

הכוכבים וליקוי החמה, הצפוי בחודש מרץ 2016,  נמצאים כולם במזלות המשתנים, מה שמציג גמישות ושינויים.

 

אצלנו:

מצבים מפתיעים ימשיכו ללוות את חיינו. הימים בין ה- 05.02-19.02, דורשים זהירות רבה. נמשיך להתמודד עם מצבים שאין להם פיתרון.

נסיגת מארס באפריל 2016:

האנרגיה במפת המדינה מתודלקת מכוכב מארס, אבל לא רק. כוכב מארס משפיע על הדחפים, האימפולסיביות ובמושגים ארציים, זהו אל המלחמה, הממריץ אלימות פיזית ומילולית, מעורר אי שקט בין מדינות ומסלים מעת לעת לעימותים צבאיים גלויים.

השנה, מאמצע חודש מרץ 2016, כוכב מארס יחל להוריד קצב ולהאט עד עצירה ואז יחל בנסיגה מתאריך 17.04.2016. כל זה יקרה כאשר כוכב מארס ישהה במזל קשת ובזמן הנסיגה יחזור למזל עקרב עד לתאריך 30.06.2016. ההשפעה של מארס תורגש גם במהלך יולי, בגלל הקצב של כוכב מארס. לאלה מכם המתכננים פרויקטים חדשים, עסקים, שינוי או כניסה למקום עבודה, מומלץ להמתין לחודש אוגוסט. (כמובן שזו תמונה כוללת וחשוב לבחון בכל החלטה את המפה האישית, כי בעיקרון לא עוצרים את החיים).

הקושי יהיה שכוכב מארס יגיע למזל קשת ויתקרב לכוכב סאטורן, השילוב הזה לא סימפטי. מבנה הכוכבים יביא לכעסים, שיבטאו אותם בקול רם וברור, לצד אגרסיהועימותים בכל המישורים (גם בשנת 2018 כוכב מארס ישהה במזל גדי וייפגש עם סאטורן שיגיע גם הוא לאותו מזל שם נמצא גם פלוטו). המבנה האסטרולוגי הזה קשור לאיומי מלחמה והרבה מדינות יושפעו מהמצב הזה.

הימים בהם הכוכב נעצר הם בדרך כלל הקשים יותר, כך שכבר לקראת סוף חודש מרץ אנו צפויים לשמוע על תאונות דרכים קשות, תאונות עבודה וגם התחזקות של גלי הטרור בכל רחבי העולם, כך גם לקראת סוף הנסיגה בסוף חודש יוני 2016.

בנוסף לעצירת מארס והנסיגה במזל קשת בצמידות לכוכב סאטורן, ליקוי החמה, הצפוי בחודש מרץ, יתקיים במזלות המשתנים, דגים-בתולה, כך שזה יוסיף תבלינים חריפים (לא תמיד בטעמים הרצויים).

בדך כלל מדינת ישראל מושפעת ממעברו של מארס במזלות קשת וגדי. צפויים איומי מלחמה מהשכנים ובכלל במזרח התיכון (לוח הזמנים הרגיש הוא בין 2016-2018). נזכור שברקע יש את השפעת הסאטורן-נפטון, כך שיש הרבה מן הנסתר על הגלוי.
הניסיון מעיד שהראשון שנוקט באלימות ואגרסיביות בזמן הנסיגה עצמה הוא זה שנימצא בעמדת נחיתות, כלומר מפסיד בקרב. כך היה בזמן מלחמת יום כיפור בתאריך 06.10.73, כוכב מארס היה בנסיגה במזל שור ואכן, אחרי שצה"ל התאושש מההפתעה השתנתה המגמה.

בפעמים רבות מלחמות החלו אחרי עצירת מארס, כאילו הצטברות של כעסים ורצון לנקמה "משתחררים". הקמת המדינה ומלחמת השחרור היו אחרי נסיגת כוכב מארס ב- 1948 (מארס היה בנסיגה בינואר-מרץ 1948), מלחמת ששת הימים  1967 (מארס היה בנסיגה באפריל –מאי), יום כיפור בשנת 1973,  כפי שכבר נכתב קודם, המלחמה הייתה בתוך הנסיגה עצמה, מלחמת המפרץ בינואר 1991 הייתה אחרי שמארס היה בנסיגה בין אוקטובר-דצמבר 1990, מלחמת לבנון הראשונה, יוני 1982, המארס היה בנסיגה בחודשים שקדמו למלחמה (מרץ-מאי), מלחמת לבנון השנייה 2006, המלחמה הייתה אחרי שמארס היה בנסיגה בסוף 2005.

אחרי ההינתקות, באוגוסט 2005, המארס היה בנסיגה מאוקטובר עד אמצע דצמבר 2005, "הטפטוף" מרצועת עזה החל בינואר 2006. "עופרת יצוקה" שהחלה ב- 27.12.2008 במטרה להפסיק את מטחי הטילים אחרי שמארס היה בנסיגה בשליש הראשון של 2008. גם "עמוד ענן" שמטרתו הייתה "להרגיע" את מטחי הטילים מרצועת עזה, החל בתאריך 21.11.2012, בשנה שהחלה עם מארס  בנסיגה והמבצע האחרון, "צוק איתן", שהחל בתאריך 08.07.2014, היה גם הוא אחרי שכוכב מארס היה בנסיגה בחלק הראשון של 2014. קיימת אי נוחות כשאנו נפגשים בכוכב מארס בנסיגה, אבל לא תמיד פורצת מלחמה אחרי עצירת מארס, אך המתח קיים לפניו ובמיוחד אחריו. חשוב להבין שעברנו הרבה שנים שכוכב מארס היה בנסיגה ולא פרצה מלחמה, בכל אירוע צריכים להצטרף מבני כוכבים משמעותיים בנוסף לנסיגה שיגיעו לצירים על מפת המדינה.

מבנה הכוכבים בשנה הקרובה ישפיע גם על השווקים. השילוב עם סאטורן, נפטון ויופיטר מציג חשיפות וסקנדלים, ויש להניח שרובם יגיעו אחרי שכוכב מארס יחזור לנתיב ויתקדם.

ברשימות הבאות נוסיף מידע רלוונטי לנסיגת מארס 2016.

אחרי הכותרות שהתפרסמו בתקשורת, בהן צה"ל נתן הערכה להתמודדות צבאית עתידית, מול התגובות אני מביאה תזכורת מרשימה שפורסמה בתאריך 06.11.2015:

" אחרי "הסערה" שעוררו דברי רה"מ והרמטכ"ל על כך שאנו מדינה ש"לעד נחייה על החרב", מי שקורא את מפה האסטרולוגית של המדינה יכול להבין שהם צודקים!
ההורוסקופ של מדינת ישראל, שנולדה בתאריך 14.05.1948 עם הצהרת העצמאות, מכיל את כוכב מארס (המסמל מלחמות) במיקום דומיננטי מאוד במפה ומציג את עם ישראל במדינה שהוא  פעם גיבור ופעם קורבן, מתגונן או תוקף. עדיף ונכון להיות הגיבור, זה שתוקף כדי להתגונן וזו המשמעות של "לחיות על החרב"."

מתוך מודעות למקומנו במזרח התיכון ועכשיו על פי תמונת המצב "התוססת", עדיף שמדינת ישראל תהיה מוכנה. עם כוכב מארס בהורוסקופ של המדינה, הנמצא גם על מעלת המלכות (רוגולוס), ועם כוכב יופיטר הנמצא גם על מעלה חשובה (מעלה הנחשבת מרכז הגלקסיה), עלינו להמשיך ולהאמין ביכולתנו להתמודד, לתקוף ולהתגונן כשיגיע הרגע הנכון.

עוד מחשבות  על התקופה:

מאז ספטמבר 2015 ועד ספטמבר 2016, הניגוד בין הצורך בשליטה (סאטורן) ובין הרצון למוסס גבולות (נפטון) משפיע עלינו ודורש מאיתנו התמודדות בין שני אלה בנדנדה, מה  שמביא לאיבוד שליטה, חוסר הבנת המגבלות, התעלמות מגבולות וסחרחורת. הבעיה שהאירועים אינם מתרחשים בדרך מודעת. זה משפיע על מוסדות ממשלה (שימו לב מה קורה באירופה, הכרזות והחלטות ביחס לשיטפון ההגירה, המשתנות כמעט כל שבוע), על הבנקים המרכזיים, שאינם ברורים במדיניות שלהם ופועלים או מגיבים גם לפי השוק הנמצא בפאניקה.
אנחנו בתוך רצועת זמן שבה הצביעות מקבלת כוח. מוסר וכוח, כבוד ויושר, עטופים בחשדנות וסימני שאלה הם הבסיס לסקנדלים ולפאניקה. השמועות צוברות כוח בלי בסיס ריאלי. גם המשטרה נמצאת בסערה הקשורה למידע שטופל או לא טופל ואחד הקצינים הבכירים יצא וקרא לזה "סערה בכוס מים", שוב הסאטורן (החוק) ונפטון (ערפל וטשטוש).

אנחנו בתקופה שיפוטית, אבל השיפוט אינו תמיד מבוסס על מידע מדויק. הדמיון חוגג עם הרבה מידע שיקרי. זו רצועת זמן שבה הרגשות רצים גבוה וחשדנות מכוונת לכל התנהגות, יותר מאשר מחשבה הגיונית ועדויות מוכחות וזה מסלים לתוך המציאות, ומשפיע על הסגנון ההיסטרי, זה שמביא ל"צייד מכשפות" (אצלנו אלו הכותרות אודות המאבק בין העיתונאים והיועץ המשפטי, על אמת ושקר בפרשת אשכנזי-ברק וגם משפט השדה שעשו לאילנה דיין), אישומי שווא, שמועות והרס מוניטין בלי לחשוב מה המשמעות של "רכילות" הפוגעת בחייהם של אנשים טובים

הבסיס של הכוכבים הוא פחדים (סאטורן) ואובדן אמון באחרים (נפטון. הניואנסים מסובכים בהשוואה למה שהיה בעבר, אחרי שעברנו את הכוכבים אורנוס-פלוטו הבנו כבר שהחוקים משתנים.

התקינות הפוליטית (פוליטיקלי קורקט) היא נושא חברתי מאוד חשוב, אבל משתנה כל הזמן ולכן קשה להיצמד לזה, ורק הזמן ילמד אותנו למי להאמין ואיך להתנהג בדרך ראויה. אנחנו עוברים תקופה לא רגילה. 2016 זו שנה מאתגרת מבחינה חברתית, פוליטית ורוחנית. זכרו שלפנינו חודשים של איבוד שליטה, היסטריה וגם מניפולציות. הקונפליקט בין הסליחה והעונש, הרצון במסקנות (סאטורן) מול הרצון לסלוח (נפטון), יהיו מסקנות ותוצאות למעשים של כולנו וזה כולל את התקשורת המגוונת, הפוליטיקאים, מוליכי דעת קהל כולל אנשי עסקים, יועצי השקעות ובנקאים ולמעשה כל מרכיבי החברה כולה. כדאי שנדע לשמור על ערנות בעת הזו, זה נשמע פשוט, אבל אם רוצים להצליח ברמה האישית כדאי לזכור לשאול את עצמנו האם מה שמשמיעים לנו, תואם את מה שאנחנו שומעים,

"אין שקר נורא יותר מאשר אמת שלא הובנה על ידי שומעיה" (ויליאם ג'יימס)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות