תחזית אסטרולוגית שבועית 20.5.2016-26.05.2016

מחבר: טובה ספרא

מחר, 21.05, קצת לפני חצות יתקיים מופע ירח מלא, במבנה שמציג מאבק על טריטוריה, רצון לגונן או להתגונן מתוך רצון לשמור על השטח שלנו. הנטייה בימים הקרובים היא לקחת את החוק לידיים כדי לשמור על רכוש וזה יכול להביא לסכסוכי שכנים, או ברמה הבינלאומית - מאבקי כוח וסכסוכים על שטחים בין מדינות (רוסיה-אוקראינה?). הירח, הנמצא במזל קשת, "עוזר" להוציא דברים מפרופורציות בלי לשמור על הגבול, לצד חוסר שליטה. האופטימיות צובעת הכל ואולי כדאי לשים לב לא לגלוש או לקחת על עצמכם משימות מעבר ליכולתכם. נסו לנתב את עצמכם בחוכמה.

אלה ימים אנרגטיים במיוחד, המחזקים את הצד הפיזי, אבל עלולים לעורר כעס שיגרום לאובדן שליטה. השילוב של מארס ופלוטו מביא איתו נזקים אלימים וגם אבדות קשות. זה אחד המבנים החזקים, בעל אופי אלים מאוד. רצוי להימנע מעימותים או מאבקים משפטיים. מזג האוויר האישי מתחמם בלי יכולת לשלוט על ההתפתחויות ואנשים ילחמו עד הסוף המר כדי לגונן על האינטרסים שלהם, גם אם זה אמיתי ונכון או שזה נמצא רק בדמיונם הפרוע.

בתאריך 22.05 אי שקט צובר תאוצה במהלך היום, קשה לשמור על שליטה עצמית וכדאי עכשיו, עם עצירת כוכב מרקורי, להניח לאותם דברים שלא דחוף לטפל בהם. התבוננו סביבכם, נסו להבין מה קורה, זה מתח שעלול להסתיים בתאונה, או וויכוח בגלל שלא הייתם מודעים למתרחש. נסו לשמור על ערנות ולחפש נתיב חיובי, ולהרחיק מחייכם חוסר הסכמות שבשלב זה אין להן פתרונות. השקט יגיע לקראת התאריך 28.05.

כוכב מרקורי נעצר בתאריך 22.05 ויתחיל לחזור למסלולו במזל שור. ענייני כסף וערכים יצופו שוב. ניתן להתחיל להבין איפה עשיתם שגיאות ומה ניתן לתקן, את התשובות שהמתנתם להן תוכלו למצוא מתוך התבוננות פנימה, משילוב תחושות הבטן וההיגיון וגם מגורמים חיצוניים.

וונוס עוברת למזל תאומים בתאריך 24.05 ותחשוף רגשות חבויים, אבל עם גישה ריאלית יותר. תרגישו שקל יותר לנהל דיאלוגים או מו"מ. הדחפים המיניים מתעוררים (לא על בסיס רגשי!) ולמדנו כבר שמערכות יחסים הן דבר מורכב שאין בו לוגיקה והמולות בין המארס והוונוס אינה עוזרים לפשרה. המשיכה קיימת, אבל הדרך להתמודד היא לחשוב גם מה יהיה בהמשך ולכן מומלצים שליטה ואיפוק.

המארס יעבור למזל עקרב, בתאריך 27.05, כאשר הוא חוזר על עקבותיו בנסיגה, והאינטנסיביות הרגשית מעוררת את הרגשות העמוקים, האגו חוזר למערכות היחסים, הכל או לא כלום, שחור או לבן. שימו לב באילו מילים ותכנים אתם מבטיחים הבטחות, הצד  השני בדיון לא יקבל את הדברים בקלילות. למזל עקרב, יש זיכרון ארוך, לכן היו בטוחים שאתם בוחרים נכון או מתחייבים למה שנכון לכם או למי שיקר לכם.

מבנה הכוכבים יופיטר וסאטורן נמצא לאורך זמן ברקע ובימים האלה מגיע לדיוק, זה מבנה המסמל חוסר אתיקה, במקום שכוכב יופיטר רוצה להתפתח בלי שום הגבלה, כוכב סאטורן דורש האטה, כדי שהיציבות תישמר בגישה לכל נושא. קיימת הזדמנות להשיג איזון, אבל הדרך להשיג אותו אינה קלה. ההשפעה תורגש בכל המישורים - פיננסית, פוליטית, חברתית, משפטית ודתית. ברמה האישית, המבנה של הכוכבים האלה "עוזר" לדפרסיה, מצבי רוח ותחושה של "כובד", בלי שקיים הסבר למה זה קורה לכם.

החוויה של מבוכה ותחושה של טעויות בניווט תימשך ותגיע לשיא בתאריך 02.06.2016. נסו להבטיח לעצמכם שאכן אתם מבינים מה שאומרים לכם ושהסובבים מבינים את המסרים שלכם.

מצב הכוכבים ממשיך להיות אלים ולכן שימרו על עצמכם בכל מקום שאתם מגיעים אליו.

זמני ירח בטל:

יום שבת 21.05 הירח בטל משעה 14:38 עד 21:48 בלילה.

יום שני 23.05 הירח בטל משעה 18:38 עד למחרת בשעה 08:33 בבוקר.

יום חמישי 26.05 הירח בטל משעה 04:12 לפנות בוקר עד שעה 17:26 אחה"צ.

כלכלה ושווקים:

השווקים ממשיכים להתנהל באופן לא צפוי, אנו עדיין בתוך רצועת זמן שכוכב מרקורי וכוכב מארס בנסיגה. התקשורת לא ברורה, מרקורי בנסיגה מוכר בטריקים ותורם לתגובה בשינויים. מרקורי ייעצר בתאריך 22.05 וישפיע על שינוי מגמה.

בתאריך 26.05 ההיבט בין יופיטר וסאטורן מדויק ומשפיע על הכלכלה והעסקים באירופה, המושפעים מההגירה, הפליטים שמשנים את התמונה החברתית והכלכלית שם.

בתאריך 27.05 כוכב מארס יחזור למזל עקרב וישפיע על מחירי הזהב.

הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה, אילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מאירוע דרמטי. זה היבט שמביא לאמון מול חוסר אמון שמלווים את ההחלטות והשווקים מגיבים למניפולציות. קיימת גניבת דעת ופעילות רבה מאחורי הקלעים, המשפיעה על מה שקורה בשווקים. למעשה עד  שמיבנה הכוכבים יתפוגג בספטמבר, "המשחק" ימשך. ההיבט בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק  בתאריך 17.06. כוחו של נפטון לטשטש או להחביא את מה שהוא מנסה לעשות. נפטון אינו ריאלי במושגים חברתיים ופוליטיים, הוא ערמומי ונעזר בטקטיקות חשאיות ופעילות מאחורי הקלעים והעימות הוא עם כוכב סאטורן, הדורש סדר חברתי ורגולציה (הסדרה) ושמירה על תבניות מאורגנות. השילוב של הכוכבים האלה קשור לשינוי במגמת הריבית או אינפלציה.

דרך אגב, גם הפגיעה בערך הכסף וברזרבות הפיננסיות במדינות רבות יכול להיות פועל יוצא נוסף למגוון ההשפעות שיש לסאטורן ונפטון.

החדשות הטובות הן שאחרי שנעבור את חודש ספטמבר 2016, האמת תצא לאור. הזכרתי זאת ברשימות הקודמות, זה יכול להיות פעולות של בנקים שמתנהלים בדרך מעורפלת וכדומה.

לפנינו רצועת זמן בה לוח הזמנים רגיש יותר. שימו לב לימים - 19.05, 22.05, 27.05, 03.06, 06.06 , 13.06, 17.06 ותמיד כדאי להיות ערניים יום-יומיים לפני ואחרי. בתאריך 29.06 כוכב מארס ייעצר וישנה כיוון, כך שההמלצה לאחוז בהגה עד לתאריך 04.07.

במבנה הכוכבים שבו מרקורי ומארס בנסיגה, "אפריקה ישראל" מנסים שוב להגיע להסדרי חוב. שמענו על חברת "נייס", שהכריזה על עסקת ענק, רכישה בסדר גודל שנשמע מדהים. אם התחילו או הסכימו על כיוון בעת הזו, כשהכוכבים הנוכחיים משפיעים, אני מציירת סימני שאלה גדולים בנוגע לאיזה כיוון ינועו החברות האלה.

דרך אגב, ההסכם שעשה לבייב בסוף 2009, כדי לא לאבד שליטה על "אפריקה -ישראל" בעזרת הסדרים לסוגיהם היה בחסות כוכב מרקורי ומארס בנסיגה.

אצלנו:

שוב עלו על הפרק השיחות עם הפלשתינאים, אם זו היוזמה הצרפתית או קריאתו של נשיא מצרים  א-סיסי.
למעשה הסכמי אוסלו, נחתמו עם פלוטו 1-7, ואורנוס 1-7, כל אחד על מעגל אחר בהורוסקופ המדינה. בתחזית שנכתבה בזמן אמת, ספטמבר 1993, בעיתון "מעריב", ציינתי שזו רק אופוריה שנשלם עליה מחיר כבד. חזרתי על כך לא פעם ברשימות המתפרסמות כאן בכל פעם כאשר הנושא חזר ועלה. המחיר היה שפיכות דמים ופילוג חד בעם, בין התומכים והמתנגדים. אחרי הפיגוע הנורא שהתרחש במרץ 2002, בליל הסדר במלון פארק בנתניה, החליטה הממשלה, בראשות אריק שרון ז"ל, לצאת למבצע "חומת מגן", עם הכוכב אורנוס 4-10, וצה"ל, ששחרר שטחים לשליטת הפלשתינים בעקבות הסכמי אוסלו, חזר לשהות שם לעשות סדר חדש.

בהווה, אנחנו עם נפטון על 1-7, שוב מפריחים בלונים באוויר! אם יתחילו שיחות עם הפלשתינאים, או ועידות בינלאומיות באותו נושא, בהשראת נפטון על ציר 1-7, שוב נחווה התנפצות של תקוות או אשליות מול המציאות, ובקרוב יגיעו עוד כוכבים, העוזרים לזיקוקי דינור, שיגרמו לכל אשליה בנושא להתנפץ.

הדחיפות ליצירת מו"מ להקמת ממשלת אחדות על בסיס פלוטו 4-10, תהליך שעומד להסתיים בעוד  כמה חודשים, על מנת לקדם הסכם מדיני, יגיע שוב לניפוץ והתנפצות בפרצופה של המדינה. אם תקום ממשלת אחדות מבלי להגדיר יעדים מדיניים, נפטון יקשה על גיבוש שיתופי פעולה. למרות שההתחלה תראה "אידיאליזציה", הקשרים בפועל יהיו מורכבים בתוך הממשלה. עם הקמת ממשלת אחדות על הבסיס על נפטון 1-7 תכנון ארוך טווח לא יהיה רלוונטי.

בהמשך, כאשר יגיעו הכוכבים שוב לציר 4-10 (2018-2019) יגיע השלב שבו יהיה צריך לתקן את הנזקים שעלולים לעשות אצלנו בגלל האשליות על הסיכוי להגיע להסכמות עם הפלשתינאים וזה לא יהיה פשוט. כוכב נפטון מטבעו מסתיר את הכוונות שלו, מקשה על גיבוש הסכמות וזה נכון בכל המישורים.

התהליך עם כוכבים על ציר 4-10 (2018-2019),  יביא לצורך בפעולות במטרה להחזיר את האחדות בעם, בחירת יעדים ומטרות שיעזרו לנו להחזיר את השליטה על המתרחש בתוכנו, אצלנו, בתוך המדינה.

ועוד הערה חשובה, שיחות ומו"מ להרחבת הממשלה ברצועת הזמן שבה כוכב מרקורי בנסיגה וכוכב מארס בנסיגה... איזה סיכוי יש לשיתוף פעולה? מה עם התכנים שעליהם הם חושבים שהם מסכימים? איזה סיכוי שיעמדו בהבטחות גם בינם לבין עצמם וגם בהבטחות לציבור? מארס בנסיגה מעלה את השאלה איזה סיכוי שיצליחו להניע את ההסכמים שיחתמו בטווח הארוך? כל זה כשכוכב נפטון על ציר 1-7. אם לא די בכך, סאטורן ונפטון ממשיכים בריקוד המשותף, גם יופיטר נמצא שם וההשפעה שלהם היא הפער בין הרצוי והמצוי, טשטוש בין מה שאנחנו שומעים ומה שמשמיעים... המבוכה מגודש הרעיונות וסימני השאלה שמשמיעים הפרשנים לצד גודש הראיונות של הפוליטיקאים, שכולם עלולים לאכזב בגלל מבנה הכוכבים העכשווי. אנו עדים לתהליך שבו קיים גם אתגר להפוך חלומות למציאות, ניסיון להפוך מילים לתהליכים ובימים אלה אנו צופים באחת ההצגות הפוליטיות המעניינות.

בתפנית, בהשראת הכוכבים, שהולידה את הפגישה בין ראש הממשלה נתניהו וח"כ אביגדור ליברמן, היה שותף כוכב מרקורי, המומחה בטריקים ובספינים. איך גלגל מתהפך.

בעקבות המהומה והבלגן במפלגת העבודה בימים האחרונים והדרישה שהרצוג יתפטר, שיקיים בחירות פנימיות, להזכירכם בתאריך  22.04.16 נכתב כאן על מפלגת העבודה:
"
העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ היא הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. גם במפה המשותפת של הרצוג עם מפלגת העבודה, השמש מבודדת, מה שמרמז על ההתפתחויות בעתיד...

נכון לשנה הקרובה, הכוכבים נפטון/פלוטו עוברים על ציר 1-7 במפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל. כל מהלך המשלב החלטה שיהיה בה תקווה על בסיס אידיאולוגי בדרכה של המפלגה מתנפצת נוכח המציאות".

בתאריך 15.04.2016  נכתב על הרצוג:
"לאט לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו (על צירים 2-8, 6-12). שאין לו על מי לסמוך..."

עכשיו אנחנו שומעים את ה"עליהום במפלגה" ואני תוהה רק לגבי השפה והסגנון של חברי הכנסת, בעיקר אלה המציגים עצמם בעלי ערכים ועקרונות.

"הפוליטיקאי הוא אקרובט השומר על שיווי המשקל שלו באמרו את ההיפך ממה שהוא עושה" ( מוריס ברה)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות