תחזית אסטרולוגית שבועית 24.06.2016- 01.07.2016

מחבר: טובה ספרא

לפנינו ימים שיכולים להציף נושאים במובן החיובי ותהיה גם אפשרות לטפל בהם. קיימת אנרגיה מלאת עניין, אבל רצוי להתחיל בהתחלות חדשות רק אחרי שכוכב מארס ישנה מגמה, כלומר אחרי תחילת יולי. המחשבות והקומוניקציה יהיו מהירים, סוערים וגם אלימים, אבל הכל יזרום בקלות יותר, בלי לאבד שליטה ובלי תגובות בלתי נשלטות.

בימים 29.06-30.06 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון. בתקופת הנסיגה והעצירה הנטייה לצבור כעסים ולאבד שליטה היא קריטית. נסיגת מארס היא אחת התקופות הקשות, על אחת כמה כשזה קורה במזל עקרב. ראינו ושמענו לאחרונה על מקבץ יוצא דופן של תאונות קשות, רצח, התנקשות ופעולות טרור. אין ספק שבימים הראשונים בהם תחזור התנועה של כוכב מארס קדימה, פרץ האנרגיה יהיה יוצא דופן במושגים של "השתוללות פראית" אחר תקופה של איפוק וזה יבוא לביטוי במישורים פיזיים, או גם במישור רעיוני ונועז. האגו יחזור להרים ראש עם הרבה חיוניות וכדאי להיות זהירים, בעיקר בגלל הנטייה לאגרסיביות יתר שתמשך עד לתאריך 15.07, אז כוכב מארס יפנה את המעלה
ה- 23 במזל עקרב וימשיך הלאה. בימים סביב העצירה נסו לזכור שחלק מהתגובות אינן צפויות, אלה יהיו ימים שתתקשו להתארגן או לזכות בשיתופי פעולה, בעיקר מאנשים הנמצאים בעמדות אוטוריטה. אתם מצדכם תהיו יותר החלטיים ולא תאפשרו לאחרים לעמוד בדרככם.

כוכב מרקורי עובר למזל סרטן, מזל שהוא רגשני יותר. דברים יצאו מהלב בשיחות אישיות, עם פחות הגיון. אם יש נושא משפחתי ואישי יותר העבר יצוף למעלה. גם בעולם העסקי, נושאים שחשובים לכם כדאי להעביר בסגנון לא ענייני וישיר, אלא יותר אמוציונאלי.

בתאריך 01.07, ונוס מאתגרת את כוכב פלוטו והאינטנסיביות תהיה דומיננטית יותר במערכות יחסים כבר כמה ימים קודם. תהיה נטייה להיכנס לתוך נושאים "סגורים", לחשוף סודות, להתמודד עם אמת שלא הייתם מודעים לקיומה. יש במבנה הזה גם כעס ותסכול, אבל אלה יביאו לניקוי השולחן, יעזרו להסיר כל מגבלה כדי לאפשר התפתחות אישית וגם להתפתחות בתוך מערכת היחסים, שתביא להתחזקות הקשר הבינאישי.

בין התאריכים 18.06-29.06 ראש דרקון ויופיטר במזל בתולה, מצביעים על כך שנושאים הקשורים בדת, אקדמיה וגם ברבדים חברתיים (יותר קיצוניים) יעוררו עניין. לא נופתע אם אלה יעוררו גם קונפליקטים שיצופו וככל הנראה הכותרת תהיה סביב המוסר.

הרצון בשינויים ישפיע על המישורים האלה, אבל ההקצנה עלולה להביא איתה גם מבוכה, כאוס, אלא אם כן השינויים האלה יקבלו חיזוק ותמיכה.

משחקי הכדורגל, יורו 2016, החלו בזמן מארס בנסיגה ולכן ישנן הפתעות. יהיה מעניין איזו תפנית במגרשי הכדורגל תתרחש אחרי שכוכב מארס יחזור להילוך הקדמי. גם תופעת האלימות שהתרחשה שם, עלולה להתעצם בימים האלה.

שילובי הכוכבים, הכוללים את כוכב מארס, ממשיכים "לטייל" על ציר 2-8 במפת המדינה. המבנה ראש דרקון/ מארס על ציר 2-8, ילווה את ההורוסקופ של המדינה לאורך זמן. שימרו על עצמכם בכל מקום! אלה ימים רגישים לתאונות, לפיגועים וכל מיני אירועים כואבים ופוגעים מאוד.

זמני ירח בטל:

יום שישי 24.06 הירח בטל משעה 18:49 עד למחרת בשעה 05:30 בבוקר.

יום ראשון 20.06 הירח בטל משעה 22:54 עד  למחרת בשעה 10:07 בבוקר.

יום רביעי 29.06 הירח בטל משעה 10:45 עד למחרת בשעה 13:03 בצהרים.

יום שישי 01.07 הירח בטל משעה 03:19 לפנות בוקר עד שעה 14:44 בשעות הצהרים.

כלכלה ושווקים:

היציבות עדיין מגמגמת, עד שהשילוב של סאטורן ונפטון יסתיים  - אחרי ספטמבר 2016. בנוסף, כוכב יופיטר יכנס למזל מאזניים בספטמבר ויש להניח שהמעבר הזה יעזור ליציבות, יחסית לשנה האחרונה בשווקים.

בינתיים, מבנה הכוכבים סאטורן ונפטון יוצר מאבק בין מצבים מעורפלים לבין הצד הריאלי, הסאטורן זה הקרקע, האדמה, והנפטון מסמל מים,  ביחד זו ביצה, כאוס. המבנה הזה יוצר את חוסר הוודאות במציאות הנוכחית. הפחד משפיע על תהליך קבלת ההחלטות. ברור שכל החלטה במצב הכוכבים הזה אינו מבטיח אידיאליזציה.

בינתיים הוונוס, שעברה למזל סרטן, מדליקה את הכוכבים פלוטו-אורנוס, ברצועת הזמן שבין ה-29.06 ועד ה- 08.07. גם שינוי המגמה של כוכב מארס  בתאריכים 29-30.06 יביא לאי שקט וההשפעה תמיד יכולה להיות יומיים לפני ועד יומיים אחרי.

אצלנו:

בעקבות יוזמת השלום של הצרפתים - אני מזכירה שבתאריך 20.05.2016 נכתב כאן:

"בהווה, אנחנו עם נפטון על 1-7, שוב מפריחים בלונים באוויר! אם יתחילו שיחות עם הפלשתינאים, או ועידות בינלאומיות באותו נושא, בהשראת נפטון על ציר 1-7, שוב נחווה התנפצות של תקוות או אשליות מול המציאות, ובקרוב יגיעו עוד כוכבים, העוזרים לזיקוקי דינור, שיגרמו לכל אשליה בנושא להתנפץ".

כשבחנתי את המפה של צרפת, הנפטון בהורוסקופ הצרפתי נמצא על האופק של מדינת ישראל. אותו הנפטון העובר עכשיו על הציר 1-7 בהורוסקופ של מדינת ישראל והתעוררה אצלי אסוציאציה מידית, שלמעשה הצרפתים רוצים את המתח כאן אצלנו, יש להם עניין לא לאפשר לנו להתאחד בתוכנו, ובדרך "לעזור" למלחמה בינינו ובין הפלשתינאים.

הצרפתים גייסו את האיחוד האירופי בניסיון להכריח את מדינת ישראל להסכמים ונראה שהסיבות שיניעו את האיחוד האירופי דומות לאלה של הצרפתים ונדמה שחלק מהפעולות נעוצות בכך שהמהגרים והפליטים, שרובם מוסלמים, משפיעים על הכלכלה והיציבות.

נפטון על ציר 1-7 על מפת המדינה ולמרות שהוא יוצר אידיאליזציה, הוא אינו מאפשר קבלת החלטות וגיבוש הסכמים לשיתופי פעולה. במציאות הנוכחית הנפטון מקשה על פתרון מצבים ולכן על פי רוב דוחים החלטות. הנפטון גורם לוויכוחים, עם ניסיונות להסביר למה נכון לעשות כך ולא אחרת, תילי תילים של מילים.

אומנם, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הבהיר שמדינת ישראל לא תשתף פעולה עם היוזמה הצרפתית, אבל עליו להמשיך ולהצהיר גם במילים ברורות שהפתרון אפשרי רק בהסכמה הדדית ואך ורק "שתי מדינות לשתי עמים",  ואז אולי יבינו שמחמוד עבאס והפלשתינאים, ממש פוחדים מהפתרון הזה, בגלל כמה סיבות שעיקרן פיננסיות.

אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שבזמנים האלה עומדים לחתום הסכם לחידוש מערכת היחסים עם תורכיה. הקרע שהביא לנתק בין מדינת ישראל ותורכיה, היה כאשר הנפטון היה על הציר 1-7 במפה המשותפת. כתבתי כאן בתאריך 09.09.2011 ש"הברוגז" הוא רק מלמעלה, ואכן קשרי המסחר בין המדינות המשיכו, אפילו בצורה גלויה. אומנם זה היה ברמה האזרחית, אבל הקשרים המשיכו להתקיים. בהווה, במפה המשותפת, כוכב פלוטו עובר על ציר 4-10, מציף את הבעיות ופותר אותן. עם 2-8 ו- 3-9, הסכמים מסחריים כלכליים הדדים יעזרו לשמור את הקשר המתחדש בין תורכיה וישראל בדרך תכליתית... אצלנו, עם הנפטון, תישאר בעיית האמון, או למען דיוק - מתח וחשדנות. 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות