תחזית אסטרולוגית לשבועיים 01.07.2016- 14.07.2016

מחבר: טובה ספרא

בימים הקרובים, אפשר לחזור למסלול. כוכב מארס, סיים את הנסיגה והמשמעות היא שניתן להתחיל לנוע כיוון שיוזמות ופעולות משתחררות, אלא שמבנה מתוח שיוצר המארס עם כוכב אורנוס וגם עם השמש (בסוף השבוע) עלול לגרום לתוצאות או תגובות לא צפויות. לכן עד אמצע חודש יולי, כאשר כוכב מארס יעזוב את המעלה 23, קיים קושי "לאסוף" את עצמנו ולהתארגן, או לזכות בשיתופי פעולה.

נקודת האמצע של הכוכבים סאטורן ונפטון, משפיעה על האסטרואיד סרס וזה איתות הדורש זהירות ממזון. יש נטייה לאלרגיות ורגישויות, נשמע סיפורים בתקשורת על בעיות עם מזון או אזהרות מיובש ובצורת.

מופע מולד הירח בתאריך 04.07, במבנה כוכבים שנותן משמעות לתקשורת ולמילים. היו זהירים ביום הזה, מאחר ולמילים יש משמעות חזקה מתמיד על רגשות אחרים. יהיה עליכם לנהל בביטחון את המידע הפיננסי שלכם. שימו לב גם לחדשות פיננסים בכלי התקשורת. בימים סביב מופע מולד הירח יגיעו חדשות דרמטיות, שיכולות להפתיע, כולל חדשות על הונאה פיננסית שתצא לאור.

בימים 06-07.07, מבנה הכוכבים יקשה על תקשורת פתוחה בינאישית.  המגמה היא לכפות דעה בתוך שיחות או מו"מ, מה שיקשה על הסכמות ויביא לעימותים.

בין התאריכים 08.07-13.07, הסגנון התוקפני והכפייתי ישפיע על התכנים. המתח במערכות יחסים עלול להשפיע גם על נושא פיננסי או קינאה שעלולה לבוא לידי ביטוי במערכות בינאישיות ושותפויות. זה נכון גם במישורים רחבים יותר, ארציים ובינלאומיים.

אחרי התאריך 13.07, תתקשו לשמור על סודות ומומלץ בימים האלה להיזהר עם מידע פרטי, אם זה בעניינים פיננסיים, או הקשור לחשבונות בנק, או למפגש עם רשויות המס. הסגנון, עלול לגרום לכך שלא תובנו כהלכה ולקראת התאריך 16.07, ניתן יהיה לפתור את חוסר ההבנות, וגם לצאת לדרך עם התוכניות שנעצרו.

האסונות שאירעו בזמן האחרון ב"חסותו" של כוכב מארס בנסיגה שעומד כעת על אותה מעלה. בשבוע שעבר נכתב פה:

"ימים 29.06-30.06 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון. בתקופת הנסיגה והעצירה הנטייה לצבור כעסים ולאבד שליטה היא קריטית. נסיגת מארס היא אחת התקופות הקשות, על אחת כמה כשזה קורה במזל עקרב. ראינו ושמענו לאחרונה על מקבץ יוצא דופן של תאונות קשות, רצח, התנקשות ופעולות טרור".

אין ספק שעם התנועה של כוכב מארס קדימה, פרץ האנרגיה יהיה יוצא דופן במושגים של "השתוללות פראית" אחר תקופה של איפוק וזה יבוא לביטוי במישורים פיזיים, או גם או במישורים רעיוניים נועזים. האגו יחזור להרים ראש עם הרבה חיוניות וכדאי להיות זהירים, בעיקר בגלל הנטייה לאגרסיביות יתר שתמשך עד לתאריך 15.07, אז כוכב מארס יפנה את המעלה  ה-23 במזל עקרב וימשיך הלאה. מזל עקרב מסמל באסטרולוגיה מוות ולידה מחדש. בימים סביב העצירה נסו לזכור שחלק מהתגובות אינן צפויות, אלה יהיו ימים שתתקשו להתארגן או לזכות בשיתופי פעולה, בעיקר מאנשים הנמצאים בעמדות אוטוריטה. אתם מצדכם תהיו יותר החלטיים ולא תאפשרו לאחרים לעמוד בדרככם.

במהלך חודש יולי, האנרגיה תהיה חיובית, המהלכים יותר הגיוניים ומעשיים, גם במימוש החלומות בדרך עניינית בכל הקשור לעתיד לבוא. הרעיונות החדשים שיצוצו יקבלו תמיכה, תרגישו שיש לכם יותר כוח, מבנה הכוכבים יעזור גם לעסקים ועניינים כלכליים אחרי התאריך 14.07 ותתקבל תמורה יפה גם לעבודה קשה.

בשבוע שעבר נכתב כאן:

"משחקי הכדורגל, יורו 2016, החלו בזמן מארס בנסיגה ולכן ישנן הפתעות. יהיה מעניין איזו תפנית במגרשי הכדורגל תתרחש אחרי שכוכב מארס יחזור להילוך הקדמי. גם תופעת האלימות שהתרחשה שם, עלולה להתעצם בימים האלה".

ההפתעה של נבחרת איסלנד היא אחת הדוגמאות ו/או איך נבחרת אנגליה הובסה וסיימה את השתתפותה במשחקי היורו...

עדיין לא יצאנו מאזור הסכנה של כוכב מארס! וזה נכון בכל מקום על פני הגלובוס.

שילובי הכוכבים, הכוללים את כוכב מארס, ממשיכים "לטייל" על ציר 2-8 במפת המדינה. המבנה ראש דרקון/ מארס על ציר 2-8, ילווה את ההורוסקופ של המדינה לאורך זמן. שימרו על עצמכם בכל מקום! אלה ימים רגישים לתאונות ולפיגועים וכל מיני אירועים שבשורה האחרונה הם כואבים ופוגעים מאוד.

זמני הירח הבטל

יום שישי 01.07 הירח בטל משעה 03:19 לפנות בוקר עד שעה 14:44 בשעות הצהרים.

יום ראשון 03.07 הירח בטל משעה 06:49 בבוקר עד שעה 16:19 אחה"צ.

יום שלישי 05.07 הירח בטל  משעה 09:30 בבוקר עד השעה 19:28 בערב.

יום חמישי 07.07 הירח בטל משעה 15:8 אחה"צ עד 01:40 אחר חצות.

יום ראשון 10.07 הירח בטל משעה 06:27 בבוקר עד שעה 11:32 בצהרים.

יום שלישי 12.07 הירח בטל משעה 18:00 לפנות ערב עד שעה 23:52 בלילה.

יום חמישי 15.07 הירח בטל משעה 01:22 עד שעה  12:14 בצהרים.

כלכלה ושווקים:

בתאריך 03.06.016 נכתב כאן:

"הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה, אילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מאירוע דרמטי. אמון מול חוסר אמון מלווים את ההחלטות, יש גניבת דעת, הרבה פעילות מאחורי הקלעים והשווקים מגיבים למניפולציות. כוחו של נפטון לטשטש או להחביא את מה שהוא מנסה לעשות ולמעשה "המשחק" ימשיך עד שמיבנה הכוכבים הזה יתפוגג בחודש ספטמבר. ההיבט בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק בתאריך 17.06. נפטון אינו ריאלי במושגים חברתיים ופוליטיים, הוא ערמומי, נעזר בטקטיקות חשאיות ופעילות מאחורי הקלעים. העימות עם כוכב סאטורן, הדורש סדר חברתי ורגולציה (הסדרה) בנוסף לשמירה על תבניות מאורגנות, קשור לשינוי במגמת הריבית או אינפלציה.

פועל יוצא נוסף למגוון ההשפעות שיש לסאטורן ונפטון עלול להיות פגיעה בערך הכסף וברזרבות הפיננסיות במדינות רבות...

הכוכבים במזלות המשתנים אינם מאפשרים קבלת החלטות חד משמעית, מה שהוכיח את עצמו בשינויים התכופים בכל המישורים".

למעשה הקוראים הקבועים ידעו שאי השקט המתמשך בשווקים לא הסתיים, כך שהמשאל בבריטניה היה עוד דרמה שהבהילה את הציבור. לא עסקתי ספציפית במשאל העם בבריטניה, בגלל שיש 2 מפות לממלכה, אחת משנת 1707 והשנייה משנת 1801 ואני מקפידה לעבוד רק עם מפות שהנתונים שלהן בטוחים. מי מבינכם ששאל אותי, שמע שהסיכוי שבריטניה תפרוש גדול יותר. התכנים שנכתבו כאן בחודשים האחרונים תארו את התנודתיות ובכך התכוונתי במשפט "אל תאמינו למה שאתם רואים שומעים" וכו'.

השינוי בערך המטבע, אי השקט וחוסר יציבות בשווקים עדיין לא הסתיימו. סאטורן-נפטון, ממשיכים להשפיע וכפי שציינתי כאן לא פעם, אינני חושבת שצפוי משבר ודי מהר השווקים ניסו להוכיח אופטימיות. זכרו  בבקשה, זה נכון עד הטלטלה הבאה.

המשאל בבריטניה היה ביום קריטי, כשכוכב מארס מדשדש במקום לפני שעמד לחזור למסלול. המארס נמצא עכשיו במזל עקרב, מזל הנחשב טוטאלי. מזל עקרב מסמל סוף והתחלה חדשה. בנוסף, כוכב אורנוס, לפי האסטרולוגיה ההינדית, עבר למעלת האפס במזל טלה, מעלה המשפיעה על העולם כולו, לכן התגובה הייתה גם גלובלית.

ההתמודדות האמתית תהיה עכשיו מול הפעולות של הפדראל בנק. התחזקות הדולר אינה אהודה על הפדראל רזרב ויש להניח שהם שוב יחזרו למניפולציות שלהם, כדי להחלישו (הסיבות פוליטיות וקשורות לבחירות). מישהו מדבר על שוק חופשי?

הבעיה שלהם היא מערכת הכוכבים סאטורן-נפטון, שימשיכו וישפיעו עד ספטמבר וגם אחר כך עוד יישארו ברקע, כך שגם למנהלי הפדראל יהיה קשה למצוא פטנטים.

הכוכבים אורנוס פלוטו ליוו אותנו בשנים 2012-2015, והשפיעו מבחינה חברתית, פוליטית וגם כלכלית על היקום כולו. למרות שבהווה המבנה הזה התפוגג, ההשפעה שלו, מתמשכת. ההיסטוריה מלמדת אותנו שיש דברים שנבין אותם רק במהלך הזמן, השפעות שהתוצאות שלהן יגיעו רק בעתיד.

כוכב מארס משנה מגמה בימים 29-30.06 ועל פי רוב שינוי מגמה משפיע פסיכולוגית על השווקים. מארס יתקדם על אותה מעלה (23 עקרב) , שניות ספורות כל פעם עד שישחרר בימים 12.07-13.07 את המקום הרגיש. בנוסף גם כוכב וונוס, יבנה מנעדים מתוחים עם הפלוטו ואחריו עם האורנוס, החל מה- 30.06 ועד ה- 08.07.

האיחוד האירופי ויציאת בריטניה מהאיחוד: 

ברשימות שנכתבו כאן לאורך זמן על האיחוד האירופי, צפיתי חוסר יציבות, טעויות ובעיקר חוסר אמון במוסד ובאמנות (הסכמים) השונות שחתמו שם לאורך הדרך.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 25.9.2015 הכתב:

"ההורוסקופ של אמנת שנגן, אמנה שנועדה לפתוח את הגבולות בין מדינות אירופה (ללא בריטניה), ניכנס לתוקף בתאריך 26.03.1995. ההסכמים האלה עומדים כעת במבחן, כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7, מציג בעיה שצריך לנהל, כי אי אפשר לפתור אותה... ומדובר בבעיה שתלווה אותם לאורך השנה הקרובה. נפטון על ציר 1-7 גם הוא מלווה אותם עכשיו וממשיך לאורך 2016, בעיה שנמרחת בלי אפשרות לגבש שיתופי פעולה. כירון על ציר 2-8 לאורך החודשים הבאים, מציג, פגיעות, אלימות, מצבים שיש בהם ניסיון להתגונן, אבל הקושי קיים כי כירון אינו צפוי בדרך בה הוא פוגע ובכוחו להכאיב מאוד. כוכב אורנוס על ציר 6-12 יביא את האירופאים לחפש דרך לשנות דרכי פעולה, כדי להשתחרר מהבעיה שתתחיל להעיק...".

ברשימות נוספות שנכתבו כאן בשנים האחרונות על הנושא, הציגו המפות מסקנות ברורות, כולל המפות של האיחוד האירופי ואמנת שנגן. ברשימה אחרת שהתפרסמה בתאריך 2.5.2014 על האיחוד האירופי נכתב:

"התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש"יושבים" על השולחן (4-10). המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה ... אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן תהיה אחר כך גדולה יותר".

ברשימה נוספת מהתאריך 20.11.2015 :  

פניתי לבחון את מפת האיחוד האירופי (מסמך מסטריך מתאריך 1.11.1993). הטלטלה שאירופה עוברת מאז יום שישי ה-13.11.15 (אירועי הטרור בפריז) אז כוכב מארס, אל המלחמה, היה על נקודת האפס בקרדינאל, מעלה המשפיעה על העולם, עם אורנוס על ציר 1-7 שמביא אותם להבנה שהמציאות הנוכחית אינה רלוונטית יותר ועליהם לחשוב על הכל מחדש, לשנות ומומלץ שזה יעשה עם "ראש פתוח". עליהם לבחון מחדש את מדיניות הגבולות הפתוחים... יהיה עליהם להבין שאם לא יפתחו את כל ההסכמים שיש בהם הכלה ושמירה על שוויון האזרחים, החיים שם לא ימשכו כרגיל.

אנו נשמע, או ניראה, שיש ניסיון מצידם להראות לעולם הגדול שהם משתלטים על המצב (4-10), שהחיים כביכול ממשיכים כרגיל, אבל בפועל הכוכבים מציגים שיש ניגוד ברור בין ההתנהלות של הממשלות באירופה, החברות באיחוד האירופי, ובין המציאות המתרחשת בארצותיהם.

הכוכבים שנמצאים על ציר 1-7 מציגים תמונה לא פשוטה לאורך זמן. הבעיה היא שהממשלות וההנהגה ינסו להרגיע את האזרחים וזה בסדר, אבל לשמור על המבנה הקיים, להמשיך במדיניות הגבולות הפתוחים, לקבל את המהגרים החדשים, אז הם יגלו שהרצון הטוב לא עובד, אין אפשרות להמשיך הלאה כאילו הכל בסדר...

רק במהלך 2017 בהדרגה, עם כוכבים על ציר 4-10, יבינו שם שהם נדרשים לשינויים משמעותיים. אני יכולה לחשוב על הבחירות הצפויות כגורם בכמה מדינות אירופה".

למעשה משאל העם בבריטניה נוגע גם לאמנת שנגן. תוצאותיו בפועל הם נגד הדרישה של האיחוד להתחלק בעומס הכלכלי ולקבל מיכסה של פליטים, שאמורים למעשה לקבל תמיכה סוציאלית מהמדינה, עם כל ההשלכות לכך על שאר האזרחים בבריטניה.

כדאי לזכור בהקשר הזה שהייתה זו הקנצלרית אנגלה מרקל שאמרה במהלך 2010 ש"הרב תרבותיות נכשלה לגמרי". אחריה בשנת 2011 אמר זאת ראש ממשלת בריטניה, דויד קאמרון והוויכוחים החלו כבר אז.

בשלב הזה מפת אמנת מסטריך, מעידה על אי שקט ואירועים פוגעניים. הכירון על ציר 1-7, דורש גישה אחרת למציאות המתפתחת במדינות האיחוד. המצוקה הכלכלית (סאטורן על ציר 2-8) לא תסתיים במהלך 2017, וההתנהלות שלהם תהיה מלווה בהרבה סודות (6-12) והחלטות מאחורי הקלעים, שלא יחשפו לקהל הרחב.  לא נופתע, אם יתברר שללא הצהרות ומסיבות עיתונאים, הגבולות נסגרו בין המדינות. ללא הצהרות יחוקקו חוקים סודיים, שמשמעותם הגבלה עם ניסיון לשמור על הערכים שבהם המערב מאמין. לא יחפשו קונצנזוס, המדינות החברות, כל אחת בפני עצמה, תירצה לשמור על אופייה הלאומי!

עם כוכבים על ציר 1-7 מפת "האיחוד האירופי" מתארת בעיות שלא ניתן להמשיך ולהתעלם מהן. מציאת הפתרונות אינה מידית ומעקב אחרי הכוכבים על המפות השונות, מעידה שהקשיים שם ימשכו עד 2020. הרבה כסף יעלם, "בזבזנות" (נפטון על 5-11) מתוך האמונה שניתן להכיל ולשלב את כולם. בשנת 2018 יתחיל תהליך שמטרתו לשנות את המבנה הכלכלי, כניסה למסגרת פיננסית שתעשה סדר.

לא נופתע אם בשנים הקרובות עוד מדינות יחליטו לצאת מהאיחוד, שהפך להיות למסגרת מעיקה, בעיקר למדינות החלשות. הרצון למצוא כיוון ואפשרויות חדשות, יתחזק עם כל המשתמע מכך.

מבנה הכוכבים שהתפתח ב- T, לאורך החודשים האחרונים, הביא איתו כצפוי עוד כמה  אירועים, שהשפיעו כמעט בכל התחומים.

ברשימה מהתאריך 15.04.2016 נכתב:

"הסכמים שעלולים להשתנות בפתאומיות. אחד מהצדדים יתאכזב בגלל שהרעיון הבסיסי ששירת את ההסכם משתנה או שאחד הצדדים בהסכם משנה את דעתו, זה יכול להיות גם אתה. השינוי יכול להיות גם בהסכמים בינלאומיים. מה שהיה מובן ומוסכם, "נפרם" פתאום".

באותו מאמר נכתב:

"אנגלה מרקל, הקנצלרית של גרמניה, עם האופק במזל קשת שמעיד על כך שהיא צריכה למצוא את שביל הביניים כדי להגיע להסכמים חדשים. האם תסכים להתפשר?

דייוויד קמרון ראש ממשלת בריטניה, יליד 9.10.1966 (מאזניים), גם הוא מתמודד עם פלוטו, ומסמכי פנמה הציבו את המוניטין הציבורי שלו במבחן..."

טורקיה:

בשבוע שעבר נכתב כאן:

"אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שבזמנים האלה עומדים לחתום הסכם לחידוש מערכת היחסים עם תורכיה. הקרע שהביא לנתק בין מדינת ישראל ותורכיה, היה כאשר הנפטון היה על הציר 1-7 במפה המשותפת. כתבתי כאן בתאריך 09.09.2011 ש"הברוגז" הוא רק מלמעלה, ואכן קשרי המסחר בין המדינות המשיכו, אפילו בצורה גלויה. אומנם זה היה ברמה האזרחית, אבל הקשרים המשיכו להתקיים. בהווה, במפה המשותפת, כוכב פלוטו עובר על ציר 4-10, מציף את הבעיות ופותר אותן. עם 2-8 ו- 3-9, הסכמים מסחריים כלכליים הדדים יעזרו לשמור את הקשר המתחדש בין תורכיה וישראל בדרך תכליתית... אצלנו, עם הנפטון, תישאר בעיית האמון, או למען דיוק - מתח וחשדנות".

גם עכשיו, אחרי החתימה, השורה האחרונה נשארת רלוונטית. המסרים שהציבור מקבל דרך התקשורת, מול העובדות שאכן עליהן הוסכם מוסיף לתחושת החשדנות וחוסר האמון. אובייקטיבית, המפה של חתימת ההסכם לא  נראית רע, אלא מעידה על הבנה והדדיות לצד תוכניות אסטרטגיות משותפות. כך גם המפה המשותפת של מדינת ישראל וההסכם הנוכחי. סביר להניח שיהיו עוד מבחנים להסכמים האלה בהמשך.

"הטוב והרע שאנו יודעים גדלים בשדה עולמינו אחוזים זה בזה ללא הפרד ביניהם" (ג'ון מילטון)

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות