תחזית אסטרולוגית לשבועיים 22.07.2016-05.08.2016

מחבר: טובה ספרא

מבנה הכוכבים בימים הקרובים מעיד על ימים נחמדים מבחינה חברתית ויכול להביא איתו אהבה ממבט ראשון ויצירתיות חדשה.

בתאריך 22.08 השמש עוברת למזל אריה, מזל שיש בו דגש יותר על חברה, רומנטיקה, מערכות יחסים וגם דרמה. הדגש יהיה יותר על האינדיבידואליות, המצפה להערכה וכבוד. זו תקופה המתאימה לחשיפת יצירה, כישרון או כל נושא הדורש הכרה ומחיאות כפיים.

עד לתאריך 27.07 הרעיונות יגיעו במהירות ויהיה קל לבטא או להציג אותם, במקביל תיחשפו לשפע של מידע חדש, מה שעלול לעורר מעט מתח שידרוש מכם למצוא דרך לא רגילה להתמודד עם מה שמעורר קושי. בנוסף כוכב אורנוס נעצר על המעלה ה- 24 במזל טלה לפני שינוי המגמה שלו בתאריך 29.07. אורנוס, קשור לחדשנות, אלקטרוניקה ומחשבים וכל הקשור לאינטרנט, רשתות סלולריות, ניידים וכו', לכן צפויות בעיות ותקלות עם המכשירים ורשתות. נסו להירגע, לשחרר את המחשבה ולהטמיע מידע חדשני, למרות שכמויות המידע עלולות להיות מעל ומעבר.

בתאריך 29.07 ולמעשה זה כבר יורגש מהתאריך 27 לחודש, מרקורי ומארס במתח וזה יביא לאינטנסיביות לצד כעסים, אנרגיה מילולית ומנטלית ברמה גבוהה הגורמת לתגובת יתר. האגו "במיטבו", נסו לחשוב על מי שנמצא מולכם מאחר והפה "מפיק מרגליות" שקשה לשמוע. הסגנון החריף והמושחז אינו מאוזן ותיזכרו תמיד שיש אנשים מולכם שיודעים גם להשיב בסגנון דומה ואתם עלולים "לחטוף" בתמורה מכה מילולית שתתקשו להרים את הראש ממנה. הימנעו בימים האלה עד ה-30.07 מוויכוחים, עימותים ומריבות, וגם אם לא פתרתם נושא מסוים, עדיף להמתין עוד כמה ימים. המפתח הוא - סבלנות.

לקראת סוף חודש יולי (29.07-30.07) ותחילת אוגוסט, מקבץ כוכבים, הכולל גם כוכבים אורניים, הוא חזק ומביא איתו חוסר אכפתיות היוצרת קרירות. בגלל השילוב של מארס עלולה לצוץ גם אלימות בדרך קשה במיוחד.

כוכב מרקורי יעבור למזל בתולה, בתאריך 01.08 יחזק את היכולת לעסוק בפרטי פרטים מצד אחד, ומצד שני יביא גם לביקורת וקטנוניות. בתקופה כזו "מרוב עצים לא רואים את היער".

כוכב מארס עובר למזל קשת בתאריך 02.08, וישהה בו עד לתאריך 27.09. זו תקופה שבה מנסים לדחוף ולהרחיק את הגבולות. החולשה של מזל קשת היא הסגנון הלא דיפלומטי, שמביא איתו אסרטיביות שיכולה להיות פוגענית מבחינה מילולית. זו תקופה של הרפתקאות, נסיעות וטיולים במרחבים הפתוחים.

מופע מולד הירח בתאריך 02.08, (במעלה 10.58 במזל אריה), במנעד מתוח עם פוסידון, מה שיעורר חילוקי דעות, בעיקר בתחומי הרוח. זוויות הראייה לא תאפשרנה בהירות, אך אופיו של פוסידון יביא ניסיונות להראות את האור בקצה המנהרה למרות הכל.

בשבוע שעבר כתבתי:

"שימו לב לכך שהוועידות בארה"ב, של הרפובליקנים בין הימים 18.07-21.07, ושל הדמוקרטיים בין הימים 25.07-28.07, יהיו בהשפעת כוכבים הרומזים על תפנית, או אירועים מתסכלים שיפריעו למהלך הוועידות האלה ויתכן שידחפו לכיוון בלתי צפוי. מה שברור בכל מקרה הוא שיש סדקים בכל אחת מהמפלגות ואלה יצוצו בזמן הוועידות".

היינו עדים למבוכה שחשפה את הפלגיאט של רעייתו של טראמפ. נאום שכלל קטעים זהים שנשמעו בנאומה של מישל אובאמה. עוד שמענו על החרמה של חלק מהרפובליקנים שבחרו לא להגיע לוועידה בגלל שאינם מקבלים את טראמפ כנציגם... ובזמן שורות אלה הוועידה עוד לא הסתיימה.

נמתין לוועידת הדמוקרטים.

אצלנו, ראש דרקון/מארס ממשיך להיות על ציר 2-8 במפת המדינה ואחר כך מארס/כירון יגיעו גם לציר 2-8, מה שאומר שאנו ממשיכים להיות פגיעים בכל התחומים. הישמרו כשאתם חוצים את הכביש, היזהרו כשאתם נוהגים, נסו לשמור על ערנות בכל מקום שאתם נמצאים בו.

זמני הירח הבטל לשבועיים

יום שישי 22.07 הירח בטל משעה 04:55 בבוקר עד 11:35 לפני צהרים.

יום ראשון 24.07 הירח בטל משעה 10:06 עד 15:32 אחה"צ.

יום שלישי 26.07 הירח בטל משעה 09:20 בבוקר עד 18:37 בערב.

יום חמישי 28.07. הירח בטל משעה 18:13 בערב עד שעה 21:16.

יום שבת 30.07 הירח בטל משעה 14:48 עד  00:08 אחר חצות.

יום שלישי 02.08 הירח בטל משעה 03:44 עד 04:11 לפנות בוקר.

יום  חמישי 04.08  הירח בטל משעה 07:12 עד שעה 10:33 בבוקר.

כלכלה ושווקים:

מבנה הכוכבים בין הימים 02.08-10.08 מאוד דינמי ועלול להשפיע על ירידות בשווקים. מארס עובר למזל קשת בתאריך 02.08, ויהיה מעניין לראות כיצד ישפיע המעבר על מחיר הזהב.

עם שינוי המגמה של כוכב אורנוס עלול להביא אירועים מפתיעים לקראת סוף חודש יולי (29.07) ובהמשך גם בין אמצע אוגוסט ועד סופו.

כוכב סאטורן משנה מגמה בתאריך 13.08, במנעד מתוח לכוכב וונוס (כספים), ההשפעה תורגש כבר מהתאריך 11.08. בתאריך 01.09.16 צפוי מופע ליקוי חמה כך שאפשר לראות שהחודש הקרוב אינו מבטיח שקט ויציבות בשווקים, אולי זו תגיע אחרי התאריך 10.09.

כשכוכב סאטורן יחזור למסלול בימים 12.08- 13.08, הוא יתקדם לבנות שוב מנעד מדויק עם נפטון. המנעד הזה, שלמעשה ממשיך להשפיע כל הזמן, מביא לשווקים הרבה מתח, שקרים והונאות.

השפעתם של הכוכבים היא גם על ערך המטבע (ראינו איך הלירה שטרלינג צנחה) וזו השפעה שלילית על עתודות הכסף בעולם והשפעה גם במישורים הפוליטיים. גם כאן ראינו איך התחלפו ראשי ממשלה בבריטניה, בתוך שבועיים מאז היה משאל העם שבו האנגלים בחרו בברקסיט.

טורקיה:

ההורוסקופ של טורקיה מתאריך 29.10.1923 באנקרה.

טורקיה עוברת תקופה בה תהליכים רבים מתרחשים מתחת לפני השטח ומשפיעים על מערכות יחסיה עם העולם ועם כוכב נפטון על ציר 1-7 יוצרים גם מצבים של חוסר וודאות לגבי דרכה ולגבי היכולת לממש החלטות ותוכנית. עם כוכב  סאטורן 1-7 נראה שההחלטה היחידה שתתאפשר היא  לנהל את המצב הקיים. יהיה קשה לטורקיה לקבל תמיכה ממדינות שנחשבות ידידות, הבעיה תצוף ותדרוש התמודדות שספק אם תיפתר בשנים הקרובות ובשפה אחרת, חוסר היציבות ימשך ואפילו יתעצם במהלך 2017-2018. אורנוס מצטרף לציר 1-7 ובמעגל נוסף הנפטון מגיע לציר 6-12. המשמעות היא שהתהליכים מאחורי הקלעים מוליכים לקנוניות, מזימות מחתרתיות שנועדו לערער את מראית העין ולפגוע בקונצנזוס המדיני שטורקיה תנסה להשיג. כמו כן, הכוכבים על ציר  2-8 מציגים את הפגיעות של המדינה, שתשפיע גם על המצב הכלכלי.

באסטרולוגיה הקלאסית, כוכב מארס עצר לפני שחזר למסלול על המעלה 23-24 במזל עקרב. על אותה מעלה בהורוסקופ נמצא כוכב יופיטר במזל עקרב, שילוב העוזר לקנוניות (עקרבי). אי אפשר להתעלם שעל אותן המעלות נמצאת האריס בצמידות לכוכב אורנוס במזל טלה, זה שילוב אלים מאוד שימשיך לאתגר את הניסיונות להשיג הרמוניה. מבנה הכוכבים אינו משאיר ספק מאחר וכל השילובים מעודדים בלשון המעטה טינה סמויה, וזו בדרכה תחלחל במהלך 2017-2018 והקשיים יתעצמו מאוד וכוללים טרור ואלימות שטורקיה תתמודד איתם בתוך המדינה ומסביבה. בעתיד  הקרוב, ברצועת הזמן

סביב 20.09-06.10.2016 טורקיה עלולה להתמודד שוב עם אלימות וגם מסוף חודש פברואר 2017 ועד תחילת אפריל. הניסיון האסטרולוגי מלמד, שכל עוד מבנה כוכבים נמצא ברקע, הסכנה קיימת.

מחשבות אסטרולוגיות:

האסטרואיד אריס מסמל מישהו שהוא שונה, מישהו שמתקשים לקבל אותו, אחר/שונה מאתנו, מישהו שמעורר חשדנות וחששות שאולי מי שעומד מולנו הוא נוכל, פושע או טרוריסט, או אולי מייצג משהו לא נורמטיבי, או לא חוקי. זה מתבטא גם במישור הפוליטי, החברתי והתרבותי, יש מתחים שמצביעים על חוסר נכונות לקבל את "האחר", ואולי זה מתרחש בהדדיות, זה המייצג את השונה אינו מקבל את הנורמטיבי.

השילוב העכשווי של האריס עם כוכב אורנוס (עד אוקטובר) מחדד את המערכת להגיב בלוחמנות, בעיקר על בסיס לאומי, לאומני, אבל לא רק, הסגנון האגרסיבי מופיע גם במישור החברתי והתרבותי. למעשה, דפוסי החשיבה מאותגרים בגלל מה שקורה בעולם כולו. המעלות האלה ידלקו שוב כאשר הכוכבים האחרים יכנסו למזלות הקארדינאל (מאזניים) ויגיעו למעלות  22, 23, 24.

ההשפעה כבר קיימת, הברקסיט, עלייתו של טראמפ, ניסיון ההפיכה בטורקיה, אלה מציגים את הניסיון לשמור את "האחר" מחוץ לגדר. הקולות נשמעים כבר באירופה, הכעס על המנהיגות מתעורר וישנן תגובות אלימות (בעיקר נגד שילוב המהגרים בארצות המסמלות את המערב).

סאטורן במזל קשת בטוח בצדקתו, הנפטון בדגים מנסה לדחות ולטשטש את המציאות, להראות לנו שהכל טוב יותר או רע מאוד, אבל זה רק להראות שזה אחרת ממה שקורה באמת. אנחנו נמצאים במצבים שהם "תרתי דסתרי". אני מאמינה שלכל אחד יש את העקרונות שלו, האמת שלו ובמצבים האלה מומלץ לא לתת לאחרים להשפיע או לעצב דעה שאינה בהלימה למה שמאמינים בו, בניגוד לאמת הפנימית, מאחר וסביר להניח שזו תשתנה שוב כשכוכב סאטורן יתרחק מכוכב נפטון, יתקדם במזל קשת ויחזיר את האמת והכבוד למקום הראוי לו בלי צבעוניות. אינני יכולה להתעלם מהמשפט שנכתב כאן כמה פעמים "אל תאמינו למה שאומרים לכם, מראים לכם ומציגים לכם"... בפוליטיקה, בתקשורת, אבל גם ברמה אישית. זה ממשיך להיות רלוונטי.

"...וְרָאִיתִי אָנִי, שֶׁיֵּשׁ יִתְרוֹן לַחָכְמָה מִן-הַסִּכְלוּת--כִּיתְרוֹן הָאוֹר, מִן-הַחֹשֶׁךְ... כִּי לְאָדָם שֶׁטּוֹב לְפָנָיו, נָתַן חָכְמָה וְדַעַת וְשִׂמְחָה..." (ספר קהלת ב')

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות