תחזית אסטרולוגית שבועית 23.09.2016-30.09.2016

מחבר: טובה ספרא

אחרי שחשף פרטים חסויים מרקורי נעצר ביום חמישי, 22.09, ומתחיל לחזור לנתיבו. במהלך הימים הבאים צפויות תקלות בגלל תקשורת לקויה, מדובר בטעויות או תאונות בגלל היסח הדעת. נסו להיות זהירים ולבדוק כל דבר כמה פעמים, בעיקר בכל נושא שיש בו ספק. זה הזמן לבחון שוב מסמכים כדי לזהות טעויות, יתכן גם שאלה טעויות שנגרמו חבר או חברה בשיתופי פעולה. לכן זה נכון לבדוק את הנתונים לפני שמתחילים לקדם פרויקטים.

סיימנו את עונת הליקויים, שהייתה עמוסת רגשות ותחושת כובד שליוותה כל אחד מאיתנו. למעשה, עם מופע מולד הירח, בתאריך 01.09, נרגיש שחרור.

השמש עברה אמש למזל מאזניים ומסמלת במעברה את תחילת עונת הסתיו. מאזניים הוא מזל שאוהב הרמוניה, זקוק לשקט ומביא להדדיות במערכות יחסים. עימותים אינם מתאימים לו, אבל אם נדרש הוא יודע להיכנס לשיחות עם המון טיעונים ולא כדאי להתווכח עם בני מזל מאזניים, תופתעו מהתקיפות שלהם כשהם מבטאים את עצמם בנושא שחשוב להם, או כאשר הם מאמינים שדרכם היא הצודקת והנכונה.

בעת הזו מערכות יחסים מקבלות חיזוק מכוכב יופיטר (המיטיב הגדול), שעבר בתאריך 09.09 למזל מאזניים. יופיטר מקדם ויקדם שיתופי פעולה ומערכות יחסים בכל המישורים (בינאישי ועסקי). המיקום הזה יעזור להתבונן על התמונה הכוללת וישפיע על החברה כולה, להבדיל מהמעבר של יופיטר למזל בתולה שגרם לנו להיכנס לפרטי פרטים. אנשים שהתבודדו לאחרונה יחליטו שלא עוד ויחפשו בן/בת זוג. הם יהיו מוכנים לקפוץ למים ולהתנסות ממקום של תקווה ועם רצון אמיתי לצאת מהלבד ויעדיפו להיות עם עוד אנשים וחברה.

מצב הכוכבים שלפנינו מאפשר להגיע להרבה אנשים ולהרחיב את המעגלים חברתיים. זה לא הזמן לשמור סודות אלא לבטא מידע אישי בביטחון עצמי

כוכב יופיטר מאזן את מאזני הצדק ומציג את שני צדי המטבע בכל נושא. הנראות חשובה למאזניים ועם כוכב יופיטר זו ההזדמנות להציג את הדברים כך שיהיו "נכונים", הוגנים וראויים. מאזניים מציג את האמת, זו שהוא חושב שהיא הנכונה, בדרך דיפלומטית. כוכב יופיטר במאזניים ישפיע על עולם המשפט והדת, על פרקליטים, עורכי דין וגם בנקאים. הוא יביא אינטואיציה ואינטליגנציה לעולם המשפט ובכלל, יחדד את הצדק וההגינות, אבל מזל מאזניים ידוע גם כמזל שאינו החלטי ועם יופיטר זה עלול לגרור עצלות או הגזמה בעשייה עם רצון לכבד התחייבויות בעיקר במישורים פורמליים, חוקיים ופיננסים. לעשות ולנוח.

ונוס עוברת למזל עקרב, בתאריך 23.09, מיקום שאינו נוח לה. על פי רוב, יש משהו כפייתי עבור הוונוס במיקום הזה ותחושה של אגרסיביות מתלווה למערכת היחסים הרומנטית. נסו לזכור זאת, כך תוכלו להימנע מדרישות תובעניות. נסו לזרום, לא שווה להילחם על שטויות שיקלקלו את האווירה. אין זה אומר שעליכם להימנע מלומר את מה שעל ליבכם, עדיף לפתוח ערוצים לשיחה ולבחון את מה שקורה, כך תמנעו ממצבים שיהיה קשה לפתור מאוחר יותר.

התאריך 26.09 הוא יום עם שימחה ואופטימיות המשפיעה על הדרך, קיימת הזדמנות  המאפשרת להרחיב את  נקודות הראייה, להרחיב אופקים ולראות את התמונה בגדול. אין זה יום טוב לטיפול בפרטים הקטנים, כיוון שיש נטייה להתייחס למה שקורה בכלליות ולפספס משהו קטן שיכול להיות משמעותי.

באותו יום פלוטו מסיים את נסיגתו ונעצר לפני שהוא חוזר להתקדם. על פי רוב עצירת פלוטו היא יום עוצמתי, מסוכן וטעון מאוד. מה שהוסתר בחודשים האחרונים ייחשף עכשיו והמידע יפתיע. פלוטו אינו אוהב שיש דברים מוסתרים מתחת לפני השטח, הוא יחפור ויחפש באובססיביות עד שהכל יצא לאור. יש משהו בין הצללים ולמעשה, כדאי לא להגיע למקומות כאלה. הישארו במקומות מוארים, בעיקר אם יש רצון או צורך להתעמת. האסוציאציה המידית היא הבחירות בארה"ב. האם העימות הראשון בין קלינטון וטראמפ  עומד להפתיע?

כוכב מארס (אנרגיה, מניעים, אל המלחמה) עובר למזל גדי,  בתאריך 27.09. בשילוב בין השניים יש סוג של תסכול, אולי בגלל המוגבלות, המלמדת את המושג "סבלנות". ראוי לציין שהמיקום הזה מחזק את כוכב מארס, היכול להתמקד במטרה ולקדם כדי להשיג הצלחה.

מופע מולד הירח יתקיים בתאריך 01.10 במזל מאזניים. הכוכבים נמצאים במבנה צמוד לכוכב יופיטר ובמתח עם הכוכב האורני הדס, מה שמחזק את פעילות העבריינים (כדאי שתכינו הגנות על הבית בזמן היעדרותכם במהלך החגים). במו"מ עסקי כדאי להיות ערניים, מאחר שיתכן שלצד השני יש מניעים מלוכלכים. אלה זמנים שכדאי לבדוק חפצים ישנים, כאלה שיש נטייה לזרוק לזבל, יתכן שהם שווים הרבה כסף (מולד ירח משפיע כשבועיים).

מופע ליקוי הלבנה, שהיה בתאריך 16.09, הביא איתו כובד רגשי וקשיים, כפי שנכתב כאן ברשימה בתאריך 09.09:
"במפת המדינה, הליקוי לבנה מדליק את כוכב אורנוס. אין שקט, אלימות ופעולות טרור, ויתכן מאוד שכל מה שחווינו לאחרונה, כולל הפיצוץ של הלוויין עמוס, על כן השיגור בארה"ב, היה בהשפעת התקופה של מופע ליקוי הלבנה בתאריך 16.09 (יום שישי בלילה), שיהיה על 24 מעלות בתולה, בריבוע לכוכב מארס (שיגיע לדיוק ביום ראשון 18.09) התגובות הרגשיות יהיו בעוצמות..."

אי השקט ממשיך. כפי שכבר למדנו, מופעי ליקויים משפיעים כמעט חודש לפני המופע וכמובן כמה חודשים אחריו וכמו תמיד לעיתוי יש השפעה על התוצאה. שמענו על התקלות בתקשורת (מרקורי בנסיגה) עם הלוויין אופק 11 ששוגר בתאריך 13.09 ויש שעדיין מאמינים שיסתדר... שמענו על ה"הסכמות" בין ארה"ב ורוסיה על הפסקת אש בסוריה, ובמבחן התוצאה הם ממשיכים להרוג שם אחד את השני. הטעות של האמריקאים שהפציצו בסוריה.

באותה רשימה מהתאריך 09.09 נכתב גם:
"בנוסף למבנה הזה, לאורך חודש ספטמבר יתקיים מנעד בין כוכב סאטורן וראש/זנב דרקון והברבריות תגבר. זה מבנה שמייצר מצבים הגוררים מבוכה, כולל אי שקט חברתי ברחבי העולם, בעיקר באירופה ואצל השכנים שלנו במזרח התיכון".

גם זה קורה. הפיגועים בניו יורק וניו ג'רזי, טורקיה וצרפת. אבל ההתייחסות של השלטונות שם מציגה את נקודת התורפה של המדינות האלה. ההדחקה, לטאטא הכל מתחת לשולחן. יש הרבה אירועים הקשורים בטרור ואלימות מצד המהגרים והפליטים, ברחבי אירופה, שהשלטונות שם מטשטשים.

מאחר ועברנו לאורך כשנתיים (2012-2014) את השפעת הכוכבים אורנוס-פלוטו, עתה מגיעות התוצאות, בין השאר השינוי הדמוגרפי באירופה, המשפיע על אופי החברה שם וזו רק ההתחלה.

 זמני הירח הבטל:

יום שישי 23.09 הירח בטלמשעה 10:56עד שעה 11:33 בבוקר.

יום ראשון 25.09 הירח בטל משעה 04:43 עד שעה 16:48 אחה"צ.

יום שלישי 27.09 הירח בטל משעה 11:54 לפני צהרים עד 00:42 אחר חצות.

יום חמישי 29.09 הירח בטל משעה 13:04 עד למחרת יום שישי בשעה 10:52 בבוקר.

יום ראשון 02.10 הירח בטל בשעה 08:44 בבוקר עד 22:42 בלילה.


כלכלה ושווקים:

אפשר לראות שינוי הדרגתי בשווקים. כניסתו של כוכב יופיטר למאזניים, עצירת מרקורי בתאריך 22.09 וחזרתו למסלול , ונוס, שעוברת למזל עקרב בתאריך 23.09, פלוטו נעצר  ומשנה כיוון בתאריך 26.09 ואחר כך כוכב מארס עובר למזל גדי בתאריך 27.09. כל שינוי ומעבר מביא שינוי בפסיכולוגיה של המשקיעים, שינוי בחשיבה, כך שאלה ימים שיכולים להביא לתנודתיות, אבל עם מבט חיובי קדימה.

יהיה צורך לעקוב מתי הכוכבים מדליקים את המערכות של אורנוס-פלוטו וסאטורן נפטון. לקראת השליש האחרון של חודש אוקטובר כוכב יופיטר יכנס לעימות עם כוכב פלוטו, ששיאו יהיה בנובמבר, בדרך גם מארס במזל גדי ישפיע.

בינתיים לא צריך לשבת על הגדר.

ההשפעה של מדיניות הבנקים תמיד נמצאת ברקע, הפוליטיקה, אבל ההנחה היא שהפדראל בנק לא ירצה רעידות אדמה לפני הבחירות בארה"ב, בתאריך 08.11. 

כפי שכבר נכתב פה מספר פעמים, התמונה תראה אחרת אחרי הבחירות בארה"ב ויותר נכון, אחרי כניסת הנשיא החדש לתפקידו.

ההסכם הביטחוני בין מדינת ישראל וארה"ב.

למרות ששמענו שההסכם בין ארה"ב לישראל סגור לעשר שנים, המועד  בו נחתם מבטיח שההסכם הזה יעבור "עריכה מחדש" בשלב מסוים אי שם בעתיד. ההסכם נחתם בתאריך 14.09 בשעות הערב המאוחרות לפי שעון ישראל, בתקופה שבין הליקויים, בין התאריכים 01.09-16.09 (בלילה), בזמן שהירח היה בטל, מרקורי בנסיגה... וכמובן ליקוי הלבנה שהתרחש כעבור יומיים. מה שקורה לפני ליקוי חמה או לבנה אינו מתפתח חלק.

אהוד ברק יצא נגד ההסכם בעיתוי הנ"ל (תקופת הליקויים ומרקורי בנסיגה), מה שאומר שאם היו לו ציפיות שהוא יתקבל באהדה, הוא הבין, תוך כדי, שהוא "התחלק"... לתקשורת היו כותרות ומאמרי פרשנות, פטפטת כפי שניתן לצפות בזמן נסיגת מרקורי, ספינים בלי תכלית...

במפה האישית של ברק, אורנוס וסאטורן במפת הלידה שלו נמצאים על השמש של מדינת ישראל. כלומר, יש ניסיון להיות "המחנך" של המדינה, או להטיל אחריות או משמעת על המדינה (השמש במפת מדינה מסמלת גם את ראש הממשלה). האורנוס תמיד מחפש את השוני, לא פעם מציג "אוטופיה", להיות נון-קונפורמיסט, (מתאים לו כבן מזל דלי)  מה שמקשה על מערכת יחסים נוחה ומתמשכת בין המדינה והאיש, ומערכת כזאת נקטעת על פי רוב  בשל נסיבות בלתי צפויות ושני הגורמים במשוואה מעדיפים מרחב הדדי.
כדאי  לזכור שאת דרכו המטאורית של ברק בצבא הוא עשה בתוך מסגרת מוגדרת ולא כאזרח עצמאי! וזה ההבדל הגדול (יש לא מעט אנשים שיצליחו מאוד בניהול חברה, אבל כשייצאו לעצמאות ילכו "לאיבוד")  במפה המקודמת נמצא הירח המקודם עכשיו על הנפטון במפתו לאורך כחודשיים-שלושה, מה שיכול לתאר שהוא נמצא באשליה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נסע השבוע לארה"ב. במפתו האישית, כוכב יופיטר (המיטיב הגדול) נמצא על ציר 4-10, בבית המסמל סטאטוס, כלומר קיימת אווירת פרגון כלפיו. המפגשים איתו יביאו להתקשרויות והסכמות מתוך הרמוניה ואמון הדדי. אופי הפגישה הבינאישית של רה"מ נתניהו עם הנשיא אובאמה ופגישות אחרות שיקיים שם בימים האלה, יהיו בחסות יופיטר.

גם ההורוסקופ המציג את בנימין נתניהו בתפקידו כראש הממשלה של מדינת ישראל, נתמך על ידי יופיטר ב- 4-10, ברצועת הזמן הנוכחית ועוד כוכבים על ציר 4-10 לאורך השנה.

תחזית רחבה על המדינה תגיע ברשימה הבאה, ערב ראש השנה.

חידה אסטרולוגית:

במפה המקודמת של ארה"ב מרכז השמים עובר למזל תאומים. האם המשמעות שהכהונה החדשה תשלב שני נשיאים? (קלינטון+קלינטון) או שיהיה זה בן מזל תאומים שיזכה בבחירות?

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות