תחזית שנתית, ראש השנה תשע"ז, טלה - בתולה

תחזית שנתית, ראש השנה תשע"ז, טלה - בתולה

מחבר: פרידה אורינגר

 

מזל טלה:

אוראנוס במזלכם משנת 2011 וישהה בו עד לתאריך 15 במאי 2018. אורנוס ידוע כמי שמביא אירועים פתאומיים ובלתי צפויים. אוראנוס יכול לשנות דברים באופן בלתי צפוי ופתאומי, הוא מביא לנסיבות חדשות, לאנשים חדשים בחייכם ואפילו לשינוי בסגנון החיים. המפתח להתמודדות עם אוראנוס הוא בדרך בה אתם מגיבים לאנרגיה הזו, הנוכחות שלו דורשת בשלות נפשית, הסתגלות למצבים ופתיחות לשינויים, ויש לכם הזדמנות לשנות התנהגויות שמונעות מכם צמיחה או מימוש הפוטנציאל שלכם.

אתם עוברים בשנים האחרונות שינוי בתפיסה לגבי הדרך בה אחרים רואים אתכם, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית וממשיכים להתרחק ממה שלא משרת אתכם. חלקכם הרגישו את התהליך, חלקכם עדיין נמצאים בתוכו, ובכל מקרה השנה אורנוס יגרום לכם להיות עצמאיים יותר, לעמוד על שתי הרגליים ולא לסמוך על האפשרות שמישהו אחר יענה או ימלא את הצרכים שלכם.

בסוף ינואר 2017 כוכב מארס יעבור למזלכם וישהה בו עד תחילת מרץ 2017. זו תקופה אינטנסיבית מאוד עבורכם והפתיל עלול להיות קצר. שימו לב לתקשורת שלכם בתקופה הזו וסיפרו עד עשר לפחות לפני שאתם מגיבים.

זו שנה שהמפתח העיקרי להצלחה הוא ללמוד מתי צריך להאט את הקצב ולשלוט באימפולסיביות. אתם עלולים לאבד כמה חברים במהלך השנה, כיוון שאינכם מצליחים לשמור את הדעות שלכם לעצמכם, או שאינכם מצליחים להתאפק ומבטאים ביקורת במילים קשות. זה אולי יכול להביא לתחושה של שחרור, לבטא את הרגשות האמיתיים בלי להצטער על כך, אבל בשנת 2017 תצטרכו ללמוד לשלוט בהתפרצויות רגשיות בלתי צפויות. יהיה עליכם לבטא את הרגשות שלכם בלי לפגוע ברגשותיהם של אחרים ומבלי לאבד חברים או לצבור אויבים.

מהקיץ אתם מתמודדים עם תנאי המגורים שלכם. זה יכול לדבר על שינוי במגורים, או ייתכן שיש צורך לסדר את הבית ולהיפטר מדברים שאינם נחוצים עוד.

מארס במסע מעניין סביב גלגל המזלות השנה, ידרבן אתכם והוא יהיה זה שיחדיר בכם מוטיבציה במשך כל השנה. הוא יביא התרגשות, פעולה והרפתקאות. התסכול עלול להיווצר כאשר יהיה עליכם להאט כדי להעריך מה קורה. תידרשו להרבה סבלנות, איפוק, ומציאת דרכים לפרוק את התסכולים שלכם.

עבודה וקריירה

הנוכחות המתמשכת של אורנוס במזלכם ושל פלוטו במזל גדי, ממשיכה לאתגר את כל מה שקשור לקריירה וסמכות. בדצמבר 2016 עלולה להיווצר תפניות בתוכניות שלכם ויהיה עליכם להיות מוכנים להסתגל למצבים חדשים, ללכת עם הזרם ולא להיות כל כך נוקשים. התפנית הזו תעזור לכם לגבש את מה שאתם רוצים באמת ותעזור לכם להבין שאתם בונים בסיס נכון. זה גם יביא לשינוי עמוק בגישה שלכם למו"מ ולשיתופי פעולה. יהיה עליכם למצוא את האיזון בין הצורך שלכם להיות בשליטה לבין קבלת אחרים כשווים לכם.

יחסים

היו מודעים לכך שאינכם פוגעים, בכוונה או שלא בכוונה, ברגשותיהם של הקרובים לכם. מערכות יחסים מוצלחות בשנת 2017 תלויות במודעות לכך. ממרץ 2017 אתם ערים לצרכים שלכם ביחסים אינטימיים ויהיה עליכם לראות כיצד אלו יכולים להתממש. אלו מכם שנמצאים במערכת יחסים יוכלו לקחת אותה לשלב הבא עם מחויבות גדולה יותר. אתם מפגינים יותר בגרות בדרך בה אתם מתקשרים עם השותפים ותוכלו להתקדם לשלב חדש של פתיחות ונכונות להשיג מטרות משותפות.

המעבר של יופיטר למזל מאזניים בספטמבר 2016 ישפיע גם הוא באופן חיובי על שותפויות ויחסים לטווח ארוך. עד אוקטובר 2017 יש לכם הזדמנויות רבות לחקור שותפויות. אם אתם מחפשים שותף עסקי סביר מאוד שתמצאו את האדם המתאים לכם השנה.

אם אתם פנויים, 2017 היא הזדמנות טובה למצוא מישהו מיוחד. רק זכרו שגם כאשר קיימת הזדמנות היא לא מתרחשת כך מאליה אלא דורשת מאמץ ופעולה מצדכם. דברים יקרו בקלות רבה יותר בתחום זה מאשר בכל זמן אחר, אך עדיין עליכם לעשות כל מה שביכולתכם כדי להביא את מה שאתם רוצים לחייכם. אל תמתינו שבן הזוג העתידי ידפוק בדלת, קחו יוזמה ומצאו אותם.

מערכות יחסים מעורערות יכולות להגיע לסוף דרכן, ובמקרה כזה יופיטר יעזור לכם לפרק בצורה חלקה יותר. עם זאת, וודאו שאתם מנתקים את הקשר מהסיבות הנכונות. אם אתם מרגישים חנוקים או מוגבלים במערכת היחסים שלכם, חשוב לדבר על הדברים לפני שאתם נוקטים בצעד דרסטי. לפעמים נדמה לנו שאנחנו רוצים יותר חופש, רק כדי לגלות שזה לא מה שחשבנו שזה יהיה.

כספים

זו שנה מאתגרת בתחום הכספי ויהיה עליכם לארגן את ענייני הכספים שלכם. עליכם להיות זהירים בכל הנוגע לכספים ולהשקעות שלכם. אנשים יכולים לנסות לנצל אתכם או לשכנע אתכם לעשות איתם עסקים שעשויים להתברר כאסון. אם אתם מקבלים העלאה בשכר או שמגיע לכם כסף מפרישה, תגמולים, עסקה פיננסית, ביטוח או השקעות, טוב יהיה לחסוך אותו ליום סגריר.

מזל שור:

בתאריך 9 בספטמבר 2016 יופיטר עבר למזל מאזניים. ליופיטר נטייה להרחיב ואתם תרגישו את השפעתו על ענייני העבודה שלכם. זה יהיה זמן של הזדמנויות, תוכלו להתקדם במקום בו אתם נמצאים, זה יהיה זמן אידיאלי למצוא את האנשים הנכונים לעבוד איתם. יש הזדמנות לקידום מקצועי משמעותי השנה. זה גם זמן של שיפור מבחינה בריאותית ותוכלו להרגיש ביותר חיוניות.

נוכחותו של פלוטו במזל גדי תמשיך להשפיע ולהביא שינויים לחייכם. עליכם להיות פתוחים לביצוע שינויים ולארגן מחדש את סדרי העדיפויות שלכם. אל תתנגדו לשינויים, אלו ייקחו אתכם למקום נכון.

קיימת פעילות רבה מאחורי הקלעים או אירועים שאינכם רוצים שאחרים ידעו עליהם. ייתכן שאתם עושים דברים מאוד יוצא דופן שאינכם מעוניינים לחשוף עדיין, או שאתם מתכננים משהו שבסופו של דבר יעניק לכם יותר חופש בעתיד. אתם יכולים להיות מעורבים ולקחת חלק במיזם חדש שעשוי להביא ליותר עצמאות, אבל יתכן שבינתיים כדאי לשמור את הדברים האלה לעצמכם ולהקפיד על פרטיות. זו שנה להתחבר לעצמכם, לחקור את הרוחניות, ללמוד או אפילו לחקור את היצירתיות שלכם. מעבר לזה השתלבות במסגרת קבוצתית עם אנשים בעלי דעות דומות לאלו שלכם תתרום לכם. היזהרו לא לבזבז הזדמנויות בכך שתשבו ולא תעשו כלום. אם אינכם יודעים מה אתם רוצים לעשות, עשו משהו קונסטרוקטיבי.

עבודה וקריירה

אם חשתם תקועים בתוך שגרה או בנתיב שלא מקדם אתכם לשום מקום, מעברו של יופיטר למזל מאזניים מאפשר לכם לקדם את תחום העבודה עד אוקטובר 2017 באופן משמעותי. תכננו את האסטרטגיה שלכם לפני שאתם מתקדמים לשלב הבא. הבטיחו שמהממונים עליכם יודעים שאתם שאפתנים ומוכנים לקידום. זה זמן בו יעלו יותר הזדמנויות, תיתכן עבודה על פרויקטים גדולים וזה יכול להיות גם זמן נהדר עבור אלו מכם שמחפשים עבודה חדשה. הזדמנויות עבודה חדשות יכולות להגיע גם אם אינכם מחפשים.

תחושת הביטחון העצמי שלכם בעבודה תתחזק וזה אמור גם להביא לשיפור גם מבחינה כספית. סוג העבודה שאתם עושים יכול להתרחב ותוכלו ליהנות מהעבודה שאתם עושים, עם זאת, לא תוכלו לעגל פינות, יהיה עליכם לעבוד ולהשקיע ולהיות מוכנים לנצל את ההזדמנות כאשר הן מופיעות. נסיעות עבודה מודגשות בשנת 2017 כמו גם הזדמנות להשתתף בקורס או סמינר שיכולים לחזק את המיומנויות שלכם. יחסים

עליכם ללמוד להיות סבלניים לדעותיהם של אנשים אחרים. זה זמן להתחבר מחדש ולהדק את הקשרים שלכם, אך עם זאת, נפטון עלול לגרום לבלבול בנוגע למערכות יחסים עם חברים. דברים עלולים להסתבך ותצטרכו להישאר מחוברים לקרקע, ובמקביל להיות דיפלומטיים. אתם חווים זמנים טובים עם חברים מאמצע פברואר ועד אמצע מרץ 2017, ולאחר מכן שוב בדצמבר 2017. בין לבין יתכן שחברים יפתיעו עם גילויים לא שגרתיים. חברים יבצעו במהלך השנה שינויים רדיקליים ולעיתים קרובות לא זהירות ואתם תצטרכו להיות הקול ההגיוני.

לפנויים, זה זמן חשוב בחיי האהבה שלכם. זה זמן בו תיתכן אהבה חדשה, תוכלו להכיר מישהו בסביבה הקרובה, או בסביבת העבודה. מהרגע שתאפשרו לעצמכם לקבל את האהבה שאתם באמת ראויים לה תגלו שזו שנה שקל להתאהב בה.

בדצמבר 2016 ענייני משפחה עלולים לאתגר ויתכן שיהיה צורך לטפל בעניינים לא סגורים מהעבר.

כספים

תחת השפעת סאטורן תמשיכו לבחון את מערכת האמונות שלכם בנוגע לכסף. תהיה לכם הזדמנות ללמוד איך באמת לסמוך רק על עצמכם מבחינה כלכלית. 2017 היא שנה לתכנון פיננסי רציני וארוך טווח, להגדיר מטרות ולהחזיר חובות, במידה ויש לכם. יהיה לכם את הביטחון ואת הנחישות להתמודד עם מכשולים כספיים. אתם מודעים יותר להוצאות שלכם ויכולים לשלוט בהן באמצעות הצבת גבולות.

תוכלו להפגין קשיחות במו"מ עסקי ולהתמודד עם מוסדות פיננסיים מעמדה הרבה יותר טובה מזו שהייתם בה עד כה.

מזל תאומים:

זו שנה שקורים בה הרבה דברים ואתם עסוקים בפרויקטים שונים, עליכם להשתמש ביתרונות שהחיים מציעים לכם ובכישורים שלכם ולהתקדם קדימה.אתם נפתחים לרעיונות חדשים ויכולים להביא את היצירתיות שלכם לרמה חדשה שתבוא לביטוי גם באופן מעשי בחייכם. התחום המקצועי מתפתח גם הוא בזכות זה.

מולד הירח בתאריך 25 במאי יסמל את תחילתו של מחזור חדש עבורכם. זה יהיה זמן טוב לצאת עם פרויקט, לשלוח כתבי יד לפרסום, להתחיל עבודה חדשה או להשיק רעיון חדש. תוכלו לקדם את הדברים בצורה קלה יותר

אוקטובר עד תחילת נובמבר 2016, הפוקוס והאנרגיה בהתמודדות עם דברים שאתם מחזיקים עמוק בתוככם וזה אמור לשנות אתכם ואת חייכם לטובה.

הזירה החברתית מאוד חשובה לכם, אבל אתם עלולים להיות הפכפכים מעט ולא תמיד יש לכם סבלנות לאנשים.

מעברו של יופיטר בתחילת ספטמבר 2016 למזל מאזניים תשפיע בשנה הקרובה על ענייני רומנטיקה והנאה. זה זמן לחשוב על הריון או הרחבת היצירתיות שלכם בדרך כלשהי. אם אתם פנויים, זה זמן בה יכולה להופיע בחייכם אהבה בדרך המלהיבה ביותר שניתן לדמיין.

אתם יכולים להקסים אחרים ותנו לזה לעבוד לטובתכם. שימו לב למראה שלכם יותר מאשר בדרך כלל. הרושם הראשוני שתותירו כן קובע, בפגישות אישיות או מקצועיות. אל תפחדו להשקיע במראה חדש ומלתחה חדשה, זה יכול להשתלם לכם בסופו של דבר.

ככל שתשקיעו יותר מאמצים כך תוכלו להשיג הצלחות, לפחות כך זה יראה בעיני אחרים. זה זמן ליצור את הגרסה הטובה ביותר שלכם, לבטא את הכישרון והמיומנויות שלכם, וודאו שאחרים רואים אתכם.

נסיגות מרקורי

כאשר כוכב מרקורי, שליט המזל שלכם, נמצא בנסיגה, רצוי שלא להתחיל בדברים חדשים, לא ליזום פרויקטים חדשים, רצוי שלא לחתום על חוזים וחשוב לשים לב לפרטים, כיוון שישנם שיבושים בתקשורת הבינאישית. אתם חייבים להיות זהירים בזמן הנסיגה ולוודא שאינכם רודפים אחרי אדם, מקום, או הדבר הלא נכון.

הנסיגות בשנה הקרובה יתקיימו בתאריכים:

19 בדצמבר 2016 – 8 בינואר 2017

10 באפריל 2017 – 3 במאי 2017

13 באוגוסט 2017 – 5 בספטמבר 2017

3 בדצמבר 2017 – 23 בדצמבר 2017

עבודה וקריירה

מאמצע דצמבר, יש דחיפה מבחינה מקצועית, שתעזור לכם להגדיר את מה שעומד להתרחש בשנת 2017. ענייני מקצוע וקריירה יכולים להיראות לא מציאותיים, או יוצאי דופן בדרך כלשהי. אבל, ישנן הזדמנויות הקשורות בעבודה. אתם יכולים לקבל הצעות לא רגילות, רק שיהיה עליכם לוודא שמה שמוצע לכם הוא אמיתי ולא איזה "חלום באספמיה". וודאו שהכל לגיטימי ומעוגן במציאות.

שימו לב למי אתם חוברים כיוון שיש מי שעלול להערים עליכם, להוליך אתכם שולל או למנוע מכם לראות את האמת. זה יכולים להיות מכוון וזה יכול להיות גם שלא במכוון. וודאו שיש לכם את המידע הנכון ואל תסמכו על כך שאחרים יתנו לכם את המידע המדויק. מצד השני, אם תתחברו לעצמכם זה עשוי לעזור לכם לראות בצורה ברורה יותר מאשר אי פעם דברים הקשורים לממונים עליכם, לקריירה, למקצוע או למקום בו אתם עובדים.

יחסים

סאטורן ישפיע על היחסים שלכם במהלך השנה, מה שהופך אתכם ליותר רציניים בנוגע למערכות היחסים שלכם ואתם מתמקדים במחויבות שלכם. סאטורן ימשיך להשפיע עד אמצע דצמבר 2017 ועלול לגרום לבעיות ביחסים זוגיים או במערכת יחסים חשובה אחרת. יהיה עליכם לעבוד קשה מאוד כדי לשמור על שקט במערכות יחסים חשובות כמו נישואים או שותפות עסקית. אתם עלול להרגיש שהצורך לעשות דברים, כמו להתפשר, לנהל מו"מ, להיות סבלני בכדי לשמור על הקשר מכביד עליכם.

בספטמבר 2016 יופיטר עבר למזל מאזניים והביא את הקלילות הנחוצה לתחום זה בחייכם. תוכלו למצוא הנאה באהבה ולהרגיש שקל יותר לתת ולקבל אהבה. מעברו של יופיטר למזל מאזניים ישפיע באופן חיובי על התחום הרומנטי עד אוקטובר 2017.

אם אתם פנויים, זה עומד להיות אחד המחזורים הטובים ביותר בענייני אהבה מזה 12 שנים. נסו להיזכר מה קרה לפני 12 שנים ויהיה לכם שמץ של מושג בנוגע למה שיכול להגיע הפעם. כמו כן, נסו להיזכר אלו הזדמנויות שגרמו לכם להיות באור הזרקורים או היו ממוזלות ונקרו אז בדרכם. אילו הזדמנויות ניצלתם ואילו מהן לא מימשתם וכעת הייתם רוצים שיהיו בחייכם. אם יש לכם חרטות ממושכות לגבי משהו (או מישהו) ונתתם לו לחמוק מבין אצבעותיכם משום שלא היה לכם האומץ או את הביטחון לתפוס אותו אז, הבטיחו לא לחזור על אותה הטעות השנה.

ילדים יתפסו חלק משמעותי בחייכם השנה. חלקכם הופכים להורים בפעם הראשונה או שאתם מחליטים להרחיב את המשפחה. אתם יכולים גם להיות נוכחים להצלחות של הילדים שלכם.

זו שנה מעניינת עבור קשרים עם חברים. השפעתו של אורנוס בתחום חברויות עשויה לטלטל את הקשרים שלכם עם החברים לאורך כל השנה. אל תתרגשו אם חברים יתנהגו באופן בלתי צפוי, זה יעזור לכם ללמוד משהו על חברויות. חברים מהעבר עשויים לחזור אל חייכם, אבל זה לא בהכרח שהקשרים האלו טובים לכם. בכל מקרה, אל תתנו להם להרגיז אתכם או לגרום לכם לבזבז זמן או כסף. אל תמהרו לתת אמון באנשים שאינכם מכירים, התבוננו על אנשים חדשים שנכנסים למעגל החברים שלכם באופן מפוכח ותנו לזמן לעשות את שלו לפני שאתם סומכים עליהם.

כספים
אתם עומדים לשנות את התוכניות ארוכות הטווח שלכם לעתיד במהלך השנה, רק וודאו שיש לכם את כל הפרטים ואת יודעים בדיוק מה תהיה התוצאה של ההחלטות שלכם.

למהלכים הפיננסיים שתבצעו תהיה השפעה ישירה על החיים החברתיים והאישיים שלכם וגם לטווח הארוך. אתם עלולים להרגיש השנה שאתם פועלים תחת מגבלה כספית כלשהי. אל תיקחו סיכונים מיותרים. זו שנה לשלם את החובות שלכם, להיות אחראיים יותר עם כספים ולהקפיד שההוצאות לא תהיינה גבוהות מהרווחים. אתם יכולים להקים איזה תכנית פיננסית שנתית או לגיל הפרישה.


מזל סרטן:

אם הרגשתם שבשנים האחרונות אתם מתמודדים מול כוחות גדולים מכם, השנה יש לכם הזדמנות ללמוד מזה ולהבין את המצב בדרך שתעזור לכם בעתיד. בהשוואה לשנים האחרונות השנה הזו תהיה קלה יותר ותביא עימה שקט יחסי אחרי הסערות של השנים האחרונות. אתם יכולים להרגיש השנה שאתם חווים את החיים בדרך הרבה יותר מתונה ואלה חדשות טובות עבורכם.

אתם נכנסים לשנה של פעילות ושינויים, גדולים וקטנים, כמעט בכל תחום בחייכם. יהיה עליכם לקבל החלטות וזו עשויה להיות שנה משמעותית בחייכם. השינויים האלה יכולים להיות חיוביים כל עוד אתם מוכנים אליהם ויכולים לארגן סדר יום ולחשוב באופן שקול. אם לא תהיו מוכנים אליהם, השינויים עלולים לא להיות בשליטתכם וזה יכול לגרום לתחושה שהם פועלים נגדכם.

יתכן שאתם נדרשים לשינוי בגלל העבודה או הקריירה שלכם, והמהלך הזה יכול להוכיח את עצמו כמצב משחרר מאוד עבורכם.

סאטורן יבקש מכם לבחון את היכולת שלכם ליצור את המבנה הנכון סביב חיי השגרה והעבודה שלכם. לבדוק כיצד אתם יכולים להיות מאורגנים ויעילים ויותר מכך, אם אתם יכולים לעשות את העבודה, גם אם אין אף אחד בסביבה כדי לעזור לכם. גם אם אתם זוכים לסיוע מאחרים במהלך השנה תהיה לכם הזדמנות להוכיח לעצמכם עד כמה אתם יכולים להיות פרודוקטיביים בעצמכם.

בתאריך 9 בספטמבר יופיטר עבר למזל מאזניים וישפיע באופן חיובי על ענייני בית ומשפחה, ויאפשר אפילו יותר שמחה בתחום שהכי קרוב ללבכם. הקשר הרגשי לבית ולמשפחה הוא מאוד חזק, גם אם אינכם רוצים תמיד להודות בכך. כאשר אתם מרגישים בטוחים עם הסביבה שלכם זה מביא לתחושה של שלמות. בשנת 2017, מלווה אתכם האמון בכח האהבה במסע חזרה למקום שאליו אתם באמת שייכים.

עבודה וקריירה

יתכנו שינויים או שיהיה עליכם לקבל על עצמכם אחריות נוספת בעבודה במהלך השנה. לחלופין, ייתכן שעליכם לעבוד יותר. דעו את הגבולות שלכם. אל תיקחו על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים. אתם לא יכולים לצפות שאחרים יעשו את העבודה שלכם, עליכם לבקש עזרה וללמוד כיצד להאציל סמכויות.

האנשים הכי המוזרים יכולים לצוץ השנה בעבודה, ותצטרכו ללמוד איך להתמודד עם מטורפים שאתם פוגשים, ויותר מכול לעמוד על המשמר כך שאף אחד לא יפגע או ינצל אתכם, או יגרום לכם אכזבה. אל תפעלו או תגיבו בפזיזות בגלל מה שאחרים אומרים או עושים.

תוכלו ליהנות מהישגים רבים במהלך השנה. העבודה שלכם יכולה להיות מרגשת, חדשנית, ומאתגרת מבחינה טכנולוגית.

יחסים

זו שנה שאתם יכולים ליצור יותר ביטחון במערכות היחסים הקרובות. ענייני הבית הם תמיד בראש סדר העדיפויות שלכם, אבל עד תחילת אוקטובר 2017 זה אפילו בולט עוד יותר. רבים מכם ישדרגו את הבית או את תנאי המגורים בתקופה זו, בין אם באמצעות מעבר לבית גדול יותר או טוב יותר, או שכונה טובה יותר או באמצעות שיפוץ בבית הקיים. אתם עשויים לגלות שאתם צריכים יותר מקום בגלל שהמשפחה מתרחבת.

חלקכם ירצה ללמוד ולחקור יותר את השורשים שלכם. אחרים עשויים לחזק את הקשרים המשפחתיים. גם האמונות הרוחניות, הדתיות או פילוסופית החיים שלכם יכולה להיבחן ברמה מסוימת. אתם עשויים לגלות שפיתחתם מערכת אמונות שונה לחלוטין מזו שגדלתם עליה, וזה עלול להביא לגילוי מעניין ביחס לעצמכם.

יתכן גם שאתם מרגישים שהגיע הזמן למצוא את המקום שהוא מבחינתם "בית". אם חשבתם על הגירה או שתמיד הרגשתם שאתם "שייכים" למקום אחר, זו השנה שהנושא הזה יעלה באופן משמעותי.

תיהנו מבילויים עם המשפחה וחברים. אל תשכחו לומר לאנשים סביבכם כמה אתם אוהבים אותם ואל תחסכו בחיבוקים ובמילים טובות.

ההורים שביניכם, קחו את הזמן ליהנות מהילדים או מאנשים צעירים סביבכם. הם יגרמו לכם לצחוק ולשמור את הרגליים נטועות היטב בעניינים המעשיים של חיים. הילדים שלכם עשויים לשנות את סגנון החיים שלהם ואתם תיהנו להתבונן על זה ולהיות חלק מהשינויים שלהם בתקופה הזו של חייכם.

אמון ויושר במערכות היחסים שלכם יוכיחו שהם אבני היסוד שלכם. אם אלה אינם קיימים ביחסים מסוימים יהיה עליכם להקדיש מחשבה רצינית בנוגע להמשך הקשר. שנת 2017 מעניקה לכם את הביטחון לבקש את מה שאתם רוצים ביחסים הקיימים. אל תחששו לשים את הקלפים על שולחן כאשר אתם יוצרים קשרים חדשים, כדי למנוע בזבוז זמן או אכזבה מאוחר יותר. זה גם יעזור לכם להיות כנים עם עצמכם ועם אחרים בנוגע למה אתם מחפשים וגם ייצור אמון.

כספים

תולו לזהות לקראת סוף שנת 2016הזדמנויות פיננסיות טובות שתהיה להם השפעה רבה על מצבכם הכלכלי. מאוקטובר 2017, תוכלו ליצור משהו וההתקדמות מבחינה כלכלית תהיה טובה יותר.

 

מזל אריה:

בתאריך 9 בספטמבר 2016 יופיטר עבר למזל מאזניים ואתם יכולים לצפות להתפתחות בענייני תקשורת. התקשורת עם הקרובים עשויה להשתפר באופן משמעותי השנה.

השנה חשוב שתבחרו מילים בזהירות. אנשים יתייחסו למילים שלכם ומה שתגידו יהיה בסיס לדרך בה אחרים תופסים אתכם. אם תשתמשו נכון במילים זה יכול לחולל נפלאות, אבל יהיה עליכם להיזהר מהערות שאינן במקומן, פוסטים וציוצים שיכולים להביא לפרסום שאינכם רוצים. לפני אמירות חשובות נסו לדמיין כיצד מה שאתם אומרים יכול להתפרש וכאשר אתם מבטאים את הדברים היו ברורים וישירים ואל תותירו מקום לעמימות.

תהיינה הזדמנויות לכתוב, או להביע את הרעיונות והיכולות שלכם והרצון ללמוד מתחזק. אלו לא חייבים להיות לימודים בבית ספר רגיל או במכללה, אך תוכלו להרחיב את הידע בדרכים חדשות וללמוד דברים חדשים.

השנה הקרובה תהיה מאוד דינאמית ותדרוש מכם הסתגלות לכל השינויים שמתרחשים בחייכם וסביבכם, ולאזן בין העבודה לבין חיי המשפחה. אתם צריכים להכיר בכך שדברים סביבכם משתנים. לא מדובר פה בלזרוק ספה ישנה או לשנות את העיצוב בבית, מדובר בשינוי רגשי עמוק.

לא משנה כמה תנסו להיאחז בדרכים הישנות והמוכרות במהלך השנה, הדברים פשוט לא הולכים להישאר כמו שהיו בעבר. יתכן שבמהלך השנה תהיינה תקופות בהן תרגישו שאין לכם שליטה על מה שקורה והמפתח להתמודדות עם המצבים האלו יהיה, לתת לדברים להיות מה שהם.

ליקוי הירח בתאריך 23 בפברואר 2017 יביא למודעות חדשה ביחס לעצמכם. תוכלו להבין מה אחרים משקפים לכם, כיצד הם רואים אתכם וכיצד אתם רואים את עצמכם. יתכן גם שתזהו מצבים בהם אנשים מתקרבים אליכם בגלל המחשבה שזה גורם להם להיראות טוב.

עבודה וקריירה

קיים רצון לשינוי בעבודה ומאוקטובר עד תחילת נובמבר 2016, תוכלו להתמקד בדרך בשינוים ולשפר את מצבכם. תוכלו למצוא עבודה חדשה, או שמישהו יעלה בפניכם הזדמנות לעבודה חדשה, תוכלו לקחת על עצמכם פרויקט חדש, או לפגוש אדם חזק שיכול לעזור לכם מבחינה מקצועית.

בשנה הקרובה תוכלו לשפר את הדרך בה אתם משווקים את עצמכם, או את הדרך בה אתם גורמים לאחרים לדעת על המוצר, השירות או מה שאתם, באופן אישי, מציעים. הגיע הזמן להתמקד בפרויקטים ותקשורת למשל, כתבי יד, הוצאה לאור, פרסום, אתרי אינטרנט.

זה גם זמן למידה חשוב, אתם נפתחים לאופקים חדשים ואם מציעים לכם לימודים או הכשרה תוך כדי עבודה אז קחו את זה בשתי ידיים.

אם אתם מתחילים בבניית עסק או בניית בסיס לקוחות עבור העסק שלכם מהבית, רוב הסיכויים שהקהילה הקרובה שלכם תוכל לספק את בסיס הלקוחות הראשוני שלכם, או שזה יכול להגיע באמצעות בני משפחה. חבר, שכן או בן המשפחה, עשויים להציג בפניכם הזדמנות מעניינת. אלו מכם שעוסקים בהוראה, תקשורת, כתיבה, פרסום, יחסי ציבור או כל סוג של פעילות מסחרית, עם קצת מאמץ מצידכם תוכלו להתקדם השנה באופן משמעותי. אם אתם סטודנטים, תוכלו להיתקל במישהו שיהווה השראה או שיעזור לכם בהתקדמותכם.

יחסים

זו שנה שיש בה התחלה חדשה בתחום היחסים. מולד הירח בתאריך 28 בינואר 2017 יביא לחיבור חדש, או לשלב חדש ביחסים קיימים. תוכלו להתבונן מקרוב על היחסים שלכם לטווח ארוך עם ידידים ושותפים. אם אתם מחפשים שותפים, בין אם זה בני זוג לטווח ארוך, או שותפים עסקיים, אז זה יהיה הזמן בו יהיה לכם ברור יותר איזה אדם אתם מחפשים ותוכלו גם לנקוט בפעולות כדי למצוא אותו.

אהבה היא עניין רציני עבורכם השנה, במיוחד אם אתם פנויים. השנה יכולה להתחיל עם תחושת תסכול ותחושה שאתם נותנים ונותנים, אבל המאמצים שלכם אינם מוערכים כפי שהייתם רוצים, אבל התחושה הזו תשתנה די מהר. אינכם צריכים להתפשר על בני זוג. אל תיכנעו לאלו שאומרים שאתם בררנים מדי או שיש לכם ציפיות לא ריאליות. לכולנו יש קריטריונים שלנו כשמדובר באנשים שאיתם אנו אמורים לחלוק את חיינו.

אלו מכם שנמצאים ביחסים קבועים, ירצו לחזק את היחסים וליצור בהם מחויבות עמוקה ומוצקה יותר. נושאים הקשורים במשפחה יכולים לספק לכם כמה הזדמנויות גדולות, וקיים פוטנציאל ללמוד מהם שיעור חשוב לחיים. אל תתנו לעקשנות שלכם להפריע לכם ללמוד דברים שיכולים לשנות דרך החשיבה שלכם.

כספים

נסו ליצור ביטחון פיננסי ולעבור שוב על התקציב שלכם. חשוב שתרסנו את עצמכם במיוחד מרכישות שנובעות מדחף רגעי ושימרו את הכסף שלכם לדברים הגדולים. הקשיבו לקול הפנימי שלכם ונהלו את המהלכים הפיננסיים שלכם בזהירות.


מזל
בתולה:

משנת 2015 אתם עוברים תהליך בכל הנוגע לדרך בה אתם תופסים את עצמכם. גם אם לא תמיד נוח לכם בדרך, התהליך הזה יביא אתכם בסופו של דבר למקום שבו תוכלו להפגין יותר אחריות, חוכמה ואת האנושיות שלכם.

תוכלו השנה לקבל החלטות טובות יותר, לקחת אחריות על ההתנהגות שלכם, להתגבר על מכשולים, לתכנן ולנהל את הכספים שלכם, לחסוך כסף או לקבוע את סדרי העדיפויות שלכם.

בתאריך 9 בספטמבר 2016 יופיטר עבר למזל מאזניים וזה ישפיע השנה באופן חיובי על ענייני כספים. תוכלו לפתח את הכישורים והביטחון שלכם ולהביא את זה לידי ביטוי.

תחום היחסים עלול לעורר מצבים לא פשוטים וייתכן שמלווה אתכם השנה תחושה שיחסים לא זורמים. אתם מוצאים את עצמכם בוויכוחים או עימותים שסוחטים מכם אנרגיה. מאוקטובר 2017 תוכלו לשפר את התקשורת שלכם ולחזק קשרים עם הסובבים. עד אז שימרו על הקשרים שיש לכם עם אלה שאתם אוהבים, תהיה לכם הזדמנות לקחת את היחסים האלו לשלב חדש בהמשך.

עליכם להבין שאתגרים שאתם חווים השנה אינם נובעים מכך שאינכם ראויים או בגלל חוסר מזל. דברים קורים מסיבה מסוימת, אבל לא תמיד אתם יכולים לדעת מהי הסיבה כאשר הדברים האלה קורים. זכרו שאלו מצבים שבסופו של דבר מביאים לתובנות ולגדילה. דרך החשיבה שלנו היא זו שעוזרת לנו להתמודד עם מצבים קשים ואכזבות. הפקת הלקחים עדיין נמשכת השנה, אך אתם מתקרבים לסוף התהליך.

נסיגות מרקורי

כאשר כוכב מרקורי, שליט המזל שלכם, נמצא בנסיגה, רצוי שלא להתחיל בדברים חדשים, לא ליזום פרויקטים חדשים, רצוי שלא לחתום על חוזים וחשוב לשים לב לפרטים, כיוון שישנם שיבושים בתקשורת הבינאישית.

הנסיגות בשנה הקרובה יתקיימו בתאריכים:

19 בדצמבר 2016 – 8 בינואר 2017

10 באפריל 2017 – 3 במאי 2017

13 באוגוסט 2017 – 5 בספטמבר 2017

3 בדצמבר 2017 – 23 בדצמבר 2017

עבודה וקריירה

האתגרים שחוויתם בזמן אחרון יעזרו לצמיחה האישית שלכם. ברגע שתפיקו את הלקחים הנדרשים תוכלו להתקדם ולהיות מודל לחיקוי עבור אחרים. נובמבר עד אמצע דצמבר 2016 יש לכם יותר מוטיבציה בעבודה, רצון להשלים משימות ולהספיק יותר. ככל שתיקחו על עצמכם יותר, תרגישו שיש לכם יותר אנרגיה לעבודה, ותוכלו להשלים פרויקטים רבים ומשימות, מה שיכול להפוך את הזמן הזה לזמן הפורה ביותר השנה.

יחסים

האנשים הקרובים אליכם עוברים שינויים השנה ולעיתים אתם עלולים להרגיש שאינכם מכירים אותם. השינויים שלהם יכולים לסקרן ולהטעות אתכם בעת ובעונה אחת. בכל מקרה חשוב שתקדישו תשומת לב לכך, אינכם רוצים לפספס את השינויים הללו.

אלו מכם שאינם נמצאים ביחסים יוכלו להתחבר למישהו והיחסים יאופיינו במשיכה מידית וחזקה, הרבה מעבר להיבט הפיזי. אתם עשויים להרגיש שהכרתם אותם כבר קודם.

השנה כדאי להשקיע יותר זמן לבילוי עם ההורים שלכם, המשפחה וקרובים. יתכן שזה נובע מצורך עמוק להכיר יותר ולבנות קשר קרוב. אם היחסים עם בני משפחה מתוחים או שקיים ניכור ייתכן שתרצו להתאמץ יותר כדי לתקן את היחסים. לחלופין, ייתכן שקיימת הבנה מוחלטת השנה שיש בני משפחה שלמרות הרצון, אף פעם לא תהיו מסוגלים להיות קרובים אליהם וככה זה. בכל מקרה, השנה תוכלו להגיע לעומקם של דברים הקשורים בהורים שלכם או בני משפחה.

כספים

עד אוקטובר 2017 תוכלו לשפר את ענייניכם הכספיים ולהיחשף ליותר הזדמנויות שיעזרו לכם ליצור גידול בהכנסות. הדגש יהיה על ההכנסות שלכם, אולי הקמת עסק, יצירת מקור הכנסות נוסף או השקעה. זה גם זמן לשקול איגום משאבים עם אחרים.

תוכלו לייצר תוצאות בלתי צפויות באמצעות שיתופי פעולה יצירתיים. שיתוף פעולה עם חברים יכול להיות מפתח להצלחה. תוכלו ללמוד מההצלחה של אחרים ולהחיל אותה על רעיונותיכם.

היזהרו מהשקעות מסוכנות. שקלו היטב רכישות גדולות וקחו את הזמן שלכם לפני שתתחייבו.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות