תחזית אסטרולוגית לשבועיים 17.03.2017-30.03.2017

מחבר: טובה ספרא

הימים האחרונים היו ימים טובים למציאת פתרונות לסוגיות שהיו "קשות" לדעתכם. החשיבה פחות "מאולצת" והתחושה היא שפחות מחויבים "למה שמקובל", וזה מאפשר גישה מרעננת לכל מיני נושאים ובעיקר בתחום הבריאות. נכון להקשיב לעצמכם בנושא זה ואולי גם לבחון טיפולים טבעיים וחדשים.
זה זמן בו להחלטות משמעותיות בחיינו אישיים יש משמעות עתידית, שנוכל להבין אותן רק במהלך חודש אוגוסט 2017.
כוח הרצון חזק החודש ומשפיע בעיקר כשהוא מכוון מטרה. החולשה של הכוח הזה עלולה להתבטא במתחים ואלה יוצרים גלים של פחד מהעתיד הזורמים מתחת לפני הקרקע, או דאגה קולקטיבית.

היום ומחר האנרגיה נמוכה יותר, אתם חשים שעליכם להתמקד בכמה נושאים חשובים במיוחד כש"טנק הדלק" שלכם מרוקן. בשיחות שיתקיימו ביומיים האלו זכרו שאין מקום להרפתקאות, אלא לשוחח על נושאים שחשובים למערכת יחסים או עסקים. זכרו את ההתחייבויות שכבר קיימות "בתרמיל האישי".
השמש עוברת למזל טלה בתאריך 20.03, מעבר על נקודת העולם ולמעשה זה יום השוויון (שעות האור והלילה זהות), היום בו מתחיל האביב. מזל טלה הוא המזל הפותח את גלגל המזלות, זו תחילת השנה האסטרולוגית וזה הזמן להתחדשות. דברים שנעצרו יתנערו בימים הקרובים, האגו הוא מניע ומתניע, הרצון לראשוניות, שלא פעם גורם לפעולה אימפולסיבית, בלי מחשבה מקדימה. יש רצון ליזום פרויקטים ולהתעלם מהגבולות והמגבלות. נסו לנתב את עצמכם, את האנרגיה שלכם או את התוכניות, לכיוון תכליתי ולסיים את מה שכבר התחלתם. התלהבות לא עוזרת למימוש יוזמות חדשות. יתכן שחלק מהתוכניות לא יבשילו וחלק פשוט יתפוגגו, לכן נסו לחשוב לפני שאתם מתחילים בהתלהבות הזדמנות חדשה ובדקו האם יש לה בסיס של ממש.

סביב התאריכים 21.03-24.03, מבנה הכוכבים אינו מקל על שיתופי פעולה או על מאמצים של קבוצות ועמותות להגיע להסכמות. יש קושי להתלכד סביב רעיון והתקשורת תהיה לא ברורה. כדאי שתהיו זהירים מאוד, בעיקר כשעליכם להתבטא בתחומים תקשורתיים חשובים לכם. שימו לב לניירת ולמסמכים, לתכנים ולפרטים. חוסר הבנה עלול לגרור מסקנות שחלקן שגויות ועל חלקן אתם מאבדים שליטה ואלה הופכים להיות "ספינים", ותו לא.

במהלך השבוע שלפניכם הנטייה לאובססיה תהיה חזקה יותר. זה יתבטא בעיקר בתקשורת בינאישית וגם יהיו כאלה שינצלו את התקשורת המגוונת למניפולציות כדי להשפיע ולא תמיד בנחמדות. המבנה "מבטיח" מאבקי כוח וחוסר הסכמה. היו רגישים כשאתם מדברים עם אחרים, להתפשר זה לא "פשע", למרות שהנטייה האישית בימים כאלה היא "להתחפר" במקום שלכם. כעס "שהתבשל" בתוככם לאורך זמן יפרוץ החוצה וישפיע על הסגנון. היתרון בימים האלה הוא החשיבה העמוקה והיכולת להבין פרטים המסתתרים בין המילים והשורות ומכל אלה ביחד, להבין את התמונה הגדולה. המסקנות בימים אלה הן בעלות משמעות וזה אכן שבוע תקשורת אינטנסיבי בכל המישורים. דרך אגב, גם אלה מכם המדברים רק עם עצמם, כיוון שהם בטוחים שאין לידם אדם ברמה האינטלקטואלית המתבקשת, ירגישו את המנעדים הנ"ל, כעסים מסקנות וחשבונות נפש.

יום שישי, 24.03 הוא יום של שמחה וכיופיים. חוש ההומור במיטבו, השמחה תשפיע ורעיונות יצוצו. מומלץ לצאת מהבית ולנשום אוויר טוב. במהלך השבת, 25.03, האווירה נעימה, הרשו לעצמכם לנוח ו"לא לעשות כלום", או לשהות בחברתם של אנשים שלא מפריעים לכם בנוכחותם. גם התחום האמנותי והיצירתי יביא לסיפוק אישי.

לקראת התאריך 26.03, המפגש בין מילים ורעיונות יהיה מסעיר ומרגש במהירות שהדברים יתרחשו. הקושי בימים כאלה הוא לשמור על רצף מחשבה ולהשיג יציבות. הרעיונות יצירתיים, אבל תתקשו לשלוט על התהליכים ובגלל המהירות בה המילים "עפות" עוד לפני שסיננתם אותן, אתם עלולים לומר משהו שתתחרטו עליו. כך שמתבקשת מחשבה, זהירות ומודעות. נסו לחפש דרך לשחרר את המתחים ולהעסיק את עצמכם בפרויקטים מעניינים, שיכולים לפזר את אי השקט.

מופע מולד הירח, בתאריך 28.03, במזל טלה, יהיה בעל אופי רומנטי, זה יום שבו סביר להניח שלא תחזרו לבד הביתה (אם תהיו במקום הנכון כמובן). ההשפעה לשבועיים הקרובים תהיה על פרשיות רומנטיות, חלקן יכולות להתפתח לטווח ארוך. נצלו את היום לבילויים, השתתפו במפגשים שיוצרים חוויות וכיופיים, אלה ימים שנעים לפגוש אנשים עם עניין משותף עכשיו. לאלה מכם העוסקים ביצירה זה זמן מצוין.
סביב התאריך 30.03, הכוכבים רומזים על "סקנדלים" פוליטיים בעולם. אשליות מתפוגגות ומאבקי כוח יאפיינו יותר את ההתרחשויות ביקום, יתכן גם שאלה כעסים שיבואו לביטוי מול "האליטות" (פלוטו במזל גדי), המנסות להשתלט בכלים לא הגונים ואפילו במניפולציות ושחיתות בכל המישורים.
רוח הדברים מושכת לכיוון יוזמות חדשות, אך הבעיה היא המצב הפיננסי, או רגולציה (הסדרה), המכבידה על האפשרות לקדם את הדברים.
כוכב וונוס בנסיגה במזל טלה יוצר הרבה אי שקט חברתי, אישי ובינאישי. גם בין חברי הקואליציה והאופוזיציה אנחנו שומעים שיש בעיה עם שיתופי פעולה... נסו לזכור שיש חיים אחרי רצועת הזמן בה הוונוס חוזרת על עקבותיה ואז מתעורר הרצון לחזור לתחושת "הביחד", לשגרה הזורמת בכל הרבדים, לכן גלו איפוק.

זו תקופה בה מתעוררת קנאה, רכושנות ותחושת חוסר ביטחון ביחסים. נכון יהיה לדבר על הדברים עם בן הזוג, לתת לרגשות להשתחרר בעזרת ההיגיון כדי ליישר הדורים.

בתאריך 22.03 אורנוס יאתגר את ליקוי החמה שהיה בתאריך 26.02.2017. בימים סביב התאריך הזה אפשר לצפות לבלתי צפוי. דברים ונושאים מסודרים ומאורגנים עלולים לצאת משליטה ו"לעוף" לכל הכיוונים, אבל עם האנרגיה "המטורפת" הזו אפשר לעשות הכל והרבה. פתרונות קונסרבטיביים מפנים מקום לאפשרויות חדשות, מתוך הבנה שקיים רצון לצאת לדרך חדשה, אחרי שפוטנציאל אחר כבר לא משרת אתכם יותר.

מי שצריך להיות זהיר מהמבנה הזה הוא רג'יפ ארדואן, נשיא טורקיה, שהליקוי חמה משפיע על מפת הלידה שלו והוא מרגיש שהוא "חזק", אבל נופל לתוך מלכודות דיפלומטיות (רוסיה, הולנד, גרמניה) בגלל תחושת "אני ואפסי עוד". מעניין יהיה מה יקרה איתו בשבוע הבא.

יעלון הודיע על כוונתו להתמודד על ההנהגה בתאריך 03.03.2017, בשבת תרבות. באותו יום היה הירח בטל עד שעה 12:05. הריאיון איתו היה בתוך רצועת הזמן שבה הירח היה בטל. תכלס, ימים יגידו.

כוכב וונוס (מזל מאזניים) מסמל הדדיות, הרמוניה והוא נוכח כסמל להסכמי שלום, או למו"מ שמטרתו להגיע לשלום. בעת הזו הגיע שליחו של הנשיא טראמפ למצוא דרך למו"מ בין ישאל לפלשתינאים...מצאו זמן עם הוונוס בנסיגה...

זמני ירח בטל לשבועיים:

יום שישי 17.03 הירח בטל משעה 23:56 עד למחרת ב04:59 לפנות בוקר.

יום שני 20.03 הירח בטל משעה 12:29 עד שעה .17:30.

יום רביעי 22.03 משעה 15:21 עד למחרת בשעה 04:28 לפנות בוקר.

בלילה בין 23.03-24.03 עוברים בשעה 02:00 לשעון קיץ. (מזיזים את המחוג שעה אחת קדימה).

יום שבת 25.03 הירח בטל משעה 08:48 עד 13:06 בצהרים.

יום שני 27.03 הירח בטל משעה 13:12 עד שעה 17:10.

יום רביעי 29.03 הירח בטל משעה 15:00 עד שעה 18:47.

יום שישי 31.03 הירח בטל משעה 02:06 עד שעה 19:40.

כלכלה ושווקים:

השבוע, שר האוצר וראש הממשלה הבטיחו הורדת מיסים, טעות? אולי.

הפדראל רזרב העלה את הריבית בתאריך 15.03, וונוס בנסיגה... שינוי שלא יענה על הציפיות.

בתקופה שבה הונוס בנסיגה, עם המנעדים הנוספים שמלווים את התקופה, מתעורר רצון לעשות שינויים בהשקעות וזה לא הדבר הנכון! במקום לשנות כדאי לבחון ולבדוק את החשבונות שלכם, ההשקעות, האם השארתם אותם בידיים טובות? זה זמן לבחון שוב פוליסות ביטוח, קרנות פנסיה וכד'. עם ההחלטות המתינו בבקשה לחודש מאי.

השינוי שהנשיא טראמפ בחר לעשות ל"אובמה קר" הוא שינוי שמטרתו לשפר כלכלית את התוכנית הראשונה של הנשיא אובמה. התוכנית הוגשה גם היא בזמן וונוס בנסיגה. וונוס לא תענה על הציפיות הכספיות, המספרים שהוא מציג אולי יפים, אבל משהו שם נשאר לא ברור. הנה לפנינו עוד סימן שאלה, מה יקרה לתוכנית של טראמפ אחרי שכוכב וונוס יתיישר?

אני חוזרת ומזכירה שרצוי לדחות כל עסקה חדשה, או התחלה חדשה בתחום הכלכלי, לשבוע השני של מאי. ציינתי את הצורך של אנשים, גופים ומוסדות שונים לעשות שינויים ברצועת הזמן שבה הוונוס בנסיגה וזו טעות לטווח הארוך, טעות, שעל פי רוב, ינסו לשנותה אחר כך אם יהיה אפשר.


אינטל:

הרכישה שעוררה ומעוררת השתהות וגאווה לכל הישראלים (ככה זה אצלנו, ההצלחה של כולם, הכישלון יתום), התרחשה בעיתוי אסטרולוגי שגוי. מבנה הכוכבים כולל את כוכב וונוס בנסיגה (וונוס המסמלת פיננסים), לצד אורנוס, פלוטו ויופיטר. המטרה המוצהרת של "אינטל" היא להיעזר בטכנולוגיה של החברה הישראלית כדי להשתלב בתעשיות המכונית האוטונומית.

ברשימות שפורסמו כאן בשבועות האחרונים כתבתי:
"להזכירכם, מבנה מתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו, גורר על פי רוב פשיטת רגל ולכן זהו פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים. המשמעות היא שהעסק מלכתחילה נבנה כך שבשלב מסוים הקטר ייעצר, כי הדלק יגמר והכסף ירד לטמיון. שיקולים מוטעים בנקודת ההתחלה יביאו לדרך ללא מוצא... אלה מכם המתכננים פרויקט כלכלי, חוזה או עסקה כלכלית, מומלץ להמתין לחודש מאי 2017. כוכב וונוס בנסיגה, אינו עונה על הציפיות וההערכה כספית אינה מדויקת וזאת בנוסף למבנה יופיטר-פלוטו ואורנוס. פרשתי לפניכם דוגמא אקטואלית ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 17.02 על חברת טבע."

עוד ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 03.03.2017 נכתב:
"אלה מכם העוסקים בבניית תקציבים, כדאי שתהיו ערים למצב הכוכבים עד אמצע אפריל. קיימת סבירות גבוהה מאוד שיהיה עליכם לעשות הערכה מחדש מאוחר יותר, אולי בגלל אופטימיות יתר. גם נושא המיסים ידרוש הערכה מחדש החל מחודש מאי 2017."
עד שנדע מה גורלה של הרכישה הענקית שעשתה "אינטל", צריך יהיה להמתין כמה שנים (לפי התחזיות של הנהלת החברה) .לצערי, אני מאלה שנשארת בסימן שאלה גדול מאוד וזה רק בגלל העיתוי.


האיחוד האירופי:
בתאריך 2.5.2014 נכתב על האיחוד האירופי:
"התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש'יושבים' על השולחן (4-10)... המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט. לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות שלהם מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים, ולכן גם הם לא פועלים תכלס לפתרונה... אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר (כירון על 6-12)"

בתאריך 20.11.2015 נכתב:
"החיים שם לא יימשכו כרגיל. עד אז יש להם בעיה!...בפועל, הכוכבים מציגים שיש ניגוד ברור בין ההתנהלות של הממשלות באירופה, החברות באיחוד האירופי, ובין המציאות המתרחשת בארצותיהם... הכוכבים שנמצאים על ציר 1-7, מציגים תמונה לא פשוטה לאורך זמן... אבל הם יגלו שהרצון הטוב לא עובד... להמשיך הלאה כאילו הכל בסדר... מה שיביא אותם פעם אחר פעם להיות "מופתעים"... הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, בהורוסקופ של האיחוד מספרים לנו שאירופה תמשיך להתעלם מהבעיות, ולהכיל כדי "לאפשר את החיים הטובים". אי-הוודאות תמשיך... בהמשך זה יתברר כעוד טעות...רק במהלך 2017 בשילוב הדרגתי עם כוכבים על ציר 4-10, יבינו שם שהם נדרשים לשינויים משמעותיים. אני יכולה לחשוב על הבחירות הצפויות, כגורם בכמה מדינות אירופה..." ניראה שהאזרחים עצמם יניעו שינוי שהממשלות יצטרכו להחליט ולקבל.

חזרתי שוב למפות המסמלות את האיחוד האירופי, את אמנת שנגן ומסמך מסטריך. אלה מפות המציגות את המצב של אירופה! גופים המנסים "לחנך" מדינות שונות אבל לא מטפלים במה שצריך אצלם. הדרך בה הממשלת והמנהיגות מטשטשות את המציאות, אינה מועילה.
בחנתי את מבנה הכוכבים לאורך השנים הבאות, משנת 2017 ועד 2020 (כולל), המציג שכל הפעולות של האיחוד למעשה מוגבלות (1-7), דינמיקה שבה השותפים מתקשים לשתף פעולה, וגורמים למאבקים בין השאר בגלל הנושא הפיננסי (2-8). הפוטנציאל לעימותים בנושאים כספיים יימשך והקשיים ימשיכו לגרום לשחיקה במעמדו של האיחוד. על הניסיונות ליצור מערכת של 'תן וקח' כלכלי בין המדינות, כדי לשמור על התלות ביניהן, אנחנו נמשיך לשמוע.
מבנה הכוכבים מזכיר אדם שנאבק לשמור על הלקוחות הקיימים, כך גם האיחוד, נמצא בשנים הקרובות בהתמודדות בניסיון לשמור על המדינות החברות באיחוד (עם איומים כלכליים). אחרי שבריטניה עזבה את האיחוד, כשברקע הבחירות בהולנד, צרפת וגרמניה, והאווירה באיטליה ויוון, כל אלה אינם מוסיפים לביטחון הכלכלי של האיחוד ולשמירה על האינטרסים שהיו הבסיס להקמת האיחוד האירופי.

הכוכבים הנמצאים על הציר 3-9 וגם על ציר 6-12, מציגים את הניסיון למצוא פתרונות שיראו טוב ויתקבלו על ידי כולם, ובה בעת לעשות פעולות שלא עומדות בנורמות, כאלה השונות ממה שמקובל בדרך כלל, בעיקר בעולם העסקים. עצימת עיניים מאחורי הקלעים על קומבינות הנרקמות לאורך הדרך, אבל יחשפו בבוא היום.

כוכבים הנמצאים על הצירים 3-9 מציגים גם את הניסיון לשלב את המהגרים באירופה, אבל במציאות, כשיש את הכוכבים גם על ציר 6-12, קיימת סבירות גבוהה שחלק גדול לא ישתלב ויהיו לכך גם השלכות, שחלקן כבר ידועות. למעשה יש חוסר אמון של חלק מהמנהיגים באירופה בניסיון להכיל את המהגרים, יש הסכמה "שהרב תרבותיות נכשלה לגמרי" ( הקנצלר מרקל בשנת 2010), ו"הברקזיט" של בריטניה היה התגובה המעשית ועד כה גם הראשונה לאותו הדבר.


"...כסף מגלגל את העולם, מארק או ין, עוד דולר זה חם, הצליל המצטלצל שלא ייתם. הוא מגלגל את העולם..." (ג'ון קנדר).

 

 

 

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות