תחזית אסטרולוגית לשבועיים 16.06.2017-29.06.2017

מחבר: טובה ספרא

השמש עוברת למזל סרטן בתאריך 21.06, היום הארוך ביותר בשנה שמסמל את בוא הקיץ. מזל סרטן הוא מזל מים, רגיש, חם, אכפתי, חסכן, המבקש ביטחון בכל המישורים והמעבר הזה הוא סמל למשפחה, משפחה מורחבת.


המעבר הוא על מעלת האפס במזל סרטן, מעלת העולם, לכן זה זמן שמידע יזרום בחופשיות מכל הכיוונים ונשמע הודעות והצהרות מסוגים שונים. התקשורת תהיה במיטבה. אם יש לכם מידע חסוי שאתם רוצים לשמור עליו הקפידו שיישאר כזה, אם זה אכן חשוב לכם. תרגישו שקל להגיע להסכמות והבנות, מה שיעזור לפתור בעיות שחשבתם שהן קשות יחסית. מילים ידרבנו חלק מהשומעים להתחיל לכתוב ספר.


כוכב נפטון שמתחיל לחזור על עקבותיו (16.06- 23.11) ובהיבטים עם כוכבים אחרים מגביר את תחושת המבוכה. ניואנסים מחזקים רעיונות שיש בהם אשליה ואפשרות להטעיה, גם אם זה קורה ללא כוונה. נפטון, שמעורר השראה, יעורר אמנים לעבוד אבל הם ישקעו בתוך הפרויקטים שלהם ויתקשו לחשוף אותו לקהל עד נובמבר 2017. זה לא ימנע מאמן לקיים תערוכה או להוציא לאור עבודה שעשה, אבל ההרגשה תהיה ש"העבודה אינה גמורה" וזה עלול לגרום לחרטה על החיפזון לחשוף את הדברים.


התחושה שעלולה ללוות אתכם היא שאתם נעים בתוך ערפל, או אולי הערפל הוא מקום טוב להסתתר בתוכו. מי שיחפש עובדות במסגרת החוק או במציאות היומיומית, יבין די מהר שאלה לא בנמצא. רק אם יש לכם "פטנט" להרחיק את הערפילים תוכלו לדוג את האמת ואת העובדות.


בימים 18-19.06, קיימת אפשרות לעשות שינויים בתוכניות, בפרויקטים ובכוונות מבלי שיהיה צורך להתמודד על כך. האנרגיה זורמת ושוברת את המגבלות ואורנוס מאפשר נקודת מבט אחרת. החולשה בימים אלה היא שמבנה כוכבים נוסף משפיע על מצב הרוח וכוכב סאטורן מקשה לפרוץ את המגבלות. קיים ניגוד בין הכוכבים אבל אם תבינו שכדאי להוריד ציפיות ההישגים יהיו מינימליים, אבל יהיו. האיזון יושג בין הרצון להתכנס פנימה לבין הרצון לפרוץ החוצה. התקשורת הבינאישית עלולה להיות פחות טובה ואתם יכולים להרגיש שחסרה התלהבות, כך שגם אם התוכניות שלכם יצירתיות ומפורטות תרגישו שאינכם זוכים לתגובה שציפיתם לה. במהלך ה-19.06, התחושה תתעמעם בהדרגה, אך נסו למתן את עצמכם והעדיפו לנוח עוד יום בלי לתת לחשיבה השלילית כוח.


מופע מולד הירח, בתאריך 24.06 במזל סרטן, יכיל את המפגש בין כוכב מרקורי והכוכב האורני - הדס וזה ישפיע בדרך שלילית על התקשורת, אם זה בביטויים רגשיים לא נאותים או בשפה גסה. שיחות שמטרתן להגיע להסכמות תהיינה ערמומיות או שהבסיס שלהן יהיה רעוע. הדס מטבעו "מוריד נמוך" וגורם לתחושה של לכלוך אם הוא "נוגע" במשהו.


בימים 25-26 ביוני, כוכב מארס יעורר את נקודת הליקוי שצפוי להתקיים באוגוסט 17, האירועים באותם ימים יהיו הרמז למה אמור להתרחש עם בוא הליקוי עצמו. האנרגיה שתשתחרר בפתאומיות תעורר אנשים להיות תחרותיים יותר ולוחמניים, וזה יקשה על שיתופי פעולה. התקשורת עלולה להיות יותר "לחוצה" סביב התאריך 28.06, יהיה קשה לקבל רעיונות חדשים והמשמעות היא שתתקשו להגיע להסכמות. אם אתם מארגנים לעצמכם פגישות חשובות, נסו לשים לב ללוח הזמנים.


מרקורי, כוכב התקשורת, עובר גם הוא למזל סרטן בתאריך 21.06. האמוציות תהיינה יותר חזקות ולכן זה הזמן להיות עם בני המשפחה או לתכנן שיפוץ בבית, לשפר את האווירה תוך התחשבות בכל בני הבית.


הקושי בימים האלה הוא בעיקר למזלות האוויר והאש, אלה שעולם הרגשות שלהם עובר דרך המוח. אנשים שנולדו במזלות אוויר ירגישו שמשהו מוליך אותם בדרך שאינה מתאימה להם והמלחמה בין הרגש וההיגיון תשפיע על תהליך קבלת ההחלטות.


הימים הבאים יתנו הרגשה שקל לקבל את כל התשובות אבל חוסר הסכמה וויכוחים יתעוררו יותר בקלות, האמוציות "ידברו" ללא הגיון. חפשו דרך לוותר ולהתפשר כיוון שזה יהיה נכון יותר בימים הקרובים.


החל מהתאריך 24.06 ועד סוף החודש האנרגיה גבוהה וההמלצה היא לשחרר את האנרגיה בפעילות ספורטיבית, ריקוד או בטיולים. אלה ימים שהתגובות המילוליות והפיזיות תהינה חריפות במיוחד, המפגש של מרקורי ומארס בין הימים 25.06-28.06 אינו עוזר לשלוט על הלשון. מילים שיעופו מהפה עלולות לפגוע לא פעם באדם שלא התכוונתם לפגוע בו. הכעס ישתולל באוויר ואין כאן הגיון, רק רגשות. שימרו על הרגליים והידיים.


בימים 28.06-04.07 המניפולציות המילוליות יהיו "במיטבן". הצורך להשפיע על הזולת יביא "סיפורים" מתובלים היטב, בכוונה שינגנו על הרגשות ובלי הצדקה כולל את הצורך לתמרן את המציאות והמצפון או ההתחשבות באחר. אלה ימים של רגשות עזים הכוללים קנאה, צרות עין והתנגדות לכל דבר וזה יכול להתחיל כבר מהתאריך 25.06. התסכול יקבל כוח וחלקכם פשוט יתכנסו פנימה, בעיקר כדי לגונן ולהתגונן. האינטליגנטים שביניכם ישתמשו ביכולת לחשוב ולהגיע מהר לרעיונות חדשים, כך שאלה ישמשו אותם בדרך קונסטרוקטיבית. אלה ימים טובים גם לסיעור מוחות, הבעיה היא שקשה לשמור על איפוק וזה יקשה לשמוע אחד את השני.


נשמע פוליטיקאים או אנשי התקשורת לסוגיהם משתמשים במילים כוחניות ובתרגילים מילוליים חדים כתער. נשמע על תחקירים, אך כדאי לזכור שנעשו במטרה להשפיע ולא כדי לחשוף את האמת.


מומלץ להיזהר גם מתאונות, אל תנסו לעשות דברים בכוח, בעיקר בין הימים 25.06 ועד לתאריך 04.07. שילוב הכוכבים הוא כוחני ואלים, בכל המישורים, שימרו על עצמכם גם מילולית וגם פיזית.

 


זמני ירח בטל.

יום שבת 17.06, הירח בטל משעה 14:39 עד 20:54 בלילה.

יום שני 19.06, הירח בטל משעה 22:41 עד שעה 00:52 אחר חצות.

יום רביעי 21.06, הירח בטל משעה 07:19 בבוקר לאורך היום עד 01:43 אחר חצות.

יום שישי 23.06, הירח בטל משעה 21:46 עד 01:06 אחר חצות.

יום ראשון 25.06, הירח בטל משעה 21:45 עד 01:08 אחר חצות.

יום רביעי 28.06, הירח בטל משעה 00:13 עד 03:41 בלילה.

יום חמישי 29.06, הירח בטל משעה 23:34 עד למחרת בשעה 10:01 בבוקר.



כלכלה ושווקים:

כפי שנכתב ברשימות הקודמות, אורנוס משפיע על הכלכלה ומפתיע בדרכו הבלתי צפויה, והמעלות האחרונות במזל טלה מגבירות את חוסר שקט, מצב שימשך עוד כמה חודשים.

כוכב נפטון מתחיל בנסיגה בתאריך 16.06 ומשהו עלול להיות לא ברור ולהשפיע על השווקים. אופוריה או היסטריה?


הנדנדה בשווקים תימשך. הקוראים הוותיקים זוכרים שכתבתי שאחרי עידן אובאמה האמת על הכלכלה בארצות הברית תיחשף. כעת בהורוסקופ של ארה"ב, כוכב סאטורן מתקרב למנעד בין נפטון למארס וייעצר במעלה 21 קשת. זה מצב לא נחמד לכלכלה, גם אם מדובר בסיפור פוליטי - התוצאה שלו תתבטא בשווקים. השילוב בין הסאטורן לנפטון, אינו מאפשר התפתחות והסאטורן שייעצר מסוף יולי על המעלה הקריטית (לארה"ב) יחזור להילוך קדמי רק בתאריך 26.08 (אחרי מופע הליקוי), כך שיש למה "לצפות" .

בתאריך 21.08 צפוי להתקיים מופע ליקוי חמה שישפיע על ארה"ב מהמערב דד למזרח. בימים 25-26.06 כוכב מארס ידליק את מעלת הליקוי ונקבל כבר עכשיו רמזים על מה שעלול להתרחש.


במהלך השבועיים הבאים המתחים יתעוררו בעזרת המארס ופלוטו ובמהלך יולי, בין התאריכים 24.07-26.07, הגם לשילוב של מארס והשמש תהיה השפעה חזקה.

אנחנו בתקופה מעניינת וההשפעה הזו תתבטא כחוסר שקט בשווקים.

 

  • בתחילת השבוע היינו עדים לרעש סביב "הקוד האתי" באקדמיה ופסק הדין בתביעת הדיבה של הזוג נתניהו נגד יגאל סרנה. להלן תזכורת מרשימה שפורסמה כאן בתאריך 02.06, בה כתבתי על גבולות חופש הדיבור: "לפנינו תקופה שבה נושא התקשורת וחופש הדיבור יעסיקו את האנשים. "אדמטוס" (כוכב אורני) הגיע למזל תאומים, המסמל תקשורת, ואדמטוס, שבאופיו דומה לכוכב סאטורן, כבד יותר והתנועה שלו איטית מאוד, כך שהוא חוסם את מה שאמור לזרום. יש להניח שבתקופה הקרובה נשמע על גבולות חופש הדיבור בהרבה מקומות בעולם (משהו שכבר קורה בפועל ברשת החברתית פייסבוק) ועל חוסר הסובלנות לחוסר תקינות פוליטית בשיח. אולי תופתעו שהראשונים להחיל זאת היו האמריקנים בתחילת אוקטובר 2016 ומשם החלה הדרישה להשגיח על שיתופי הפעולה באינטרנט בין מדינות. יש מדינות שבהן אין חופש הדיבור, על פי חוק. אבל נהיה עדים שמשהו קורה בהדרגה, מגמה להניח גבולות מסוימים לחופש שבה כל אחד רוצה להתבטא. לא מדובר על סתימת פיות, אבל אולי לחזור לתרבות הדיבור? אדמטוס אוהב סדר וכללים מסוימים".

  • עם אדמטוס במזל תאומים יש להניח שאנשים יתחילו לחשוב לפני שהם מופיעים מול קהל ומדברים בשפה גסה בכיכר העיר, או שיחשבו לפני שיניחו את האצבעות על המקלדת להגיב באינטרנט אבל כמו כל דבר ( גם בגלל הקצב של אדמטוס במזל תאומים) זה יחלחל לאט לאט.

  • בתאריך 19.05 כתבתי כאן על ג'יימס קומי ודונלד טראמפ:
    הרעשים שמגיעים מהתקשורת בארצות הברית על המתח בין גיימס קומי ודונאלד טראמפ מציגים "בלגן" ובצדק. לקומי שנולד בתאריך 14.12.1960, יש את כוכב אורנוס על כוכב מארס במפה של הנשיא דונאלד טראמפ. קומי, עם האורנוס, מעצבן מאוד את טראמפ, הוא מקווה לשנות ולהשפיע אבל טראמפ, על כוכב מארס, ילחם בו בלי לוותר. ידרשו כאן כוחות מיוחדים עם הרבה רצון טוב שיעזרו ללמד כל אחד מהם לקבל את השני, כדי לרכך את העימות וזה לא קל בכלל."

כוכב סאטורן יתיישב על השמש במפתו של קומי ויש לשער שהוא ירגיש שהעדות שלו לא מובילה למקום שציפה לו. גם מעקב אחרי המפה של הנשיא, דונלד טראמפ, מחזק את התמונה לטובת הנשיא ומפת חזרת השמש (יום הולדת) שלו מבטיחה לו שנה טובה.

 

אריה דרעי:

השר אריה דרעי נולד בתאריך 17.02.1959, במרוקו (גילוי נאות, לשעת הלידה הגעתי עם חבר למקצוע, מיכה ולנר, אחרי עבודת שיחזור שנעשתה כבר בשנת 1999 ועמדה עד כה במבחן הזמן).

כדי להבין את מצבו הנוכחי חזרתי אחורה לשנים 1999-2000, השנים בהן נגזר דינו בבית המשפט ובהמשך הערעור שלו נידחה. הכוכבים באותן שנים היו על הצירים 1-7, 2-8, 6-12, מבנה מפה המעיד על אדם החי בתחושה של מאבק הישרדות, שעובר ניתוק, אובדן ומתקשה לזכות באמון (תהליכים שראינו בזמנו גם אצל אהוד אולמרט). אלו היו תהליכים המשבשים את מהלך החיים ועם 6-12 (כולל שאר הכוכבים) גם אובדן מעמד, אובדן חופש, האדם תלוי ברצון הטוב של אחרים. החוויה האישית שלו הייתה אז שקשרו קשר נגדו.

בהווה, מאז מרץ 2016, בו הודיע היועץ המשפטי על חקירה ונכון לעכשיו מאז סוף מאי 2017, כשהחלו החקירות, מבנה הכוכבים לאורך השנה הקרובה על אותם צירים הוא שונה, יש לסירוגין 1-7 או 4-10, 2-8, 3-9. אמנם חוסר הוודאות מלווה אותו, אך יש דינמיקה כלכלית גמישה במיוחד, העוזרת לו לצאת ממצבים מעיקים. המבנה 4-10, 2-8, 3-9, מציג שדרעי נקט בגישה זהירה בכל הקשור לכספים. עם הכוכבים על ציר 3-9, יש יכולת טובה להשיג מטרות, לעמוד במבחן ולהשיג הצלחה משפטית.

נמשיך לעקוב אחרי התהליכים, מאחר ואצלנו עד שמגיעות מסקנות היועמ"ש אחרי שמסתיימות החקירות יכולות לעבור עוד שנתיים.

 

סעודיה:

לסעודיה יש 2 מפות, הראשונה היא מפת "הכיבוש" 15.01.1902 והשנייה הצהרת העצמאות שלה, בתאריך 23.09.1932. מפת העצמאות מציגה בעיה למונרכיה שם. סעודיה היא "המדינה השומרת על האסלאם" ונראה שזה עומד להשתנות. המפה המייצגת את סעודיה משנת 1902, מושפעת מנפטון ואורנוס על ציר 1-7, משהו מתערער שם ומשתנה. מפת העצמאות גם היא מחזקת את חוסר הוודאות שהמדינה הזו עוברת, התמודדות עם מצבים שהם ניסו להתעלם מהם וכעת מבינים שאי אפשר להמשיך כאילו כלום לא קורה, אלא להציף את הבעיות ולהתמודד איתן באמת. הכוכבים 1-7, 5-11, מבטיחים שהם מנסים ומחפשים דרך אבל הכל קורה בהדרגתיות. הכוכבים על 6-12, יכולים להציג שהם ממשיכים לשמור על הערכים שלהם, אבל יתכן שיש התפתחויות אחרות נוספות מאחורי הקלעים. התהליך הוא איטי, ובמהלך השנים 2019-2020, העולם יתחיל להבין מה קורה שם. הניסיון של הסעודים לשמור על הקיים ובמקביל להשתלב בנורמות של העולם המערבי לא יהיה קל להם. השינוי צפוי אבל זה תהליך של זמן עד שהם בעצמם יקבלו את ההתמרה הפנימית ועד שהעולם המערבי יבין שזה אכן קורה.

בחנתי גם את מערכת היחסים בין סעודיה ומדינת ישראל: התקשורת קיימת אבל לא מאהבה, אלא מבוססת על אינטרסים. מערכת היחסים מורכבת וגם כאן התהליכים הם איטיים, יש מהמורות בדרך, לא תמיד שיתופי הפעולה יזרמו בקלות (נפטון 1-7), אבל הרצון לשנות יעשה את שלו (אורנוס 4-10). הצירים 2-8, ו-5-11 פעילים, לכן ניתן להבין שמתקיימת איזו שהיא מערכת מסחרית-כלכלית של תן וקח. רק לקראת 2019-2020 מערכת היחסים תהיה ברורה ואולי גלויה יותר.

"ההיסטוריה מלמדת אותנו שאנשים ואומות פועלים בחוכמה לאחר שמיצו את כל שאר האלטרנטיבות" (אבא אבן).

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות