דחפים ותשוקות פנימיות

הדרך לזהות את הדחפים והתשוקות הפנימיות שלנו על פי שמנו.

מחבר: פרידה אורינגר


לכל אחד מאיתנו יש מערכות מספרים רבות בתוך חייו, למשל תאריך הלידה, ערך השם, מספר תעודת זהות, מספר הבית, מספר הטלפון ועוד. הנומרולוגיה עומדת על כך, שהמספרים הללו אינם שרירותיים או חסרי משמעות, היא מעניקה להם משמעות ככוח בעל פוטנציאל.
כל מספר היא פוטנציאל של אנרגיה, אופי, השפעה והזדמנות, ובאמצעותו ניתן לראות את הפוטנציאל, המטרות, המניעים, תהליכים ואירועים.
על פי הנומרולוגיה לכל אות יש ערך מספרי. הפיכת אותיות למספרים מתבצעת על פי טבלת המרה. הנומרולוגיה כשיטה מצמצמת את הערכים עליהם היא מתבססת לספרה אחת, אולם, יש משמעות למספרים הדו ספרתיים.

סכום התנועות של השם מתאר את הדחף של הנשמה, או את רצונות הלב. מדובר בתשוקה הפנימית שלנו, אותו עניין שיש לנו בינינו לבין עצמנו. מספר זה מציין את הערך הגבוה ביותר שלנו, שבמידה ונממש אותו נזכה בתחושה של שלווה וסיפוק פנימי. למעשה מדובר באמביציה, בשאיפה הפנימית שלנו.

על מנת לזהות את אותם דחפים, עלינו להשתמש בשם הפרטי ובשם המשפחה ולחשב בנפרד את התנועות, אותיות ה,א,ו, י.

  6   1     1   1   = 9 דחפים ורצונות
ר ו נ י ת   א ב י ב    

למספרי המאסטר, המספרים 11 ו- 22 יש משמעות משלהם, לכן לפני שמצמצמים אותם למספרים 2 ו-4 כדאי להתייחס אליהם בנפרד.


מספר 1

אתם זוכים לתחושת סיפוק כאשר אתם מממשים את עצמכם ואת היכולות שלכם.
ישנו צורך בהכרה מצד הסובבים, אתם נוטלים אחריות ומעדיפים לנהל מצבים, מה גם שקשה לכם לקבל הוראות מאחרים. אתם נהנים מתחושת הניצחון ומכל מצב בו תרגישו מוערכים ומקובלים.אתם עצמאיים, יצירתיים ומקוריים, בעלי כוח נפשי גדול ויכולת להתגבר על משברים.

מספר 2
קיים צורך פנימי עמוק באהבה והרמוניה בחייכם, רצון בשיתוף פעולה, פתרון בעיות באמצעות גישור ודיפלומטיה, כל אלו יוצרים אצלכם תחושה חמימה של הישג. הרגישות שלכם מאוד גבוהה וקיימת הבנה כלפי הסובבים. מצבים של קונפליקט ומתח גורמים לכם לתחושה שאתם מבוזבזים.

מספר 3
אינטראקציה חברתית פשוטה גורמת לכם הנאה ומייצרת תחושה של הגשמה. קיים רצון להתבטא, חיפוש אחר מגע, קשר מכל סוג, יחד עם זאת, אתם שומרים על הייחודיות שלכם. חוש הצדק המאוד מפותח מביא עימו תחושת מחויבות וצורך לעזור ולגונן על אלו הנתפסים בעיניכם כחסרי אונים. הדמיון שלכם מפותח, ישנה משיכה לאומנות ואתם זוכים לתחושת סיפוק כאשר אתם עוסקים בתחומי עשייה יצירתיים. ביטוי מילולי, או בכתב, הפגנת הכישרון שלכם, כדי לקדם את מעמדכם, גורמים לכם להרגיש טוב עם עצמכם. לעיתים הדרך להראות את היכולות שלכם היא באמצעות פעילות גופנית, או ספורט.

מספר 4
יש צורך תמידי להרגיש בטוחים מבחינה כלכלית ומבחינה מקצועית. אתם תשיגו את האושר שלכם כאשר החובות ייעלמו, כאשר לבית ולסביבה יהיה ערך חומרי, לכן חשוב לכם לגור בבית שאותו רכשתם. קיימת משמעת עצמית חזקה אתם ורצון לחיות בצורה בונה, מאוזנת, מאורגנת ויעילה. עם זאת, קיים קושי להשתחרר מהרגלים ולפעמים עליכם לגלות פתיחות לאפשרויות חדשות.
אתם אחראיים וניתן לסמוך עליכם, אתם יכולים לזכות בתחושה של הגשמה כאשר אחרים מבטאים הערכה לידע ולניסיון שלכם.

מספר 5
קיים רצון בחופש מוחלט, אך חשוב מאוד שתפגינו שליטה בענייניכם. אתם חסרי מנוחה, יש בכם מתח פנימי ומצב של אושר עבורכם קיים באפשרות ללכת לאן שאתם רוצים ללכת ולעשות את מה שאתם רוצים לעשות. התגובות שלכם מהירות, אתם מעדיפים לטעום את החיים באופן ספונטני וללא תכנון וכאשר אתם מצליחים בזה, אתם זוכים לתחושה של הגשמה. השאיפה היא לחיות חיים מגוונים ככל האפשר, שיש בהם נסיעות, שינויים, חופש, התפתחות. כושר ההסתגלות שלכם טוב ולכן במצבים אלו אתם פשוט משתלבים נהדר.

מספר 6
קיים רצון ליצור הרמוניה ואיזון מבחינה רגשית, עם זאת קיימת תחושה של לחץ, שנוכח תמיד, ומתוך חוש האחריות והמחויבות כלפי בני המשפחה, אתם מתמרנים בתוכו על מנת לרצות את הסובבים. קיים צורך חזק בהכרה מצד הסביבה, תחושת ההגשמה מופיעה בעיקר כאשר אתם זוכים להכרה מצד בני המשפחה, חברים, או עמיתים לעבודה, שיכולים לראות ולהגיב על המאמצים שאתם משקיעים עבורם. אתם יצירתיים, וקיימת נטייה לתחומים הקשורים באומנות, יופי, אסתטיקה, תוכלו לזכות בתחושת מימוש אם תכוונו יותר לכיוונים הללו.

מספר 7
יש לכם אינטואיציה טובה וקיים רצון פנימי חזק לזכות בתחושת רוחנית, לחפש את אותם דברים שהם מעבר לעולם שסביבכם. יש לכם הערכה פנימית עמוקה לטבע ולפלאי העולם. קיים רצון לחופש פעולה, האינדיבידואליות חזקה, תחושת ההגשמה מגיעה מתוך היכולת לבלות עם עצמכם, ללמוד, להתפתח ולרכוש חוכמה. אתם מפנימים את מה שקורה סביבכם והחיים הפנימיים עשירים, אולי גם הרבה מעבר למה שאתם מראים לאחרים.

מספר 8
אתם משקיעים אנרגיה רבה וממוקד בצורך להגיע להישגים חומריים, שיוכלו גם לשפר את הסטאטוס שלכם ולזכות אתכם בעמדה של סמכות וכוח. קיימת תחושת התמודדות, שום דבר לא מגיע בקלות, אתם מסוגלים לעבוד קשה כדי להשיג את מטרתכם. אושר עבורכם הוא חופש כלכלי, עסק מבוסס היטב, או לפחות, עבודה רווחית ובטוחה מאוד. תחושת הגשמה יכולה להיווצר כאשר אתם רואים שהסביבה שלכם מתקיימת בהתאם לציפיות שלכם, כאשר קיימת תחושה שזהו מצב אידיאלי.

מספר 9
אתם נדיבים כלפי אחרים, בעלי יכולת נתינה גדולה ואתם מאושרים כאשר אתם יכולים לעשות משהו לטובת האנושות כולה, כיוון שיש לכם רצון עז ליצור הבדל בעולם. אתם חיים את האידיאלים והמטרות שאתם מציבים לעצמכם, תחושת סיפוק יכולה להיווצר כאשר אתם מרגישים שאתם במסלול הנכון ואינכם נדרשים לפשרות, שמסיטות אתכם מהדרך בה אתם רואים את הדברים. האינטואיציה שלכם טובה וככל שתקשיבו לעצמכם, כך תוכלו לזהות מצבים עוד לפני שהם מתרחשים.

מספר 11
האינדיבידואליות חזקה מאוד, קיים רצון להוביל מבחינה רעיונית. האושר קיים עבורכם כאשר אתם חיים את הערכים שאתם מאמינים בהם. קיימת חמלה והשראה, יכולת לזהות מצבים בזכות אינטואיציה וחכמת חיים שטבועה בכם.

מספר 22
השאיפות שלכם הן ברמה האוניברסלית, רצון להגשים משימות למען האנושות כולה. תוכלו להיות מאושרים כאשר תממשו את הרעיונות החדשניים שלכם, בשילוב ידע, אינטואיציה והשראה.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו שנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מציאת נתיב החייםמספר 1108.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוחמספר איזון