מחזורים בחיים

מחבר: פרידה אורינגר


בנומרולוגיה קיימת מחזוריות של 9 שנים, אולם ישנם מחזורים אשר משפיעים לטווח ארוך יותר.
מדובר תקופת מחזורים של 27 שנים, או יותר, אך כפי שניתן לראות, מינימום השנים במחזור מבוסס על 3 מחזורים של 9 שנים (27= 3x 9)
החלוקה הזו היא לשלושה מחזורים בחיינו, המחזור הראשון הוא המחזור המעצב, תקופת חיינו הראשונה, שנות הילדות ושנות הבגרות הראשונות, הזמן בו אנו לומדים, מגששים למצוא את הטבע האמיתי שלנו, ובו זמנית, מנסים להתמודד עם הסביבה שלנו, יחסים עם הסובבים, המשפחה, ההורים, התנאים הסוציו אקונומיים בהם אנו גדלים.
אם נממש את הפוטנציאל ואת האפשרויות של המחזור המעצב יהיה לנו קל יותר להתמודד עם המחזור הבא - שהוא המחזור היוצר.
המחזור השני הוא המחזור היוצר, תקופת אמצע חיינו, ‏זהו למעשה המחזור העיקרי בחיים. זמן בו אנו מבטאים את היכולות והכישורים שלנו, אנו יוצרים בצורה הפורה ביותר. החלק הראשון של מחזור זה הוא בין תחילת לאמצע שנות ה -30 מייצג את הניסיון שלנו למצוא את מקומנו בעולם, ואילו בסוף שנות ה -30, ה -40, וה -50 המוקדמות, מציג אותנו עם יותר שליטה והשפעה על הסביבה .
המחזור השלישי, מחזור הקציר, יכול לייצג את הפריחה של ההוויה הפנימית שלנו, הזמן בו אנו קוצרים פירות על עשייתנו ובמידה רבה, זה הזמן בו זו התקופה בה קיים כוח פנימי וביטוי עצמי. ‏זה זמן הפרישה מפעילות אינטנסיבית. חלק מהאנשים במחזור הזה ממשיכים להיות פעילים ומגשימים את עצמם.

‏המחזור הראשון - המחזור המעצב‏ - מושפע מהערך המספרי של חודש הלידה

המחזור השני - המחזור היוצר - מושפע מהערך המספרי של יום הלידה

המחזור השלישי - מחזור הקציר - מושפע מהערך המספרי של שנת הלידה


כיצד קובעים את תאריכי המחזורים?
אנו מתחילים עם תאריך הלידה, ניקח לדוגמה את התאריך 29.8.1980 ונסכם אותו.

                                   29.8.1980     

      (נתיב הגורל) 1 = 28 = 9     8  11(2)

יש לשים לב ליום הלידה, אשר משפיע על המחזור היוצר, המספרים 11 ו-22 הם מספרי מאסטר, כך שאנו משתמשים בהם מבלי לצמצם אותם, זו הסיבה שתחת המספר 29 נרשם 11.
כדאי לשים לב אם המספרים עולים או יורדים בהקבלה למחזורים. לדוגמה: מחזור מעצב מספר 2, מחזור יוצר מספר 8 ‏, מחזור קציר מספר 9 ‏- מצב כזה מתאר שלאדם יש פוטנציאל להתנסות ביותר אפשרויות, מ 2- ‏עד 9 ‏.
אם המספרים במחזורים הם מספרים זוגיים, קיימת אפשרות ליותר שותפויות ושיתופי פעולה במהלך החיים, ואם המספרים הם בלתי זוגיים, יעדיף האדם לעבוד כעצמאי או בקבוצה קטנה.

טבלת המחזורים, המבוססת על סה"כ סיכום תאריך הלידה:

  המחזור המעצב במחזור היוצר מחזור הקציר
נתיב גורל 1 גילאים 0-35 גילאים 35-62 מגיל 62 והלאה
נתיב גורל 2 גילאים 0-34 גילאים 34-61 מגיל 61 והלאה
נתיב גורל 3 גילאים 0-33 גילאים 33-60 מגיל 60 והלאה
נתיב גורל 4 גילאים 0-32 גילאים 32-59 מגיל 59 והלאה
נתיב גורל 5 גילאים 0-31 גילאים 31-58 מגיל 58 והלאה
נתיב גורל 6 גילאים 0-30 גילאים 30-57 מגיל 57 והלאה
נתיב גורל 7 גילאים 0-29 גילאים 29-56 מגיל 56 והלאה
נתיב גורל 8 גילאים 0-28 גילאים 28-55 מגיל 55 והלאה
נתיב גורל 9 גילאים 0-27 גילאים 27-54 מגיל 54 והלאה
נתיב גורל 11 גילאים 0-34 גילאים 34-61 מגיל 61 והלאה
נתיב גורל 12 גילאים 0-32 גילאים 32-59 מגיל 59 והלאה


פירוש המחזור המעצב

מחזור מספר 1
מחזור שבא ללמד עצמאות וחוסר תלות, תקופה שיש בה עוצמה רבה, הדורשת אומץ תעוזה וגמישות ומאפיינים אלו גם הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהאישיות שלכם. כילדים, מדובר בילדים בעלי רצון חזק, מוכשרים ועצמאיים. ההורים חייבים לעודד בהם את כוח הרצון, את היצירתיות, את הנחישות ואת הביטחון העצמי. אולי הם יעזבו בגיל צעיר את הבית.
כבוגרים, המחזור הזה מתאר תקופה של התקדמות, עליכם להשתמש ביכולות שלכם על מנת לבטא את האינדיבידואליות ואת העצמאות האישית. בזכות השאפתנות שלכם תוכלו לקדם את תחום הקריירה. הביטחון העצמי והאינדיבידואליות יכולות להביא הזדמנויות להצלחה. למרות שההשפעה היא בדרך כלל חיובית, אולי קשה עם ההורים בגלל תחושה שהם מהווים סמכות מלחיצה.

מחזור מספר 2
אתם רגישים מאוד ובעלי אינטואיציה חזקה. יתכן וחלק מההתמודדות היא עם מצבים המחייבים הבנה ופשרה, ואתם נדרשים ללמוד שיתוף פעולה עם אחרים. זוהי תקופה של התפתחות איטית, אשר דורשת סבלנות וגמישות. יש לכם את היכולת לפשר בין אנשים באמצעות שכנוע עדין, טאקט ודיפלומטיה. אתם בעלי כישרון אמנותי שיכול לבוא לידי ביטוי במחזור זה, אך חשוב לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את היכולות והכישורים. יש לכם אמביציה אבל בדרך כלל זה קיימת גם תחושה של חוסר ביטחון, ואתם מרגישים שעליכם להוכיח שאתם טובים יותר מהאחרים.
טיפול ושמירה על הרגשות שלך מערכות יחסים ומצבים בפרספקטיבה יכול להיות קשה לך בעשורים עמך הראשונים של החיים שלך.

מחזור מספר 3
אתם אינטליגנטיים, סקרנים, עם זיכרון צילומי ויכולת לקלוט מידע במהירות. זמן של ביטוי עצמי ותמיכה חברתית. קיים מגוון רב של אפשרויות לבטא את עצמכם, ועליכם להשתמש בכושר הביטוי שלכם ובכישורים היצירתיים והאומנותיים שלכם. קיימת פעילות חברתית רבה, אתם מקסימים, מושכים וכריזמטיים וחברים אף יעזרו לכם לקדם את עצמכם. הקפידו לא לבזבז את האנרגיות שלכם, עליכם ללמוד להישאר ממוקדים במטרות שלכם על מנת שתוכלו לתעל את האנרגיה הזו ולהתקדם.

מחזור מספר 4
תקופה הדורשת מכם להפגין מעשיות. למרות הצורך במסגרות, קשה לכם עם מסגרות ועליכם ללמוד למצוא את הדרך לבנות את המסגרות שבהם תוכלו לפעול מבלי להרגיש חנוקים.
זמן שדורש משמעת, סדר ומוטיבציה פנימית שיכולים להביא לתוצאות, ההתעסקות היא בעיקר סביב הנושאים המעשיים בחיים, כמו עבודה, קריירה, מתוך רצון לבנות בסיס פיננסי. חשוב שהכיוונים שבהם אתם בוחרים מבחינה מקצועית יהיו כאלו שאתם אוהבים ושיאפשרו לכם את המרחב שאתם זקוקים לו. עם זאת, חשוב שלא תזניחו תחומים אחרים בחייכם.
בדרך כלל ישנם סיכויים גדולים להצליח, אך זה דורש השקעה רבה. היתרון הוא שעליכם להשתמש ביכולות שלכם ולפתח את העצמאות, דבר שיעזור לכם בהמשך לפתח ניסיון שאינו קשור לגיל.

מחזור מספר 5
צריך להבין את האימפולסיביות, חוסר המנוחה והזריזות שלכם. אתם סקרנים, פעילים ולא שקטים, וזקוקים לחופש כדי לחקור, לבדוק, ולשוטט בחיפושים אחר החדש. יש לכם תפיסה מהירה, ספונטניות וכושר הסתגלות. לפעמים הילדות עוברת באקלים מבולבל.
זו תקופה של התקדמות מהירה והרבה שינויים. יתכן וישנן נסיעות רבות או שינויים במקום המגורים ומאוחר יותר במקומות העבודה. יש לכם חושים טובים ותוכלו לקדם את עצמכם. כושר הביטוי הוא מצוין, כך גם היכולת לקלוט שפות חדשות.
אתם רגישים, אינטליגנטיים ויש לכם דמיון נפלא. עם זאת יתכן וקיימים גם חוסר ביטחון וחוסר החלטיות, מה שמקשה עליכם להתמקד ולהחליט על כיוון.

מחזור מספר 6
עוד מגיל צעיר למדתם להושיט יד לעזרה. יתכן וזה קשור בבית בו יש חובות ומטלות, או שכילדים פיתחתם חוש אחריות מפותח כלפי הבית והמשפחה. זהו זמן של התקדמות באמצעות גמישות, שיתוף פעולה, ופשרה.זו תקופה בה אתם צריכים את הסובבים וזוכים לתמיכה רבה, אהבה והערכה. זה מחזור בו שותפויות יכולות להתקדם, או שהעשייה קשורה בפעילויות משותפות עם אחרים. תהיינה הזדמנויות לבטא כישרון אמנותי, הזדמנויות לביטוי עצמי שיעזרו לכם לקדם את עצמכם.

מחזור מספר 7
סביר להניח שאתם מבלים את המחזור הזה בתחושה שלא מבינים אתכם. זמן להתמחות, חשיבה עמוקה על השאלות העמוקות של החיים, ללמוד באופן מעמיק נושא, או תחום, שאתם נהנים ממנו.
אתם נמשכים לתחומי המדע, טכנולוגיה, פילוסופיה, ומטפיזיקה. יש לכם אינטואיציה מעולה, ואתם יכולים לחדור אל מתחת לפני השטח בכל נושא, או תחום שאתם מתחייבים להם. מקדו את האנרגיות והמחשבות שלכם,זוהי תקופה בה התפתחות פנימית, מדיטציה והתבוננות, הם אמצעיים להעשרה פנימית, כלים שיכולים לפתח אתכם. קשרים עם אחרים יכולים להיות מעיקים בתקופה זו, בגלל הרצון להיות לבד ולהתרכז בעולמכם הפנימי. קשה לכם לשתף אחרים במה שעובר עליכם, עם זאת, חשוב שתחלקו את הידע שאתם צוברים באמצעות הוראה, ייעוץ, או סתם שיחות עם אחרים.

מחזור מספר 8
חוש אחריות מפותח, בגרות, נחישות ויכולות טובה להציב מטרות. ניהול נכון של זמן וכסף חשובים מאוד בתקופה זו, כיוון שמבחינתכם קיימת הגדרה ברורה בנוגע להישגים שאתם שואפים אליהם.
זוהי תקופה של עבודה קשה ונכונות להקדיש מעצמכם, גם אם עולים בדרך עיכובים, מכשולים או קשיים.
יש לכם יכולת לראות את התמונה הרחבה ולהוציא תוכניות אל הפועל. הפעילות העסקית והקריירה יכולים להתקדם, אבל דורשים סבלנות, תשומת לב ומחויבות רבה.

מחזור מספר 9
כילדות זוהי תקופה שיכולה להיות מלחיצה מבחינה רגשית.‏ זקוקים לאהבה ולהבנה מצד ההורים ואם יקבלו זאת, זו תהיה תקופה נמרצת ומעניינת. עליכם לפתח חמלה, קבלה, הבנה, סלחנות וסבלנות. במהלך התקופה אתם מתנסים במצבים שעוזרים לכם לראות את האחרים ואת מצוקותיהם ואתם פועלים מתוך דאגה כנה לשלומם. עקרונות הומניטרים ושירות למען אחרים הם המפתח לאושר האישי. ככל שעשייתכם תהיה מושתתת על ערכים ואידיאלים גבוהים, כך היא תהיה מתגמלת יותר. גם הכישרון היצירתי יוכל לבוא לביטוי, במיוחד כאשר אתם משלבים אותו בפעילות למען מטרה חברתית כלשהי, או להעברת מסר.

מחזור מספר 11
בגלל הרטט הגבוה, עד גיל 28 בערך, רוב הילדים מתנהגים בתקופה זו כמו בתקופה מספר 2 .בדרך כלל מדובר בילדים בעלי חוכמה, הבנה ואינטואיציה מדהימה. אצל רבים מהם קיים חוסר איזון רגשי, אבל לאחר גיל 28, הם לומדים להתמודד עם הכישרון והיכולות שלהם.
עליכם להתמקד בלימודים ולהעמיק את ההבנה שלכם, כך שתוכלו להעביר את הידע שלכם במונחים פשוטים ומקובלים. הטרנספורמציה האישית שאתם עוברים משפרת את אפשרויות הביטוי העצמי.


המחזור היוצר

מחזור מספר 1
המחזור הזה מתאר תקופה של התקדמות, עליכם להשתמש ביכולות שלכם על מנת לבטא את האינדיבידואליות ואת העצמאות האישית. יש לכם יכולת מנהיגות וכושר ניהול. אתם אינדיבידואלים, שאפתנים ובעלי כוח פנימי אשר יכול להניע אתכם לפעול ולהצליח. חשוב שתהיו סבלניים, תלמדו היטב את עקרונות הניהול ואל תתנו לגחמות אישיות להפריע.
בדרך זה מחזור בו עובדים קשה בכדי להגשים חלום גדול. חשוב שתזכרו שעבודה היא לא הכל בחיים ותיקחו מדי פעם פסק זמן מהמרוץ, בכדי להיות עם עצמכם וליהנות מהחיים.

מחזור מספר 2
שיתוף פעולה ועבודת צוות הם המפתחות להצלחה במחזור זה, הן מבחינה מקצועית והן במישור האישי. אתם רגישים מאוד ובעלי אינטואיציה חזקה. במידה רבה, ההצלחה שלכם תלויה מאוד בהצלחה של הסובבים, כך שבתקופה אתם משפרים את הכישורים אישיים והחברתיים. זוהי תקופה שדורשת סבלנות וגמישות. יש לכם את היכולת לפשר בין אנשים באמצעות שכנוע עדין, טאקט ודיפלומטיה ובזכות הקסם האישי שלכם אנשים מוכנים לבוא לקראתכם.
אתם בעלי כישרון אמנותי שיכול לבוא לידי ביטוי במחזור זה, אך חשוב לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את היכולות והכישורים. יש לכם אמביציה אבל בדרך כלל זה קיימת גם תחושה של חוסר ביטחון, ואתם מרגישים שעליכם להוכיח שאתם טובים יותר מהאחרים.

מחזור מספר 3
תקופה נעימה. אתם אינטליגנטיים, סקרנים, עם זיכרון צילומי ויכולת לקלוט מידע במהירות. זהן זמן של התפתחות, למידה, ביטוי עצמי ותמיכה חברתית. קיים מגוון רב של אפשרויות לבטא את עצמכם, ועליכם להשתמש בכושר הביטוי שלכם ובכישורים היצירתיים והאומנותיים שלכם. קיימת פעילות חברתית רבה, אתם מקסימים, מושכים וכריזמטיים וחברים אף יעזרו לכם לקדם את עצמכם. הקפידו לא לבזבז את האנרגיות שלכם, עליכם ללמוד להישאר ממוקדים במטרות שלכם על מנת שתוכלו לתעל את האנרגיה הזו ולהתקדם.

מחזור מספר 4
תקופה הדורשת מכם להפגין ארגון ומעשיות. למרות הצורך במסגרות, קשה לכם עם מסגרות, לכן זה הזמן לארגן את תחום הקריירה, לקדם את התחום העסקי, לבנות אותם על בסיס יציב ולהשתמש ביכולות הניהול שלכם ובראיה המערכתית. עם זאת, חשוב לשמור על איזון בין התחום המקצועי לבין חיי המשפחה. אתם מקרינים יציבות ואמינות ויכולים להתמודד עם מידה רבה של אחריות.
קיימת אפשרות טובה לחסוך כסף בשנים אלו. מערכות יחסים יכולות להיות יציבות.

‏מחזור מספר 5
זו תקופה של התקדמות מהירה והרבה שינויים, לכן עליכם להיות מוכנים להשתחרר מכל מה שאינו משרת אתכם. יתכנו נסיעות רבות או שינויים במקום המגורים או בתחום התעסוקתי. יש לכם חושים טובים ותוכלו לקדם את עצמכם. כושר הביטוי הוא מצוין, כך גם היכולת לקלוט שפות חדשות.
אתם רגישים, אינטליגנטיים ויש לכם דמיון נפלא. עליכם ללמוד להתמודד עם מצבים, לא להרים ידיים אם אתם נתקלים בקשיים, או בגלל שאתם משתעממים.

מחזור מספר 6
זמן הקשור במשפחה, חובה ואחריות. אתם מוצאים את עצמכם במצבים רבים בהם אתם נדרשים לעזור, לנחם ולעודד את הזולת. הסובבים זקוקים לכם ואתם זוכים לאהבה והערכה. זה מחזור שקשור לבניית יחסים, זוגיות והחלטות בנוגע לחיי המשפחה שלכם. זהו המחזור הטוב ביותר לנישואין, אך גם שותפויות או פעילויות משותפות יכולות להתפתח ולזכות בהתקדמות רבה.
לעומת זאת, אם ההתחייבויות אינן נבנות על בסיס יציב, זהו מחזור שיכול להביא לפירוד וגירושין.
תהיינה הזדמנויות רבות לבטא את הכישרון האמנותי שלכם. זהו זמן של התקדמות באמצעות גמישות, שיתוף פעולה, ופשרה, אולי גם תרגישו לעיתים שקשה לכם להתקדם, מכיוון שעליכם להקריב למען האנשים החשובים לכם, אך בהמשך תוכלו לראות שהדרך המתחשבת שלכם זוכה לגמול.

מחזור מספר 7
בתקופה זאת עולות הזדמנויות אפילו כשלא מחפשים אחריהן. זהו זמן להתמחות, להתפתח מבחינה אקדמית, ללמוד נושאים שאתם נהנים מהם, להתפתח רוחנית, להקדיש זמן לחקר ולחיפוש אחר האמת ולהבנת הנסתר. אתם נמשכים לתחומי המדע, טכנולוגיה, פילוסופיה, ומטפיזיקה. יש לכם אינטואיציה מעולה, ואתם יכולים לחדור אל מתחת לפני השטח בכל נושא, או תחום שאתם מתחייבים להם. זוהי תקופה בה התפתחות פנימית, מדיטציה והתבוננות, הם אמצעיים להעשרה פנימית, כלים שיכולים לפתח אתכם. אתם אינדיבידואלים וזקוקים למרחב, צריכים להתנתק, על מנת שתוכלו להתארגן עם עצמכם ואז קל להם לתפקד. האינטליגנציה גבוהה ואתם משתעממים מהר. קשה לכם לשתף אחרים במה שעובר עליכם, אך עם זאת, חשוב שתחלקו את הידע שאתם צוברים באמצעות הוראה, ייעוץ, או סתם שיחות עם אחרים.

מחזור מספר 8
אתם מגלים חוש אחריות מפותח, בגרות, נחישות ויכולות טובה להציב מטרות. ניהול נכון של זמן וכסף חשובים מאוד בתקופה זו, כיוון שמבחינתכם קיימת הגדרה ברורה בנוגע להישגים שאתם שואפים אליהם. זוהי תקופה של עבודה קשה ונכונות להקדיש מעצמכם, גם אם עולים בדרך עיכובים, מכשולים או קשיים. יש לכם יכולת לראות את התמונה הרחבה ולהוציא תוכניות אל הפועל. תוכלו לקדם את עצמכם בזכות יכולת מנהיגות, לקדם את הפעילות העסקית והקריירה ולהגיע להישגים, אבל נדרשת מכם סבלנות, תשומת לב ומחויבות רבה. יש לכם גם כשרון מיוחד להיות מעורבים בהשקעות חכמות וכל הנוגע להשגת המטרות שלכם, השמים הם הגבול.
אם תהיו קשובים לבני המשפחה והחברים ובני תוכלו ליהנות מיחסים הרמוניים במהלך חייכם הבוגרים.

מחזור מספר 9
במהלך התקופה אתם מתנסים במצבים שעוזרים לכם לראות את האחרים ואת מצוקותיהם ואתם פועלים מתוך דאגה כנה לשלומם. עקרונות הומניטרים ושירות למען אחרים הם המפתח לאושר האישי, כך שאם למדתם זאת במחזור הקודם, זו יכולה להיות תקופה של הצלחה ואושר. אם לא למדתם זאת, זה הזמן וככל שעשייתכם תהיה מושתתת על ערכים ואידיאלים גבוהים, כך היא תהיה מתגמלת יותר. גם הכישרון היצירתי יוכל לבוא לביטוי, במיוחד כאשר אתם משלבים אותו בפעילות למען מטרה חברתית כלשהי, או להעברת מסר רעיוני לאחרים.סביר להניח שאתם עסוקים בענייני הרוח ובחינה עצמית. הנדיבות שלכם, הנתינה לאחרים, או העשייה סביב האידיאלים יכולה להקשות עליכם לחסוך כסף עבור עצמכם.

מחזור מספר 11
הרטט החזק יכול להביא למתח גבוה ולשאפתנות חזקה. עליכם להתמקד בעניינים רוחניים ומוסריים, ולהעמיק את ההבנה שלכם, כך שתוכלו להעביר את הידע שלכם במונחים פשוטים ומקובלים. הטרנספורמציה האישית שאתם עוברים משפרת את אפשרויות הביטוי העצמי בעיקר בתחומים הקשורים בטיפול, רפואה או כל דבר שיכול לעזור לאנשים אחרים להרגיש טוב יותר.
סביר להניח שתבלו חלק מהזמן בנסיעות, לימודים או בחיפוש אחר האמת בנוגע לחיים.

מחזור מספר 22
‏זו תקופה של עבודה עם קהל, מתוך גישה שרואה את טובת הכלל. יש לכם יכולת לקלוט דברים, משהו אולי ברמה הרוחנית ולהביא אותו למימוש מעשי. תוכלו להשתמש ביכולות הארגון, בראיה המערכתית ולפעול ולהביא תועלת רבה לאחרים. כך למשל תוכלו לראות מהם הצרכים של האחרים ולבנות תוכנית מעשית בכדי למלא את הצורך הזה. יתכן ומדובר בחלום שנפרש על זמן ארוך, שדורש מכם כל טיפת כשרון ואנרגיה.


מחזור הקציר

מחזור מספר 1
זו תקופה פעילה, אתם ממשיכים לעבוד, ליישם ולהפגין את יכולות הניהול והארגון שלכם ומבחינתכם אין דבר כזה פרישה מוקדמת. למעשה סביר להניח שהחיים מלאי עניין, אתם ממשיכים להיפתח לאופקים חדשים ופעילים בתחומים שאולי לא היה לכם זמן להשקיע בהם בתקופות מוקדמות יותר בחייכם.

מחזור מספר 2
זוהי תקופה, שיש בה שלווה ושקט. אתם מעורבים מבחינה חברתית ויש לכם ידידים רבים, בגלל הרצון לשותפות ולהרמוניה. אתם רגישים לסביבה שלכם ואינטואיטיביים מאוד.
יכול להיות שזה הזמן בו אתם מגלים מחדש את הזוגיות שלכם, אחרי שסיימתם עם האחריות הרבה כלפי הילדים, אך עדיין זו תקופה בה אתם מבלים זמן איכות עם המשפחה ועסוקים בתחביבים האהובים עליכם.

מחזור מספר 3
זו תקופה נעימה, שיש בה הרבה פעילות, תחביבים ופעילות חברתית מגוונת. תוכלו להמשיך לבטא את עצמכם ואת הכישורים שלכם. אתם יכולים להמשיך לעבוד או לייצר, מחזור זה יכול גם להצביע על הכרה ופרסום. הדברים צריכים לבוא בקלות ואתם תוכלו ליהנות מחברתם של אנשים מבוגרים וצעירים.

מחזור מספר 4
סביר להניח שתמשיכו לעבוד בתקופה זו אם בגלל רצונכם האישי או בגלל צורך פיננסי. יתכן ומדובר בהמשך פעילות הקשורה בניהול עסק, כך שאם בגלל בחירה או אם בגלל כורח, אתם עלולים למצוא את עצמכם עובדים שנים רבות יותר מאשר רוב האנשים. יתכן וחלק מזה נובע בגלל הקושי לוותר על שליטה ביחס למה שעבדתם כל כך קשה להשיג. מבחינה חברתית אינכם זקוקים להרבה, אתם מבקשים לעצמכם חיים משפחתיים שקטים, עם כמה חברים שיארחו לכם חברה לאחר העבודה.

מחזור מספר 5
זהו מחזור מעניין ומלא בעניין, השעמום מאיים עליכם וחוסר השקט שלכם מניע אתכם. אתם פוגשים חברים חדשים, יוזמים פעילויות חדשות, נסיעות ועסוקים בהתפתחות. יש הרבה תנועה, אולי פעילות סביב תחביבים שהזנחתם עד כה. היכולות החברתיות שלכם, כמו גם כושר הביטוי גורמות לכך שאנשים, צעירים ומבוגרים, רוצים להיות בחברתכם. עם זאת, במחזור הזה עליכם להיות זהירים מבחינת ניהול המשאבים שלכם, זמן וכסף.

מחזור מספר 6
זה הזמן לתת ולקבל אהבה ולזכות בהוקרה על העשייה. גם אם עולות בעיות הקשורות בילדים, כלכלה וזוגיות, אתם מתמודדים איתם מתוך אהבה ומודעות, ויכולים להתגבר על הקשיים.
אתם נוטים להיות מרוצים מאוד, המשפחה ובמיוחד בני הזוג והנכדים הופכים להיות העניין החשוב ביותר בחייכם.

מחזור מספר 7
זהו מחזור שקט המתאפיין במעט ידידים. אתם עצמאים מאוד, קיימת נוחות רבה בשהייה לבד, אתם נהנים להיות עם עצמכם. זהו זמן טוב לפיתוח הרוחניות, קריאה וחקר בנוגע לאותם דברים שלא הצלחתם להגיע אליהם בתקופות מוקדמות יותר בחייכם, קרוב לוודאי שמדובר בעניין מטאפיזי או תחביבים רוחניים.

מחזור מספר 8
ניהול נכון של רכוש וכסף בתקופות מוקדמות יותר יכול להביא בדרך כלל להצלחה במחזור זה.
סביר להניח שאתם מעמודי התווך של הקהילה. אתם יכולים לעסוק בפעילות פנאי, אולם חוש האחריות שלכם גורם לכך שרבים מכם יחפשו אחר קריירה שנייה, אולי זה קשור לפוליטיקה, עשייה ציבורית או התנדבותית.

מחזור מספר 9
זהו מחזור שיכול להביא לסיפוק, עניין ותוכן. אתם יכולים להעריך ולהוקיר את מה שלמדתם במהלך חייכם. הנטייה היא לסגל גישה חיובית, מתוך הבנה שהמחשבות יוצרות את המציאות.
אתם יכולים למצוא את עצמכם ממשיכים להפגין נדיבות באמצעות התנדבות ופעילות ציבורית. זה זמן טוב גם לעשייה בתחום האמנות, פילוסופיה, או כל פעילות שמעניקה אהבה והשראה לאחרים.

מחזור מספר 11
תוכלו להקדיש את זמן להיבטים המיסטיים או לנושאים הרוחניים ולהוות השראה עבור אחרים. אתם מחפשים אחר שלוות הנפש, יכולים לחקור אמונות חדשות, או לנסוע למקומות רחוקים כדי למצוא תשובות לשאלות הרוחניות שמעסיקות אתכם.

מחזור מספר 22
אתם ממשיכים בתנועה, וצפויים ליהנות מבריאות וחיוניות רבה בשנים מאוחרות. אם תהיו מסוגלים להתמודד עם הרטט הגבוה של מספר 22 ‏, אתם לא תפרשו, כיוון שיש לכם הרבה לתרום לאחרים. התקופה הזו מתאימה לדיפלומטים, לאנשי ציבור, לפרופסורים ולמורים. עם זאת, בגלל הרגישות הגבוהה שלכם חשוב לקחת פסקי זמן בכדי להירגע.

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו דחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מציאת נתיב החייםמספר 1108.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוח