תחזית למדינת ישראל, ראש השנה תש"פ

מחבר: טובה ספרא

תחזית למדינת ישראל, ראש השנה תש"פ

"בּוּקָה וּמְבוּקָה וּמְבֻלָּקָה" (ספר נחום)...זו הכותרת המתאימה כשמנתחים את ההורוסקופ של מדינת ישראל לשנה וחצי הקרובות.

כוכב אורנוס, עובר על ציר 1-7 עד תחילת נובמבר 2019, ויחזור שוב במרץ-מאי 2020, ואחר כך בין דצמבר 2020- לפברואר 2021.

כוכב אורנוס על  ציר 1-7 הביא איתו, לצערנו הרב, את הקיטוב לעם ובדרכו הוא לא יירגע. (אורנוס היה על ציר 4-10 במפת המדינה בתקופת הסכמי אוסלו ויצר גם אז פילוג). כוכב אורנוס גורם לחשוב שיש אלטרנטיבה אחרת חדשה ומלהיבה, אבל על פי רוב זו התנסות חדשה שההתלהבות משתלבת בה עם ציפייה שהנה יגיע השינוי הגדול, אבל זה לא עומד במבחן המציאות ודי מהר מבינים שאין בסיס לציפיות האלו.
במצב הזה אל תצפו לתחושת ביטחון, ההרגשה תהיה שכל האפשרויות פתוחות ועדיף שכך. עם אורנוס החוויה תהיה אי שקט שיכול להשפיע בכמה מישורים, לא רק חברתיים ופוליטיים, אלא גם ביטחוניים, כך שקשה להאמין שאזרחי ישראל ירגישו את השקט בשנה הקרובה.

במעגל נוסף הנפטון ממשיך על ציר 1-7, ועד פברואר 2020 הוא מקשה על גיבוש שיתופי פעולה.

הנפטון יגיע אל מעגל קארמה על ציר 4-10, החל מאפריל 2020, נפטון/פלוטו יגיעו אל ציר 6-12 ואולי זה תיקון, אבל רק עם הסכמה לממשלת אחדות רחבה. גם כשהאיחוד יהיה נגד כל הסיכויים, כל השבטים בעם יבינו שאין דרך אחרת אלא לחפש את המשותף וינסו לבנות משהו על בסיס ערכים שהכירו מהעבר. הכוכבים על ציר 6-12 מציגים את הצורך למצוא מכנה מנטלי משותף וכנראה שבמבחן התוצאה אף צד לא יהיה בשל לכך באמת.  כוכב אורנוס, שיגיע שוב בדצמבר 2020, שוב יבלגן את המערכות כאן עד פברואר 2021, ושוב צפויות חריקות ושוב יחפשו את השינוי, כך שבשנה הקרובה המדינה תהיה בתהליך של "שבירת כלים".

על הצירים הראשיים של המדינה נמצאים גם בהווה כוכבים על 4-10, 2-8, ובקיץ הבא יצטרף ציר 6-12. זו מציאות שאין בה התפתחות, כל שותפות שתיבנה תהיה בתנאי שיהיו גבולות ברורים, הגורל המשותף של כל המפלגות יכניס את כולם לסוג של בועה, שאולי תיתן אשליה שיש אפשרות לבנות איחוד בתוך מציאות בעייתית. המציאות אינטרסנטית תשרת מערכת יחסים של תן וקח. האחדות תישמר כל עוד האינטרס של כל צד נישמר, אל תצפו לאידיליה ולא בטח שלא לאורך זמן.

בשנה הקרובה כוכב סאטורן יעבור על ציר 1-7, בחודשים פברואר – מרץ 20, יולי –אוגוסט 20, ואוקטובר – דצמבר 20, זה מעבר שיציג משבר שצריך יהיה לנהל אותו.

כלכלית, (2-8) התמונה לא אידיאלית. זה לא זמן להשקעות, אנחנו לקראת שנה של התכווצות כלכלית (לא רק בארץ), ועל המדינה יהיה להתנהל במסגרת כלכלית ברורה, התנהלות מוגבלת שלא תמיד תהיה במסגרת הנורמות המקובלות.

החוכמה תהיה לשמור על הקשרים העסקים שכבר קיימים ולא לשנות, כדי שיהיה אפשר לשמור על מה שכבר הושג כאן בשנים האחרונות.

אל תצפו לשנה קלה מעתה ולאורך 2020, גם אם תקום בשלב כלשהו ממשלת אחדות, שנראית היום  אידיאלית עבורנו, נזכור שזו בועה זמנית ושקט לא יהיה פה.

כוכב מארס יתחיל בנסיגה במהלך ספטמבר 2020, על ציר 1-7, בהמשך יצור מנעד קשה עם סאטורן ופלוטו ואלה זמנים לא קלים מבחינה ביטחונית.

המפה המקודמת (2019) של המדינה שתשפיע עד יולי 2020, מחזקת את תחושת המשבר, בעיקר הביטחוני.

במפת חזרת השמש במאי 2020, קיימת התחושה שנצטרך למצוא את הדרך רק עם עצמנו, לא תהיה תמיכה חיצונית שתעזור להתמודד עם כל המשברים שיגיעו והמריבות כאן, לצערי הרב, ימשכו.

רבים יתגעגעו לעשור האחרון שהיה ברובו רק טוב בכל המישורים.

"הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב וְלַטּוֹב רָע שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר." ( ישעיהו פ כ)

תחזית אקלימית לשנת תש"פ 2019-2020 על פי סודות האר"י הקדוש:

" למרות הגשמים הרבים, שנה על גבול בצורת עם סערות רוח וגשם קשות במזג האוויר המשברות את העצים. חורף גשום מאוד וקיץ על גבול הבצורת. כי תקופת ניסן היא  בשעת צדק, יהיה הרבה גשם בתחילת השנה הזאת –אבל בזמן החריש יפסיקו הגשמים ותתייקר התבואה במערב שלושה חודשים טבת שבט אדר ואח"כ ירדו גשמים רבים וחזקים... כללית בחורף יהיו כמויות גשם גדולות מאד אבל לא בזמן..."

ועוד חיזוי העתיד האקלימי  מהמקובל ר' משה הררשן לפי ימי השבוע בהם מתחיל א' טבת.

לפי א' טבת החל ביום ראשון, אז באותה שנה יהיה גשם רב ובסוף הקיץ יהיה מעט גשם בעולם.

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

21 ימים ליצירת שפעמי אני?תחזית אסטרולוגית שבועית 13.06.2014-19.06.2014iStrology - פורטל המיסטיקה של ישראלתחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 פאנג שואי: שפת הגוף של הביתשינה וחלומותמה בין מגידי עתידות ויועצים רוחניים