תחזית אסטרולוגית שבועית 27.11.2015-10.12.2015

מחבר: טובה ספרא

הדיוק בין הכוכבים סאטורן-נפטון מתרחש כעת אבל הוא משפיע כבר לאורך זמן. סאטורן, המגביל, שולט ובונה גבולות ונפטון פתוח וזורם בשיטפון אינסופי. המציאות מראה שאלה משפיעים ברמה האישית על הוויטליות וכך גם הבריאות רגישה יותר (רטיבות, התקררות, מומלץ להימנע מסביבה לחה). זה גם המאבק בין חוקים בשם הנורמטיביות במציאות, הצבת גבולות מול מצבי הרוח משתנים. שילוב הכוכבים הזה ינסה לאזן בין המתירנות לחוקים נוקשים ויביא את השינוי המתבקש. יתכן שהמתירנות המוגזמת של השנים האחרונות זקוקה לחוקים בסיסיים, כאלה שיעזרו להניח גבולות. סאטורן מייצג ביטחון, להבין שצריך לרדת לקרקע ומול הנפטון, שהוא יותר כאוטי באופיו, זורם בדרכו מעל ומעבר לגבולות של ה"מותר" או הנדרש. יתעורר רצון לאזן כדי לאפשר את השינוי, להתמודד עם רגשות שלא פעם מביכים, עם אשליות צבעוניות ואי סדר מצד אחד מול פעולות שמטרתן השגת ביטחון ויציבות ולפעול מתוך היגיון. יהיה צורך למצוא את נקודת האמצע כדי לשמור על שפיות.

בימים הקרובים נרגיש יותר רצינות, אנרגיה לא נוחה בחברה, רצינות וקושי לקדם נושאים כפי שאנו רוצים. השתמשו במודעות כדי להביא קלילות, בעיקר בין התאריכים
29.11-30.11, ימים בהם דברים העולים מהעבר (סאטורן) גורמים לחוסר הבנה (נפטון).

בהמשך השבוע מצב הרוח חוזר ומשלב גם הומור טוב. האנרגיה המנטאלית תהיה עשירה, תרגישו שצצות מחשבות חדשות, אבל על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות שימו לב שאינכם יוצאים מפרופורציות. גם בתקשורת בינאישית קל לאבד את הטקט, להיות בוטה בגלל שרוצים לומר את האמת. אתם עלולים לאבד את הגבולות בדרך בה אתם מציגים נושא והציפיות שלכם עלולות להטעות אתכם ואת הסביבה. האנרגיה הזו תאפשר לבחון נקודות מבט עם כיוונים חדשים, שימרו על פרספקטיבה, אל תגלשו וההישגים יהיו חיוביים.

סביב הימים 03-05.12 היזהרו בנהיגה, המחשבות הסוערות יכולות לגרום לכם לאבד את הריכוז או המיקוד המתבקש בכביש ובנהג שנוסע לפניכם או לידכם.

בין התאריכים 04.12-07.12 כוכב מארס "מדליק" את כוכב פלוטו ואלה יביאו למאבקי כוח מתסכלים ולקרבות מיותרים. חישבו על האנרגיה שתידרש מכם והאם זה כדאי.
אלה ימים בהם הלוחמה הפסיכולוגית במיטבה. בהמשך, בין הימים 08.12-12.12, כוכב מארס יגיע למנעד עם אורנוס וזה מבנה נפיץ שעלול לגרום להתלקחות, קצר חשמלי או טכני שיכול להתפתח לתקרית או אסון. אלה ימים שאופיים יוצר ריגושים ויש כאלה שיחפשו אותם, העיקר שלא יהיה משעמם. בנוסף אלו ימים של חולשה, "הפיוז" קצר ועדיף להימנע מעימותים ולהתרחק מאנשים המוכרים לכם ככאלה שהפתיל שלהם קצר. אם לסכם, השבוע שבין התאריכים 04.12-12.12 יביא לכעסים בלי שליטה על כל מה המשתמע מזה, חישבו, סיפרו עד עשר, אינכם צריכים להוכיח דבר אלא רק איפוק.

כוכב וונוס עובר למזל עקרב בתאריך 05.12 ומביא לתגובות רגשיות אינטנסיביות, שחור או לבן. אינכם יכולים להתפשר, הרגשות תוססים, חמים ועזים. אל תהיו בטוחים שאתם מבינים מה מניע את האדם מולכם ומה קורה אצלו בפנים. אם אתם נמצאים במערכת שיש בה קירבה אמיתית, דרבנו את בן הזוג או החברה לדבר, לחשוף את רגשותיו האמיתיים. הבינו שהרגשות סוחפים ומשפיעים בהלימה. שחררו אם אפשר והתמקדו במה שחשוב  לכם.

כוכב מרקורי יעבור למזל קשת בתאריך 10.12. הלשון משתחררת ויורים  את הדברים בכנות, כדי להגיד רק את האמת. הדיפלומטיה נשארת רק כהמלצה.   

התאריכים 04.12-12.12 אלו ימים שמומלץ להישמר. גם במהלך דצמבר הרגישות מתחדדת  עם הגעתו של כוכב מארס לציר 2-8 במפת המדינה  כף שבין התאריכים 15.12-20.12 נדרשת זהירות.
 

זמני הירח בטל:

יום שישי 27.11 הירח בטל משעה 06:34 בבוקר עד 21:26 בלילה.

יום ראשון 29.11 הירח בטל משעה 14:45 בצהרים עד 02:47 אחר חצות.

יום רביעי 02.12 הירח בטל משעה 05:08 בבוקר עד 12:09 בצהרים.

יום שישי 04.12 הירח בטל משעה 06:54 בבוקר עד 00:33 אחר חצות.

יום שני 07.12 הירח בטל משעה 04:01 לפנות בוקר עד שעה 13:25 צהרים.

יום רביעי 09.12 הירח בטל משעה 08:34 בבוקר עד 00:25 בלילה.

יום שישי 11.12 הירח משעה 18:01 עד למחרת בשעה 08:46 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אנו לקראת שנה שבה תמשיך להיות מורגשת האטה, תנודתיות בשווקים, אינפלציה וקושי בהערכה נכונה של כסף. גם מחיר הסחורות בשווקים עלול להיות מושפע ולא לטובה.

מעבר הכוכבים למזל קשת עלול לגרור רעיונות שמביאים לחשיבה בגדול עם תגובות מוגזמות, שישפיעו גם על התנודתיות לכאן ולכאן.

האנרגיות המנוגדות יביאו גם לחשיפת הונאות וניפוץ אשליות בעסקים, הסכמים והבטחות של אנשים שבטחתם בהם.

הימים 29.11-30.11 ראויים לתשומת לב. אלה ימים רגישים גם למחיר הנפט. בהמשך מגיע כוכב מארס אל המבנה אורנוס-פלוטו, שיהיה בין התאריכים 04.12-12.12, עם דגש על הימים 04.12-07.12 ובהמשך הימים 09.12-12.12. מדובר בימים רגישים שיש בהם נפיצות וסכנות במישור הבינלאומי, מה שמביא  בדרך כלל לתגובה מיידית בשווקים.

בהמשך, במחצית השנייה של 2016, יגיעו כוכב יופיטר למנעד עם כוכב פלוטו וישפיע על הכלכלה. מלחמות הדת יעוררו בעוד דרך את הטרור בעולם והפעם בגלל שילוב הכוכבים ההשפעה על הכלכלה תהיה ברורה. השילוב המתוח בין יופיטר ופלוטו מביא על פי רוב לפשיטות רגל, בעיקר בחברות ואנשים שבמפה האישית שלהם ההיבט הזה קיים.

אצלנו: 

מי שעוקב אחרי הרשימות שלי אינו מופתע מהמצב. כוכב סאטורן ממשיך להיות נוכח על ציר 1-7 לאורך זמן, מעיד שמדינת ישראל נמצאת בהתמודדות שאין לה פיתרון קסם. כוכב סאטורן ימשיך "ללוות" אותנו גם במהלך החודשים הבאים.

אנו קרבים לשינוי האסטרטגיה של קובעי המדיניות. זו תכלול גם התמודדות מול הדה- לגיטימציה (6-12). הלחץ מהציבור יתחזק בדרישה למציאת פתרונות, גם אם ברור לכולם שזה יהיה בניגוד לדעת הקהילה הבינלאומית (4-10, 6-12). מדינת ישראל תצטרך להתמודד מול הניסיונות לבודד אותה, אבל אנו נמשיך ונלחם במגמה הזו, די בהצלחה (3-9), גם אם התוצאה של המבנה מציגה אותנו כ"עם לבדד ישכון". 
 
מאמצע 2016, בעזרת כוכב נפטון שיגיע לציר 4-10 במפת המדינה, יגיעו גלי עלייה לישראל (מצוקה? התפכחות של היהודים בארצות הניכר?). דרך אגב, אותו הנפטון עלול להביא לשיאי טרור עולמיים. המחשבה שמתעוררת היא שזו תהיה הזדמנות של מדינת ישראל לעשות פעולות שנכונות לביטחון ישראל, למרות התגובות מסביב.

המעגל הרגשי במפת המדינה מעיד שאנו בוחרים להמשיך את החיים כאילו הכל כרגיל, גם אם המציאות אינה מעניקה ביטחון. קיימת התפכחות הדרגתית, הולכת ומתרחבת לאט לאט במעגלים רחבים בעם שמגיעה עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7.  

כוכבים נוספים על מעגלים אחרים במפת המדינה מביאה אנשים לחשוב שאנחנו הקורבנות (1-7, 2-8), אבל מולם קיימת אמונה שיש לנו יכולת להתמודד ולפתור את הבעיה (4-10, 5-11). למעשה מדובר בתהליכים מתפתחים בהדרגה, שנעים בינתיים בין הניסיון לנהל את המצב (שעדיין אין לו פיתרון) עם התכלית בכוונה להשיג פיתרון דראסטי. לאורך החודשים הקרובים החוויה שלנו תהיה להכיל ולהמשיך הלאה בחיינו "כאילו" שהכל בסדר, אבל באותה העת יתחזק הרצון להפגין כוח ולפתור את המצב.

לפנינו שנתיים שבהן יהיה אכן כוח להתמודד ולפתור את האתגרים (4-10, 5-11) בכל המישורים. 
 

מחשבות אסטרולוגיות:

מאז מולד הירח במזל עקרב, בתאריך 11.11, רמת האלימות בכל העולם גואה. הכוכבים מובילים למאבקי כוח בכל המישורים. מספיק להתבונן מסביב מאז הפלת המטוס הרוסי, המתח עלה כשהטרור הכה בכל העוצמה בפאריז ואחריו ההתקפה במלון במאלי, הסגר והמצור בבריסל, שהוא למעשה תוצאה של הפחד מאלימות וטרור.
באחת הרשימות האחרונות,  בפרק "מחשבות אסטרולוגיות", הזכרתי שוב את מבנה הכוכבים אורנוס/פלוטו בתחילת שנות השלושים. את המצב שהתפתח באירופה, בעקבות המיתון הכלכלי, החיפוש אחר פיתרון נתן את הכוח למפלגה הנאצית בגרמניה שנבחרה להקים את הממשלה שם. למעשה התוצאות של מסע הכוכבים אורנוס/פלוטו הוא זה שחיזק את הלאומנות והגזענות והתוצאות הגיעו בהדרגה לאורך כמה שנים בתהליך שהסתיים במלחמת עולם השנייה.
למעשה אנחנו במצב די דומה.
ISIS, שהייתה הבסיס לח'ליפות האיסלמית, קרמה עור וגידים בתאריך 09.04.2013, תקופת השיא של המבנה אורנוס/פלוטו (לא נשכח גם את "אל קעידה" ושאר קבוצות הטרור האיסלמי, המחפשות דרך להכניע ולהרוס את תרבות העולם המערבי). מדובר במלחמה ברחבי העולם בשם הדת, האיסלם בפרשנותם של מאמיני דעא"ש,  הם קובעים את התנאים ובוחרים מי יישאר בחיים ומי לא (גזענות, לאומנות וכו''). העולם עובר תהליך גם אחרי שהמבנה של הצמד אורנוס/פלוטו הסתיים ויש דברים שנבין רק בעוד כמה  שנים, כך מלמדת אותנו ההיסטוריה.

מאידך אי אפשר להתעלם מהיתרונות של העידן הנוכחי. אנחנו חיים בעולם שבו התקשורת הבינאישית, הרשתות החברתיות לצד כלי התקשורת האלקטרוניים, מחשבים, טלפונים ניידים וכו' הופכים את המידע לנגיש יותר, מה שעוזר לקבל מידע ממקום אחד לשני תוך זמן קצר (פורסם שהמודיעין הישראלי, העביר מידע קריטי לגרמניה, שגרר את ביטול משחק הכדורגל. גם בלגיה נעזרת במצב החדש שנקלעה אליו בכוחות מודיעין וביטחון שיש למדינת ישראל). שיתופי פעולה נרקמים על בסיס אינטרסים הדדיים.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויות