תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"ד

מחבר: פרידה אורינגר

טלה (21 במארס - 20 באפריל)

יש לכם רעיונות גדולים שתרצו לממש אך עליכם לתכנן את הצעדים הבאים שלכם. יתכן שהדברים לא יזרמו תמיד חלק ותצטרכו להתמודד עם אתגרים ולשנות תוכניות. חודש אפריל 2024 עלול להיות פחות נוח, תקופה מתסכלת שבה דברים קטנים מגיעים משום מקום ודורשים טיפול, זה עלול לגרום לכם להיות חסרי שקט ועצבניים. תהיו חייבים להקל על עצמכם, להיות יותר סבלניים.
מסוף מאי 2024 תוכלו להיות אופטימיים יותר,  יש לכם שפע של רעיונות ותוכניות חדשות והזדמנויות לנקוט בפעולה ולהתקדם. רשמו את הדברים שעולים מכיוון שחלקם עשויים להיות שימושיים במועד מאוחר יותר.

תוכלו להתקרב לאנשים שאתם אוהבים ולחזק את הקשר איתם. מסוף מרץ 2024 אתם נכנסים לתקופה חשובה לכל מערכות היחסים והקשרים שלכם. תוכלו להחליט להתמסר יותר, להתחייב יותר וליצור איזון היכן שתוכלו. מצד שני, מערכות יחסים וקשרים שאתם מרגישים שאינם טובים עבורכם, או שמיצו את עצמם, תוכלו לקבל החלטה להתרחק, או לפחות לגרום לכך שהם לא ידרשו מכם השקעה רבה של זמן ואנרגיה.

יש לכם אפשרות ליצור שינוי משמעותי בכל הנוגע לכיוון שלכם ולמטרות בתחום הקריירה. 
תוכלו להציב מטרות חדשות, להתקדם עם פרויקטים, להגיע ליעדים שלכם ולזכות בהכרה על עבודתכם.

מאמצע מאי עד סוף אוגוסט 2024, יתכן שתתמודדו עם אתגרים או עיכובים בעבודה. תצטרכו לנקוט בגישה אחרת, לבצע שינויים מסוימים בתוכניות שלכם ולהשתמש נכון במשאבים שלכם כדי לא להתרחק מהמטרות שלכם. במהלך התקופה הזו תוכלו לחשוב על הכיוון שלכן ואיך אתם רוצים להמשיך. תוכלו לעשות כמה שינויים גדולים בתוכניות שלכם, וגם אם תרגישו בהתחלה שהדברים פועלים נגדכם, תוכלו לעשות בחירות חכמות שיעזרו לכם להתקדם. בתקופה הזו חשוב לנקוט בגישה אחרת, לנסות דרכים אחרות ולהיות פתוחים לשינויים.

תוכלו לנצל הזדמנויות פיננסיות ולשפר את המצב הכספי. אולי תרצו להפוך תחביב לעסק רווחי, או לקחת על עצמכם עבודה נוספת. זה עשוי לעזור ולהקל על חלק מהאתגרים שעולים.

 

שור (21 באפריל - 20 במאי)


אורנוס נשאר במזלכם כל השנה, ויופיטר ישהה במזלכם עד מאי 2024. השילוב של אורנוס ויופיטר נפלא להתפתחויות ולהזדמנויות פתאומיות שיכולות להועיל במובנים רבים, ותוכלו לאמץ לשינויים שיפתחו דרך חדשה בחייכם. זו יכולה להיות אנרגיה שדוחפת אתכם אל מחוץ לאזור הנוחות שלכם, שגורמת לכם להיות עצמאים יותר ותעזור לכם לאמץ את הלא שגרתי. הראש נפתח לרעיונות גדולים רבים ויש לכם הזדמנויות לעשות איתם משהו, אבל אתם עלולים להרגיש שלפעמים חסרה לכם תמיכה, ושאתם צריכים להיות קצת יותר מעשיים. הקשיבו לאינטואיציה שלכם ותתקדמו עם כל מה שיעזור לכם לממש את השאיפות שלכם.

בכל מצב בו אתם מרגישים שדברים לא זזים, נסו להקל את הציפיות והדרישות שלכם מאחרים ומעצמכם, לנוח יותר ולהבין שלדברים יש את הקצב שלהם.  עם זאת, זו שנה בה תוכלו לראות תוצאות לעשייה שלכם ומשהו משמעותי בחייכם יכול להגיע לנקודת שיא.

אפריל 2024, בעיות ישנות מהעבר חוזרות להעסיק אתכם, אולי אלו מטענים שאתם סוחבים אתכם, וסביר להניח שתהיו זקוקים ליותר זמן עם עצמכם, שיעזור לכם להשלים עם העבר. תוכלו להגיע לתובנות עמוקות וחשובות שיפתחו לכם דרך חשיבה חדשה לגמרי.

תרגישו שמערכות היחסים תורמות לתחושת הביטחון שלכם ותוכלו למצוא איזון בין מערכות יחסים לבין האחריות שלכם. תוכלו לעבוד על בעיות, לחזק קשרים רגשיים ולהרגיש נוח יותר להתקרב לאחרים.

זו שנה משמעותית מבחינה מקצועית ובכל הנוגע למטרות ולכיוון שלכם, ותוכלו לקחת שליטה, לחזק את עצמכם ובסופו של דבר תהיינה הזדמנויות רבות להתקדם בזכות שיתופי פעולה.

מסוף מאי 2024, תוכלו למצוא דרכים חדשות להרוויח יותר כסף וזו יכולה להיות אחת מהתקופות היותר טובות לענייני הכספים שלכם.

 

תאומים (21 במאי - 21 ביוני)

יופיטר, המיטיב הגדול, עובר למזלכם במאי 2023, וזה קורה אחת ל-12 שנים. יופיטר מביא אופטימיות, הזדמנויות להרחיב את חייכם, לחקור ולחוות חוויות חדשות. תוכלו להתמקד במה שאתם רוצים עבור עצמכם, ליזום התחלות חדשות, לצאת לדרך או מסע חדשים.
עד אז תוכלו לבחון הרעיונות שלכם, לסיים תוכניות ולהתייחס ברצינות למה שאתם רוצים לעשות, להגיע לתובנות חדשות בנוגע לעבר ולשחרר. גם אם ישנם עיכובים זה זמני, דברים יתקדמו וככל שהזמן יחלוף כך תרגישו בטוחים בבחירות שלכם.

זו שנה בה אתם פותחים את הראש ולומדים הרבה דרך חוויות. תוכלו להקדיש את זמנכם ללמוד משהו חדש שאתם רוצים להתמחות בו, אלו יכולים להיות לימודים פורמליים, או שאולי תרצו ללמוד באמצעות חוויות אחרות.

בשנים האחרונות חוויתם טרנספורמציות גדולות ביכולת שלכם להתחבר וליצור קשרים רגשיים. השנה אתם ממוקדים במערכות היחסים, באנשים בחייכם ובקשרים שאתם רוצים ליצור. תוכלו לטפל בבעיות שמלוות יחסים, להתקרב ולהפוך את הקשרים לבריאים וחיוביים.

תוכלו להשתמש בעשייה שלכם כדי להעשיר את חייכם בדרכים חדשות. אם תחליטו להתנסות בתפקיד חדש או בעבודה חדשה, זה ישפיע עליכם מאוד ויביא להתרחבות גם בתחומים אחרים בחייכם.
תוכלו להגיע להישגים מדהימים בתחום הקריירה, והסובבים יוקסמו מהמשמעת והכריזמה שלכם, וזה יביא לעוד הזדמנויות.

מיולי 2024 תהיינה הזדמנויות פיננסיות חשובות ותמצאו דרכים חדשות להגדיל את ההכנסות. החשיבה שופעת וזה יפתח לכם עוד הזדמנויות.

זו שנה בה תשקיעו יותר מבחינה רגשית בסיוע לקרובים או ברצון שהקשרים שלכם איתם יהיו יציבים. אתם רוצים שהבית יהיה מרחב בטוח, ותוכלו לעבוד על בעיות שגרמו לכם להרגיש חוסר נוחות או חוסר יציבות בבית.

 

סרטן (22 ביוני - 22 ביולי)

השנה תוכלו לבחון את הרעיונות שלכם, לסיים תוכניות לטווח קצר, להשתחרר ולהוריד מעצמכם משהו שהכביד עליכם ולמצוא את הדרכים הנכונות להעביר לאחרים את מה שאתם חושבים ומרגישים. תרגישו מחוברים יותר לעצמכם, תזכו בהבנה ותובנות על עצמכם ועל העבר שלכם וזה יעזור לכם להתפייס עם העבר, ולשחרר את המטענים שאתם סוחבים מהעבר.

זו שנה טובה להתפתחות אישית וללימודים, תוכלו ליהנות מלימוד ידע חדש או להתנסות בחוויות חדשות שיעשירו את עולמכם ושתלמדו מהן דברים חדשים.

גם אם תהיינה תקופות בהן תתקשו להתמקד ותעברו מרעיון אחד לשני במהירות מבלי לעבד אותם עד הסוף, זה יעזור לכם להבין באילו רעיונות אתם רוצים להתמקד, ותוכלו לשחרר את אלה שהכבידו עליכם או גרמו לחוסר יציבות.

מיולי 2024, קיימת אנרגיה של התלהבות והתרגשות, וזה זמן נפלא להתחלות ולמיזמים חדשים. תהיו מוכנים לקחת יוזמה ולעשות את מה שאתם רוצים. דברים שתתחילו בהם בתקופה הזו יכולים להיות במוקד העשייה שלכם גם בשנתיים הבאות.
מערכות היחסים והשותפויות שלכם עברו שינויים, החל מהבנה לגבי הרצונות והצרכים שלכם, וכלה בסוג האנשים שאתם מושכים. השנה תחוו שינויים משמעותיים בקשרים הרגשיים שיש לכם עם אחרים וביכולת שלכם להתחבר ברמה עמוקה יותר.

תהיינה הזדמנויות לפגוש אנשים חדשים ולהיכנס לשותפויות חדשות. תוכלו להתקרב ולשפר את הקשרים הרגשיים שלכם, להיות מעורבים יותר ולהבין טוב יותר את הסובבים.

יש לכם מעט מאוד סבלנות ליחסים שאינם מעניקים לכם תחושת ביטחון. תהיה לכם הזדמנות לשפר גם את הקשרים האלו, או שתבחרו להתרחק.

אם אינכם  אוהבים את מה שאתם עושים מבחינה מקצועית, עד סוף השנה זה עוד יקצין ותרגישו שכל מה אינכם אוהבים בעבודה מתעצם ושקשה לכם להתמודד עם זה. אם זה המקרה, האנרגיה הזו יכולה לדחוף אתכם לעשות שינוי גדול מבחינה מקצועית, וזה בולט במיוחד באפריל 2024.
אם אתם נהנים ממה שאתם עושים, אז הדרך שבה אתם עושים את הדברים, או היבט כלשהו בעבודה עשוי להשתנות. זה יכול להיות לקוחות חדשים, מיקום חדש, עמיתים לעבודה/עובדים/בוסים חדשים, קמפיין שיווק חדש, טכנולוגיה חדשה וכו'.

 

אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

תצטרכו ללמוד לעבוד נכון עם האנרגיה שלכם השנה, למצוא דרכים לפרוק אנרגיה מתסכלת כדי שתוכלו לנהל אותה טוב יותר ולעבוד על בעיות, לפני שהן מתעצמות וגורמות לכם להתפוצץ.

זו שנה של שינויים משמעותיים במערכות היחסים שלכם, באופן שבו אתם ניגשים אליהם ומנהלים אותם ובמה שאתם רוצים וצריכים במערכות יחסים. תוכלו להתמקד בנושאים ישנים, במטענים וטראומות שהפריעו לכם ליצור קשרים בריאים, להבין טוב יותר את העבר וזה יעזור לכם ליצור קשרים טובים יותר בעתיד. ייתכן שתצטרכו להתמודד עם משהו שברחתם ממנו במשך זמן מה, זה יכול להיות מטריד, אבל בסופו של דבר זה יעזור לכם להתקדם. מדובר בתהליך ארוך, כך שנדרשת סבלנות.

קיים צורך במרחב פעולה ואולי תרגישו שחלק מהסובבים מעכבים אתכם. אתם רוצים יותר חופש לעשות מה שאתם רוצים, ועלולים להרגיש שלא תמיד יש לכם את זה. תהיינה גם הזדמנויות להכניס אנשים חדשים או שותפויות חדשות לחייכם.

אם אתם אוהבים את מה שאתם עושים, תוכלו להתקדם בעבודה. אם אינכם מרוצים במקום העבודה תוכלו להתמקד במציאת עבודה חדשה. יש לכם הזדמנות לקחת שליטה ולעשות שינוי בעבודה, שיביא להתלהבות וסיפוק בחיי היומיום ואם לא תבצעו את השינוי יתכן שבחודשים מאי – אוגוסט 2024 תרגישו שממש קשה להישאר שם. כל בעיה יכולה להפוך את המצב לבלתי נסבל וכנראה שתצטרכו לעשות שינויים, אבל עליכם לעשות זאת בחוכמה.

אתם עלולים לחוש לעיתים חוסר ביטחון כלכלי, או שמסיבה כלשהי תהיה לכם בעיה בניהול הכסף שלכם. הוצאות קטנות יכולות לצוץ פה ושם ולהצטבר לסכום גדול, אז נסו לחסוך ולהתכונן לזה, אחרת תצטרכו למצוא דרכים יצירתיות להרוויח יותר ולהרגיש בטוחים יותר.

תשקיעו אנרגיה רבה כדי לשפר את החיים בבית, את הקשרים המשפחתיים או שתרצו לבלות יותר זמן עם המשפחה. חודש אפריל 2024, יכול להיות מאתגר בכל הנוגע ענייני הבית והמשפחה. בעיות יכולות לעלות ויהיה חשוב לטפל בהן מיד ולמצוא פתרונות. זה יכול להיות גם זמן לסיים פרויקטים שיגרמו לכם להרגיש יותר נוח בבית וזה יעזור לכם להרגיש יציבים ובטוחים יותר גם מבחינה רגשית.

 

בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

השנה מתחילה עם אנרגיה רבה שמכוונת לענייני הבית והמשפחה, אולי תרצו לבלות יותר עם בני המשפחה, לתמוך בהם ולרצות לעזור להם. זה זמן לתכנון של מעבר דירה, שיפוץ בבית או צורך לקחת על עצמכם יותר אחריות משפחתית. יכולות גם לצוץ תקלות בבית, או שישנם עניינים  קטנים עם המשפחה שתצטרכו למצוא להם פתרונות.

זו שנה בה תוכלו להתחבר לעצמכם ולהבין את המניעים והרצונות שלכם ועד סוף מאי 2024, אתם חושבים בגדול ותוכלו להתקדם בפתאומיות, הזדמנויות עשויות לצוץ משום מקום, אבל הן יכולות להתגלות כמועילות למדי. זה זמן לחוויות חדשות או לימודים של תחום חדש. תוכלו להיפתח ולהתעניין בעיסוקים חדשים, ליצור לעצמכם הזדמנויות לחוות חוויות חדשות ולשתף את הידע שלכם עם אחרים.

זו שנה בה תוכלו להתחבר לעצמכם ולהבין את המניעים והרצונות שלכם. כל נושא טעון שצריך לעבוד עליו ולשחרר יכול לצוף, ויתכן שזה מתחבר למשהו מהעבר שאתם נמנעים מלגעת בו.
תוכלו השנה לעבוד על הדברים והשחרור הזה יעשה לכם טוב.

קיים רצון לבסס את מערכות היחסים שלכם, יש אנשים שמתרחקים בזמן שאתם מתקרבים לאחרים. תוכלו להעריך מה אתם באמת רוצים וצריכים במערכות יחסים, ומה אתם מוכנים לתת, ולתקשר עם  יותר פתיחות וכנות. תהיו מוכנים להתחייב כלפי אלו שאכפת לכם מהם ושיש לכם מערכת יחסים יציבה איתם. אנשים חדשים עשויים להיכנס לחייכם, תיצרו מערכות יחסים, שותפויות והתחייבויות חדשות.

תוכלו להתקדם מבחינה מקצועית ולהתחבר לאנשים שיכולים לעזור להתקדמותכם. יתכן שזה מגיע עם יותר אחריות, אבל תוכלו להתמודד עם זה. כדאי שתתמקדו בעבודה בדברים שמלהיבים אתכם, אספו מידע שיכול לעזור להתקדמותכם וודאו שאתם עושים את הדברים בדרך הנכונה ומהסיבות הנכונות. זו שנה שדורשת מכם להתמקד בעבודה שאתם מאמינים בה, אוהבים לעשות ויכולים להתחבר אליה. אם אינכם נלהבים מהעבודה שאתם עושים, זה עלול להקצין.

מרץ 2024, תוכלו להתמודד עם בעיות כספיות, להגיע להסכמים פיננסיים ולשחרר מטען ישן שקשור בכסף. אם יש בעיות שקשורות בפיננסים תוכלו להגיע להבנות ולהמשיך הלאה.

 

מאזניים (23 בספטמבר - 23 באוקטובר)

זו שנה של התחלות חדשות ומיזמים חדשים, שיכולים להיות במוקד עשייתכם במהלך השנתיים הבאות. יש לכם רעיונות רבים וגם אם זה גורם לכם להרגיש לפעמים מבולבלים, מינואר 2024 תוכלו להבין באילו מהרעיונות אתם רוצים להתמקד.

תוכלו להעלות רעיונות ולהרחיב את האופקים בדרכים חדשות. זו יכולה להיות שנה מצוינת ללימודים, או שתבחרו ללמד, או לכתוב.

סוף מרץ 2024, תוכלו להשיג משהו שעבדתם עליו במשך זמן. אולי משהו חשוב מגיע לסיומו וזה מאפשר לכם להגיע לתובנות משמעותיות על עצמכם, על החיים ועל עתידכם. יתכן גם שמדובר בחוויה רגשית שתעזור לכם להאמין בעצמכם וביכולות שלכם, ותעזור לכם להתמקד ברצונות ובצרכים שלכם.

תוכלו להרחיב ולהעמיק את הקשרים שאתם יוצרים עם אחרים וגם לקבל החלטות לגבי קשרים שאינם בריאים, כמו להתרחק או לוותר על מערכות יחסים שבהן אינכם מרגישים שקיימת קרבה.  תהיה הזדמנות לשנות ולשפר את היחסים עם מי שאתם אוהבים, או שהאהבה עצמה עשויה לשנות משהו עבורכם בדרך כלשהי. אתם עשויים ללמוד יותר על עצמכם  

באפריל 2024, בעיות במערכות יחסים יכולות להתעצם ואולי תרגישו שאתם מתמודדים עם אנשים קשים. הסבלנות שלכם תעמוד במבחן וחשוב שתימנעו מהתפרצויות ותישארו מאוזנים ובשליטה.
זו יכולה להיות תקופה טובה להתחבר מחדש עם מישהו מהעבר, זה עשוי להיות חיבור מחדש בדרך שאינכם מצפים לה.

עד סוף נובמבר 2023, זו יכולה להיות תקופה פיננסית טובה. תוכלו להפיק את המרב מכל הזדמנות ולהרוויח יותר כסף. יתכן שגם ההוצאות גדלות, אז שימו לב שאינכם מגזימים. אם תוכלו לשלוט בזה, זו יכולה להיות תקופה נהדרת מבחינה פיננסית.

בעבודה המיקוד שלכם משתפר ותוכלו להתעמק במה בדיוק אתם רוצים לעשות. ייתכן שזה דורש מכם ללמוד משהו, או שתצטרכו להבין מה עליכם לעשות כדי להרגיש מחוברים למקום העבודה ומה אתם מוכנים לעשות עבור זה. אם אינכם אוהבים את מה שאתם עושים, סביר להניח שהשנה תרגישו זאת יותר וחלקכם עשוי לבחור לעזוב את מקום העבודה.

בעשור האחרון עברתם שינויים משמעותיים שקשורים בבית או במשפחה ועבדתם על בעיות ישנות. השנה תרגישו ממוקדים ויש לכם הזדמנות לעבוד על כל מה שלא טיפלתם בו עדיין. תוכלו לראות מה עוד דורש את תשומת לבכם ונסו להתמודד עם כל בעיה כמיטב יכולתכם. תהיינה הזדמנויות ליצור שיפור בבית, לשפר את הקשרים עם בני המשפחה או עם אלה שאתם מחשיבים כמשפחה וליצור סביבה נוחה ותומכת.

 

עקרב (24 באוקטובר - 21 בנובמבר)

אתם לקראת תקופה של שינויים גדולים בבית ובחיי המשפחה שלכם. אלו שינויים שילוו אתכם בשנים הבאות ואתם עלולים במהלכן ליצור שינוי ולעבור לחיות במקום אחר לגמרי, עם אנשים חדשים. זה יכול גם לתאר עבודה עמוקה על עניינים משפחתיים ורגשיים מהעבר, תוכלו לחפור לעומקם של דברים וזה יעזור לכם להבין ולחזק את עצמכם. זו שנה שיש בה אנרגיה טרנספורמטיבית שיכולה לבוא לביטוי באופן רגשי, אבל אתם גם עשויים להרגיש שינוי כללי בחייכם, בגישה ובהשקפה שלכם. זה שינוי עדין שאולי לא בא לביטוי באופן ברור ומידי.

תוכלו לתעדף את הרצונות והצרכים שלכם, להתחבר לעצמכם ולהתמודד עם מטענים ובעיות מהעבר. התוצאה של התהליך הזה תביא לכך שתוכלו להרפות ולשחרר מעליכם משהו שהכביד עליכם כבר זמן מה.

תהיינה הזדמנויות להוציא את התוכניות שלכם לפועל. תוכלו לקדם את הרעיונות שלכם ולתכנן תוכניות, ותוך כדי כך לפתור בעיות שגורמות לעיכובים או שמונעות מכם להביא את עצמכם לביטוי ותוכלו לראות תוצאות לעשייה שלכם.

מערכות יחסים עם אנשים שאתם אוהבים יכולות להתחזק, בעוד שמערכות יחסים לא יציבות עלולות להתפרק. זו שנה של שינויים במערכות היחסים שלכם, הבנה מה אתם רוצים וצריכים, מה אתם נותנים, ואת מי אתם מושכים אל חייכם. תוכלו למצוא את עצמכם בהתחייבויות במהירות ובאופן בלתי צפוי, או בנסיבות חריגות, או עם אנשים לא שגרתיים. תוכלו לעבוד השנה על בעיות שקשורות באהבה, מטענים ישנים וטראומות מהעבר.

תהיינה הזדמנויות לפגוש אנשים חדשים וליצור התחייבויות או שותפויות חדשות. החיבורים שתצרו השנה יועילו לכם בדרכים שונות. תרגישו בטוחים יותר בקשרים החזקים שאתם יוצרים, תרצו לשתף יותר ולהבין את הצד השני, ותוכלו להתמקד גם במיזמים שיועילו לכם ולאחרים מבחינה אישית ומקצועית.

זו שנה משמעותית עבורכם מבחינה מקצועית, אולי תחליטו לחזור לעבודה או לתחום שעסקתם בהם בעבר או שרציתם לעסוק בהם ולא עשיתם זאת. אם אינכם מרוצים מהעבודה שאתם עושים, סביר להניח שחוסר שביעות הרצון יגבר ותחליטו על שינוי. הקפידו לא להיסחף לעשייה מאמצת שיכולה להשאיר אתכם מותשים, ומצד שני, אל תזניחו דברים. תצטרכו למצוא את האיזון בין העבודה לבין הצורך לתת לעצמכם מקום ולדאוג לעצמכם.

ייתכן שאתם מתמודדים עם אתגרים כספיים, אך תוכלו להסדיר בעיות פיננסיות, לסיים תוכניות פיננסיות או לקבל תגמול על בחירות פיננסיות ועבודה שעשיתם. יתכן גם שההוצאות גדלות, אז נסו לשמור על שליטה.

 

קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

תצטרכו להתמודד עם אתגרים שיגרמו לכם לקחת דברים באופן רציני ומעמיק, לבחון ולארגן מחדש כל תחום ולבנות בסיס יציב שממנו תוכלו לצמוח. תהיינה תקופות בהן אתם עלולים להרגיש מוצפים, לא ממוקדים וכאילו שאתם לחלוטין לא נמצאים בדרך הנכונה.

תצטרכו למצוא דרכים לבטא את הרעיונות, הדעות והידע שלכם. תוכלו לאסוף עוד ידע ומידע, להרחיב את המומחיות והמיומנויות שלכם ולהיכנס לעומקם של נושאים שמעניינים אתכם. תוכלו לשנות את הדרך שבה אתם לומדים, מתקשרים, או מביעים את עצמכם ולהפגין יותר אחריות ורצינות.

תהיו פתוחים למחויבות ותוכלו לחזק קשרים רגשיים, להתקרב לאנשים מתוך רצון להבין אותם טוב יותר. תהיינה הזדמנויות לפגוש אנשים חדשים, תוכלו להתחבר בקלות, להיכנס לשותפויות חדשות ותהיו מוכנים לעשות יותר פשרות. אם אתם נמצאים במערכת יחסים, אולי תחליטו לקחת את היחסים לשלב הבא, אם אתם פנויים, תוכלו לפתח מערכת יחסים חדשה.
ביחסים לא בריאים, כל בעיה קיימת עלולה להחמיר, אבל זה יכול לסייע לכם להבין מה נכון עבורכם.

חוויתם שינויים בתחום המקצועי בשנים האחרונות, אולי בעבודה שאתם עושים או בעבודה שאתם רוצים לעשות ועד סוף מאי 2024, תהיינה הזדמנויות לבצע שינויים שאתם רוצים. תוכלו ליצור את סביבת העבודה שבה תוכלו לשגשג, לחפש הזדמנויות לפרויקטים חדשים או עבודה חדשה שמרגשת אתכם.

תחפשו הזדמנויות ליצור יציבות ולשפר את מצבכם הפיננסי וזה עשוי להגיע עם יותר אחריות. בכל קשור לכספים, זה זמן לעבוד על היחסים שלכם עם כסף ועל תחושת הערך העצמי. סביר להניח שהסוגיות הללו נוגעות פחות לכסף ולפריטים פיזיים, ויותר קשורות לקרבות פנימיים בשאלה האם אתם ראויים לשפע ולביטחון.  תוכלו לפתור כל בעיה כספית מתמשכת בשנה הקרובה ותהיינה הזדמנויות שתעזורנה לכם להתקדם עם המטרות שלכם, להגיע לגבהים חדשים ולהיות בטוחים בדרככם.

עניינים מהעבר שקשורים לבית ולמשפחה, מטענים ישנים, קשרים משפחתיים מאתגרים, חוסר ודאות בהגדרות של 'בית' ו'משפחה או כל דבר שלא לגמרי סגור, ידרשו את התייחסותכם, ויתכן שתרגישו לעיתים חוסר ודאות, חוסר יציבות או שמשהו בחיבור לבית או למשפחה לא עובד.
תוכלו לשקם ולחזק את הקשרים עם האנשים הקרובים אליכם ועם אלה שאתם מחשיבים כמשפחה, להתחזק מבחינה רגשית וליצור שינויים שיתרמו ליצירת סביבה ביתית יציבה יותר.

 

גדי (22 בדצמבר - 20 בינואר)

מסוף נובמבר 2023, יש לכם הזדמנות לשחרר דברים שעצרו אתכם ומנעו מכם לקחת יוזמה, ללכת על מה שאתם רוצים, או להרגיש בטוחים. זה יעזור לכם להתחיל את שנת 2024 עם אנרגיה שמאפשרת לכם להיפתח לרעיונות חדשים ולאמץ אופטימיות לגבי חוויות חדשות.

זו שנה משמעותית עבורכם שיכולה לתאר את סיומם של דברים חשובים והתחלות חדשות ומבטיחות. רצוי שתשתמשו יותר בדמיון  ובאינטואיציה שלכם ותממשו את הרעיונות והתוכניות שלכם. יש לכם הזדמנות לחזק את עצמכם ולהיות בטוחים ברעיונות שלכם, או לשפר את התקשורת ואת הדרך בא אתם מביאים את עצמכם לידי ביטוי. תוכלו לשתף את מה שאתם חושבים בצורה פתוחה, להיות מחוברים רגשית לרעיונות ולתוכניות שלכם ולמצוא את האיזון בין המציאות לבין הדמיון, וזה יאפשר לכם להפוך את הרעיונות שלכם למציאות.

עד מאי 2024, תוכלו להביא אהבה לחייכם והתחבר מחדש ללב. אם אתם פנויים, תוכלו ליהנות מתשומת לב רבה ותהיינה הזדמנויות למצוא אהבה. אם אתם במערכת יחסים, תוכלו לשפר את היחסים וליהנות מהם.

הרצון להתקדם מתחזק. תוכלו לקחת על עצמכם אחריות חדשה, או שתראו התקדמות משמעותית עם משהו שהתחלתם לפני בערך 12-18 חודשים.

פלוטו עובר לבית הכספים מינואר 2024 וישהה בו עד ה-1 בספטמבר, ואז שוב מנובמבר כדי להישאר שם כמעט שני עשורים. פלוטו יכול לעזור לכם לראות אחרת את כל מה שקשור ביכולת שלכם להגדיל את ההכנסות וימקד בניסיון לממש הזדמנויות פיננסיות שילוו אתכם במשך שנים רבות.

בעבודה תהיינה הזדמנויות רבות. אתם עשויים לקבל הצעות עבודה, להתחיל בפרויקטים חדשים, לעבוד עם אנשים חדשים או בסביבה חדשה. אם אתם אוהבים את מה שאתם עושים, תוכלו להתקדם ולהיות מתוגמלים על העבודה שלכם. אם אינכם אוהבים את מה שאתם עושים תהיה לכם אנרגיה ודחף למצוא עבודה חדשה ותהיינה גם הזדמנויות לכך.

אפריל 2024, עלולות לעלות בעיות שקשורות לבית ולמשפחה. דברים קטנים יכולים לצוץ בבית, ואולי תרגישו שאתם כל הזמן עסוקים בלתקן משהו. בני המשפחה או קרובים יכולים להיות תובעניים יותר, וזה יכול להכביד עליכם מבחינה רגשית. זוהי תקופה טובה לסדר את הבית, לחזור אל מקום שגרתם בו בעבר, להתחבר מחדש למשפחה או למישהו מהעבר. תוכלו להתמקד בחיזוק מערכת התמיכה שלכם ובהפיכת הבית למקום בו תוכלו להרגיש בטוחים יותר.

 

דלי (21 בינואר - 18 בפברואר)

בשנים האחרונות עברתם תהליך של שינוי פנימי משמעותי. השלמתם עם נושאים מהעבר וחיזקתם את עצמכם. השנה תרגישו כיצד התהליך הזה מביא לכך שיש לכם יותר שליטה. חשוב שתשתמשו באינטואיציה שלכם, זה יעזור לכם בכל מצב של אי ודאות.

פלוטו יעבור למזלכם בינואר 2024, שם ישהה עד ה-1 בספטמבר, ואז יחזור שוב בנובמבר 23, ויישאר במזלכם כמעט 20 שנים. פלוטו במזלכם יכול לעזור לכם למצוא כוח אישי, לקחת שליטה, ולחזק את הרצונות שלכם. קיבלתם הצצה לזה בשנת 2023 כאשר פלוטו נכנס לראשונה למזלכם אבל זה משהו שילווה אתכם עוד שנים רבות.

תרגישו שיש לכם אנרגיה ומוטיבציה שעוזרות לכם לקחת יוזמה ולהיפתח לדרך חדשה לגמרי. יכולות להיות הרבה הזדמנויות, ותרגישו שאתם מוכנים לאמץ אותן ולפתוח פרק חדש בחייכם.
חשוב שתוך כדי התקדמות תתמקדו בעצמכם ותדאגו לרצונות ולצרכים שלכם ובכל פעם שתראו תוצאות לעשייה שלכם, העניקו לעצמכם רגע להבין מה יהיו הצעדים הבאים שלכם. תהיינה הזדמנויות שגם אם לא תנצלו אותן מיד הן ילוו אתכם ברקע, כך שתוכלו לקחת זמן ולהבין מה אתם רוצים לעשות.

אתם פתוחים יותר למחויבות ומוכנים להשקיע במערכות היחסים שלכם. תוכלו לעבוד על שיפור הקשרים הרגשיים, להתמודד עם בעיות שמפריעות ולהסיר מכשולים שמלווים את היחסים. תוכלו להתקרב יותר אל האנשים שיש לכם קשרים בריאים איתם ואולי תרצו לעשות שינויים או להתרחק מאלה שהקשרים איתם אינם יציבים. אם אתם פנויים, תוכלו למצוא אהבה, ואם אתם בזוגיות, תוכלו ליהנות מהיחסים ולפנות יותר זמן לבילויים משותפים.

בעבודה תוכלו לקחת על עצמכם יותר אחריות, להוביל ותרגישו שנותנים בכם אמון. תרגישו  שקיימת אנרגיה רבה אתם שאפתניים ויכולים לפעול עבור מה שאתם רוצים להשיג. תוכלו להתמקד בחיפוש אחר הזדמנויות עבודה חדשות, להתחיל פרויקט חדש בעבודה ולהשקיע יותר בעבודה שאתם עושים. סביבת העבודה שלכם יכולה להשתפר, ותוכלו להיות יותר פרודוקטיביים, יעילים ומאורגנים.

קיים צורך ליצור יציבות ובטחון מבחינה כלכלית. תצטרכו לעשות שיעורי בית ולחשוב על הכספים שלכם לטווח ארוך ולא רק בהווה. זו שנה לתכנן תוכניות חכמות ולהפעיל משמעת פיננסית.

תוכלו ליצור שינויים בבית ובחיי המשפחה שלכם. זה יכול לכלול מעבר לדירה, שיפוץ ושינויים אחרים במצב המגורים או שיהיו שינויים שקשורים להרחבת המשפחה.

 

דגים (19 בפברואר - 20 במארס)

בחינת המניעים והרצונות שלכם תעזור לכם השנה וכך גם בשנים הבאות, להרפות, לשחרר מטענים מהעבר ולהמשיך הלאה. תגיעו לתובנות שיעניקו לכם תעצומות וכוח רב.
נפטון, שוהה במזלכם גם בשנה הקרובה, מחזק את האינטואיציה, הדמיון, האמפתיה והיצירתיות. אתם זורמים ומסתגלים במהירות למצבים. סאטורן נמצא גם הוא במזלכם אמנם מגביל חלק מהאנרגיה הזו, ורוצה שתהיו יותר מקורקעים, מרוכזים ובשליטה. האתגר הוא יצירת איזון בין האנרגיות הללו וזה ימשיך ללוות אתכם השנה.

השתמשו בדמיון שלכם עם גבולות המציאות, היו פרודוקטיביים עם היצירתיות שלכם, ונסו להבין טוב יותר את המתנות האינטואיטיביות שלכם. זו שנה שתהיה בה יותר אחריות, וזה יכול להרגיש מגביל ומחניק לפעמים, אבל זה יעזור לכם לצמוח בדרכים חדשות.

רעיונות חדשים יעלו ותהיינה תובנות שיובילו לתוכניות מבריקות, הבעיה היחידה היא שמרוב רעיונות שעולים אתם עלולים לשכוח אותם מהר ולכן נסו לעקוב אחריהם ולרשום אותם.
מרץ  2024, תוכלו להתמקד בפרויקט או תוכניות חדשות. תהיינה הזדמנויות ותוכלו לקחת יוזמה ולהתקדם עם מה שאתם רוצים. ודאו רק שאתם מכינים שיעורי בית, מחושבים ולא פועלים באופן נמהר, תוך כדי הקשבה לאינטואיציה שלכם. מחודש מאי 2024, תהיינה הזדמנויות לעשות משהו מעשי עם אחד מהרעיונות האלה ותוכלו לקחת יוזמה ולגרום לדברים לקרות.

חשוב שתעבדו בעבודה שאתם נהנים ממנה ושגורמת לכם לסיפוק, אחרת זו יכולה להיות שנה די מאתגרת מבחינה מקצועית. אם אין לכם את זה במקום העבודה בו אתם נמצאים, כנראה שהשנה תיאלצו לעשות שינוי. עד סוף מאי 2023, תוכלו להתקדם, אך תצטרכו לוודא שאתם בדרך הנכונה. אתם עשויים לפעול כדי להסיר מחסומים שמנעו מכם התקדמות, תהיו מודעים לבעיות שעלו בדרך ותוכלו למצוא פתרונות.

אתם ממוקדים במחויבות שלכם ביחסים ומנסים להבין למי אתם מחויבים. יתכן שתרצו לקחת דברים לשלב הבא בחלק ממערכות היחסים או השותפויות שלכם, ולהיות מחויבים יותר מבחינה רגשית, אך ביחסים בהם אינכם מרגישים שהקשר טוב, אולי תרגישו צורך להתרחק.
מיולי 2024, אתם פותחים את הלב, תוכלו להכניס אהבה חדשה לחייכם, לבלות יותר זמן עם האנשים שאתם אוהבים, ולחלוק רגשות. אם אתם במערכת יחסים, תוכלו להביא יותר רומנטיקה ליחסים ואם אתם פנויים תוכלו לזכות וליהנות מתשומת לב רבה.

מסוף מאי 2024, תוכלו להרחיב ולשפר את החיים בבית ואת היחסים עם המשפחה. זה זמן לתכנן מעבר דירה, או לשפץ או לשדרג את הבית. חלק גדול מהשינויים יכול לעזור לכם להרגיש שיש לכם יותר מקום וחופש בבית. שינויים יכולים להיות גם בחיי המשפחה, הרחבת המשפחה או חיזוק ושיפור הקשר עם בני משפחה וקרובים. מעגל התמיכה שלכם יכול להתרחב, וזה יעזור לכם להרגיש שאתם יותר יציבים מבחינה רגשית, ובטוחים ומסוגלים לנהל כל מצב שעולה.

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"דזמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויותאש ואישה