תחזית אסטרולוגית מדינית לראש השנה תשפ"ד

מחבר: טובה ספרא

אנו לקראת סופה של תקופה ארוכה מאוד בה חווינו את כוחו של כוכב פלוטו ירחי על ציר 4-10, עם הדגש על 4, המסמל את הבסיס, הבית שלנו, הלא היא מדינת ישראל. המעבר במזל גדי מסמל גם מוסדות מסורתיים שהם בסיס לניהול מדינה דמוקרטית.

פלוט ירחי, כפי שרבים מכם כבר קראו את דבריי או צפו בי בתוכניות הרשת של האסטרולוגית גילה בויום, מגיע כדי "לחפור", להוציא את הרפש, לנקות את הריקבון, לחשוף את כל מה שניסו להסתיר בעזרת מילים בתחפושת. פלוטו מטבעו הופך כל אבן ולא מותיר פינה אחת בלי לחטט בה. הוא מנקה כדי לטהר וכדי שנוכל לשקם הכל בדרך נקייה.

התהליך הביא להתמודדות לא קלה, כשהבנו שכל מה שהאמנו בו, לא מושלם בכלל, ההפך. במבחן התוצאה, הציבור חווה משבר אמון במוסדות החשובים במדינה. השפל פגע גם בכלי התקשורת. לאחרונה, התחלתי לחשוב שלמרות הכל הטראומה הזו מבורכת. כן, יש ברכה בחשיפת האמת! עכשיו, יש לנו שיעור, ללמוד לחשוב לפני שזורמים עם המסרים שמנסים להעביר לנו. צריך להביע דעה בלי לחשוש מ"מה יגידו" ללמוד לחשוד במעשים, במילים ובמשפטים שנועדו לייפות את המצב.

פלוטו ירחי ימשיך להשפיע עד דצמבר 2023.

לתמונת הכוכבים מצטרפת בקרוב נקודת הביניים אורנוס/נפטון על ציר 1-7, מהלך המעיד על בעיה מוכרת, שלמרות הניסיון למרוח אותה היא חוזרת וצצה מתחת לפני השטח, אולי בגלל עניין ביטחוני כזה או אחר. חוסר שקט ילווה אותנו לסירוגין מעתה ולאורך 2024, ויגרום לבחון את המקום שלנו כמדינה בסביבה הקרובה. אין זו תקופה טובה לחתום הסכמים עם מדינות אחרות, מאחר שאלה יתבררו כחתימה על הקרח. הצורך יהיה לשמור על עצמאות וחופש פעולה.

מבנה הכוכבים הצפוי הוא על הצירים 1-7, 2-8, 6-12, הוא פחות נחמד וגורר בחינת מצבים מחדש בתוך מציאות תובענית, ופעילות יוצאת דופן בתוך סיטואציה שאינה נורמטיבית. מצב כוכבים זה מקשה על בנייה של מערכות אמון יציבות ומביא לתחושה של חוסר שליטה כאשר ניסיונות הונאה נחשפים. ההמלצה במצבים כאלה היא להיות זהירים יותר באשר להסכמים ולהבטחות, לחפש דרכים לא שגרתיות כדי להתמודד גם עם איומים מגורמים שונים. על מדינת ישראל להבין בעת הזו ש"אם אין אני לי מי לי", לסמוך רק על עצמה, ודרך המאבק ליצור מרחב ביטוי ראוי. לצערי, עם 6-12, יש הפועלים מאחורי הקלעים כדי לפגוע במעמדה של המדינה. הרבה דיסאינפורמציה מופרחת לאוויר ונעשה שימוש בכלים מזיקים, במטרה לפגוע בקיומנו. לצערי הרב, גם מתוכנו פנימה.

בה בעת, ממאי 2024 יש כוכבים גם על הצירים 1-7, 5-11 ו 3-9, וזה מעיד על דינמיקה בכל תחומי החיים במדינה. נעשים ניסיונות שונים להתחלות חדשות עם יצירת מרחב ראוי, אבל תוך שמירה והתחשבות בכללים המקובלים.

במהלך 2025, יגיע כוכב פלוטו שימשי לציר 4-10 על מעגל הקארמה. המציאות תביא השפעה חיובית של שיתופי פעולה עם אלה הרואים את עצמם חברים שלנו.

 

בינתיים, המעגל המסמל את המציאות (מוקד/קארמה) העכשווית, מעיד שהפלוטו השימשי  על ציר 4-10, (הנמצא כבר ברקע מתחילת 2023 עד יולי 2023) יגיע שוב מחודש דצמבר 2023, וישפיע לסירוגין לאורך 2024 והפעם גם בשילוב 5-11 וˉ3-9, כלומר, במציאות התכליתית. למרות הכל האופטימיות מנצחת, החיים ממשיכים - אנו יוצאים לקניות, למסעדות, הולכים לים, מבלים במופעים ובהצגות, משתתפים וחוגגים שמחות, מטיילים בארץ ובעולם, בקיצור חיים את החיים. יש כאן מעין יציבות, כולל פוטנציאל לעסקים חדשים ולרווחים מעסקים. בהדרגה, רוב האזרחים חופשיים יותר בדרך התבטאותם, חווים מרחב קיומי כך שהיכולת לחוויות אישיות וחברתיות ממשיכה גם בבחירת מטרות ארוכות טווח, ומשפיעה על היום-יום של כולנו.

ארגוני המחאה 

המחאה יצאה לדרך בתאריך 14.01.2023, בשעה 19:00, בתל אביב.

מבנה מפת הכוכבים שלה מעיד שהסמל של מארגניה הוא כוכב אורנוס שימשי, דהיינו רוצים שינוי ומהפך. אבל מאחר שהוא שימשי, היכולת להרוס אינה קיימת בפועל. ההתחלה בינואר 2023 הייתה בזמן מרקורי בנסיגה. לכן הכותרות של המחאה משתנות בכל פעם ועם כוכב סאטורן שימשי בבית 7 מתעוררת בסופו של דבר חשדנות, המשפיעה על שיתופי פעולה בינם לבין עצמם. כלומר, הקבוצות שהתאגדו סביב הרעיון אינן נותנות אמון זו בזו, ואחרי תחושה מתמשכת של חוסר אמון הדדי, המיצוי מתחיל להשפיע, וגורם לפירוק ולהתמוססות, בגלל הפער בין הרצוי והמצוי. אורנוס, הגורם לשינויים, פוגע גם במטרות. שינוי שם ה"מותג" מעת לעת מעיד שהניסיון לסחוף עוד "מורדים" אינו עונה על הציפיות.

כוכב סאטורן יתחיל להשפיע בחודשים הקרובים על המפה המציגה את המחאה והמשמעות תהיה ניסיון לנהל משבר המשפיע על מובילי המחאה. מספר המשתתפים בה יצטמצם בהדרגה, כולל קושי פיננסי שיקשה עליהם כתוצאה מצמצום משאבים.

במפה המשותפת של המחאה עם מדינת ישראל, כוכב מארס ירחי נמצא על ציר 11-5, דגש על 11. זה מראה על תרחיש שבו "אני אחליט מה טוב בשבילך",. מיקומו של המארס הירחי בציר 11 משפיע גם על ציר 2-8 ואז הוא מופיע כמארס שמשי, קרי: סיפוקים מיידיים ואילו הסאטורן הירחי על ציר 9 -3, דגש על 9, מעיד שלא חשובה להם ההכרה הפורמלית.

התבוננות במפה המשותפת מציגה שהרצון לשנות אולי קיים וגם עקשנות, אבל זה לא יכול להתממש. המעברים על המפה המשותפת על ציר 1-7 (נפטון שימשי, קשיים בשיתופי פעולה, החלטות שמתמרחות וקשה להוציא אותן לפועל), 2-8 (שילוב אורנוס/נפטון שימשי על ציר 2-8, מעיד על השקעה, על בור ללא תחתית. כסף שיורד לטמיון), 6-12 (פעולות לא מקובלות, בהן כאלה המנוגדות לחוק). אין כאן יכולת להמשיך לאורך זמן.
התמיכה שנותרה להם עלולה להסתיים בהדרגה עד סוף ינואר 2024, ואם ירצו להמשיך יצטרכו להמציא את עצמם מחדש, כפי שנעשה אחרי ההפגנות בבלפור.

במפה המקודמת של המחאה, הירח המקודם מגיע מול כירון בבית 4. כוכב פלוטו כבר הגיע למעלת האפס בדלי, עבר על הכירון, יחזור לשם, ויספר את כל האמת, התמודדות עם הפחד הכי עמוק של אנשי המחאה - הפחד לאבד כוח.

 

צבא ההגנה לישראל

צה"ל עובר טרנספורמציה במובן החיובי. מתקיים בו תהליך שהוא גורלי, עם הבנה שאין מדובר בגוף עצמאי. היסודות שבנו את הצבא נשמרים, משולבים ביכולות חדשות שיתפתחו לאורך השנים ודורשות עתה השקעה במה שכבר קיים - בעיקר לטפח את היכולות שלו לטווח ארוך.

המפה המשותפת של צה"ל עם המדינה, עם כוכבים על הצירים 4-10, 5-11, 2-8, 3-9 (עד לאחרונה היה גם 6-12, כוכבים שהעידו על כך שהצבא מתמקד במיומנויות שלו ומשכלל אותן בעבודה קשה ופרטנית).

 

המבנה של הכוכבים על הצירים שציינתי מעיד על פתרון בעיות בהצלחה, העוזר לאחדות. הכוח של צה"ל לא נפגע. התמיכה והאמון בצה"ל, לצד בחירות שיעשה, יוכיחו את עצמם בעתיד כנכונים כך שרעשי הרקע ששמענו לא יפגעו במסגרת הצבא. הכוכבים על 5-11, מציגים אפשרויות חדשות הנותנות מקום למגוון אנשים שיעבדו בהרמוניה בהדרגה. כן, יהיו שינויים בהרגלים. זה יתפתח למרות עיכובים למציאות חדשה בהרכב האנשים.

אורנוס שימשי על ציר 2-8, גם מעיד על השתלבות אנשים חדשים המשפיעה על היום-יום. הוא משחרר ממחסומים ומשפיע ברמה המעשית גם חברתית.

ציר 3-9, עם נפטון שימשי, מציג צבא שבו הצד המנטלי הוא אכן אידיאולוגיה, הממשיך ללמוד ולהתקדם. צבא ההגנה לישראל ימשיל להכיל מגוון אנשים עם מגוון דעות כראוי לצבא העם.

כוכב סאטורן על ציר 4-10, נוכח בחודשים אוקטובר 2023 -פברואר 2024. המנהיגים הצבאיים יחזרו לפעול בדרך שכבר הוכיחה את עצמה. נסיון העבר יביא את התוצאות המבוקשות גם בעתיד.

במעגל הקארמה, אחרי תקופה של התלבטויות ותסכולים, יגיע כוכב אורנוס על ציר 4-10 במהלך 2024, לנקות את השולחן ממה שכבר מיצה את עצמו, כדי לאפשר שינויים, להתחדש ולהשתלב במסגרת. שינויים אלה ייצגו את החדשנות במיטבה.

6-12 יביא לחילופי גברי, ייתכן גם בגלל פרישה, לצד פרויקטים חדשים לטווח ארוך, עם סבלנות לאיכויות חדשות שיביאו גם מיומנויות חדשות.

במפה המשותפת של צה"ל והמדינה נמצא השילוב מרקורי אורנוס במזל תאומים. המשמעות היא שילוב רעיוני וטכנולוגי מתקדם ברמה גבוהה, שמשתנה לפי המציאות. ואכן בכל פעם אנחנו שומעים על עוד טכנולוגיה, מכשיר או כלי מתוחכם שמשתלב בעבודה. בזה יתרונו של צה"ל, ומכאן גם הפניות המגיעות ממדינות שונות בבקשה להעזר בטכנולוגיות הייחודיות של ישראל.


בנימין נתניהו וממשלת ישראל

מפת הממשלה (29.12.2022) מציגה את כוכב נפטון שימשי ברום שמיים. הוא מייצג ייעוד ושליחות. זוהי ממשלה עם גוון אידיאולוגי. כוכב נפטון, במעבר, מביא לאיחוד בין כל חברי הקואליציה נגד כל הסיכויים לאורך זמן. הנפטון במעבר ימשיך להשפיע על המפה של הממשלה עד פברואר 2025.

החולשה של מבנה המפה הוא שבפעולותיה, היא מגיבה לאירועים. כלומר, קורה משהו, מאתגרים אותה ואז היא מתחילה לפעול.

המפה המשותפת עם מדינת ישראל מסמלת למעשה את בנימין נתניהו בתפקידו כראש הממשלה (לא נתניהו האדם הפרטי!). כך עבדתי לאורך כל השנים, בדרך שהוכיחה את עצמה מיום שנבחר לראשונה במרס 2009. ועכשיו, בגלל שהכהונה שלו נקטעה ב-2021, יש מפה חדשה המסמלת את תפקידו כראש הממשלה והיא הבסיס שלי לבחון את התהליכים.

את התפקיד החל ראש הממשלה עם כוכבים על ציר 4-10, 5-11, 3-9 הממשיכים להשפיע. יש במבנה זה תכנון ובנייה לטווח ארוך בתוך כללי נורמות מקובלים עם ביטוי לכישורים האישיים. במבנה הכוכבים הזה יש יכולת לזהות אפשרויות ופוטנציאל עתידי לצד מימוש אפשרויות גם מיידיות.

ראוי לציין שנקודת הביניים של הכוכבים נפטון/פלוטו על ציר 4-10 ממשיכה לסירוגין עד סוף 2025, ומציגה את הקושי בתחילת הדרך, אבל זהו מבנה שבונה לטווח הארוך. יש היסוסים בתהליך קידום החלטות, הכל מתבצע בהדרגה, אבל למעשה המבנה הזה מביא להתפתחות ארוכת טווח הבאה לקבע מצב בהדרגה, מה שלא ניתן היה להבין בתחילת הדרך. כלומר, ראש הממשלה נכנס למחויבות. מתקיימת שותפות בממשלה. נתניהו אולי לא היה בטוח בשיתוף הפעולה, אבל למרות התקלות בדרך, שיצרו גם עיכוב בתחושת הביטחון והוודאות (אולי בגלל שעוד לא הכל היה ידוע), בסופו של דבר עולים על מסלול ברור ובטוח. כלומר, גם אם יש מחשבה שהשותפות בקואליציה לא הולכת לשום מקום, ראש הממשלה יצליח לגבש בדרך-לא-דרך את עבודת הממשלה בהנהגתו למציאות ברורה. בפועל נתניהו יצליח לצלוח את כל הקשיים ולהיבנות כראש ממשלה.

 

אולם לקראת יוני-יולי, יגיע כוכב אורנוס ירחי לרום שמיים, ויחזור בנובמבר 2024-דצמבר, מרס 2025 -אפריל 2025 ועל המוקדים יטייל האורנוס הירחי, אוגוסט 2024 - ספטמבר, ואחר כך מאי 2025 - יוני. כך שמקיץ 2024, ייתכן אירוע חיצוני שעלול לערער את מעמדו ואת מעמד ממשלתו. בהמשך, יהיה צורך לשבור מצבים באומץ במטרה לעשות משהו חדש. אי-אפשר יהיה לנוח על זרי הדפנה, הצורך באתגרים חדשים יהיה גם מבחן לשותפויות, ולא הכל בשליטתו.

מאחר שבה בעת יש גם את השילוב נפטון/פלוטו על ציר 4-10, ייתכן שיקח זמן עד שאורנוס יתן את הטון.

בכל מקרה, בין השליש השלישי של 2024 לאמצע 2025, ראש הממשלה יגיע לנקודה שבה יבחר לסיים את תפקידו. האם זה בגלל הרגשת מיצוי או בגלל מצב בריאותי? ימים יגידו.

 

הרפורמה

בתוכניות בהן גילה בויום האסטרולוגית אירחה אותי, אמרתי לפי המפות כשיריב לוין הציג את הרפורמה, בתאריך 04.01.2023, שהרפורמה תתממש, אבל לא בדיוק לפי התוכנית הראשונית ועם הרבה עיכובים בדרך. אורנוס שימשי צמוד לראש דרקון, בבית 9, בית המסמל את הנושא המשפטי, זה מבנה גורלי! החולשה במפה היא כוכב סאטורן שמשי הנמצא על ציר 7-1 עם דגש על 7. שעוזר לחשדנות ולעיכובים. לחלק מהסיטואציות אין פתרון מיידי ולכן נידרש להרבה סבלנות.

כוכב אורנוס שימשי יגיע למוקד 10 במאי -יוני 2024 ואוגוסט 2024, אחרי עבודה קשה. שיאפשר לקבל החלטה שמשמעותה מימוש הרפורמה, שינויים שיביאו למציאות חדשה.

המפה המשותפת של הרפורמה עם המדינה, מראה את כוכב מרקורי יושב על ציר 7. כלומר, ניסיון להידברות בשיתוף פעולה. אורנוס שימשי במפה המשותפת צמוד לאסטרואיד פאלאס, אלת החוכמה - שילוב המציג התחדשות וחוכמה.

כאשר כוכב אורנוס במעברים יגיע למוקד בית 9 ביולי- אוגוסט 2024, נשמע כנראה על השינויים בכל המישורים המתבקשים במערכת המשפט. הרפורמה תצא לדרך, אבל שונה בכמה מרכיבים מהמקור.

 

תחזית אקלימית וכלכלית על-פי סודות האר"י הקדוש

שנה של בצורת כלל עולמית קשה כי תקופת טבת בשעת צדק וא' בטבת חל ביום רביעי, מורה על מעט חיטה ומעט גשם ועל גדולים ושלטונות שימותו ויפלו. אומנם יהיה גשם בתחילת השנה - אבל בזמן החריש יפסיק הגשם ותתייקר מאוד התבואה בכל העולם בחודשים טבת, שבט ואדר ובסוף החורף יירדו מעט גשמים והקיץ יהיה ארוך מאוד.

הבצורת תמשיך והרעב הכבד ימשיך ויתגבר ויגרום לזעזועים פוליטיים כבירים שיפילו שלטונות חזקים ויציבים.

ליקוי לבנה בחשוון מורה על מלחמות שיהיו.

ליקוי חמה בחשוון מורה על שנה עם חורף קשה, בעל יבולים קטנים ואנדרלומוסיה ובלבולים במזרח.

ליקוי לבנה באלול מורה על רעה רבה וגדולה שתהיה בארץ לועזית, ובשאר המדינות תהיה שמחה וטובה.

ליקוי לבנה באדר מורה על בצורת ורעב גדול שיהיה ברוב העולם.

ליקוי חמה בניסן מורה על כך שגדולים גיבורים ושלטונות ימותו.

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

תחזית אסטרולוגית ראש השנה תשפ"דתחזית אסטרלוגית שבועית 17.04.2015-23.04.2015תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 08.02.2013-15.02.2013 זמני ירח שחורמה מזל האופק שלך?משמעות מזל האופקנסיגה של כוכביםטיפים לעונת הליקוייםהשפעת ליקויי חמה על תרבויותאש ואישה