תטא הילינג

תטא הילינג היא דרך המאפשרת לכל אדם לקבל כלים רבים, מגוונים ופשוטים לריפוי, התפתחות, העצמה והגשמה מתוך חיבור ישיר, מיידי, עוצמתי ופשוט למקור הבריאה כולה. זוהי האנרגייה המאפשרת לניסים לקרות בחיינו

מחבר: שרונה וקסלר

טתא הילינג היא שיטת ריפוי הפועלת בפשטות בקלות ובמהירות, מגיעה לעומק ולשורש הבעיות, בדיוק ובעוצמות חסרות תקדים, היא לוקחת את האדם אל תוך המהות שלו ומאפשרת לכל אחד מאיתנו בריאת מציאות, שינוי דפוסים ותבניות, ריפוי ספונטאני וקפיצה במודעות האישית והקולקטיבית. כמו כן, נותנת שיטת הטתא הילינג כלים לתקשור עם אנרגיית הבריאה כולה ורקיעי היקום תוך מימוש והגשמת החיים שלנו בדרך שבה נרצה ונבחר מתוך אהבה, בריאות, שפע,אושר ושמחה.

מהיכן הגיעה השיטה?
שיטת הריפוי הזאת נתגלתה על ידי אישה, מיוחדת במינה, בשם ויאנה סטייבל, אשר קיבלה את כל הידע בתיקשורים. ויאנה ריפאה את עצמה מסרטן לאחר שהרופאים אמרו לה להתחיל להיפרד מאהוביה כי אין דרך לרפא את מחלתה. ויאנה המשיכה לאבחן ולטפל באנשים וקיבלה מסרים מדוייקים לפעולה אשר גרמו לריפוי מיידי וספונטאני ובדרך זו ריפאה את עצמה ומכאן החלה לפתח את השיטה שממשיכה ומתפתחת.

גלי טתא
גלי הטתא הם גלים שאנו חווים בשינה עמוקה, במצב של חלום שקוף שבו אנו מזהים את הימצאותנו בחלום ויכולים לשנות, ליצור ולברוא את החלום. מצב נוסף שבו אנו חווים גלי טתא הוא במצב של עמידה מול נוף מרהיב, שבו אנו במצב של התפעמות מהטבע, מהבריאה, מצב בו הלב מתרחב ואנו לרגעים ספורים חווים אחדות עם הטבע, מצב של שכחה עצמית, חיבור מלא של העצמי ושל הבריאה, מצב של "אין אני". במצב זה של הימצאות בגלי טתא שבו אנו למעשה מחוברים לאנרגיית הבריאה כולה ולאהבה אינסופית ללא תנאי, אנו יכולים לחולל בריאת מציאות בחיינו על פי רצוננו באופן העמוק ביותר, לשנות דפוסים, לבצע ריפוי, לשנות אמונות, לתקשר ולקבל מידע ולהעצים את עצמנו ואת היכולות שלנו.
הגלים במוח הם גלים שקובעים היכן המודעות שלנו נמצאת.
גלי אלפא למשל הם גלים רגועים יחסית בין 7-14 מחזורים בשנייה שבהם אנו מצויים במדיטציה או ברגעים של הירדמות והתעוררות משינה.
גלי בטא 14-28 מחזורים בשנייה, גלים יותר מהירים בהם אנו מצויים בעירות, בשיחה.
גלי הטתא הם גלים יותר שקטים והם נעים בין 4-7 מחזורים בשנייה.

מערכת אמונות
לעיתים, ישנם מצבים שבהם אדם לא מקבל ריפוי ספונטאני ומיידי או לא מצליח לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות ברגע אחד ונשאלת השאלה - למה?
כאן נכנס עניין נוסף והוא מערכת האמונות של האדם.
אמונה היא דבר שהמודעות מקבלת כמשהו אמיתי ולפיה אנו מגיבים. לכל אדם מערכת אמונות שונה, שהגיעה אלינו ממקומות שונים ובזמנים שונים.
למשל, קיימת מערכת אמונות היסטורית קולקטיבית של נשים, של גברים, של עם (למשל, האמונה של העם היהודי שמתקיימת אצל אנשים שרבים שאומרת שכל העולם נגדנו).
מערכת האמונה נמצאת ברמת היסוד מרגע ההתעברות ועד היום. לדוגמא, אמא שנכנסת להריון ומספרת לאבא שהיא בהריון והוא נלחץ, או לא לגמרי שמח, גורמת לעובר להרגיש לא רצוי בעולם.
או בילדות, ההורים שלנו הם מאד משמעותיים עבורנו ואם הם אומרים לנו משהו אנו לוקחים את דבריהם כתורה מסיני, איסורים או היתרים מצידם מתקבלים אצל הילד כאמונה שכך הוא הדבר.
אצל אנשים רבים בעיקר מושבניקים וקיבוצניקים כסף זה שום דבר, או כסף משחית או בזוי, ומתוך אמונה זו הם מתנהלים בחייהם ולא מבינים מדוע הם לא מצליחים לייצר כסף ולהביא שפע לחייהם. למרות כשברמת ההיגיון המחשבתי, הם מבינים שכסף זה אמצעי נהדר להגשמת מטרות ולחיי שפע, אך במערכת שלהם מתקיימת האמונה הזו שלא מאפשרת להם להביא זאת לחייהם.
דוגמא נוספת היא אדם שגדל בבית שכל הזמן הזהירו אותו שהכל מסוכן וצריך להיזהר מאנשים, או שהיה קושי במשפחה לחיות בכיף והכל הולך קשה, אדם כזה יכול להיות שתהיה לו אמונה שהחיים קשים, החיים הם מאבק, צריך להיזהר, העולם מסוכן.
אנשים רוצים זוגיות ואהבה בחייהם, אך במערכת האמונה שלהם, בתת מודע, יכולה להתקיים אמונה שאומרת שאהבה זה כואב, או אהבה זה מפחיד. אז יהיו אנשים שלא יביאו לחייהם זוגיות מהפחד, ויהיו כאלה שימשכו אל חייהם רק אהבות כואבות ומכאיבות.

איך ניתן לדעת מהי האמונה שלי, אם אני לא מודע לה?
את האמונות אנו מגלים אצל האדם מתוך הסיפור והבעיה שאיתה הוא מגיע לטיפול, מתוך סיפור ההתנהלות בחייו או מתוך תישאול לשורש האמונות שמניעות את העניין תוך כדי בדיקת מערכת השריר - בקינסיולוגיה. בדיקת שריר מציגה חוזק מערכתי וסגירת מעגל חשמלי, כאשר אנו אומרים את האמת שלנו מתוך האמונה שלנו, אך כאשר אנו אומרים שקר מערכת השריר נחלשת.
כאשר מתקיימת במערכת שלנו אמונה שאנו לא מודעים לה בדיקת השריר מספרת לנו את האמת שלנו.

איך משנים את מערכת האמונות שלנו אם הן פועלות נגדנו?
לאחר שהגענו לשורש הבעיה אצל המטופל, אנו רוצים לשנות את מערכת האמונות שלו, אם על ידי שליפה של אמונה או הכנסה של אמונה מועילה. אנו מחברים את האדם אל מערכת המידע העולמית, אל אנרגיית הבריאה כולה ומשנים את ההגדרות של האדם על פי רצונו.
זה פועל בדיוק כמו מערכות מחשב שמתחברות לאינטרנט וניתן למחוק תוכנות או להוריד תוכנות מהאינטרנט אל המחשב, כך גם האדם הוא מערכת מחשב סופר אינטליגנטית עם תוכנות.
ומיד רואים את התוצאות בבדיקה הקינסיולוגית של השריר ובהתנהלות היומיומית של האדם בחייו.

מה ניתן לקבל בעזרת הטתא הילינג?
בעזרת שיטת הטתא הילינג ניתן בקלות , פשטות ובמהירות, לראות תוצאות בחיי האדם בצורה הגבוהה והמיטיבה ביותר. אין כל צורך בעבודה קשה וסיזיפית. ניתן לשנות גם את האמונה של אותם אנשים המאמינים שכדי לעבור שינוי הם צריכים לעבור תהליכים שלוקחים זמן.
בעזרת הטתא הילינג ניתן לחדש תאי עצב, להסיר גידולים, לחבר עצמות, לשחרר טראומות, פחדים, מחסומים ועכבות, לאזן פעילות הורמונאלית, לתקן פגמים גנטיים ברמת ה DNA , להיפתח ליכולות פיזיות, מנטאליות, רוחניות ורגשיות, לתקן מערכת יחסים על ידי שחרור כבלים אנרגטיים, לעבוד בבת אחת עם מכלול גלגולי החיים והנשמה שספגה אמונות ודפוסים והעבירה איתה לגלגול חיים זה וכל מה שספגנו מרגע ההתעברות ועד היום, כל זאת על מנת לשפר את המציאות של חיינו.

כיום בארץ ניתן לקבל טיפול ו/או לעבור קורס של 3 ימים, שבסופו מקבלים תעודה והאדם יכול לטפל בעצמו ובסובבים אותו. אצל אנשים שעברו טיפול התגובה העיקרית היא שזה לא יאמן השינויים האדירים שהם עברו בזמן כל כך קצר, אנשים שעברו קורס אומרים שהם כאילו קיבלו לידם את מקל הקסמים והם מחוללים ניסים.

שרונה וקסלר
מטפלת ומורה מוסמכת מטעם ביה"ס העולמי בארה"ב לטתא הילינג בקורסי יסוד, מתקדמים, הגשמה ושפע וילדי ריינבו, מטפלת בשיטת ניאופסיכולוגיה מנחה סדנאות לדמיון מודרך והרפיה, סדנאות מגע, מיסטיקה, סדנאות צחוק. בוגרת הטכניון בהנדסה, ובעלת מקצועות חופשיים נוספים ומגוונים.
050-7312252
http://www.guf-nefesh.co.il

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

פאנג שואי: שפת הגוף של הביתשינה וחלומותמה בין מגידי עתידות ויועצים רוחנייםשחזור גלגולים לתיקון הקארמה לסדר את החיים עם פנג שוואי היכן הנשמה התאומה שלי?פנג שוואי מביא צבע לחייך משמעות הפסח על פי הקבלהנעורי נצח הם אינם אגדהבלי עין הרע - חלק ב