מספר איזון

מחבר: פרידה אורינגר


כל אחד מאיתנו מגיב בדרך שונה למצבים ולאתגרים ואנו מתמודדים באופן שונה עם סיטואציות, אך גם אנו יכולים להגיב בכל פעם באופן שונה, גם אם קיים מצב בו נחליט לסגת ולא להתמודד עם מצב אנו יכולים בפעם אחרת לגלות נחישות והתמדה ולא להרפות עד שנגיע לתוצאה.

ככל שאנו מתבגרים אנו לומדים ומפתחים שיטות ודרכים יעילות יותר או פחות שיעזרו לנו להתקדם ולעבור את המשוכות שצצות בדרך.

בנומרולוגיה מספר האיזון מצביע על דרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגרים ומאפשר לנו לבחון מהי הדרך הטובה ביותר לגעת בבעיות שאיתם אנו מתמודדים.

למספר האיזון השפעה מינורית כל עוד הכל בסדר והחיים האישיים מאוזנים אך כאשר אנו עוברים טלטלה רגשית מספר האיזון מקבל משמעות.


איך מוצאים את מספר האיזון

על מנת למצוא את מספר האיזון שלכם עליכם לקחת את ראשי התיבות של השם ושם משפחה, במידה ויש לכם שם אמצעי עליכם להשתמש גם באות הראשונה שלו ולחבר את הערכים המספריים, לדוגמה: דניאל טל אפל, ראשי התיבות יהיו ד,ש,א והערכים המספריים יהיו 4, 9, 1 כאשר נחבר את המספרים 5 = 4 + 1 = 14 = 4 + 9 + 1 (זכרו לצמצם כל מספר דו ספרתי לחד ספרתי).

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

א

ב

ג

ד

ה

ו

ז

ח

ט

י

כ

ל

מ

נ

ס

ע

פ

צ

ק

ר

ש

ת

 

 

 

 

 


מספר איזון 1

אתם אינדיבידואלים ושואבים את הכוח שלכם מעצמכם, לרוב די ברור לכם מה צריך להית וכיצד להתמודד עם מצבים אך ייתכן שזה גורם לכך שאתם מתמודדים לבד עם בעיות ועלולים להרגיש בודדים במהלך תקופות מאתגרות. הדרך לאיזון היא לחלוק ולשתף יותר את החברים ובני המשפחה בקשיים שלכם, היו פתוחים לעצות של אחרים, זה יעזור לכם להרחיב את נקודת המבט שלכם על הבעיה וכך גם תוכלו להיחשף לרעיונות חדשים שיכולים לעזור לכם, בנוסף השתמשו ביצירתיות ואומץ כדי להתמודד עם מצבים.


מספר איזון 2

הדרך לאיזון היא באמצעות שימוש בטקט ודיפלומטיה, גלו אומץ בגישה שלכם לפתרון שאתם מחפשים, גם אם אתם חוששים מעימות זו לא סיבה להרים ידיים או לסגת. בדרך כלל יש לכם את הרצון למצוא פתרון שבו כולם יצאו בתחושת רווח ובכדי להגיע למצב שכזה עליכם להיות יותר אופטימיים וקלילים ונסו להתייחס לבעיות באופן מאוזן ולא להיות רגשיים מדי, זה יעזור לכם ראות את המצב בפרופורציה השנה.


מספר איזון 3

השתמשו בקסם האישי שלכם בהתמודדות עם מצבים. אתם עלולים להיות מאוד רגשיים כאשר אתם מתמודדים עם בעיות ובכדי לשלוט יותר בנטייה זו - אתם צריכים מידה מסוימת של אובייקטיביות. יתכן גם שאתם מחוברים באופן אישי לפתרון שאתם מחפשים ולכן לא מצליחים לראות את האפשרויות אחרות, או שאתם מחפשים פתרונות על סמך ניסיון העבר. היו יותר קלילים ואופטימיים בגישה שלכם בכדי שתוכלו להגיע לפתרונות שיש בהם יותר הדדיות וששני הצדדים ירגישו מסופקים.


מספר איזון 4

נסו לראות את הדברים בפרספקטיבה ואמצו גישה קלילה יותר כלפי סוגיות רגשיות טעונות. איזון יגיע באמצעות סבלנות, סדר, שליטה בכעסים ומשמעת. אל תחששו מפשרות, לא תמיד חייב להיות צד מנצח או צודק, לפעמים פשרה יכולה להביא לכך ששני הצדדים ירגישו סיפוק מהמצב.
במקום להשתמש בביקורת השתמשו בהבנה וחמלה, שימו את עצמכם בנעליו של האדם שאיתו אתם נמצאים בקונפליקט, זה יעזור לכם להבין שיש תמיד עוד זוויות מבט לבעיה שאיתה אתם מתמודדים.


מספר איזון 5

חשוב מאוד שתתמקדו בבעיה ולא תנסו להתחמק מאחריות. אתם מסוגלים למצוא פתרונות מאוד יצירתיים לכל מצב ברגע שאתם באמת מקדישים תשומת לב ראויה, נצלו את החשיבה המהירה שלכם, כושר ההסתגלות והיכולת להתמודד עם שינויים, בנוסף חשוב שתתקשרו את הבעיה, תקשורת עם אנשים יכולה לסייע לכם להגיע לפתרון מהיר יותר.


מספר איזון 6

הדרך להגיע לאיזון היא באמצעות הקשבה, חמלה ונתינה. יש לכם חוש אחריות מפותח ואתם יכולים להתמודד עם מצבים באופן ישיר, לכן הימנעו ממצבים בהם אתם סומכים או נשענים יותר מדי על חברים ובני משפחה ואל תתנו להם לטפל במצבים במקומכם. שחררו את הצורך בתמיכה, פידבקים ומחמאות מאחרים ומצאו סיפוק בתוך העשייה שלכם למען המצב. 


מספר איזון 7

בדרך כאשר מתעוררת בעיה אתם נוטים לסגת לתוך עצמכם ומקווים שלא תצטרכו להתמודד עם המצב. עם זאת, הבהירות ויכולת הניתוח שלכם יכולות לספק לכם תובנות לגבי הבעיה  ודרך ברורה בנוגע לפתרונה. הדרך להגיע לאיזון היא באמצעות עבודה על עצמכם והתמודדות עם בעיות באופן הגיוני, אנאליטי, נגיעה ברבדים העמוקים תוך התנתקות מרגשות. ככל שאתם מעורבים רגשית זה מקשה עליכם להשתמש בבהירות בכדי למצוא פתרון.


מספר איזון 8

הדרך להגיע לאיזון היא באמצעות שימוש מאוזן בכוח שיש לכם. אתם יכולים להשתמש בכוח באופן מניפולטיבית ולהתעמת עם אנשים על עקרונות, אך הדרך הנכונה יותר היא לקחת אחריות אישית על הבעיה ועל פתרונה. פתחו סבלנות לתהליכים וזכרו שהאתגרים איתם אתם מתמודדים הם עוד שלב בדרך להצלחה, יש לכם יצירתיות וכושר מנהיגות שיסייעו לכם למצוא תשובה כמעט לכל בעיה. בכל מקרה, נסו לא לכפות את הפתרונות שלכם על אחרים.


מספר איזון 9

הדרך להגיע לאיזון היא באמצעות פיתוח הסבלנות ומציאת פתרונות מתוך התחשבות והזדהות עם אחרים. יש לכם יכולת להבין מגוון רחב של אנשים, אתם רואים את התמונה הרחבה יותר ומגיעים במהירות לעניין עצמו, אבל לעתים אתם מתרחקים, מתבדלים ורואים את עצמכם מעל האחרים. תשובות תגענה מתוך התמודדות עם המציאות המעשית ומגע עם אנשים.

 

 

 

 

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו דחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מציאת נתיב החייםמספר 1108.08.08 נומרולוגיה המתמטיקה של הרוח