נומרולוגיה המתמטיקה של הרוח

מיליארד איש בעולם, האם כולנו דומים?

תנו לנומרולוגיה לעשות לכם סדר

מחבר: תמי עטיה


פיתגורס ופילוסופים יוונים הבינו  את מה שנודע עוד קודם,  עם בריאת העולם,  מספרים  ואותיות הם סוד היקום.

מספרים, או ליתר דיוק חוקי המתמטיקה, מסייעים להבין,  לחקור ולעשות סדר ביקום  ובלעדיהם היה כאוס גדול וכך גם  חוקי הנומרולוגיה, אשר באים  לידי ביטוי במספרים ואותיות, מאפשרים לעשות סדר ולהבין עולם ומלואו .

נומרולוגיה – נומרו = מספר בלטינית . לוגיה = תורה – תורת המספרים עוסקת בהבנה ורעיונות שעומדים מאחורי המספרים.

נומרולוגיה מתייחסת למספרים מ 1-9 וכן למספרי מאסטר וכמובן לאותיות. כל מספר מייצג אנרגיה מסוימת שמסבירה את תכונות האדם.

על מנת להבין נומרולוגיה אנחנו צריכים להסתכל על האדם במבט רחב ועמוק , וללא היכולת הזו להסתכל על האדם בצורה הוליסטית רחבה נדקלם את אותם הדברים שנוכל להגיד על תשיעית מהעולם, כלומר על 780 מיליון איש.

האם כל מספרי ה- 1 הם מנהיגים? האם כל מספרי ה-2 נמצאים בזוגיות? האם כל מספרי ה-3  נמצאים בתנועה? וכך הלאה.


חמישה גורמים משפיעים על האדם

כפי שציינתי, אדם הוא עולם ומלואו וחייו מושפעים מחמישה גורמים עיקריים אך ישנו גורם נוסף.

בנומרולוגיה ישנם חמישה גורמים המשפיעים על אדם: תאריך לידה, שם שניתן לאדם בלידתו, סביבת  הילדות, השפעה דורית  וגלגולים קודמים. הגורם הנוסף אליו צריך להתייחס, הוא המונח שטבע הפסיכולוג קרל יונג, התת המודע הקולקטיבי.

יונג גם הפריד בין שני סוגי אופי: מופנם ומחוצן, והוסיף שבכל אחד מהטיפוסים מתקיימים ארבעה מצבים שהם חשיבה, הרגשה, חישה ואינטואיציה במינונים כאלה ואחרים (בלימודי הגרפולוגיה שלי תרגלנו המון את הטיפוסים הללו בהקשר לכתב יד).

אם נתבונן באופן רוחבי ולעומק על המספרים מ-1 עד 9, תמיד נבחן איזה טיפוס האדם שמולנו ואם, לצורך העניין, הוא 8, נבחן אם הוא מופנם או מוחצן ורק בהתאם לכך ננתח, נכוון ונייעץ.
על כל מספר ניתן להתבונן במנעד רחב ואם נחזור לדוגמה של מספר 8,  יתכן שבמפות מסוימות זה יתאר פחד מכישלון שיוביל להימנעות ולאחרים ואילו מפות אחרות זה יתאר אמביציה חזקה, זה תלוי איך, היכן וכמה זה מופיע במפה

גם אם מספר אנשים נולדו באותו תאריך והם נושאים את אותו השם , עדיין מה שמבדיל ביניהם הם הגורמים האחרים שציינתי, סביבה, השפעה דורית, גלגולים קודמים.


גלגול נשמות

הנשמה, לפי תפיסות רבות, היא אוניברסלית, נצחית ועל זמנית, והיא בוחרת להיוולד כל פעם לייעוד אחר, בוחרת מתי להיוולד, את ההורים ואת השיעורים שילוו אותה בחייה ולשם כך היא זקוקה לתכונות מסוימות שיעזרו לה לעבור את השיעורים ולהגיע לתיקון. את התכונות נראה בתאריך הלידה ובשם שלנו.

מכיוון שהנשמה היא נצחית והייתה בעבר, בהווה ותהיה בעתיד, לעוסקים בתחום הרוחני יש את היכולת והכלים לסרוק את תדר הנשמה ומשם לקבל אינפורמציה נוספת.

להורים יש השפעה מסוימת על הדרך שהילד או הילדה יעברו על ידי בחירת השם והשפעות נוספות.

בקורסי הנומרולוגיה שלי ובסדנאות שאני מנחה בנוסף לידע האינפורמטיבי של החובה שלנו כמורים ויועצים רוחניים, אני שמה דגש  על התבוננות עמוקה אל תוך התת המודע, אל תוך הגלגולים ואל תוך עץ המשפחה, על מנת לדייק ולאפשר לאדם לנוע קדימה.

 

תמי עטיה

מורה רוחנית – מעבירה קורסי נומרולוגיה והתפתחות אישית, סדנאות נומרולוגיה, סדנאות שפע

אתר www.tamiatia.co.il

פייסבוק https://www.facebook.com/tamiatia.spiritual.practical.guidness/

נייד: 0505711018

מייל: tamiatia@gmail.com

 

חזרה לעמוד קודםהדפסה

מאמרים נוספים באתר

לוקחים את הגורל לידייםמספר הבית והשפעתו דחפים ותשוקות פנימיותשנת 2008 מבחינה נומרולוגיתמשמעות המספרים החסרים בשם מספר 7מציאת נתיב החייםמספר 1108.08.08 מספר איזון